Dat had je eerder moeten bedenken jongeman!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:00 schreef nietzman het volgende:
De TT zou natuurlijk moeten wezen "Romantisch diner met BT."
Och, als het topic nummer toch nog moet worden veranderd kan dat ook wel gelijk.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat had je eerder moeten bedenken jongeman!
Ja hurrr!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:21 schreef JH87 het volgende:
Ah sowieso woensdag romantisch diner met Nietz, Slaif & Nietzvrouw. Kom je ook BT?
Romantisch.quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:00 schreef nietzman het volgende:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:00 schreef nietzman het volgende:
Moeten die insecten er dan ook bij? *ril*.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:06 schreef remlof het volgende:
Je opvrolijken met het algemene lente-gevoel![]()
Ja man, je weet. Buiten de deur. Brrrquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:24 schreef Renesite het volgende:
Romantisch diner?
En met mensen en alles. Brrr.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:57 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja man, je weet. Buiten de deur. Brrr
Hup Twente!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:16 schreef Luco het volgende:
Zenuwen beginnen te komen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
Ik had nog steeds geen fijne gevonden, al heb ik ondertussen volgens mij de helft van de kappers in Groningen gezien.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:43 schreef Prosac het volgende:
Wat is de reden van je nieuwe kapper? Ik ben altijd doodsbenauwd voor een nieuwe kapper. Ben nog jarenlang terug naar mijn oude woonplaats gegaan voor die kapper.
Jij bent geen Groninger, dus dan boeit het me niet wat je vindt.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Liever Twente dan Amsterdam of Eindhoven...
quote:Op zondag 21 maart 2010 02:32 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat meen ik wel. Power to the provincieclubs.
Verklaard je fiets wel.quote:Op zondag 21 maart 2010 16:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jawist je niet dat ik blind ben?
Ik zei je toch dat je 't goedje er goed uit moest spoelen...quote:Op zondag 21 maart 2010 16:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jawist je niet dat ik blind ben?
Jaloers.quote:
Ja toen ik dat ooit had dacht ik wel dat ik blind zou wordenquote:Op zondag 21 maart 2010 17:05 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik zei je toch dat je 't goedje er goed uit moest spoelen...
Luisteren hò maar.
Moiquote:Op zondag 21 maart 2010 19:48 schreef Tangarine het volgende:
Ik kom ook maar weer eens kijken in dit topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |