quote:Op zondag 7 maart 2010 16:16 schreef bodylotion het volgende:
RTLGP gaat trouwens niet meer naar de races en zullen alles vanuit de studio verslaan
Mol wel, Kalff niet denk ik - wie zit er nou te wachten op een pitreporter in de studioquote:Op zondag 7 maart 2010 16:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
das wel crap zeg!, is mol er nog wel bij?
Dat is niet best. De uitzendingen zullen er absoluut niet beter op worden. Hoe komt Mol nou aan zijn inside information? En hoe zit het met die leuke interviews?quote:Op zondag 7 maart 2010 16:16 schreef bodylotion het volgende:
RTLGP gaat trouwens niet meer naar de races en zullen alles vanuit de studio verslaan
quote:Op zondag 7 maart 2010 16:22 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Mol wel, Kalff niet denk ik - wie zit er nou te wachten op een pitreporter in de studio
quote:groeten uit .... hilversum
Door Allard Kalff, maandag 22 februari om 12 25
Voor diegenen die het nog niet wisten....
OLAV MOL EN ALLARD KALFF BLIJVEN F1 VERSLAAN VOOR RTL 7
In 1995 brachten zij voor het eerst samen de Formule 1 in Nederland in beeld: Olav Mol (commentaar) en Allard Kalff (verslaggeving). Nu RTL 7 ook de komende drie jaar de koningsklasse van de autosport gaat uitzenden, zijn inmiddels ook de nieuwe contracten met dit in Nederland zo met deze race verweven duo rondgekomen. Olav Mol en Allard Kalff zijn er dus weer bij vanaf de start van het nieuwe seizoen, dat op zaterdag 14 maart begint. Met name door de comeback van zevenvoudig wereldkampioen Michael Schumacher zal dit nieuwe seizoen extra veel belangstelling trekken.
het is daarna pas bekend geworden dat ze niet bij de Grands Prix zullen zijn.quote:
Wat is je bron eigenlijk?quote:Op zondag 7 maart 2010 16:48 schreef bodylotion het volgende:
[..]
het is daarna pas bekend geworden dat ze niet bij de Grands Prix zullen zijn.
Danke.quote:Op zondag 7 maart 2010 16:08 schreef Trystar het volgende:
Voor degene met een account op Racing-Underground;
Formula1.2010.Season.Preview:BBC.F1.Team.PDTV.MPEG-2.English
Deed ik toch al. Heb vorig seizoen hoogstens een paar minuten naar RTL gekeken.quote:
Asjeblieft niet zegquote:Op zondag 7 maart 2010 17:31 schreef Burnie88 het volgende:
Ik wil Ruud ter Weijden (weet niet zeker of hij zo heette) weer terug!
Inderdaad en dan dat blije publiek erbij. Nee dank je laat het format maar lekker zo zonder al die onzin voor de start. Gewoon een voorbeschouwing met nuttige dingen.quote:Op maandag 8 maart 2010 07:47 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Asjeblieft niet zeg![]()
Met z'n kladblokje de persconferentie na afloop bekijken en dan nog een slechte vertaling geven
Ach, wat maakt mij het ook uit eigenlijk, heb vorig jaar niet eens meer rtl gekeken. BBC
Ikke.quote:Op zondag 7 maart 2010 15:17 schreef vosss het volgende:
Di Resta het neefje van Dario Franchitti?
Dat wist ik niet
Wie wist dat wel van jullie?
=edit=
Ik bedoelde natuurlijk Di Resta
Helaas heb ik nog een zoon die graag wil kijken en het Engels nog niet goed genoeg beheerst om het te kunnen volgen. Dus dat wordt weer RTL kijken.quote:Op zondag 7 maart 2010 18:31 schreef Sally het volgende:
Ik keek alleen nog de voorbeschouwing van RTL GP, maar zelfs de laatste paar races ook niet, want de vb's van de BBC waren ook leuk en zo mogelijk beter. Ze hebben alleen niet iedere keer een interview met een coureur, staflid van een team of FIA-persoon ofzo.
Liever RTW in de opzet van rond '97-'98 (olievat als desk en een stapel banden op de achtergrond) dan dat oeverloze gezwets van 'gasten' zoals Gaston en Coronel.quote:Op maandag 8 maart 2010 07:47 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Asjeblieft niet zeg![]()
Met z'n kladblokje de persconferentie na afloop bekijken en dan nog een slechte vertaling geven
Ach, wat maakt mij het ook uit eigenlijk, heb vorig jaar niet eens meer rtl gekeken. BBC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |