Bier drinken, een dom t-shirt aan en je als een echte boer gedragen, zoals meestal met vrijgezellenfeesten het geval is.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:36 schreef maffemaniak het volgende:
Dag luitjes,
Hier een post van een Alkmaarder. Wij gaan in ergens achterin mei naar Groningen voor een vrijgezellenfeest. We hebben als activiteit al Friljerpen, (hoe je het ook mag spellen) over slootjes springen dus, maar we zijn nog op zoek naar een andere activiteit. Weten jullie iets tofs te doen in Groningen?
Thanks!
Me too! Nu begin ik me toch best wel druk te maken om vrijdag, volgens mij gaat dat hard tegenvallenquote:
Joehoe!quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:28 schreef moemoe het volgende:
[..]
Me too! Nu begin ik me toch best wel druk te maken om vrijdag, volgens mij gaat dat hard tegenvallen.
Waar heb je 'em voor het laatst gezien?quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:59 schreef Luco het volgende:
Pfft, ik wil m'n toets van maandag terug!
Ik moest de laatste keer drie weken wachten, dus geduld jung.quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:59 schreef Luco het volgende:
Pfft, ik wil m'n toets van maandag terug!
Jij moet niks zeggenquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:37 schreef nietzman het volgende:
Je had helemaal niets.
okquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:40 schreef JH87 het volgende:
Ja nu sta je bij ons in de debet jongen.
Haha, jij grapjas, jij!quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:33 schreef nietzman het volgende:
Jullie zien toch wel m'n dubbelzinnigheid hè? Toch? Erkenning?
Kan ik me voorstellen. Goed dat je ons er even op wees.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:37 schreef nietzman het volgende:
Goedzo, ik maak ze namelijk niet voor de kat z'n kut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |