abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 maart 2010 @ 23:55:53 #205
34586 kepler
No bounce, no play
pi_78915843
quote:
Op maandag 8 maart 2010 23:41 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Gaat een duur jaar worden voor de ps3, killzone 3, god of war 3, F1, gt5.
Uberhaupt is dit een absurd game-jaar, maar dat is een ander forum
The line is a dot to you!
  dinsdag 9 maart 2010 @ 00:01:19 #206
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_78916013
quote:
Op maandag 8 maart 2010 23:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Ik lees op Wiki dat F12010 op het engine zal staan van Colin McRae: Dirt 2 en Race Driver: Grid.
De ondergrond is in ieder geval goed.
Dat stond F1 2009 ook!
Een leuk begin op zich maar er zitten enkele fouten in zoals pitstops van 12 sec. stil staan etc.
En de graphics van de Wii zijn om te janken
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_78916687
quote:
Op maandag 8 maart 2010 23:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Ik lees op Wiki dat F12010 op het engine zal staan van Colin McRae: Dirt 2 en Race Driver: Grid.
De ondergrond is in ieder geval goed.
Oneens. GRID is werkelijk de slechtste game ooit, slechtste FFB en de meest wazige handling ever. Dirt2 is wel nais, rijdt lekker, erg veel fun maar zeker niet realistisch. khad liever gezien dat SMS of Simbin de licentie had gekregen.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  dinsdag 9 maart 2010 @ 00:36:27 #208
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_78916937
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 00:27 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Oneens. GRID is werkelijk de slechtste game ooit, slechtste FFB en de meest wazige handling ever. Dirt2 is wel nais, rijdt lekker, erg veel fun maar zeker niet realistisch. khad liever gezien dat SMS of Simbin de licentie had gekregen.
Of Polyphony Digital
Dan ziet het er tenminste fatsoenlijk uit!

Alhoewel de scans ook wel redelijk wat detail weergeven!
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_78917050
quote:
Of Polyphony Digital
Dat zijn toch die faalhazen van "The Real Driving Simulator" of niet?
Dat zij zichzelf nog serieus nemen
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_78917071
Ik vind NFS Shift (op de pc) toch echt mooier dan GT5P. NFS Shift is ontwikkeld door SMS voor EA. Helaas wilde EA de physics verneukt hebben zodat de noobs ook konden racen. SMS weet nml wel hoe een sim hoort te zijn getuige GTR2. SMS is een groepje dat zich na de release van GTR2 heeft afgesplitst van Simbin, en was eigenlijk de 'core'-ontwikkelgroep.

Gran Turismo is geen sim. Sorry.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 01:00:23 #211
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_78917383
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 00:41 schreef Glijdt_licht het volgende:
Gran Turismo is geen sim. Sorry.
Wellus. Alleen in solo racing mode.
Calm down, please!
  dinsdag 9 maart 2010 @ 01:02:45 #212
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_78917409
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 00:40 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat zijn toch die faalhazen van "The Real Driving Simulator" of niet?
Dat zij zichzelf nog serieus nemen
Je doelt op uitstellen neem ik aan?
Beter wachten en iets goeds!
Ik lees regelmatig een hoop toevoegingen (oke, veel racegames kende dat al wel maar als ze dat op niveau brengen als de rest van de voorgangers beloofd het wel wat)

Wel jammer dat je vanaf de start bij alle voorgaande GT's niet in arcade modus (niet career dus) niet alle banen kon kiezen (vaak wel een hoop auto's).
N/A
pi_78917427
quote:
Je doelt op uitstellen neem ik aan?
Nee ik doel op de naam die ze zelf aan hun games hangen en er dan een arcaderacer van maken !
vosss is de naam,
pi_78917436
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 01:00 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Wellus. Alleen in solo racing mode.
Niet. Speel maar eens een van de vele GTR games.
Dát zijn sims.
vosss is de naam,
pi_78917469
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 01:04 schreef vosss het volgende:

[..]

Nee ik doel op de naam die ze zelf aan hun games hangen en er dan een arcaderacer van maken !
DTM3 maakte het nog een stukje belachelijker
The Ultimate Racing simulator.

Zowel Gran Turismo als de hele DTM-serie zijn gewoon arcade. That's it.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 01:16:38 #216
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_78917564
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 01:05 schreef vosss het volgende:

[..]

Niet. Speel maar eens een van de vele GTR games.
Dát zijn sims.
Er is altijd beter... maar een "game" die geometrie, natuurkunde en dergelijke gebruikt om een ervaring neer te zetten is een sim.

GT is imo helemaal zo slecht nog niet, puur om de verschillende auto's die er -met goedkeuring van de fabrikanten van de wagens- inzitten.

Om die reden wel meer een marketing platform dan een serieuze racer ... maar toch.
Calm down, please!
pi_78918092
Nu we toch semi-offtopic aan het neuzelen zijn; ik lees net dat Max Verstappen beide finales gewonnen heeft zondag met grote voorsprong
vosss is de naam,
  dinsdag 9 maart 2010 @ 02:15:58 #218
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_78918102
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 02:13 schreef vosss het volgende:
Nu we toch semi-offtopic aan het neuzelen zijn; ik lees net dat Max Verstappen beide finales gewonnen heeft zondag met grote voorsprong
Is toch logisch ... [sniff]
Calm down, please!
pi_78918119
Fuck it, ik plak ook gewoon het artikel even hier:
quote:
Jos Verstappen: "We zijn begonnen aan een nieuw hoofdstuk"
Uitgegeven door Bas Kaligis 8 maart 2010

Max Verstappen heeft de racewereld versteld doen staan bij zijn debuut in de WSK Euro Series op circuit La Conca. In het Italiaanse Muro Leccese won de zoon van oud-F1-coureur Jos Verstappen met grote overtuiging zowel de prefinale als de finale.

In aanloop naar de eerste race van de Winning Series Karting werd er de hele week volop getest door alle teams. Het niveau in alle klassen is erg hoog en de professionaliteit aan de top is te vergelijken met de autosport. Max Verstappen ging op zijn CRG gelijk als een raket uit de startblokken. “We waren de hele week snel. En eigenlijk in het begin te snel, dat heeft de ogen van de concurrentie geopend. Ieder team zette er druk achter om onze tijden te halen”, verklaarde Jos Verstappen tegenover RaceXpress.com.

Zijn twaalf jarige zoon baarde opzien in de beide finales en drukte zijn CRG tweemaal als eerste over de finish. “We zijn begonnen aan een nieuw hoofdstuk, maar Max pakt het snel op. Hij heeft zijn races heel goed opgebouwd en weet nu al een race in te delen, daarbij rijdt hij makkelijk op de limiet. En moet je nagaan; hij is pas twaalf en dit was pas zijn eerste WSK. Vorig jaar reden we nog Mini-max en nu racen we in een Internationaal veld met alle fabrieken en tussen jongens die vaak een jaar of twee jaar ouder zijn en meer ervaring hebben.”

De resultaten maken ook CRG-baas Tinini blij. “Ook de baas is gek met Max”, geeft Verstappen toe. “CRG is niet zo sterk geweest in de KF3, maar met de juiste rijder wel. Wat er nu ontwikkeld wordt, gaat iedereen met een CRG van profiteren.”

En de hoofdpersoon in kwestie was vooral heel blij. “Ik wist dat ik snel was. Ik deed het al goed tijdens mijn eerste race van het seizoen; de Wintercup in Lonato, maar ik had niet gedacht dat ik al gelijk de eerste WSK race kon winnen. Ik ben heel erg blij”, zei Max Verstappen bescheiden. Max glunderde van oor tot oor met zijn grote beker op zak...
vosss is de naam,
pi_78918203
Tsja wat wil je ook met een pa, die dat ding perfect kan afstellen.Jos was ook één van de beste karters die er was.

EDIT:
quote:
DTM3 maakte het nog een stukje belachelijker
The Ultimate Racing simulator.
Ik vond het wel echt een ultimate racing simulator. Het simuleerde het gevoel van racen wel goed. De physics waren niet perfect, maar je had wel echt het gevoel dat je aan het racen was. Dat mis ik nogal eens in een Forza/GT. Daar rijd je rondjes in, je bent niet aan het racen.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_78919296
quote:
Op maandag 8 maart 2010 22:02 schreef kepler het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Dynamisch weer, met opdrogende baan! (wordt per 30cm^2 berekend, dus ook een opdrogende ideale lijn )
F1 2010 met 2009 auto's?
pi_78919838
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 02:19 schreef vosss het volgende:
Fuck it, ik plak ook gewoon het artikel even hier:
[..]

Ik kan niet wachten tot hij oud genoeg is om ook een kans te krijgen in de F1.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 09:19:04 #223
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_78920036
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 09:10 schreef SimtekF1 het volgende:

[..]

Idd, hopelijk krijgt ie betere kansen dan zijn vader
blablablablablablablablablablablablablabla
  dinsdag 9 maart 2010 @ 09:19:16 #224
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_78920043
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 09:10 schreef SimtekF1 het volgende:

[..]

Gaan we allemaal meemaken
Calm down, please!
pi_78921260
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 02:15 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Is toch logisch ... [sniff]
De vorige KF3 race won hij anders niet (maar werd tweede). Dus ik verwacht niet dat hij dit jaar makkelijk kampioen wordt.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_78921336
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 9 maart 2010 @ 11:01:52 #227
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_78923075
quote:
Op maandag 8 maart 2010 22:51 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Kvind de opdrogende lijn niet spectaculair. Dat zat ook al in de games van Simbin en als ik t me goed herinner ook in GP4. Ik wacht voroal af of de physics goed zijn. En even twijfelen voor welk platform ik 'm koop.
X360 valt sowieso af wegens gebrek aan een goed stuur. PS3 en pc zijn nog in de race, maar denk dat t de pc zal worden.

Over BBC:
Helaas kan ik geen BBC ontvangen.. Mja tis niet anders.
GP3 zelfs, als ik het me goed herinner
Please, make yourself uncomfortable.
pi_78924115
Idd, GP3 begon ermee.. baanbrekend was dat toen En in Simbin games zit niet echt een visuele droge lijn, wat dat betreft zijn de visuele effecten van regen daar een stuk minder, maar de physics bij het rijden op een natte baan zijn wel weer erg goed.
Where facts are few, experts are many.
pi_78924243
Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe F1 game, zit nu nog steeds met rFactor...
pi_78925552
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 10:03 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

De vorige KF3 race won hij anders niet (maar werd tweede). Dus ik verwacht niet dat hij dit jaar makkelijk kampioen wordt.
Je hebt daar een 2 format race he. 1 daarvan won hij en de andere finale werd hij tweede

En of hij dit jaar direct kampioen gaat worden weet ik ook niet. Feit is wel dat als je debuteert in die klasse en al per direct races wint en 1x tweede wordt dat je je wel degelijk in de kijker rijdt.

Het zou zomaar kunnen dat als hij de rest van het jaar zo goed blijft doen dat hij al opgepikt gaat worden door 1 van de driverprograms van een F1 team. Dat weet je niet. Lewis is geloof ik zo uit mijn hoofd ook op zijn 12de of 13de al opgepikt door Mercedes-McLaren

=edit=
Even teruggezocht, maar hij werd inderdaad tweede en dat was geen 2 format race!?
Afgelopen weekend was dat wel. Geen idee hoe dat verder zit. Jammer dat bv Eurosport zoiets niet uitzendt.

Als ik een TV zender als Eurosport was en ik zag deze resultaten dan zou ik alles waarin hij racet uitzenden, zodat de kijkers hem echt kunnen volgen in zijn carriere. Dat zou best tof zijn denk ik. Nu kom je soms mensen tegen in de F1 waarvan je denkt WTF komt die ineens vandaan???
vosss is de naam,
pi_78926242
ik ga dit seizoen weer lekker bij de BBC kijken. is me vorig seizoen prima bevallen.

Olav mist de helft en Allard vind zichzelf veel te intressant.

commentaar en het programma eromheen van BBC is veel leuker en geen reclame.
pi_78927034
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 08:35 schreef Trystar het volgende:

[..]

F1 2010 met 2009 auto's?
Misschien moet je even lezen wat er bij de plaatjes staat .
pi_78927169
Iets moet wel eerst gefilmd worden, wil je het als zender kunnen uitzenden vosss Volgens mij is het probleem dus gewoon dat er geen camera's bij die events zijn, en niet dat zenders het niet willen uitzenden.
pi_78927211
Jamaar dat is toch jammer!!!!

Vroeger op Eurosport waren wel vaker kartraces. Ik vind dat spannend om te kijken.
Ook tof om zelf te doen trouwens. Misschien moet ik die hobby maar weer eens op pikken
vosss is de naam,
pi_78927481
Overigens:
quote:
De Formule 1 gaat retro:

Naast Ferrari’s rode auto’s op de baan, komen dit seizoen een zilveren Mercedes-Benz (voor het laatst gezien in 1955), een gele Renault (laatst gezien in 1985) en een groene auto met gele streep op de motorkap voorbij. Voor het laatst gezien op de Mexicaanse Grand Prix in 1967
Dat is toch wel tof eigenlijk
vosss is de naam,
pi_78927508
Lijkt me een puik uitje om die kratjes van de afgelopen jaren eens soldaat te maken

Vorig jaar reedt er overigens ook een zilveren Merc.. oh, het jaar ervoor ook.. Oh, 1997 al zelfs!
pi_78927607
Jamaar dat was geen fabrieksteam he, dat bedoelen ze natuurlijk
quote:
Mark Webber ziet weinig echte mannen op de grid

Red Bull Racing-coureur Mark Webber is nooit te beroerd om zijn mening te geven. De Australiër schroomt in de Daily Telegraph dan ook niet om zijn visie over de steeds jonger wordende coureurs met de buitenwereld te delen. Hij is van mening dat de jonge garde het te makkelijk heeft. “De auto’s van tegenwoordig zijn makkelijker te besturen.”

Webber vervolgt: “Je ziet bij deze jongens geen echte mannen rondlopen. Ze beschikken zonder twijfel over veel talent. Maar ze hebben veel rijhulpjes, zoals stuurbekrachtiging. Daarom komen ze met heel veel weg. Ik moest het in de opstapklasses nog doen met een versnellingspook en wat al niet meer. En daar heb ik van geprofiteerd. Lewis Hamilton en Sebastian Vettel doen het uitstekend, maar er zijn er ook die minder uit de verf komen. Maar het heeft geen nut om daar over te zeuren.”

Webber neemt liever initiatief en startte daarom samen met Christian Horner een GP3-team. “Ik wil onze rijders leren wat ik in al die jaren heb geleerd. Ze bijbrengen dat ze er nog niet zijn wanneer ze een gesprek met een Formule 1-teambaas hebben, want die nodigen vele coureurs uit. Ik zal niet hun handje vasthouden. Als ze alles op een presenteerblaadje krijgen, dan worden ze door coureurs als Fernando Alonso helemaal verslonden.”
Nee Webber is een echte man. Bij 2 druppels regen loopt hij altijd al te emmeren dat het onveilig is en hij wil het liefst 1 groot vierkant vlak asfalt met daarop een baan uitgetekend zodat je nergens de muur in kan knallen.

Webber die andere kerel ervan beschuldigd geen echte man te zijn
vosss is de naam,
pi_78927733
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 13:07 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Misschien moet je even lezen wat er bij de plaatjes staat .
Op mn telefoon was het niet goed te lezen, nu ik achter mn pc zit kan het het zien
pi_78927913
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 12:21 schreef vosss het volgende:
knip
Lewis is geloof ik zo uit mijn hoofd ook op zijn 12de of 13de al opgepikt door Mercedes-McLaren
knip
13 Idd, leuk nieuwsbericht daarover zelfs nog online te vinden

link
pi_78928389
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 13:22 schreef vosss het volgende:
[..]

Nee Webber is een echte man. Bij 2 druppels regen loopt hij altijd al te emmeren dat het onveilig is en hij wil het liefst 1 groot vierkant vlak asfalt met daarop een baan uitgetekend zodat je nergens de muur in kan knallen.

Dat GP3 team van hem wordt uitgerust met een versnellingspook van een Fiat Panda?
pi_78929894
quote:
[..]

Ik vind het wel een logische opmerking van Webber, hij was de man die opsteeg met een Mercedes tijdens Le Mans dat jaar Het gaat er volgens mij niet om of je ballen groot genoeg zijn, maar dat het te makkelijk wordt gemaakt in de F1 te stappen, en je niet meer oldschool geraced hebt zegmaar
  dinsdag 9 maart 2010 @ 14:59:28 #242
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_78931006
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 14:25 schreef LeXX het volgende:

[..]

Ik vind het wel een logische opmerking van Webber, hij was de man die opsteeg met een Mercedes tijdens Le Mans dat jaar Het gaat er volgens mij niet om of je ballen groot genoeg zijn, maar dat het te makkelijk wordt gemaakt in de F1 te stappen, en je niet meer oldschool geraced hebt zegmaar
de auto's sturen makkelijker en de banen zijn veiliger. kijk maar eens races uit de jaren 80 en 90 waar er geregeld mensen (hard) af stuiteren - ook de toppers.
Please, make yourself uncomfortable.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 15:26:02 #243
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_78931957
Ze zijn allemaal begonnen met karten.
Calm down, please!
pi_78933498
Wat verwachten jullie eigenlijk van Nico Hulkenberg dit jaar?

Ik volg zijn carrière al een aantal jaren en ik denk dat hij wel eens de verrassing van 2010 kan gaan zijn

2005, debuutjaar Formule BMW --> Kampioen
2006, debuutjaar A1GP --> Kampioen
2007, 2de jaar A1GP --> Kampioen
2007/2008, debuutjaar Formule 3 --> Derde
2009, debuutjaar GP2 --> Kampioen

En dat hij naast de meest ervaren coureur van het veld zit kan hij natuurlijk als voordeel meepakken ten opzichte van de andere rookies. Plus hij heeft Weber als manager, die hem over 3 jaar bij Ferrari ziet. Wellicht als Alonso of Massa ermee stoppen daar?

Sowieso denk ik een geniale line-up voor Williams.

Ik denk dat ie hoge ogen gaat gooien. Wat jullie?

[ Bericht 12% gewijzigd door vosss op 09-03-2010 16:11:10 ]
vosss is de naam,
pi_78934389
quote:
[..]

quote:
Webber: "Schumacher krijgt het heel zwaar"

09 maart 2010

Red Bull-coureur Mark Webber verwacht dat Michael Schumacher het dit jaar niet eenvoudig zal krijgen. De Duitser keert na drie seizoenen afwezigheid terug in de Formule 1 en denkt zelf weer mee te kunnen gaan doen om de wereldtitel.

"Ik denk dat hij een bijzonder zwaar seizoen zal krijgen", vertelde Webber, die aan zijn negende seizoen begint, aan The Telegraph. "Ik verwacht dat hij het wel aardig zal doen, maar ik heb nog nooit in mijn leven een comeback gezien die echt geweldig was. Is er ooit iemand geweest die bij zijn comeback beter presteerde dan eerst?"

Schumacher rijdt dit jaar voor Mercedes Grand Prix, het voormalige Brawn GP.
Hij is wel op dreef vandaag .
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
pi_78937462
Al die meningen om Schumacher ook! Misschien wil hij zelf wel gewoon lekker racen en HOEFT zo'n kampioenschap niet perse. Ben wel benieuwd naar het teamduel Schumi-Rosberg!
pi_78939296
quote:
maar ik heb nog nooit in mijn leven een comeback gezien die echt geweldig was.
Lance Armstrong iemand?
vosss is de naam,
pi_78939462
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 18:42 schreef vosss het volgende:
Lance Armstrong iemand?
Eens.
pi_78939585
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 12:21 schreef vosss het volgende:

[..]

Je hebt daar een 2 format race he. 1 daarvan won hij en de andere finale werd hij tweede

En of hij dit jaar direct kampioen gaat worden weet ik ook niet. Feit is wel dat als je debuteert in die klasse en al per direct races wint en 1x tweede wordt dat je je wel degelijk in de kijker rijdt.

Het zou zomaar kunnen dat als hij de rest van het jaar zo goed blijft doen dat hij al opgepikt gaat worden door 1 van de driverprograms van een F1 team. Dat weet je niet. Lewis is geloof ik zo uit mijn hoofd ook op zijn 12de of 13de al opgepikt door Mercedes-McLaren

=edit=
Even teruggezocht, maar hij werd inderdaad tweede en dat was geen 2 format race!?
Afgelopen weekend was dat wel. Geen idee hoe dat verder zit. Jammer dat bv Eurosport zoiets niet uitzendt.

Als ik een TV zender als Eurosport was en ik zag deze resultaten dan zou ik alles waarin hij racet uitzenden, zodat de kijkers hem echt kunnen volgen in zijn carriere. Dat zou best tof zijn denk ik. Nu kom je soms mensen tegen in de F1 waarvan je denkt WTF komt die ineens vandaan???
Hij zat toch in dat programma van Mclaren met de vader van Hamilton aan de leiding? Of vergis ik me nu ?
  dinsdag 9 maart 2010 @ 18:49:32 #250
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_78939597
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 16:04 schreef vosss het volgende:
Wat verwachten jullie eigenlijk van Nico Hulkenberg dit jaar?

Ik volg zijn carrière al een aantal jaren en ik denk dat hij wel eens de verrassing van 2010 kan gaan zijn

2005, debuutjaar Formule BMW --> Kampioen
2006, debuutjaar A1GP --> Kampioen
2007, 2de jaar A1GP --> Kampioen
2007/2008, debuutjaar Formule 3 --> Derde
2009, debuutjaar GP2 --> Kampioen

En dat hij naast de meest ervaren coureur van het veld zit kan hij natuurlijk als voordeel meepakken ten opzichte van de andere rookies. Plus hij heeft Weber als manager, die hem over 3 jaar bij Ferrari ziet. Wellicht als Alonso of Massa ermee stoppen daar?

Sowieso denk ik een geniale line-up voor Williams.

Ik denk dat ie hoge ogen gaat gooien. Wat jullie?
Ik denk dat hij lekker Schumi's plek overneemt bij de zilvere pijlen!
N/A
  dinsdag 9 maart 2010 @ 19:15:16 #251
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_78940807
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 00:27 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Whut? GRID was juist geweldig, eindelijk weer een waardige opvolger voor de TOCA serie.
De handling is wat meer arcade, maar dat komt het online-racen zeker ten goede.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 19:44:49 #252
34586 kepler
No bounce, no play
pi_78942259
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 18:42 schreef vosss het volgende:

[..]

Lance Armstrong iemand?
Lauda werd toch ook weer WK?
The line is a dot to you!
  dinsdag 9 maart 2010 @ 19:46:33 #253
178923 Schunckelstar