Omdat er nu geen tankinstallatie in de auto hangt denk ik.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:09 schreef Trystar het volgende:
Ferrari using pit lights again in 2010
why oh why .....
Ik hoop dat het dan ook echt tijdswinst opleverd, anders zie ik toch liever een lollipop man.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Omdat er nu geen tankinstallatie in de auto hangt denk ik.
Ik denk dat het ze dit jaar wellicht iets aan tijdwinst op kan leveren en doordat er nu dus niet meer getankt wordt kunnen we het ook makkelijk vergelijken met de andere teams
Codemasters' Formula 1quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:36 schreef Trystar het volgende:
Codemasters brengt F1 2010 in september uit
Mercedes schijnt ook al bezig te zijn met zo'n systeem. Dus Ferrari is waarschijnlijk dit keer niet de enige.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:09 schreef Trystar het volgende:
Ferrari using pit lights again in 2010
why oh why .....
Omdat de FIA die regel heeft ingesteldquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:09 schreef Cavalier het volgende:
Waarom is het vanaf nu verboden om te tanken tijdens de race?
haha, leuk. maar waarom?quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:26 schreef WEST het volgende:
[..]
Omdat de FIA die regel heeft ingesteld
Om het inhalen in de pits uit te bannen en het inhalen op de baan de laten plaatsvinden Lees: om inhalen ook op de baan uit te bannen!quote:
Dat hangt maar helemaal van je aantal posts per pagina af.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |