Bier drinken, een dom t-shirt aan en je als een echte boer gedragen, zoals meestal met vrijgezellenfeesten het geval is.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:36 schreef maffemaniak het volgende:
Dag luitjes,
Hier een post van een Alkmaarder. Wij gaan in ergens achterin mei naar Groningen voor een vrijgezellenfeest. We hebben als activiteit al Friljerpen, (hoe je het ook mag spellen) over slootjes springen dus, maar we zijn nog op zoek naar een andere activiteit. Weten jullie iets tofs te doen in Groningen?
Thanks!
Me too! Nu begin ik me toch best wel druk te maken om vrijdag, volgens mij gaat dat hard tegenvallenquote:
Joehoe!quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:28 schreef moemoe het volgende:
[..]
Me too! Nu begin ik me toch best wel druk te maken om vrijdag, volgens mij gaat dat hard tegenvallen.
Waar heb je 'em voor het laatst gezien?quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:59 schreef Luco het volgende:
Pfft, ik wil m'n toets van maandag terug!
Ik moest de laatste keer drie weken wachten, dus geduld jung.quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:59 schreef Luco het volgende:
Pfft, ik wil m'n toets van maandag terug!
Jij moet niks zeggenquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:37 schreef nietzman het volgende:
Je had helemaal niets.
okquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:40 schreef JH87 het volgende:
Ja nu sta je bij ons in de debet jongen.
Haha, jij grapjas, jij!quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:33 schreef nietzman het volgende:
Jullie zien toch wel m'n dubbelzinnigheid hè? Toch? Erkenning?
Kan ik me voorstellen. Goed dat je ons er even op wees.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:37 schreef nietzman het volgende:
Goedzo, ik maak ze namelijk niet voor de kat z'n kut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:05 schreef Fems het volgende:
Rudolf. Ik woon in Groningen, val je me hier nu ook al lastig?
Ryanair, I presume?quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:49 schreef JH87 het volgende:
Zo even een vlucht geboekt voor 1 euro pp. Jammer van die belastingen.
Ik ga in de zomervakantie met Ryanair maar ik lees veel negatieve ervaringenquote:
Nah, niks mis mee, al erg vaak mee gevlogenquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ga in de zomervakantie met Ryanair maar ik lees veel negatieve ervaringen.
Ben benieuwd.
Hmm oke,quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:27 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Nah, niks mis mee, al erg vaak mee gevlogenWaar ga je heen?
Ik heb al zo'n 5 keer met Ryanair gevlogen, nooit problemen gehad. Gewoon goed lezen wat alle beperkingen zijn bij hunquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:43 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hmm oke,Je bent een van de eersten die dat zegt.
Vodice, Kroatië.
Ik vind hun site maar onoverzichtelijk.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:00 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik heb al zo'n 5 keer met Ryanair gevlogen, nooit problemen gehad. Gewoon goed lezen wat alle beperkingen zijn bij hun
Dat is ook genoeg, maar je moet je er ook echt aan houden, ze geven echt nergens spelingquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik vind hun site maar onoverzichtelijk.
En iedereen zegt dat inderdaad, maar moet ik dan echt alles doorlezen [waar je uren mee bezig zou zijn gezien die site] om erachter te komen of ik goed kan reizen met hen? Dat slaat toch nergens op.
Dat deed ik bij andere vluchten ook nooit. Ik nam gewoon mee wat ik mee moest hebben, las de regels voor (hand)bagage, vloeistoffen en dat soort onzin & dan was het gewoon goed.
Hmhm, dat had ik inderdaad ook al gelezen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:28 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat is ook genoeg, maar je moet je er ook echt aan houden, ze geven echt nergens speling
En terecht. Ze zijn niet voor niets zo goedkoop.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:30 schreef Luco het volgende:
1 kilo teveel in je bagage was direct 20 euro erbij ofzo bij RyanAir.
Mja, die koffers moeten ze ook eens gaan belasten. het zijn geen normale tassen meer maar hele koffers die tegenwoordig meegesleept worden als handbagage.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:03 schreef Fems het volgende:
Ryanair was bij mij echt heel chill! Ik heb een koffertje die precies door de handbagage kan. En ze hebben nooit gewogen of ik te veel gewicht had!
Heb ik mazzel of hebben jullie pech?
Je mag 10 kg. aan handbagage meenemen (binnen bep. afmetingen) dus wat is het probleem?quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, die koffers moeten ze ook eens gaan belasten. het zijn geen normale tassen meer maar hele koffers die tegenwoordig meegesleept worden als handbagage.
Er zitten toch berperkingen aan? En bij Ryanair houden ze zich daar ook nog strikt aan.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, die koffers moeten ze ook eens gaan belasten. het zijn geen normale tassen meer maar hele koffers die tegenwoordig meegesleept worden als handbagage.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die koffers zijn in de laatste jaren nogal richting de max gegaan en het is max 10 kg, maar wie weegt dat? Als je handig bent kun je er echt meer in kwijt zonder dat iemand het door heeft.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je mag 10 kg. aan handbagage meenemen (binnen bep. afmetingen) dus wat is het probleem?
Waarom is dat '' ? Als je het op die manier goedkoper voor jezelf kan houden dan doe je dat toch?
Lol serieus? Heb nooit met RyanAir gevlogen maar dat lijkt me echt dramatisch. Ik check nooit hoeveel kg ik in de koffers stopquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:30 schreef Luco het volgende:
1 kilo teveel in je bagage was direct 20 euro erbij ofzo bij RyanAir.
Dat ligt aan de afmetingen, die wel gemeten worden, en niet aan het aantal kilogrammen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die koffers zijn in de laatste jaren nogal richting de max gegaan en het is max 10 kg, maar wie weegt dat? Als je handig bent kun je er echt meer in kwijt zonder dat iemand het door heeft.
In het vliegtuig zelf is de ruimte beperkt en ik heb wel gezien dat het gewoon niet paste in al die vakjes die voor de handbagage zijn.
mja, er waren te veel mensen met zulke koffers, want zo kun je ze ondertussen wel noemen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat ligt aan de afmetingen, die wel gemeten worden, en niet aan het aantal kilogrammen.
Mja, ik had dat niet, maar wel iemand voor me. 7kg teveel, mocht even 140 euro aftikken.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:17 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Lol serieus? Heb nooit met RyanAir gevlogen maar dat lijkt me echt dramatisch. Ik check nooit hoeveel kg ik in de koffers stop
Da's niet de schuld van die mensen, maar van de maatschappijen die dus niet meten. Ik zou ook meer meenemen als dat kon,quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, er waren te veel mensen met zulke koffers, want zo kun je ze ondertussen wel noemen.
Mja, als alles binnen de afmetingen past en iedereen neemt zo'n koffer mee dan past het echt niet in die vakjes. Zo klein is het namelijk welquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Da's niet de schuld van die mensen, maar van de maatschappijen die dus niet meten. Ik zou ook meer meenemen als dat kon,. Ik ga het niet duurder maken dan nodig is.
Dan zijn de toegestane afmetingen gewoon te groot naar jouw mening. Daar kunnen de passagiers weinig aan doen,quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, als alles binnen de afmetingen past en iedereen neemt zo'n koffer mee dan past het echt niet in die vakjes. Zo klein is het namelijk wel
WTFquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:19 schreef Luco het volgende:
[..]
Mja, ik had dat niet, maar wel iemand voor me. 7kg teveel, mocht even 140 euro aftikken.
Gewoon terecht. Daarom is Ryanair juist zo goedkoop. Als elke passagier nou 5kg extra meeneemt, moet je kijken wat dat kost aan brandstof.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:28 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
WTFMaarja, ik vlieg dan ook nooit met Ryan Air. Mocht dat het geval zijn in de toekomst zal ik er op letten. 140 euro is echt veel geld voor een beetje bagage
Maar dan nog! 140 euro voor een paar kilo extra. Dat zijn een paar return tickets londen - nederland om te vliegen met ryan airquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:29 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Gewoon terecht. Daarom is Ryanair juist zo goedkoop. Als elke passagier nou 5kg extra meeneemt, moet je kijken wat dat kost aan brandstof.
Ja en?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:46 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Maar dan nog! 140 euro voor een paar kilo extra. Dat zijn een paar return tickets londen - nederland om te vliegen met ryan air
Dat sowieso.. maar of ze ook winnen..quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:00 schreef JH87 het volgende:
Geniaal. Ik hoop dat ze die Ajacieden helemaal kapot stuk spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |