anders de mijne wel. Ik schrok me een hoedjequote:
Komt ook voor de PC en PS3!quote:
Ik lees op Wiki dat F12010 op het engine zal staan van Colin McRae: Dirt 2 en Race Driver: Grid.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:51 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Kvind de opdrogende lijn niet spectaculair. Dat zat ook al in de games van Simbin en als ik t me goed herinner ook in GP4. Ik wacht voroal af of de physics goed zijn.
Uberhaupt is dit een absurd game-jaar, maar dat is een ander forumquote:Op maandag 8 maart 2010 23:41 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Gaat een duur jaar worden voor de ps3, killzone 3, god of war 3, F1, gt5.
Dat stond F1 2009 ook!quote:Op maandag 8 maart 2010 23:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik lees op Wiki dat F12010 op het engine zal staan van Colin McRae: Dirt 2 en Race Driver: Grid.
De ondergrond is in ieder geval goed.
Oneens. GRID is werkelijk de slechtste game ooit, slechtste FFB en de meest wazige handling ever. Dirt2 is wel nais, rijdt lekker, erg veel fun maar zeker niet realistisch. khad liever gezien dat SMS of Simbin de licentie had gekregen.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik lees op Wiki dat F12010 op het engine zal staan van Colin McRae: Dirt 2 en Race Driver: Grid.
De ondergrond is in ieder geval goed.
Of Polyphony Digitalquote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:27 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Oneens. GRID is werkelijk de slechtste game ooit, slechtste FFB en de meest wazige handling ever. Dirt2 is wel nais, rijdt lekker, erg veel fun maar zeker niet realistisch. khad liever gezien dat SMS of Simbin de licentie had gekregen.
Dat zijn toch die faalhazen van "The Real Driving Simulator" of niet?quote:Of Polyphony Digital
Wellus. Alleen in solo racing mode.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:41 schreef Glijdt_licht het volgende:
Gran Turismo is geen sim. Sorry.
Je doelt op uitstellen neem ik aan?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat zijn toch die faalhazen van "The Real Driving Simulator" of niet?![]()
Dat zij zichzelf nog serieus nemen
Nee ik doel op de naam die ze zelf aan hun games hangen en er dan een arcaderacer van makenquote:Je doelt op uitstellen neem ik aan?
Niet. Speel maar eens een van de vele GTR games.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 01:00 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Wellus. Alleen in solo racing mode.
DTM3 maakte het nog een stukje belachelijkerquote:Op dinsdag 9 maart 2010 01:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee ik doel op de naam die ze zelf aan hun games hangen en er dan een arcaderacer van maken!
Er is altijd beter... maar een "game" die geometrie, natuurkunde en dergelijke gebruikt om een ervaring neer te zetten is een sim.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 01:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Niet. Speel maar eens een van de vele GTR games.
Dát zijn sims.
Is toch logisch ... [sniff]quote:Op dinsdag 9 maart 2010 02:13 schreef vosss het volgende:
Nu we toch semi-offtopic aan het neuzelen zijn; ik lees net dat Max Verstappen beide finales gewonnen heeft zondag met grote voorsprong
quote:Jos Verstappen: "We zijn begonnen aan een nieuw hoofdstuk"
Uitgegeven door Bas Kaligis 8 maart 2010
Max Verstappen heeft de racewereld versteld doen staan bij zijn debuut in de WSK Euro Series op circuit La Conca. In het Italiaanse Muro Leccese won de zoon van oud-F1-coureur Jos Verstappen met grote overtuiging zowel de prefinale als de finale.
In aanloop naar de eerste race van de Winning Series Karting werd er de hele week volop getest door alle teams. Het niveau in alle klassen is erg hoog en de professionaliteit aan de top is te vergelijken met de autosport. Max Verstappen ging op zijn CRG gelijk als een raket uit de startblokken. “We waren de hele week snel. En eigenlijk in het begin te snel, dat heeft de ogen van de concurrentie geopend. Ieder team zette er druk achter om onze tijden te halen”, verklaarde Jos Verstappen tegenover RaceXpress.com.
Zijn twaalf jarige zoon baarde opzien in de beide finales en drukte zijn CRG tweemaal als eerste over de finish. “We zijn begonnen aan een nieuw hoofdstuk, maar Max pakt het snel op. Hij heeft zijn races heel goed opgebouwd en weet nu al een race in te delen, daarbij rijdt hij makkelijk op de limiet. En moet je nagaan; hij is pas twaalf en dit was pas zijn eerste WSK. Vorig jaar reden we nog Mini-max en nu racen we in een Internationaal veld met alle fabrieken en tussen jongens die vaak een jaar of twee jaar ouder zijn en meer ervaring hebben.”
De resultaten maken ook CRG-baas Tinini blij. “Ook de baas is gek met Max”, geeft Verstappen toe. “CRG is niet zo sterk geweest in de KF3, maar met de juiste rijder wel. Wat er nu ontwikkeld wordt, gaat iedereen met een CRG van profiteren.”
En de hoofdpersoon in kwestie was vooral heel blij. “Ik wist dat ik snel was. Ik deed het al goed tijdens mijn eerste race van het seizoen; de Wintercup in Lonato, maar ik had niet gedacht dat ik al gelijk de eerste WSK race kon winnen. Ik ben heel erg blij”, zei Max Verstappen bescheiden. Max glunderde van oor tot oor met zijn grote beker op zak...
Ik vond het wel echt een ultimate racing simulator. Het simuleerde het gevoel van racen wel goed. De physics waren niet perfect, maar je had wel echt het gevoel dat je aan het racen was. Dat mis ik nogal eens in een Forza/GT. Daar rijd je rondjes in, je bent niet aan het racen.quote:DTM3 maakte het nog een stukje belachelijker
The Ultimate Racing simulator.
F1 2010 met 2009 auto's?quote:Op maandag 8 maart 2010 22:02 schreef kepler het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dynamisch weer, met opdrogende baan! (wordt per 30cm^2 berekend, dus ook een opdrogende ideale lijn
)
Ik kan niet wachten tot hij oud genoeg is om ook een kans te krijgen in de F1.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 02:19 schreef vosss het volgende:
Fuck it, ik plak ook gewoon het artikel even hier:
[..]
Idd, hopelijk krijgt ie betere kansen dan zijn vaderquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:10 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot hij oud genoeg is om ook een kans te krijgen in de F1.
Gaan we allemaal meemakenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:10 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot hij oud genoeg is om ook een kans te krijgen in de F1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |