SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Nee, je bent inderdaad niet op de hoogte. Waar haal je die info vandaan?quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:50 schreef Maineye het volgende:
ik ben dan niet goed op de hoogte maar ik dacht dat Michael Schumacher een paar racen later zo beginnen ?!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:00 schreef Sally het volgende:
vosss opent ook nooit een nieuw topic hèIk had het niet gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:07 schreef LeXX het volgende:
TVP
Ik hoop dat de rest van het seizoen Schumacher in zn spiegel kijkt en Lewis achter zich ziet en denkt:quote:Schumacher is een legende
04 maart 2010 — Tijdens de voorbije testweek in Barcelona vond er al een kleine strijd plaats tussen Lewis Hamilton en Michael Schumacher. Hamilton heeft er alvast van genoten.
Michael Schumacher stopte in 2006 met de Formule 1 en Fernando Alonso was op dat ogenblik zeer tevreden over het feit dat hij de grid had mogen delen met de Duitse legende. Alonso behaalde zelfs twee wereldtitels en die zouden alvast bijzonderder zijn aangezien hij er met Schumacher om diende te strijden.
Meteen na het pensioen van Schumacher was het de Brit Lewis Hamilton die bij McLaren debuteerde. Hamilton liet meermaals verstaan dat ook hij graag in duel zou zijn gegaan met Schumacher en dat het jammer was dat die kans uitgesloten was.
In 2010 is Schumacher terug van weggeweest. Meerdere rijders zeiden reeds dat ze zeer tevreden zijn over de comeback van de voormalig Ferrari-rijder. Opnieuw kan men de strijd aangaan met de zevenvoudig wereldkampioen en daar zal vooral Lewis Hamilton niet over te klagen hebben. Tijdens de voorbije tests op Barcelona kon de Britse rijder al eens ervaren hoe het voelt om Schumacher onder zijn achtervleugel te hebben.
“Ik heb nu al kunnen genieten van het duel. Ik testte de wagen op lange afstand en kon Michael achter me houden. Ik wilde eigenlijk achterhalen hoe groot het verschil tussen onze wagens was. Ik heb enorm hard moeten werken om hem voor te blijven maar de uitdaging op zich was enorm geweldig. Volgens mij heeft Michael er ook van genoten terwijl hij toch wel zwaarder geladen was. Ik was aan mijn laatste stint bezig dus mijn wagen woog een stuk minder”.
Toch moet ik toegeven dat het een unieke ervaring was om Michael achter me te zien en om te beseffen dat hij het daadwerkelijk was. Tegen Michael racen is niet hetzelfde als bij andere rijders. Michael behaalde zeven titels, hij is een legende. Ik heb respect voor rijders die één of twee titels konden behalen maar een legende wordt je tegenwoordig pas al je er zeven hebt. Ik bekeek te situatie en dacht, wow, dit is cool”.
Mooie auto, ben wel benieuwd naar wat Dallara kan. Hij ziet er goed uit. Beter dan de Lotus in ieder geval.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:54 schreef Trystar het volgende:
De HRT Dallara-Cosworth
[ afbeelding ]
http://scarbsf1.wordpress(...)h-first-impressions/
Ah, eindelijk een autoquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:54 schreef Trystar het volgende:
De HRT Dallara-Cosworth
[ afbeelding ]
http://scarbsf1.wordpress(...)h-first-impressions/
Nee, geen test meer.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:14 schreef Waffle het volgende:
Er is voor de race van volgende week geen officiële test meer of wel?
1:18 of 1:24?quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:05 schreef nils7 het volgende:
Vandaag ff inkopen gedaan bij GPworld
[ afbeelding ]
kijken of ze betrouwbaarder zijn dan virgin en sneller dan lotusquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:46 schreef MK84 het volgende:
De areodynamica lijkt inderdaad beter dan die van de Lotus. Jammergenoeg hebben ze een gigantische achterstand die ze waarschijnlijk het hele jaar niet goed kunnen maken. Maar wel mooi dat ze er bij zijn!
quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:30 schreef ColtZ40 het volgende:
Nog 8 dagen, 15 uur en 30 minuten![ afbeelding ]
1:18 alleen heb geen ruimte meer, heb er best een hoop (ik koop alleen auto's waarvan ik vind dat ze een waarde hebben: eerste BAR, eerste Jaguar, laatste van Hill etc. nu dus mijn eerste Red Bull en Brawn)....quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:58 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
1:18 of 1:24?
Ik heb nog een aantal 1:24 Bburago F1 auto's uit de jaren '80 en '90 staan (Piquet (Brabham), Prost (McLaren), Senna (Lotus) , Mansell (Williams), Alboreto (Ferrari)). Ik koop ze tegenwoordig niet meer, maar deze staan nog steeds op mijn studeerkamer.
Je klinkt opeens heel oud.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:58 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
1:18 of 1:24?
Ik heb nog een aantal 1:24 Bburago F1 auto's uit de jaren '80 en '90 staan (Piquet (Brabham), Prost (McLaren), Senna (Lotus) , Mansell (Williams), Alboreto (Ferrari)). Ik koop ze tegenwoordig niet meer, maar deze staan nog steeds op mijn studeerkamer.
Afgereisd naar "de fabriek van Ferrari".quote:Di Montezemolo wenst Ferrari succes
Luca di Montezemolo is naar de fabriek van Ferrari afgereisd om zijn team succes te wensen. De baas eist in een toespraak maximale toewijding in de hoop op resultaten.
Het is traditie dat alle teamleden van Ferrari zich kort voor de start van het seizoen verzamelen om de laatste stand van zaken door te spreken. Het was weer zo ver, want de ouverture in Bahrein is nog slechts een ruime week weg.
Hoewel de tests naar wens zijn verlopen, hamert Di Montezemolo er op dat het werk nu pas begint en de titel nog lang niet is gewonnen. Daarom eist hij scherpte bij Ferrari, want daar ontbrak het in het verleden, zeker in de openingsfase, wel eens aan.
“We willen graag winnen en daar offeren we een heleboel voor op, maar Ferrari is onze passie, onze trots en we willen de wereld graag tonen dat wij het beste team op de grid zijn”, aldus Di Montezemolo tegen 'zijn mannen'.
“Om ook daadwerkelijk weer de beste te worden, moeten we ervan doordrongen zijn dat iedere tiende van een seconde het verschil kan maken. Daarom vraag ik jullie, niemand uitgezonderd, alles te geven, een heel seizoen lang.”
Aan de coureurs ligt het niet, denkt de Italiaan. “Fernando (Alonso, red.) rijdt op de toppen van zijn kunnen en beschikt over alle attributen om succesvol te zijn. En Felipe (Massa, red.), hij is als herboren na zijn ongeluk vorig seizoen. Maar ook zij moeten het uiterste geven.”
“We mogen geen enkele mogelijkheid onbenut laten om onszelf te verbeteren. Wat ik vraag is het nastreven van perfectie. Ik weet hoe goed jullie zijn en ik hoop dat we snel weer bij elkaar komen om te proosten op het succes. Vanuit de grond van mijn hart: Forza Ferrari!”
Net ontwaakt uit je winterslaap?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:23 schreef Mikkie het volgende:
Als ik zo zie waar Ferrari staat en kijk naar het verleden van Schumacher, dan ben ik eigenlijk best verbaasd dat ie weer gaat racen bij Mercedes, en niet bij Ferrari. Als ie het met hen had besproken, had ie toch geheid een stoeltje gekregen?
Ouder dan dat ik me voelquote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Je klinkt opeens heel oud.
Mag ik vragen hoe oud je bent?
Ik snap dat niet. Hoezo missen? Ik schuif alles en iedereen aan de kant voor de F1.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:12 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, ik ga de 1e race van het seizoen(LIVE) missen
Juist !, ook bij mij gaat alles aan de kant, zeker voor de eerste race.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik snap dat niet. Hoezo missen? Ik schuif alles en iedereen aan de kant voor de F1.
Heck, al zou ik bv in de horeca werken en elk weekend dus moeten werken dan zou ik gewoon geen zomervakantie pakken en van te voren het hele seizoen de racezondagen vrij regelen
Ah, modellen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:45 schreef nils7 het volgende:
[..]
1:18 alleen heb geen ruimte meer, heb er best een hoop (ik koop alleen auto's waarvan ik vind dat ze een waarde hebben: eerste BAR, eerste Jaguar, laatste van Hill etc. nu dus mijn eerste Red Bull en Brawn)....
Maar waar ik deze 2 kwijt moet, Hamilton en Heikki 2007 (Mac & Renault dus
) staan ook al buiten mijn twee vitrine kasten!
Pronkstuk is toch wel de Jordan EJ197 van Ralf Schumacher:
[ afbeelding ]
Daarnaast heb ik een MP4/13 (twee maal, Coulthard & Hakkinen maar die laatste is uit een WC set van maar 200 stuks).
En een zelf gesigneerde Indycar van Arie Luyendijk
Nee, alleen lang niet alles gevolgdquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:35 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Net ontwaakt uit je winterslaap?
Als ik niet ga dan verliest mijn team automatisch aan de wedstrijden waaraan we als team moeten meedoen. Denk niet echt dat ze dat waarderen. De kans ik groot dat ik er vrij snel uitvlieg, dan hoop ik daar in het sportcafe te kunnen kijken......quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik snap dat niet. Hoezo missen? Ik schuif alles en iedereen aan de kant voor de F1.
Heck, al zou ik bv in de horeca werken en elk weekend dus moeten werken dan zou ik gewoon geen zomervakantie pakken en van te voren het hele seizoen de racezondagen vrij regelen
Dat ben ik ook van mening inderdaad, ze hebben niet getest dus ze weten niet of de auto heel blijft. Maar Dallara kan best een snelle auto hebben gemaakt. De eerste kwalificatie zal het uitwijzen. Nog een weekquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:28 schreef bodylotion het volgende:
ik denk dat die HRT helemaal niet zo verkeerd is gezien de CV van Dallara
Wat voor sport doe je? Sjoelen? Darten?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:59 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Als ik niet ga dan verliest mijn team automatisch aan de wedstrijden waaraan we als team moeten meedoen. Denk niet echt dat ze dat waarderen. De kans ik groot dat ik er vrij snel uitvlieg, dan hoop ik daar in het sportcafe te kunnen kijken......
Bij mij maakt ook altijd alles plaats voor de F1, alleen kan ik onder deze verplichting echt niet uit komen.
Schumacher kon pas in december aangeven of zijn nek sterk genoeg zou zijn voor F1 en Ferrari wilde daar niet op wachten en hebben Alonso vastgelegd.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee, alleen lang niet alles gevolgd.
Heb je een notendop-samenvatting voor me?
Voor het eerst een kijkje in een simulatorquote:
Ah kijk, die argumenten kende ik nog niet. Wel Schumacher gevolgd, maar wist niet hoe het zat met Ferrari. Senk joequote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:04 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Schumacher kon pas in december aangeven of zijn nek sterk genoeg zou zijn voor F1 en Ferrari wilde daar niet op wachten en hebben Alonso vastgelegd.
Brawn vroeg tijdens de laatste GP in Abu Dhabi of Schumacher nog geïnteresseerd was in F1 en ja, maar alleen als zijn nek sterk genoeg was. In december bleek dat dat zo was en toen is Schumacher door Mercedes vastgelegd.
Is niet waar, Alonso en Massa stonden al onder contract voordat Schumacher aangaf wel weer te willen racen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ah kijk, die argumenten kende ik nog niet. Wel Schumacher gevolgd, maar wist niet hoe het zat met Ferrari. Senk joe.
Ook prima. Punt is dat Ferrari (los van de redenen) dus al twee coureurs vast had liggenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:06 schreef Active_Topics het volgende:
[..]
Is niet waar, Alonso en Massa stonden al onder contract voordat Schumacher aangaf wel weer te willen racen.
Kendoquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat voor sport doe je? Sjoelen? Darten?
Is wat Di Montezemelo een paar maanden terug zelf aangaf.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:06 schreef Active_Topics het volgende:
[..]
Is niet waar, Alonso en Massa stonden al onder contract voordat Schumacher aangaf wel weer te willen racen.
Helemaal niet.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:49 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Is wat Di Montezemelo een paar maanden terug zelf aangaf.
Schijnt dat de lotus bewust zo eenvoudig mogelijk is gehouden dit om hem in ieder geval betrouwbaar te laten zijn. Geen slechte zet wanneer je de auto vergelijkt met die van Virgin.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:00 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Nette auto. Oogt inderdaad een stuk beter dan de Lotus.
Ik weet ook niet wat ik er van moet denken. Ik had liever de 'Stirling Moss' gezien als safetycarquote:
waarom niet gewoon de vorige houden, die was prachtigquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:13 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat ik er van moet denken. Ik had liever de 'Stirling Moss' gezien als safetycar![]()
Ik wil die opstelling welquote:
Ik ga jou even PMenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:21 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik wil die opstelling welMaar de game die ik gebruik lijkt me toch mooier en uitdagender (om te rijden).. of Webber laat het veels te makkelijk lijken
Nee johquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:28 schreef vosss het volgende:
Hoe zit het eik komend seizoen met de kwalificatie en de top10?
Moeten die kwalificeren met het gewicht waarmee ze ook starten?
Shop of niet, ik vind hem mooiquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:37 schreef Atreidez het volgende:
Zijn er experts die kunnen zien of dit een geshopte foto is?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:16 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
waarom niet gewoon de vorige houden, die was prachtig![]()
[ afbeelding ]
Mocht het niet gesjopt zijn, dan hebben ze het snel gedaanquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:37 schreef Atreidez het volgende:
Zijn er experts die kunnen zien of dit een geshopte foto is?
[ afbeelding ]
Autosport.comquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:37 schreef Atreidez het volgende:
Zijn er experts die kunnen zien of dit een geshopte foto is?
[ afbeelding ]
Hmm, nee. Het huidige type SL is best lelijk. Vooral vergeleken met het type voor de facelift. De SLS daarentegen...quote:
Het afbreken van je voorvleugel doet je betrouwbaarheid geen goed en is toch echt een onderdeel tbv de aerodynamicaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:54 schreef Kill_em_all het volgende:
Aerodynamica heeft weinig met betrouwbaarheid te maken dus dat lijkt mij onzin.
Daar sluit ik me helemaal bij aan. Die neus is echt intens lelijk geworden.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:12 schreef k_man het volgende:
[..]
Hmm, nee. Het huidige type SL is best lelijk. Vooral vergeleken met het type voor de facelift. De SLS daarentegen...
In NL wordt nog steeds de 'oude' Pepsi layout gebruikt hoor. En iig vorig jaar in Duitsland en Tsjechië ook.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Autosport.com
Hij is erg fraai, meer klopt niet met de huidige huisstijl van Pepsi.
Zie bijvoorbeeld de Nascar-bolide van Jeff Gordon met Pepsi sponsoring:
[ afbeelding ]
Is nepquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:37 schreef Atreidez het volgende:
Zijn er experts die kunnen zien of dit een geshopte foto is?
[ afbeelding ]
Anders ik welquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zo een moet ik in mijn garage hebben staan![]()
![]()
Hij is juist übergeil. Mooie opvolger van de oude 300SL.quote:
Dat klopt, de VS is als eerste overgestapt op de nieuwe stijl.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 02:48 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
In NL wordt nog steeds de 'oude' Pepsi layout gebruikt hoor. En iig vorig jaar in Duitsland en Tsjechië ook.
Dat vond ik dus ook toen ik de eerste foto's van de huidige SL zag.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 02:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar sluit ik me helemaal bij aan. Die neus is echt intens lelijk geworden.
Ik dacht dat mij dat ook wel zou lukken, maar tot nu toe echt nog totaal niet. Ik vind het met de huidige neus een afzichtelijk apparaat, onder andere omdat ie inderdaad niet harmonisch is. De vorige was echt vele malen mooier.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat vond ik dus ook toen ik de eerste foto's van de huidige SL zag.
Maar ik ben 'm wel gaan waarderen eerlijk gezegd, zeker in AMG trim ziet ie er bad-ass uit.
Vind wel dat de nieuwe neus niet geheel in samenhang is met de onveranderde achterkant.
quote:
Hahaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:27 schreef nils7 het volgende:
[..]
Voor het eerst een kijkje in een simulator![]()
![]()
Die wil ik ook als game
Moeten ze die mod maar eens uploaden danquote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:55 schreef Party_P het volgende:
[..]
[..]
Haha
Wisten jullie dat Red Bull gebruik maakt van het spel 'rFactor' als simulator? Wel flink aangepast, mja dat is met dat spel ook makkelijk te realiseren door de enorme hoeveelheid aan (gratis) uitbreidingen.
20 kg overgewicht en stalen remmen...quote:'HRT seconde sneller dan andere nieuwe teams'
06 maart 2010
Bruno Senna maakt zich geen zorgen over de snelheid van de HRT-bolide, die door het Italiaanse Dallara is ontworpen. Volgens berekeningen zou deze, ondanks dat er niet mee is getest, een seconde sneller moeten kunnen dan Virgin en Lotus, twee andere nieuwkomers in de Formule 1.
"Het was geen makkelijke winter, maar ik ben natuurlijk erg blij dat alles nu is opgelost. Ik kan ook niet wachten om in Bahrein met het team te werken. Het zal voor ons zeker niet makkelijk worden, omdat we nog niet hebben getest. Bahrein wordt voor ons dus een test onder racecondities", schreef de Braziliaan in zijn column voor de website Motorsport-Magazin.com. "Door alle problemen zal de auto ook nog niet zo goed zijn als de bedoeling was en nog niet al het potentieel kunnen benutten. Zo hebben we nog stalen remmen in plaats van koolstofvezel en de auto is in zijn geheel twintig kilo zwaarder dan zou moeten. We zullen ons stap voor stap moeten verbeteren."
Ondanks de problemen maat Senna zich niet zoveel zorgen over de mogelijkheden van de auto. "Lotus en Virgin waren in Barcelona een seconde sneller dan een GP2-bolide, die door Dallara wordt gebouwd. Volgens de berekeningen van Dallara zouden wij twee seconden sneller moeten zijn", zei hij. "Of ons dat lukt, hangt af van de balans in de auto en of we niet tegen te veel problemen aanlopen."
rFactor Pro gebruiken ze, speciale versie van rFactor.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:55 schreef Party_P het volgende:
[..]
[..]
Haha
Wisten jullie dat Red Bull gebruik maakt van het spel 'rFactor' als simulator? Wel flink aangepast, mja dat is met dat spel ook makkelijk te realiseren door de enorme hoeveelheid aan (gratis) uitbreidingen.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:56 schreef bodylotion het volgende:
[..]
20 kg overgewicht en stalen remmen...
![]()
dat niet alleen, wat denken ze er mee te gaan bereiken in F1 - daar sommige straatauto's al CF remmen hebbenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:48 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Het professionalisme straalt er inderdaad dan niet vanaf. Komt wat knullig over.
Daar kunnen de normale stervelingen zoals ons zeker niet aan komen ben ik bang of wel?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:06 schreef Trystar het volgende:
[..]
rFactor Pro gebruiken ze, speciale versie van rFactor.
WTF!?!?!quote:Exclusief: Stefan GP, een lege huls?
Sat 06-03 2010
Ondanks het afhaken van USF1 rijdt Stefan GP dit jaar geen Formule 1. Het Servische team van zakenman Zoran Stefanovic had juist Jacques Villeneuve, Kazuki Nakajima, en de Toyota bolide voor 2010 gestrikt. Daarnaast was er de steun van Bernie Eccelstone en toch wees de FIA Stefan GP af, waarom? F1News.nl ging op onderzoek uit.
Allereerst waren er de afgelopen dagen de twijfelachtige verhalen dat het moederbedrijf van Stefan GP, AMCO. Zoran Stefanic zou tientallen miljoenen hebben verdiend met AMCO, een productie - en ontwikkelingsbedrijf in de lucht - en ruimtevaartsector. Zo zou AMCO voor honderden miljoenen aan materiaal aan het Duitse leger hebben gelegerd. Juist dit bericht werd de afgelopen dagen nadrukkelijk door het Duitse leger ontkent, ze hadden zelfs nog nooit van AMCO gehoord.
Ook in de luchtvaart - en ruimtevaartsector was AMCO een volstrekte onbekend. Onderzoek van F1News.nl bij de Kamer van Koophandel in Servië leert dat AMCO op 14/03/2008 is opgericht met een kapitaal van slechts 500 euro (!).
In 2009 had het bedrijf slechts een werknemer in dienst, een omzet van 3315 Euro met een netto winst van 42,17 Euro. Over de miljoenen waarover Stefanovic eerder sprak kan niets worden gevonden.
Van Stefan GP wordt in het handelsregister zelfs helemaal niets gevonden. Het lijkt erop dat het gerucht dat de FIA Stefan GP heeft geweigerd omdat het simpel weg vooral een lege huls was de keiharde waarheid is.
Grote vraag blijft dan natuurlijk hoe Stefanovic aan het chassis en steun van Toyota kwam. Mogelijk wilde de Serviër Toyota betalen met de miljoenen die hij in de toekomst, mede dankzij de sponsoring van Kazuki Nakajima, dacht binnen te gaan halen. Ook is het ook niet ondenkelijk dat Toyota haar landgenoot Nakajima vooral wilde helpen.
Overigens wil Stefan GP in een reactie niet op de aantijgingen in gaan. In een persbericht in zeer slecht Engels laat het team slechts weten dat de hele situatie op misverstanden en onjuiste vertalingen berust.
Feit is wel dat de kans zeer klein is dat we Stefan GP net zoals USF1 ooit op de Formule - 1 grid gaan zien.
Yup, heb deze verhalen al eerder gelezen op het forum van Autosport. En voor toetreding moesten alle huidige teams het ook eens zijn. Iets wat waarschijnlijk ook niet zou lukken. Ferrari zou dwarsliggen vanwege het feit dat ze Coughlan in dienst hebben. En die naam zou nog enigszins gevoelig liggen in Maranello.quote:
quote:13:20 RTL GP: Formule 1 Terugblik 2009
15:00 RTL GP: Formule 1 Kick-off 2010
Thanks! Ik heb de terugblik gemist, dus mooi even kijken morgenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:38 schreef vosss het volgende:
Nog even een reminder voor iedereen, morgen op RTL7 als voorproefje op het nieuwe seizoen:
[..]
Voor ons helaas alleen de normale rFactor.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar kunnen de normale stervelingen zoals ons zeker niet aan komen ben ik bang of wel?
Ik ga kijken!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:38 schreef vosss het volgende:
Nog even een reminder voor iedereen, morgen op RTL7 als voorproefje op het nieuwe seizoen:
[..]
Hey, dat wist ik niet. Misschien maar eens kijken of ik op tijd terug kan zijn danquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:38 schreef vosss het volgende:
Nog even een reminder voor iedereen, morgen op RTL7 als voorproefje op het nieuwe seizoen:
[..]
quote:Op zondag 7 maart 2010 11:37 schreef vosss het volgende:
Hier staat de chips al koud en het bier klaar
quote:Op zondag 7 maart 2010 11:38 schreef vosss het volgende:
Ehmz, ik bedoel het bier staat al koud en de chips klaar
Owjawel hoor. Als F1 erop is drink ik altijd een paar biertjes.quote:Op zondag 7 maart 2010 11:41 schreef Mikkie het volgende:
Vosssje, bier en chips op de zondagmiddag?
Maak je dan niet gewoon een lekkere brunch met croissantjes enzo?Ik ga echt nog niet aan het bier dan
13:20 RTL GP: Formule 1 Terugblik 2009quote:
Het begint om 13.30, nu eerst 10 minuten crashes kijken.quote:
Via de twitter van F1fanatic.quote:RT @ComptonGP: 45 minute season preview from BBC #F1 TV team under the red button on digital satellite
Je snapt uiteraard wel dat dit voor ons niet plaatsbaar isquote:Op zondag 7 maart 2010 12:21 schreef vosss het volgende:
....
Ik had overigens op Fok!Sport gesubmit dat het dalijk op TV is; geen idee of het geplaatst word, maar ik denk dat het daar meer mensen zien en ook willen kijken dus dan zijn ze Fok dankbaar dat ze hen erop attent gemaakt hebben
Nog één keer dan, om het af te leren:quote:
Look How Bad You Arequote:Op zondag 7 maart 2010 14:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Nog één keer dan, om het af te leren:
Badoer!!!
Dat niet, maar de website is natuurlijk wel gelieerd en wordt gepromoot.quote:
whutquote:Op zondag 7 maart 2010 16:16 schreef bodylotion het volgende:
RTLGP gaat trouwens niet meer naar de races en zullen alles vanuit de studio verslaan
das wel crap zeg!, is mol er nog wel bij?quote:Op zondag 7 maart 2010 16:16 schreef bodylotion het volgende:
RTLGP gaat trouwens niet meer naar de races en zullen alles vanuit de studio verslaan
Ik hoop het wel, als het die Allard wordt, zoek ik een andere zender.quote:Op zondag 7 maart 2010 16:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
das wel crap zeg!, is mol er nog wel bij?
quote:Op zondag 7 maart 2010 16:16 schreef bodylotion het volgende:
RTLGP gaat trouwens niet meer naar de races en zullen alles vanuit de studio verslaan
Mol wel, Kalff niet denk ik - wie zit er nou te wachten op een pitreporter in de studioquote:Op zondag 7 maart 2010 16:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
das wel crap zeg!, is mol er nog wel bij?
Dat is niet best. De uitzendingen zullen er absoluut niet beter op worden. Hoe komt Mol nou aan zijn inside information? En hoe zit het met die leuke interviews?quote:Op zondag 7 maart 2010 16:16 schreef bodylotion het volgende:
RTLGP gaat trouwens niet meer naar de races en zullen alles vanuit de studio verslaan
quote:Op zondag 7 maart 2010 16:22 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Mol wel, Kalff niet denk ik - wie zit er nou te wachten op een pitreporter in de studio
quote:groeten uit .... hilversum
Door Allard Kalff, maandag 22 februari om 12 25
Voor diegenen die het nog niet wisten....
OLAV MOL EN ALLARD KALFF BLIJVEN F1 VERSLAAN VOOR RTL 7
In 1995 brachten zij voor het eerst samen de Formule 1 in Nederland in beeld: Olav Mol (commentaar) en Allard Kalff (verslaggeving). Nu RTL 7 ook de komende drie jaar de koningsklasse van de autosport gaat uitzenden, zijn inmiddels ook de nieuwe contracten met dit in Nederland zo met deze race verweven duo rondgekomen. Olav Mol en Allard Kalff zijn er dus weer bij vanaf de start van het nieuwe seizoen, dat op zaterdag 14 maart begint. Met name door de comeback van zevenvoudig wereldkampioen Michael Schumacher zal dit nieuwe seizoen extra veel belangstelling trekken.
het is daarna pas bekend geworden dat ze niet bij de Grands Prix zullen zijn.quote:
Wat is je bron eigenlijk?quote:Op zondag 7 maart 2010 16:48 schreef bodylotion het volgende:
[..]
het is daarna pas bekend geworden dat ze niet bij de Grands Prix zullen zijn.
Danke.quote:Op zondag 7 maart 2010 16:08 schreef Trystar het volgende:
Voor degene met een account op Racing-Underground;
Formula1.2010.Season.Preview:BBC.F1.Team.PDTV.MPEG-2.English
Deed ik toch al. Heb vorig seizoen hoogstens een paar minuten naar RTL gekeken.quote:
Asjeblieft niet zegquote:Op zondag 7 maart 2010 17:31 schreef Burnie88 het volgende:
Ik wil Ruud ter Weijden (weet niet zeker of hij zo heette) weer terug!
Inderdaad en dan dat blije publiek erbij. Nee dank je laat het format maar lekker zo zonder al die onzin voor de start. Gewoon een voorbeschouwing met nuttige dingen.quote:Op maandag 8 maart 2010 07:47 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Asjeblieft niet zeg![]()
Met z'n kladblokje de persconferentie na afloop bekijken en dan nog een slechte vertaling geven
Ach, wat maakt mij het ook uit eigenlijk, heb vorig jaar niet eens meer rtl gekeken. BBC
Ikke.quote:Op zondag 7 maart 2010 15:17 schreef vosss het volgende:
Di Resta het neefje van Dario Franchitti?
Dat wist ik niet
Wie wist dat wel van jullie?
=edit=
Ik bedoelde natuurlijk Di Resta
Helaas heb ik nog een zoon die graag wil kijken en het Engels nog niet goed genoeg beheerst om het te kunnen volgen. Dus dat wordt weer RTL kijken.quote:Op zondag 7 maart 2010 18:31 schreef Sally het volgende:
Ik keek alleen nog de voorbeschouwing van RTL GP, maar zelfs de laatste paar races ook niet, want de vb's van de BBC waren ook leuk en zo mogelijk beter. Ze hebben alleen niet iedere keer een interview met een coureur, staflid van een team of FIA-persoon ofzo.
Liever RTW in de opzet van rond '97-'98 (olievat als desk en een stapel banden op de achtergrond) dan dat oeverloze gezwets van 'gasten' zoals Gaston en Coronel.quote:Op maandag 8 maart 2010 07:47 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Asjeblieft niet zeg![]()
Met z'n kladblokje de persconferentie na afloop bekijken en dan nog een slechte vertaling geven
Ach, wat maakt mij het ook uit eigenlijk, heb vorig jaar niet eens meer rtl gekeken. BBC
of een koptelefoontje met RTL7quote:Op maandag 8 maart 2010 09:56 schreef vosss het volgende:
Koop een TV voor je zoontje, ken jij lekker BBC kijken
quote:Sir Stirling Moss suffered a serious accident at home over the weekend when a lift malfunction at his house resulted in the doors of the lift opening when it was at a different floor. Sadly, Sir Stirling fell three floors inside the lift shaft and suffered two broken ankles and several other broken bones in the foot. There was some damage to his vertebrae but not internal injuries. He was admitted to the London Hospital and then moved yesterday following the intervention of Professor Sid Watkins to the Princess Grace Hospital, where he was operated upon. It is hoped that he will be moved out of the Intensive Care Unit later today and Lady Moss reports that he is in remarkably good spirits and already complaining about the size and quality of the hospital breakfast.
Moss (80) is always considered to have been the greatest F1 driver never to win the World Championship. he raced in F1 between 1954 and 1962, when his career ended with a bad crash at Goodwood. He suffered serious head injuries. He was knighted for his extraordinary service to the sport in January 2000.
Moss is best remembered for his behaviour in 1958 when his sporting attitude cost him the World Championship when he stood up for rival Mike Hawthorn, who faced a penalty in Portugal that would, in retrospect, have denied him the points that he needed to beat Moss. Stirling never for one moment entertained any thought of gaining an advantage in such a way, and in any case his natural sense of justice would not have allowed him to see Hawthorn unjustly penalised. So he stepped forward to defend him. Hawthorn subsequently went on to beat Moss by a mere point, even though he had only won one race that year to Moss’s four. That was sufficient to make Mike Hawthorn Britainís first World Champion.
RTL verkiezen boven BBC.........................quote:Op zondag 7 maart 2010 18:31 schreef Sally het volgende:
Ik keek alleen nog de voorbeschouwing van RTL GP, maar zelfs de laatste paar races ook niet, want de vb's van de BBC waren ook leuk en zo mogelijk beter. Ze hebben alleen niet iedere keer een interview met een coureur, staflid van een team of FIA-persoon ofzo.
Was niet zo heel spannend had graag wat test beelden willen zien maar ze lieten ze enkel zien van de Red Bull!quote:Op maandag 8 maart 2010 13:39 schreef Big-Ern het volgende:
Ik wou die kick-off even bekijken op uitzending gemist, maar daar moet notabene voor betaald worden!
RTL bedoel je? Want SBS had geen reclame tijdens de racequote:Op maandag 8 maart 2010 13:32 schreef Atreidez het volgende:
In het begin keek ik nog gewoon de SBS versies, en haalde de BBC binnen na de race om die vervolgens dan ook nog eens te kijken (SBS versie kan je vaak later niet meer krijgen).. Maar vaak als de eerste reclame kwam schakelde in naar BBC om er dan na de race pas achter te komen dat ik niet meer teruggeschakeld had
NIET, dus.quote:Op maandag 8 maart 2010 13:30 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
RTL verkiezen boven BBC.........................
Yep, helemaal correct.. versprekingquote:Op maandag 8 maart 2010 14:36 schreef ArcticBlizzard het volgende:
RTL bedoel je? Want SBS had geen reclame tijdens de race
Ik vond SBS absoluut niet superieur aan RTL, F1 had niets te zoeken bij die campingzender met Victor Brands.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:38 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik had graag gezien dat de F1 weer bij SBS zat. Zeker nu RTL nog verder goedkoop zit te doen door Mol niet naar de circuits te vervoeren gaan ze echt keihard achteruit.
SBS was kut met hun belspelletjes voor en na de race. maar verder was het superieur aan wat RTL aanbiedt.
die andere presentator, hoe heet die ook alweer, ooit een keer bij de nabeschouwen: "laten we naar de start kijken. wat gingen ze snel hè?"quote:Op maandag 8 maart 2010 17:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik vond SBS absoluut niet superieur aan RTL, F1 had niets te zoeken bij die campingzender met Victor Brands.
Maar dat RTL geen team meer naar de circuits zelf stuurt is natuurlijk een slechte zaak.
Is ergens ook terug te vinden wat daarvan de oorzaak is? Crisis bij de Holland Media Groep? Onbetaalbare rechten? Dalende kijkcijfers? Verminderde interesse door ontbreken NL coureurs?
Gelukkig hebben we sinds een jaar de BBC.
Marcel Maijerquote:Op maandag 8 maart 2010 17:57 schreef bodylotion het volgende:
[..]
die andere presentator, hoe heet die ook alweer, ooit een keer bij de nabeschouwen: "laten we naar de start kijken. wat gingen ze snel hè?"
Dit wordt gewaardeerdquote:Op maandag 8 maart 2010 18:41 schreef vosss het volgende:
FTD nummer 1218324 is de kickoff van RTL7. Upload loopt nu
Ik ben hem niet aant uploaden, Fenster doet dat dus de credits gaan naar hemquote:
http://www.binaries4all.nl/ftd/index.phpquote:Op maandag 8 maart 2010 19:28 schreef Waffle het volgende:
Kan je hem ook op racing-underground zetten of mij in een PM uitleggen hoe dat FTD werkt? Ik heb hem namelijk ook gemist en zou hem graag willen zien.
nee het was Edward van Cuilenborgquote:Op maandag 8 maart 2010 18:23 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Marcel Maijer![]()
[ afbeelding ]
En nee, ik moest z'n naam opzoeken. Met z'n ''kijk-mij-Clio'tjes-rondrijden-op-Zandvoort'' co-presentatoren Froukje de Both en Huub Stapel
Mooi! Lekker simpelquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:31 schreef Gijsje het volgende:
Ziet er niet onaardig uit, nu hopen voor ze dat Dallara er wat nuttigs van gemaakt heeft.
[ afbeelding ]
En dat Jake bij de coureurs alvast maar Vettel en Webber invulde als antwoord voor Coulthard. Hij schijnt dus nogal voorspelbaar te zijn wat dat betreft.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben hem niet aant uploaden, Fenster doet dat dus de credits gaan naar hem
De BBC kickoff was ook wel leuk, vooral de laatste vraag, wie denken jullie dat bij de contructeurs wereldkampioen worden? Martin: McLaren. EJ: Ferrari. Coulthard: Redbull. De rest: MUAHAHAHAHA![]()
kut.. M'n usenet-account is 2 dagen geleden afgelopenquote:Op maandag 8 maart 2010 18:37 schreef vosss het volgende:
http://binsearch.info/index.php?q=BBC%20F1%20preview&max=50&adv_g=alt.binaries.multimedia.sports&adv_age=365&adv_sort=date&font=small
Daar staat in ieder geval de BBC preview voor 2010.
Die heb ik zelf ook nog niet gezien
Dacht dat 't over RTL ging, na ff de posts terug gelezen te hebben ging het dus nog om SBSquote:Op maandag 8 maart 2010 19:36 schreef bodylotion het volgende:
[..]
nee het was Edward van Cuilenborg
[ afbeelding ]
Die krullenbol is denk ik wel een aardige kerel
je hebt wel van die proefaccountjes. paar dagen voor gratis. ik weet zo niet welkequote:Op maandag 8 maart 2010 19:45 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
kut.. M'n usenet-account is 2 dagen geleden afgelopenEven zien of ik weer me ga abonneren. Heb het niet zo heel veel gebruikt.
Exclusief in het 360 Magazinequote:Op maandag 8 maart 2010 22:05 schreef vosss het volgende:
X360 exclusive? WTF die zou godmiljaar ook naar de PC komen wat is dit voor shit?![]()
http://www.broadcastmagazine.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=576:qbezuinigingen-rtl-over-de-helftq&catid=45:nieuws&Itemid=97quote:Op maandag 8 maart 2010 17:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik vond SBS absoluut niet superieur aan RTL, F1 had niets te zoeken bij die campingzender met Victor Brands.
Maar dat RTL geen team meer naar de circuits zelf stuurt is natuurlijk een slechte zaak.
Is ergens ook terug te vinden wat daarvan de oorzaak is? Crisis bij de Holland Media Groep? Onbetaalbare rechten? Dalende kijkcijfers? Verminderde interesse door ontbreken NL coureurs?
Gelukkig hebben we sinds een jaar de BBC.
Ik keek vroegâh vaak de voorbeschouwingen op RTL, maar daarna zapte ik naar Sporza.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:00 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
eerst wel als ik je post goed lees.
Kvind de opdrogende lijn niet spectaculair. Dat zat ook al in de games van Simbin en als ik t me goed herinner ook in GP4. Ik wacht voroal af of de physics goed zijn. En even twijfelen voor welk platform ik 'm koop.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:02 schreef kepler het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dynamisch weer, met opdrogende baan! (wordt per 30cm^2 berekend, dus ook een opdrogende ideale lijn
)
anders de mijne wel. Ik schrok me een hoedjequote:
Komt ook voor de PC en PS3!quote:
Ik lees op Wiki dat F12010 op het engine zal staan van Colin McRae: Dirt 2 en Race Driver: Grid.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:51 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Kvind de opdrogende lijn niet spectaculair. Dat zat ook al in de games van Simbin en als ik t me goed herinner ook in GP4. Ik wacht voroal af of de physics goed zijn.
Uberhaupt is dit een absurd game-jaar, maar dat is een ander forumquote:Op maandag 8 maart 2010 23:41 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Gaat een duur jaar worden voor de ps3, killzone 3, god of war 3, F1, gt5.
Dat stond F1 2009 ook!quote:Op maandag 8 maart 2010 23:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik lees op Wiki dat F12010 op het engine zal staan van Colin McRae: Dirt 2 en Race Driver: Grid.
De ondergrond is in ieder geval goed.
Oneens. GRID is werkelijk de slechtste game ooit, slechtste FFB en de meest wazige handling ever. Dirt2 is wel nais, rijdt lekker, erg veel fun maar zeker niet realistisch. khad liever gezien dat SMS of Simbin de licentie had gekregen.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik lees op Wiki dat F12010 op het engine zal staan van Colin McRae: Dirt 2 en Race Driver: Grid.
De ondergrond is in ieder geval goed.
Of Polyphony Digitalquote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:27 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Oneens. GRID is werkelijk de slechtste game ooit, slechtste FFB en de meest wazige handling ever. Dirt2 is wel nais, rijdt lekker, erg veel fun maar zeker niet realistisch. khad liever gezien dat SMS of Simbin de licentie had gekregen.
Dat zijn toch die faalhazen van "The Real Driving Simulator" of niet?quote:Of Polyphony Digital
Wellus. Alleen in solo racing mode.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:41 schreef Glijdt_licht het volgende:
Gran Turismo is geen sim. Sorry.
Je doelt op uitstellen neem ik aan?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat zijn toch die faalhazen van "The Real Driving Simulator" of niet?![]()
Dat zij zichzelf nog serieus nemen
Nee ik doel op de naam die ze zelf aan hun games hangen en er dan een arcaderacer van makenquote:Je doelt op uitstellen neem ik aan?
Niet. Speel maar eens een van de vele GTR games.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 01:00 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Wellus. Alleen in solo racing mode.
DTM3 maakte het nog een stukje belachelijkerquote:Op dinsdag 9 maart 2010 01:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee ik doel op de naam die ze zelf aan hun games hangen en er dan een arcaderacer van maken!
Er is altijd beter... maar een "game" die geometrie, natuurkunde en dergelijke gebruikt om een ervaring neer te zetten is een sim.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 01:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Niet. Speel maar eens een van de vele GTR games.
Dát zijn sims.
Is toch logisch ... [sniff]quote:Op dinsdag 9 maart 2010 02:13 schreef vosss het volgende:
Nu we toch semi-offtopic aan het neuzelen zijn; ik lees net dat Max Verstappen beide finales gewonnen heeft zondag met grote voorsprong
quote:Jos Verstappen: "We zijn begonnen aan een nieuw hoofdstuk"
Uitgegeven door Bas Kaligis 8 maart 2010
Max Verstappen heeft de racewereld versteld doen staan bij zijn debuut in de WSK Euro Series op circuit La Conca. In het Italiaanse Muro Leccese won de zoon van oud-F1-coureur Jos Verstappen met grote overtuiging zowel de prefinale als de finale.
In aanloop naar de eerste race van de Winning Series Karting werd er de hele week volop getest door alle teams. Het niveau in alle klassen is erg hoog en de professionaliteit aan de top is te vergelijken met de autosport. Max Verstappen ging op zijn CRG gelijk als een raket uit de startblokken. “We waren de hele week snel. En eigenlijk in het begin te snel, dat heeft de ogen van de concurrentie geopend. Ieder team zette er druk achter om onze tijden te halen”, verklaarde Jos Verstappen tegenover RaceXpress.com.
Zijn twaalf jarige zoon baarde opzien in de beide finales en drukte zijn CRG tweemaal als eerste over de finish. “We zijn begonnen aan een nieuw hoofdstuk, maar Max pakt het snel op. Hij heeft zijn races heel goed opgebouwd en weet nu al een race in te delen, daarbij rijdt hij makkelijk op de limiet. En moet je nagaan; hij is pas twaalf en dit was pas zijn eerste WSK. Vorig jaar reden we nog Mini-max en nu racen we in een Internationaal veld met alle fabrieken en tussen jongens die vaak een jaar of twee jaar ouder zijn en meer ervaring hebben.”
De resultaten maken ook CRG-baas Tinini blij. “Ook de baas is gek met Max”, geeft Verstappen toe. “CRG is niet zo sterk geweest in de KF3, maar met de juiste rijder wel. Wat er nu ontwikkeld wordt, gaat iedereen met een CRG van profiteren.”
En de hoofdpersoon in kwestie was vooral heel blij. “Ik wist dat ik snel was. Ik deed het al goed tijdens mijn eerste race van het seizoen; de Wintercup in Lonato, maar ik had niet gedacht dat ik al gelijk de eerste WSK race kon winnen. Ik ben heel erg blij”, zei Max Verstappen bescheiden. Max glunderde van oor tot oor met zijn grote beker op zak...
Ik vond het wel echt een ultimate racing simulator. Het simuleerde het gevoel van racen wel goed. De physics waren niet perfect, maar je had wel echt het gevoel dat je aan het racen was. Dat mis ik nogal eens in een Forza/GT. Daar rijd je rondjes in, je bent niet aan het racen.quote:DTM3 maakte het nog een stukje belachelijker
The Ultimate Racing simulator.
F1 2010 met 2009 auto's?quote:Op maandag 8 maart 2010 22:02 schreef kepler het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dynamisch weer, met opdrogende baan! (wordt per 30cm^2 berekend, dus ook een opdrogende ideale lijn
)
Ik kan niet wachten tot hij oud genoeg is om ook een kans te krijgen in de F1.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 02:19 schreef vosss het volgende:
Fuck it, ik plak ook gewoon het artikel even hier:
[..]
Idd, hopelijk krijgt ie betere kansen dan zijn vaderquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:10 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot hij oud genoeg is om ook een kans te krijgen in de F1.
Gaan we allemaal meemakenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:10 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot hij oud genoeg is om ook een kans te krijgen in de F1.
De vorige KF3 race won hij anders niet (maar werd tweede). Dus ik verwacht niet dat hij dit jaar makkelijk kampioen wordt.quote:
GP3 zelfs, als ik het me goed herinnerquote:Op maandag 8 maart 2010 22:51 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Kvind de opdrogende lijn niet spectaculair. Dat zat ook al in de games van Simbin en als ik t me goed herinner ook in GP4. Ik wacht voroal af of de physics goed zijn. En even twijfelen voor welk platform ik 'm koop.
X360 valt sowieso af wegens gebrek aan een goed stuur. PS3 en pc zijn nog in de race, maar denk dat t de pc zal worden.
Over BBC:
Helaas kan ik geen BBC ontvangen.. Mja tis niet anders.
Je hebt daar een 2 format race he. 1 daarvan won hij en de andere finale werd hij tweedequote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:03 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
De vorige KF3 race won hij anders niet (maar werd tweede). Dus ik verwacht niet dat hij dit jaar makkelijk kampioen wordt.
Misschien moet je even lezen wat er bij de plaatjes staatquote:
Dat is toch wel tof eigenlijkquote:De Formule 1 gaat retro:
Naast Ferrari’s rode auto’s op de baan, komen dit seizoen een zilveren Mercedes-Benz (voor het laatst gezien in 1955), een gele Renault (laatst gezien in 1985) en een groene auto met gele streep op de motorkap voorbij. Voor het laatst gezien op de Mexicaanse Grand Prix in 1967
Nee Webber is een echte man. Bij 2 druppels regen loopt hij altijd al te emmeren dat het onveilig is en hij wil het liefst 1 groot vierkant vlak asfalt met daarop een baan uitgetekend zodat je nergens de muur in kan knallen.quote:Mark Webber ziet weinig echte mannen op de grid
Red Bull Racing-coureur Mark Webber is nooit te beroerd om zijn mening te geven. De Australiër schroomt in de Daily Telegraph dan ook niet om zijn visie over de steeds jonger wordende coureurs met de buitenwereld te delen. Hij is van mening dat de jonge garde het te makkelijk heeft. “De auto’s van tegenwoordig zijn makkelijker te besturen.”
Webber vervolgt: “Je ziet bij deze jongens geen echte mannen rondlopen. Ze beschikken zonder twijfel over veel talent. Maar ze hebben veel rijhulpjes, zoals stuurbekrachtiging. Daarom komen ze met heel veel weg. Ik moest het in de opstapklasses nog doen met een versnellingspook en wat al niet meer. En daar heb ik van geprofiteerd. Lewis Hamilton en Sebastian Vettel doen het uitstekend, maar er zijn er ook die minder uit de verf komen. Maar het heeft geen nut om daar over te zeuren.”
Webber neemt liever initiatief en startte daarom samen met Christian Horner een GP3-team. “Ik wil onze rijders leren wat ik in al die jaren heb geleerd. Ze bijbrengen dat ze er nog niet zijn wanneer ze een gesprek met een Formule 1-teambaas hebben, want die nodigen vele coureurs uit. Ik zal niet hun handje vasthouden. Als ze alles op een presenteerblaadje krijgen, dan worden ze door coureurs als Fernando Alonso helemaal verslonden.”
Op mn telefoon was het niet goed te lezen, nu ik achter mn pc zit kan het het zienquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:07 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Misschien moet je even lezen wat er bij de plaatjes staat.
13 Idd, leuk nieuwsbericht daarover zelfs nog online te vindenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:21 schreef vosss het volgende:
knip
Lewis is geloof ik zo uit mijn hoofd ook op zijn 12de of 13de al opgepikt door Mercedes-McLaren
knip
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:22 schreef vosss het volgende:
Jamaar dat was geen fabrieksteam he, dat bedoelen ze natuurlijk
[..]
Nee Webber is een echte man. Bij 2 druppels regen loopt hij altijd al te emmeren dat het onveilig is en hij wil het liefst 1 groot vierkant vlak asfalt met daarop een baan uitgetekend zodat je nergens de muur in kan knallen.
Webber die andere kerel ervan beschuldigd geen echte man te zijn![]()
Ik vind het wel een logische opmerking van Webber, hij was de man die opsteeg met een Mercedes tijdens Le Mans dat jaarquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:22 schreef vosss het volgende:
Jamaar dat was geen fabrieksteam he, dat bedoelen ze natuurlijk
[..]
Nee Webber is een echte man. Bij 2 druppels regen loopt hij altijd al te emmeren dat het onveilig is en hij wil het liefst 1 groot vierkant vlak asfalt met daarop een baan uitgetekend zodat je nergens de muur in kan knallen.
Webber die andere kerel ervan beschuldigd geen echte man te zijn![]()
de auto's sturen makkelijker en de banen zijn veiliger. kijk maar eens races uit de jaren 80 en 90 waar er geregeld mensen (hard) af stuiteren - ook de toppers.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:25 schreef LeXX het volgende:
[..]
Ik vind het wel een logische opmerking van Webber, hij was de man die opsteeg met een Mercedes tijdens Le Mans dat jaarHet gaat er volgens mij niet om of je ballen groot genoeg zijn, maar dat het te makkelijk wordt gemaakt in de F1 te stappen, en je niet meer oldschool geraced hebt zegmaar
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:22 schreef vosss het volgende:
Jamaar dat was geen fabrieksteam he, dat bedoelen ze natuurlijk
[..]
Nee Webber is een echte man. Bij 2 druppels regen loopt hij altijd al te emmeren dat het onveilig is en hij wil het liefst 1 groot vierkant vlak asfalt met daarop een baan uitgetekend zodat je nergens de muur in kan knallen.
Webber die andere kerel ervan beschuldigd geen echte man te zijn![]()
Hij is wel op dreef vandaagquote:Webber: "Schumacher krijgt het heel zwaar"
09 maart 2010
Red Bull-coureur Mark Webber verwacht dat Michael Schumacher het dit jaar niet eenvoudig zal krijgen. De Duitser keert na drie seizoenen afwezigheid terug in de Formule 1 en denkt zelf weer mee te kunnen gaan doen om de wereldtitel.
"Ik denk dat hij een bijzonder zwaar seizoen zal krijgen", vertelde Webber, die aan zijn negende seizoen begint, aan The Telegraph. "Ik verwacht dat hij het wel aardig zal doen, maar ik heb nog nooit in mijn leven een comeback gezien die echt geweldig was. Is er ooit iemand geweest die bij zijn comeback beter presteerde dan eerst?"
Schumacher rijdt dit jaar voor Mercedes Grand Prix, het voormalige Brawn GP.
Lance Armstrong iemand?quote:maar ik heb nog nooit in mijn leven een comeback gezien die echt geweldig was.
Hij zat toch in dat programma van Mclaren met de vader van Hamilton aan de leiding? Of vergis ik me nuquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Je hebt daar een 2 format race he. 1 daarvan won hij en de andere finale werd hij tweede
En of hij dit jaar direct kampioen gaat worden weet ik ook niet. Feit is wel dat als je debuteert in die klasse en al per direct races wint en 1x tweede wordt dat je je wel degelijk in de kijker rijdt.
Het zou zomaar kunnen dat als hij de rest van het jaar zo goed blijft doen dat hij al opgepikt gaat worden door 1 van de driverprograms van een F1 team. Dat weet je niet. Lewis is geloof ik zo uit mijn hoofd ook op zijn 12de of 13de al opgepikt door Mercedes-McLaren
=edit=
Even teruggezocht, maar hij werd inderdaad tweede en dat was geen 2 format race!?
Afgelopen weekend was dat wel. Geen idee hoe dat verder zit. Jammer dat bv Eurosport zoiets niet uitzendt.
Als ik een TV zender als Eurosport was en ik zag deze resultaten dan zou ik alles waarin hij racet uitzenden, zodat de kijkers hem echt kunnen volgen in zijn carriere. Dat zou best tof zijn denk ik. Nu kom je soms mensen tegen in de F1 waarvan je denkt WTF komt die ineens vandaan???
Ik denk dat hij lekker Schumi's plek overneemt bij de zilvere pijlen!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:04 schreef vosss het volgende:
Wat verwachten jullie eigenlijk van Nico Hulkenberg dit jaar?
Ik volg zijn carrière al een aantal jaren en ik denk dat hij wel eens de verrassing van 2010 kan gaan zijn
2005, debuutjaar Formule BMW --> Kampioen
2006, debuutjaar A1GP --> Kampioen
2007, 2de jaar A1GP --> Kampioen
2007/2008, debuutjaar Formule 3 --> Derde
2009, debuutjaar GP2 --> Kampioen
En dat hij naast de meest ervaren coureur van het veld zit kan hij natuurlijk als voordeel meepakken ten opzichte van de andere rookies. Plus hij heeft Weber als manager, die hem over 3 jaar bij Ferrari ziet. Wellicht als Alonso of Massa ermee stoppen daar?
Sowieso denk ik een geniale line-up voor Williams.
Ik denk dat ie hoge ogen gaat gooien. Wat jullie?
Whut?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:27 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Oneens. GRID is werkelijk de slechtste game ooit, slechtste FFB en de meest wazige handling ever. Dirt2 is wel nais, rijdt lekker, erg veel fun maar zeker niet realistisch. khad liever gezien dat SMS of Simbin de licentie had gekregen.
Ik dacht het wel, even als Ferrari die hebben de 2009 ook snel opgegeven en zijn zich gaan richten op 2010.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:17 schreef bodylotion het volgende:
BMW is in 2009 toch vroeg gestopt met doorontwikkelen en zijn zich op 2010 gaan richten, net zoals Honda in 2008?
Yup, en volgens mij heeft Sauber dit jaar dezelfde nummers als Brawn vorig jaar. Dus dadelijk doet BMW een Honda'tje.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:17 schreef bodylotion het volgende:
BMW is in 2009 toch vroeg gestopt met doorontwikkelen en zijn zich op 2010 gaan richten, net zoals Honda in 2008?
Mja, ze hadden naar ik meen wel nieuwe dingen naar de laatste races meegenomen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:19 schreef Trystar het volgende:
[..]
Ik dacht het wel, even als Ferrari die hebben de 2009 ook snel opgegeven en zijn zich gaan richten op 2010.
Dat lag niet echt aan Mansell voor zover ik me dat kan herinneren.quote:
maar wel een premature haaienvinquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:26 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Dat lag niet echt aan Mansell voor zover ik me dat kan herinneren.
Wat een hok van een auto was dat.
Ik vond het toen al lelijkquote:
Maar die presteerde niet BETER dan voor zijn comebackquote:
quote:"Ik verwacht dat hij het wel aardig zal doen, maar ik heb nog nooit in mijn leven een comeback gezien die echt geweldig was. Is er ooit iemand geweest die bij zijn comeback beter presteerde dan eerst?"
Ik vind het belachelijk dat de stewards die eigenlijik van toeten noch blazen weten wel even kunnen beslissen of iets mag of niet.quote:Het Formule 1-team van McLaren neemt geen enkel risico voor de eerste Formule 1-race in Bahrein. De Britse renstal rijdt met een innovatief aerodynamisch pakket rond, maar mocht het door de FIA afgekeurd worden, dan heeft het team nog een alternatief achter de hand.
De FIA zou via Charlie Whiting vorige week de nieuwe McLaren MP4-25 inspecteren, maar een vertraagd vliegschema gooide roet in het eten. De Brit komt nu pas in Bahrein de auto bezichtigen. "We nemen niet een radicaal ander pakket mee naar Bahrein, maar je weet maar nooit wat de stewards gaan beslissen," zei directeur Jonathan Neale. "We krijgen de best mogelijke adviezen van de FIA omdat we transparant werken. Mochten de stewards echter iets anders beslissen, dan is het onze taak om toch te gaan racen. We hebben een alternatief, maar we stoppen daar niet te veel moeite in en ik verwacht niet of het gebruikt zal gaan worden."
Hulkenberg heeft maar 1 jaar A1GP gereden (2006/2007) en werd inderdaad kampioen, maar of dat aan Hulkenberg lag? Het jaar ervoor werd Frankrijk met overmacht kampioen en wat bleek, de engineer van Hulkenberg bleek dezelfde te zijn als die van Frankrijk het jaar ervoor en Zwitserland het jaar erna.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:04 schreef vosss het volgende:
Wat verwachten jullie eigenlijk van Nico Hulkenberg dit jaar?
Ik volg zijn carrière al een aantal jaren en ik denk dat hij wel eens de verrassing van 2010 kan gaan zijn
2005, debuutjaar Formule BMW --> Kampioen
2006, debuutjaar A1GP --> Kampioen
2007, 2de jaar A1GP --> Kampioen
2007/2008, debuutjaar Formule 3 --> Derde
2009, debuutjaar GP2 --> Kampioen
En dat hij naast de meest ervaren coureur van het veld zit kan hij natuurlijk als voordeel meepakken ten opzichte van de andere rookies. Plus hij heeft Weber als manager, die hem over 3 jaar bij Ferrari ziet. Wellicht als Alonso of Massa ermee stoppen daar?
Sowieso denk ik een geniale line-up voor Williams.
Ik denk dat ie hoge ogen gaat gooien. Wat jullie?
Alleen hebben ze geen Brit in het team.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:21 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Yup, en volgens mij heeft Sauber dit jaar dezelfde nummers als Brawn vorig jaar. Dus dadelijk doet BMW een Honda'tje.
Jenson won het kampioenschap van Vettel in Brazilie. Tenzij je doelt op Barrichello, maar die had al geen kans meer sinds Japan. Dus vanwaar die Braziliaan, want dat volg ik ff niet?quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:33 schreef sasquatsch het volgende:
Zowel Hamilton als Button werden met startnummer 22 wereldkampioen door in Brazilië vijfde te worden en daarmee een Braziliaan te verslaan
En die gasten hebben genoeg technische bagage om een goede beslissing te maken?quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:04 schreef Atreidez het volgende:
En die stewards werken volgens jou voor wie...Of had je verwacht dat Jean Todt zelf langs kwam en een duimpie omhoog of naar beneden doet?
Barrichello had nog een kans, weliswaar minimaal maar hij had een kans.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:02 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Jenson won het kampioenschap van Vettel in Brazilie. Tenzij je doelt op Barrichello, maar die had al geen kans meer sinds Japan. Dus vanwaar die Braziliaan, want dat volg ik ff niet?
Ik heb geen reden om te denken dat ze incapabel zouden zijnquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:04 schreef Netsplitter het volgende:
En die gasten hebben genoeg technische bagage om een goede beslissing te maken?
Afgaand op eerdere jaren twijfel ik daar behoorlijk aan.
Prachtige kerel als je het mij vraagtquote:To all my friends (and all those who are kind enough to care),
Dear All of You,
The last few days have been quite fantastic and i'd like to thank each and every one of you for your kind thoughts, messages and other paraphernalia.
On Saturday evening, I was at home with Susie, Elliot and Helen and about to leave for a Curry, for which we were running late.
I asked Helen to join me in the lift to go downstairs, because Susie and Elliot were smart enough not to ride in my lift. I opened the door and stepped into the lift, with Helen ready to follow me, which she never did. That is because the lift had stopped on the floor above and incorrectly allowed the door beneath it to open.
Still chatting to Helen, I stepped into the open doorway-- and fell to the bottom of the lift shaft.
The ambulance was called and arrived at racing speed, whereupon they put me onto a series of about 10 stretchers! Having finally settled on what must have seemed a good one, I was taken, along with my family to the Royal London Hospital in Whitechapel, where they used another batch of similar stretchers!
They did a good job of helping me, but were unable to do the requisite surgery. So, on the Sunday, I was moved to the Princess Grace, where a fantastically efficient, kind and amusing staff did all the jobs.
I am now in a lovely room, number 222, and with the help of Elliot and the porter, am finally on the email. That does not mean that I will be able to actually send this to you, but I will try!
Now for the future... which I can see with Susie, Helen and Elliot around me, is going to be a bloody struggle!
As some of you may know, Susie and I are booked on a seaborne cruise for our 30th Anniversary, next month. I have to cross the hurdle of getting the doctors, and family hangers-on, to allow me to thin my blood, in order to avoid any issues involving deep vein thrombosis.
It will be six to eight weeks from Sunday before i will able to put any load on my feet. Therefore I'm facing my sixth or seventh reduction to a wheelchair (Susie says she's stopped counting) which I must admit, is rather boring. The good news is; that I didn't sell the wheelchair after the last shunt!
The whole thing is a real pain in the arse, if I had looked where I was going, I wouldn't be here at all, so It's my own damn fault.
I have been absolutely overwhelmed by your collective concern and kindness.
I can tell you that currently I'm lying in hospital, taking deep breaths, lifting one arm with the other, raising my legs (with plasters on the end) and doing all I can do to keep myself as mobile as possible, but, having said that, I'm not yet winning the battle.
I'm not sure when I'll be able to go home but the lift has to work, otherwise I'll never be able to get upstairs in my wheelchair, maybe I'll go and stay with Helen And Elliot for a while...
This really has opened my eyes to how kind all my friends are, over an old ex-racing driver, flogging a fading image!
I look forward to seeing you soon,
Many thanks for all of your thoughts,
Ciao Stirling Moss
quote:Britse motoragenten hadden vroeger de gewoonte om aan zojuist gesnapte snelheidsovertreders de volgende vraag te stellen: "Wie denk je wel dat je bent? Stirling Moss?" Volgens Moss werd hij zelf ook een keer aangehouden door een agent en had hij behoorlijk wat moeite om uit te leggen dat hij dat inderdaad was.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:13 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Mclaren weer aan het spioneren![]()
http://www.autojunk.nl/2010/03/ferrari-vs-mclaren-fittie
Nog niet eerder gezienquote:
Dat verhaal heb ik járen geleden ook gehoord over - ik meen - Mansell en Senna. Senna werd tijdens een GP-weekend in Engeland aangehouden voor een te hoge snelheid en werd gevraagd 'Wie denkt u dat u bent? Nigel Mansell?"quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:39 schreef vosss het volgende:
En nog een leuk verhaaltje over Moss:
[..]
Pagina 1 van dit topicquote:
Omdat er nu geen tankinstallatie in de auto hangt denk ik.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:09 schreef Trystar het volgende:
Ferrari using pit lights again in 2010
why oh why .....
Ik hoop dat het dan ook echt tijdswinst opleverd, anders zie ik toch liever een lollipop man.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Omdat er nu geen tankinstallatie in de auto hangt denk ik.
Ik denk dat het ze dit jaar wellicht iets aan tijdwinst op kan leveren en doordat er nu dus niet meer getankt wordt kunnen we het ook makkelijk vergelijken met de andere teams
Codemasters' Formula 1quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:36 schreef Trystar het volgende:
Codemasters brengt F1 2010 in september uit
Mercedes schijnt ook al bezig te zijn met zo'n systeem. Dus Ferrari is waarschijnlijk dit keer niet de enige.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:09 schreef Trystar het volgende:
Ferrari using pit lights again in 2010
why oh why .....
Omdat de FIA die regel heeft ingesteldquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:09 schreef Cavalier het volgende:
Waarom is het vanaf nu verboden om te tanken tijdens de race?
haha, leuk. maar waarom?quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:26 schreef WEST het volgende:
[..]
Omdat de FIA die regel heeft ingesteld
Om het inhalen in de pits uit te bannen en het inhalen op de baan de laten plaatsvinden Lees: om inhalen ook op de baan uit te bannen!quote:
Dat hangt maar helemaal van je aantal posts per pagina af.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |