Uberhaupt is dit een absurd game-jaar, maar dat is een ander forumquote:Op maandag 8 maart 2010 23:41 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Gaat een duur jaar worden voor de ps3, killzone 3, god of war 3, F1, gt5.
Dat stond F1 2009 ook!quote:Op maandag 8 maart 2010 23:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik lees op Wiki dat F12010 op het engine zal staan van Colin McRae: Dirt 2 en Race Driver: Grid.
De ondergrond is in ieder geval goed.
Oneens. GRID is werkelijk de slechtste game ooit, slechtste FFB en de meest wazige handling ever. Dirt2 is wel nais, rijdt lekker, erg veel fun maar zeker niet realistisch. khad liever gezien dat SMS of Simbin de licentie had gekregen.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik lees op Wiki dat F12010 op het engine zal staan van Colin McRae: Dirt 2 en Race Driver: Grid.
De ondergrond is in ieder geval goed.
Of Polyphony Digitalquote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:27 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Oneens. GRID is werkelijk de slechtste game ooit, slechtste FFB en de meest wazige handling ever. Dirt2 is wel nais, rijdt lekker, erg veel fun maar zeker niet realistisch. khad liever gezien dat SMS of Simbin de licentie had gekregen.
Dat zijn toch die faalhazen van "The Real Driving Simulator" of niet?quote:Of Polyphony Digital
Wellus. Alleen in solo racing mode.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:41 schreef Glijdt_licht het volgende:
Gran Turismo is geen sim. Sorry.
Je doelt op uitstellen neem ik aan?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat zijn toch die faalhazen van "The Real Driving Simulator" of niet?![]()
Dat zij zichzelf nog serieus nemen
Nee ik doel op de naam die ze zelf aan hun games hangen en er dan een arcaderacer van makenquote:Je doelt op uitstellen neem ik aan?
Niet. Speel maar eens een van de vele GTR games.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 01:00 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Wellus. Alleen in solo racing mode.
DTM3 maakte het nog een stukje belachelijkerquote:Op dinsdag 9 maart 2010 01:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee ik doel op de naam die ze zelf aan hun games hangen en er dan een arcaderacer van maken!
Er is altijd beter... maar een "game" die geometrie, natuurkunde en dergelijke gebruikt om een ervaring neer te zetten is een sim.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 01:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Niet. Speel maar eens een van de vele GTR games.
Dát zijn sims.
Is toch logisch ... [sniff]quote:Op dinsdag 9 maart 2010 02:13 schreef vosss het volgende:
Nu we toch semi-offtopic aan het neuzelen zijn; ik lees net dat Max Verstappen beide finales gewonnen heeft zondag met grote voorsprong
quote:Jos Verstappen: "We zijn begonnen aan een nieuw hoofdstuk"
Uitgegeven door Bas Kaligis 8 maart 2010
Max Verstappen heeft de racewereld versteld doen staan bij zijn debuut in de WSK Euro Series op circuit La Conca. In het Italiaanse Muro Leccese won de zoon van oud-F1-coureur Jos Verstappen met grote overtuiging zowel de prefinale als de finale.
In aanloop naar de eerste race van de Winning Series Karting werd er de hele week volop getest door alle teams. Het niveau in alle klassen is erg hoog en de professionaliteit aan de top is te vergelijken met de autosport. Max Verstappen ging op zijn CRG gelijk als een raket uit de startblokken. “We waren de hele week snel. En eigenlijk in het begin te snel, dat heeft de ogen van de concurrentie geopend. Ieder team zette er druk achter om onze tijden te halen”, verklaarde Jos Verstappen tegenover RaceXpress.com.
Zijn twaalf jarige zoon baarde opzien in de beide finales en drukte zijn CRG tweemaal als eerste over de finish. “We zijn begonnen aan een nieuw hoofdstuk, maar Max pakt het snel op. Hij heeft zijn races heel goed opgebouwd en weet nu al een race in te delen, daarbij rijdt hij makkelijk op de limiet. En moet je nagaan; hij is pas twaalf en dit was pas zijn eerste WSK. Vorig jaar reden we nog Mini-max en nu racen we in een Internationaal veld met alle fabrieken en tussen jongens die vaak een jaar of twee jaar ouder zijn en meer ervaring hebben.”
De resultaten maken ook CRG-baas Tinini blij. “Ook de baas is gek met Max”, geeft Verstappen toe. “CRG is niet zo sterk geweest in de KF3, maar met de juiste rijder wel. Wat er nu ontwikkeld wordt, gaat iedereen met een CRG van profiteren.”
En de hoofdpersoon in kwestie was vooral heel blij. “Ik wist dat ik snel was. Ik deed het al goed tijdens mijn eerste race van het seizoen; de Wintercup in Lonato, maar ik had niet gedacht dat ik al gelijk de eerste WSK race kon winnen. Ik ben heel erg blij”, zei Max Verstappen bescheiden. Max glunderde van oor tot oor met zijn grote beker op zak...
Ik vond het wel echt een ultimate racing simulator. Het simuleerde het gevoel van racen wel goed. De physics waren niet perfect, maar je had wel echt het gevoel dat je aan het racen was. Dat mis ik nogal eens in een Forza/GT. Daar rijd je rondjes in, je bent niet aan het racen.quote:DTM3 maakte het nog een stukje belachelijker
The Ultimate Racing simulator.
F1 2010 met 2009 auto's?quote:Op maandag 8 maart 2010 22:02 schreef kepler het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dynamisch weer, met opdrogende baan! (wordt per 30cm^2 berekend, dus ook een opdrogende ideale lijn
)
Ik kan niet wachten tot hij oud genoeg is om ook een kans te krijgen in de F1.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 02:19 schreef vosss het volgende:
Fuck it, ik plak ook gewoon het artikel even hier:
[..]
Idd, hopelijk krijgt ie betere kansen dan zijn vaderquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:10 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot hij oud genoeg is om ook een kans te krijgen in de F1.
Gaan we allemaal meemakenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:10 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot hij oud genoeg is om ook een kans te krijgen in de F1.
De vorige KF3 race won hij anders niet (maar werd tweede). Dus ik verwacht niet dat hij dit jaar makkelijk kampioen wordt.quote:
GP3 zelfs, als ik het me goed herinnerquote:Op maandag 8 maart 2010 22:51 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Kvind de opdrogende lijn niet spectaculair. Dat zat ook al in de games van Simbin en als ik t me goed herinner ook in GP4. Ik wacht voroal af of de physics goed zijn. En even twijfelen voor welk platform ik 'm koop.
X360 valt sowieso af wegens gebrek aan een goed stuur. PS3 en pc zijn nog in de race, maar denk dat t de pc zal worden.
Over BBC:
Helaas kan ik geen BBC ontvangen.. Mja tis niet anders.
Je hebt daar een 2 format race he. 1 daarvan won hij en de andere finale werd hij tweedequote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:03 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
De vorige KF3 race won hij anders niet (maar werd tweede). Dus ik verwacht niet dat hij dit jaar makkelijk kampioen wordt.
Misschien moet je even lezen wat er bij de plaatjes staatquote:
Dat is toch wel tof eigenlijkquote:De Formule 1 gaat retro:
Naast Ferrari’s rode auto’s op de baan, komen dit seizoen een zilveren Mercedes-Benz (voor het laatst gezien in 1955), een gele Renault (laatst gezien in 1985) en een groene auto met gele streep op de motorkap voorbij. Voor het laatst gezien op de Mexicaanse Grand Prix in 1967
Nee Webber is een echte man. Bij 2 druppels regen loopt hij altijd al te emmeren dat het onveilig is en hij wil het liefst 1 groot vierkant vlak asfalt met daarop een baan uitgetekend zodat je nergens de muur in kan knallen.quote:Mark Webber ziet weinig echte mannen op de grid
Red Bull Racing-coureur Mark Webber is nooit te beroerd om zijn mening te geven. De Australiër schroomt in de Daily Telegraph dan ook niet om zijn visie over de steeds jonger wordende coureurs met de buitenwereld te delen. Hij is van mening dat de jonge garde het te makkelijk heeft. “De auto’s van tegenwoordig zijn makkelijker te besturen.”
Webber vervolgt: “Je ziet bij deze jongens geen echte mannen rondlopen. Ze beschikken zonder twijfel over veel talent. Maar ze hebben veel rijhulpjes, zoals stuurbekrachtiging. Daarom komen ze met heel veel weg. Ik moest het in de opstapklasses nog doen met een versnellingspook en wat al niet meer. En daar heb ik van geprofiteerd. Lewis Hamilton en Sebastian Vettel doen het uitstekend, maar er zijn er ook die minder uit de verf komen. Maar het heeft geen nut om daar over te zeuren.”
Webber neemt liever initiatief en startte daarom samen met Christian Horner een GP3-team. “Ik wil onze rijders leren wat ik in al die jaren heb geleerd. Ze bijbrengen dat ze er nog niet zijn wanneer ze een gesprek met een Formule 1-teambaas hebben, want die nodigen vele coureurs uit. Ik zal niet hun handje vasthouden. Als ze alles op een presenteerblaadje krijgen, dan worden ze door coureurs als Fernando Alonso helemaal verslonden.”
Op mn telefoon was het niet goed te lezen, nu ik achter mn pc zit kan het het zienquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:07 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Misschien moet je even lezen wat er bij de plaatjes staat.
13 Idd, leuk nieuwsbericht daarover zelfs nog online te vindenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:21 schreef vosss het volgende:
knip
Lewis is geloof ik zo uit mijn hoofd ook op zijn 12de of 13de al opgepikt door Mercedes-McLaren
knip
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:22 schreef vosss het volgende:
Jamaar dat was geen fabrieksteam he, dat bedoelen ze natuurlijk
[..]
Nee Webber is een echte man. Bij 2 druppels regen loopt hij altijd al te emmeren dat het onveilig is en hij wil het liefst 1 groot vierkant vlak asfalt met daarop een baan uitgetekend zodat je nergens de muur in kan knallen.
Webber die andere kerel ervan beschuldigd geen echte man te zijn![]()
Ik vind het wel een logische opmerking van Webber, hij was de man die opsteeg met een Mercedes tijdens Le Mans dat jaarquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee Webber is een echte man. Bij 2 druppels regen loopt hij altijd al te emmeren dat het onveilig is en hij wil het liefst 1 groot vierkant vlak asfalt met daarop een baan uitgetekend zodat je nergens de muur in kan knallen.
de auto's sturen makkelijker en de banen zijn veiliger. kijk maar eens races uit de jaren 80 en 90 waar er geregeld mensen (hard) af stuiteren - ook de toppers.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:25 schreef LeXX het volgende:
[..]
Ik vind het wel een logische opmerking van Webber, hij was de man die opsteeg met een Mercedes tijdens Le Mans dat jaarHet gaat er volgens mij niet om of je ballen groot genoeg zijn, maar dat het te makkelijk wordt gemaakt in de F1 te stappen, en je niet meer oldschool geraced hebt zegmaar
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Hij is wel op dreef vandaagquote:Webber: "Schumacher krijgt het heel zwaar"
09 maart 2010
Red Bull-coureur Mark Webber verwacht dat Michael Schumacher het dit jaar niet eenvoudig zal krijgen. De Duitser keert na drie seizoenen afwezigheid terug in de Formule 1 en denkt zelf weer mee te kunnen gaan doen om de wereldtitel.
"Ik denk dat hij een bijzonder zwaar seizoen zal krijgen", vertelde Webber, die aan zijn negende seizoen begint, aan The Telegraph. "Ik verwacht dat hij het wel aardig zal doen, maar ik heb nog nooit in mijn leven een comeback gezien die echt geweldig was. Is er ooit iemand geweest die bij zijn comeback beter presteerde dan eerst?"
Schumacher rijdt dit jaar voor Mercedes Grand Prix, het voormalige Brawn GP.
Lance Armstrong iemand?quote:maar ik heb nog nooit in mijn leven een comeback gezien die echt geweldig was.
Hij zat toch in dat programma van Mclaren met de vader van Hamilton aan de leiding? Of vergis ik me nuquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Je hebt daar een 2 format race he. 1 daarvan won hij en de andere finale werd hij tweede
En of hij dit jaar direct kampioen gaat worden weet ik ook niet. Feit is wel dat als je debuteert in die klasse en al per direct races wint en 1x tweede wordt dat je je wel degelijk in de kijker rijdt.
Het zou zomaar kunnen dat als hij de rest van het jaar zo goed blijft doen dat hij al opgepikt gaat worden door 1 van de driverprograms van een F1 team. Dat weet je niet. Lewis is geloof ik zo uit mijn hoofd ook op zijn 12de of 13de al opgepikt door Mercedes-McLaren
=edit=
Even teruggezocht, maar hij werd inderdaad tweede en dat was geen 2 format race!?
Afgelopen weekend was dat wel. Geen idee hoe dat verder zit. Jammer dat bv Eurosport zoiets niet uitzendt.
Als ik een TV zender als Eurosport was en ik zag deze resultaten dan zou ik alles waarin hij racet uitzenden, zodat de kijkers hem echt kunnen volgen in zijn carriere. Dat zou best tof zijn denk ik. Nu kom je soms mensen tegen in de F1 waarvan je denkt WTF komt die ineens vandaan???
Ik denk dat hij lekker Schumi's plek overneemt bij de zilvere pijlen!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:04 schreef vosss het volgende:
Wat verwachten jullie eigenlijk van Nico Hulkenberg dit jaar?
Ik volg zijn carrière al een aantal jaren en ik denk dat hij wel eens de verrassing van 2010 kan gaan zijn
2005, debuutjaar Formule BMW --> Kampioen
2006, debuutjaar A1GP --> Kampioen
2007, 2de jaar A1GP --> Kampioen
2007/2008, debuutjaar Formule 3 --> Derde
2009, debuutjaar GP2 --> Kampioen
En dat hij naast de meest ervaren coureur van het veld zit kan hij natuurlijk als voordeel meepakken ten opzichte van de andere rookies. Plus hij heeft Weber als manager, die hem over 3 jaar bij Ferrari ziet. Wellicht als Alonso of Massa ermee stoppen daar?
Sowieso denk ik een geniale line-up voor Williams.
Ik denk dat ie hoge ogen gaat gooien. Wat jullie?
Whut?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:27 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Oneens. GRID is werkelijk de slechtste game ooit, slechtste FFB en de meest wazige handling ever. Dirt2 is wel nais, rijdt lekker, erg veel fun maar zeker niet realistisch. khad liever gezien dat SMS of Simbin de licentie had gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |