Wat jij tussen [s]-tags hebt geplaats is imo bullshit. Juist door de grotere verschillen verschillende typen setups tussen wagens gaan er meer inhaalacties komen. Mensen die met een volle tank beter zijn tov de rest, terwijl aan het einde andere mensen met een lege tank juist beter zijn tov de rest.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:39 schreef nils7 het volgende:
[..]
Om het inhalen in de pits uit te bannen en het inhalen op de baan de laten plaatsvinden Lees: om inhalen ook op de baan uit te bannen!
Ik denk dat het best gevaarlijk is. Stel dat iemand nog niet klaar is met een band en Massa begint te rijden terwijl die kerel nog de sleutel van de moer vasthoudt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Omdat er nu geen tankinstallatie in de auto hangt denk ik.
Ik denk dat het ze dit jaar wellicht iets aan tijdwinst op kan leveren en doordat er nu dus niet meer getankt wordt kunnen we het ook makkelijk vergelijken met de andere teams
Ik denk dat meneer Ecclestone vooral niet nu al negatief moet zijn over de nieuwe teams. Het is nu zaak om deze teams te behouden voor de Formule 1. Renault zal nog wegvallen waarschijnlijk. Zaak om de "prive" teams zich welkom te laten voelen zodat er volgend jaar weer een aantal nieuwe bij komen.quote:Bernie Ecclestone deelt kritiek Ferrari
Bernie Ecclestone deelt de mening van Ferrari dat de nieuwe teams nog niet competitief zijn. Dat zei de Formule 1-baas in een interview met Auto Motor und Sport.
Budgetplafond
"Ferrari heeft gelijk, maar toen de nieuwe teams zich inschreven waren ze er van overtuigd dat er een budgetplafond van 40 miljoen euro zou komen", zegt Ecclestone. "En wel voor iedereen, ook Ferrari. Dat was een kans geweest voor de nieuwe teams. Ik heb altijd gewaarschuwd dat een budgetplafond niet werkt. Op dit moment stellen de nieuwe teams vast, dat hun budget niet toereikend is".
Want? Het is fantastisch om teams op de grid te hebben staan die na 10 laps gelapped worden?quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:54 schreef Gijsje het volgende:
[..]
Ik denk dat meneer Ecclestone vooral niet nu al negatief moet zijn over de nieuwe teams. Het is nu zaak om deze teams te behouden voor de Formule 1. Renault zal nog wegvallen waarschijnlijk. Zaak om de "prive" teams zich welkom te laten voelen zodat er volgend jaar weer een aantal nieuwe bij komen.
PSNog twee dagen
![]()
Is er al gereden ? Laten we deze discussie maandag voeren.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:03 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Want? Het is fantastisch om teams op de grid te hebben staan die na 10 laps gelapped worden?
Die dmv vertragen een plek proberen veilig te stellen?
Die niet (voldoende) hebben getest en zo een mogelijk gevaarlijke auto op de grid neerzetten?
Dat dus. Hij doet het prima voor als nogquote:Trouwens, bij het rubriekje Onze Boys in de OP, vind ik dat Max Verstappen ook genoemd mag worden, erg leuk om die jongen een beetje in de gaten te houden !
De R30 is wat dikker dacht ik, plus dat ze de zuinigste motor hebben.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:11 schreef Bluurgh het volgende:
hoe zat het trouwens nou met de wielbasis van, geloof ik, de Renault? Ik kan me herinneren dat ze een auto met dezelfde wielbasis als vorig jaar hadden gepresenteerd. Is dat nog veranderd? Het lijkt me sterk dat ze als enige team niet meer ruimte nodig hebben om al die benzine kwijt te kunnen, maar ik heb er niks meer over gehoord (of gewoon gemist natuurlijk)
Daarom open ik nooit een nieuw topic in deze reeks.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:31 schreef Sally het volgende:
Ik had de OP toch aangepast?
US F1 rijdt niet, en ook Stefan GP staat niet op de grid in 2010.
Hmz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |