Ik dacht het wel, even als Ferrari die hebben de 2009 ook snel opgegeven en zijn zich gaan richten op 2010.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:17 schreef bodylotion het volgende:
BMW is in 2009 toch vroeg gestopt met doorontwikkelen en zijn zich op 2010 gaan richten, net zoals Honda in 2008?
Yup, en volgens mij heeft Sauber dit jaar dezelfde nummers als Brawn vorig jaar. Dus dadelijk doet BMW een Honda'tje.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:17 schreef bodylotion het volgende:
BMW is in 2009 toch vroeg gestopt met doorontwikkelen en zijn zich op 2010 gaan richten, net zoals Honda in 2008?
Mja, ze hadden naar ik meen wel nieuwe dingen naar de laatste races meegenomen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:19 schreef Trystar het volgende:
[..]
Ik dacht het wel, even als Ferrari die hebben de 2009 ook snel opgegeven en zijn zich gaan richten op 2010.
Dat lag niet echt aan Mansell voor zover ik me dat kan herinneren.quote:
maar wel een premature haaienvinquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:26 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Dat lag niet echt aan Mansell voor zover ik me dat kan herinneren.
Wat een hok van een auto was dat.
Ik vond het toen al lelijkquote:
Maar die presteerde niet BETER dan voor zijn comebackquote:
quote:"Ik verwacht dat hij het wel aardig zal doen, maar ik heb nog nooit in mijn leven een comeback gezien die echt geweldig was. Is er ooit iemand geweest die bij zijn comeback beter presteerde dan eerst?"
Ik vind het belachelijk dat de stewards die eigenlijik van toeten noch blazen weten wel even kunnen beslissen of iets mag of niet.quote:Het Formule 1-team van McLaren neemt geen enkel risico voor de eerste Formule 1-race in Bahrein. De Britse renstal rijdt met een innovatief aerodynamisch pakket rond, maar mocht het door de FIA afgekeurd worden, dan heeft het team nog een alternatief achter de hand.
De FIA zou via Charlie Whiting vorige week de nieuwe McLaren MP4-25 inspecteren, maar een vertraagd vliegschema gooide roet in het eten. De Brit komt nu pas in Bahrein de auto bezichtigen. "We nemen niet een radicaal ander pakket mee naar Bahrein, maar je weet maar nooit wat de stewards gaan beslissen," zei directeur Jonathan Neale. "We krijgen de best mogelijke adviezen van de FIA omdat we transparant werken. Mochten de stewards echter iets anders beslissen, dan is het onze taak om toch te gaan racen. We hebben een alternatief, maar we stoppen daar niet te veel moeite in en ik verwacht niet of het gebruikt zal gaan worden."
Hulkenberg heeft maar 1 jaar A1GP gereden (2006/2007) en werd inderdaad kampioen, maar of dat aan Hulkenberg lag? Het jaar ervoor werd Frankrijk met overmacht kampioen en wat bleek, de engineer van Hulkenberg bleek dezelfde te zijn als die van Frankrijk het jaar ervoor en Zwitserland het jaar erna.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:04 schreef vosss het volgende:
Wat verwachten jullie eigenlijk van Nico Hulkenberg dit jaar?
Ik volg zijn carrière al een aantal jaren en ik denk dat hij wel eens de verrassing van 2010 kan gaan zijn
2005, debuutjaar Formule BMW --> Kampioen
2006, debuutjaar A1GP --> Kampioen
2007, 2de jaar A1GP --> Kampioen
2007/2008, debuutjaar Formule 3 --> Derde
2009, debuutjaar GP2 --> Kampioen
En dat hij naast de meest ervaren coureur van het veld zit kan hij natuurlijk als voordeel meepakken ten opzichte van de andere rookies. Plus hij heeft Weber als manager, die hem over 3 jaar bij Ferrari ziet. Wellicht als Alonso of Massa ermee stoppen daar?
Sowieso denk ik een geniale line-up voor Williams.
Ik denk dat ie hoge ogen gaat gooien. Wat jullie?
Alleen hebben ze geen Brit in het team.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:21 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Yup, en volgens mij heeft Sauber dit jaar dezelfde nummers als Brawn vorig jaar. Dus dadelijk doet BMW een Honda'tje.
Jenson won het kampioenschap van Vettel in Brazilie. Tenzij je doelt op Barrichello, maar die had al geen kans meer sinds Japan. Dus vanwaar die Braziliaan, want dat volg ik ff niet?quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:33 schreef sasquatsch het volgende:
Zowel Hamilton als Button werden met startnummer 22 wereldkampioen door in Brazilië vijfde te worden en daarmee een Braziliaan te verslaan
En die gasten hebben genoeg technische bagage om een goede beslissing te maken?quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:04 schreef Atreidez het volgende:
En die stewards werken volgens jou voor wie...Of had je verwacht dat Jean Todt zelf langs kwam en een duimpie omhoog of naar beneden doet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |