abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78851899
quote:
Op zondag 7 maart 2010 16:48 schreef bodylotion het volgende:

[..]

het is daarna pas bekend geworden dat ze niet bij de Grands Prix zullen zijn.
Wat is je bron eigenlijk?
pi_78852230
quote:
Op zondag 7 maart 2010 16:08 schreef Trystar het volgende:
Voor degene met een account op Racing-Underground;

Formula1.2010.Season.Preview:BBC.F1.Team.PDTV.MPEG-2.English
Danke.
quote:
Op zondag 7 maart 2010 16:22 schreef kepler het volgende:

[..]

Dan maar gewoon BBC kijken
Deed ik toch al. Heb vorig seizoen hoogstens een paar minuten naar RTL gekeken.
  zondag 7 maart 2010 @ 17:19:32 #153
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_78852352
quote:
Op zondag 7 maart 2010 17:05 schreef Trystar het volgende:

[..]

Wat is je bron eigenlijk?
iemand die Mol had gesproken in Barca
Please, make yourself uncomfortable.
pi_78852748
Ik wil Ruud ter Weijden (weet niet zeker of hij zo heette) weer terug! En een voorbeschouwing van 2 uur, gewoon in een studio met fans erbij. Ook een rondje met de simulator weer terug. Dat was echt leuk. Een uurtje aan elkaar geplakte beelden vind ik niet zo boeiend.
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_78854696
Ik keek alleen nog de voorbeschouwing van RTL GP, maar zelfs de laatste paar races ook niet, want de vb's van de BBC waren ook leuk en zo mogelijk beter. Ze hebben alleen niet iedere keer een interview met een coureur, staflid van een team of FIA-persoon ofzo.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  maandag 8 maart 2010 @ 07:47:34 #156
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_78876911
quote:
Op zondag 7 maart 2010 17:31 schreef Burnie88 het volgende:
Ik wil Ruud ter Weijden (weet niet zeker of hij zo heette) weer terug!
Asjeblieft niet zeg
Met z'n kladblokje de persconferentie na afloop bekijken en dan nog een slechte vertaling geven

Ach, wat maakt mij het ook uit eigenlijk, heb vorig jaar niet eens meer rtl gekeken. BBC
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_78878062
quote:
Op maandag 8 maart 2010 07:47 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Asjeblieft niet zeg
Met z'n kladblokje de persconferentie na afloop bekijken en dan nog een slechte vertaling geven

Ach, wat maakt mij het ook uit eigenlijk, heb vorig jaar niet eens meer rtl gekeken. BBC
Inderdaad en dan dat blije publiek erbij. Nee dank je laat het format maar lekker zo zonder al die onzin voor de start. Gewoon een voorbeschouwing met nuttige dingen.
-
pi_78878433
quote:
Op zondag 7 maart 2010 15:17 schreef vosss het volgende:
Di Resta het neefje van Dario Franchitti?

Dat wist ik niet

Wie wist dat wel van jullie?

=edit=
Ik bedoelde natuurlijk Di Resta
Ikke.
quote:
Op zondag 7 maart 2010 18:31 schreef Sally het volgende:
Ik keek alleen nog de voorbeschouwing van RTL GP, maar zelfs de laatste paar races ook niet, want de vb's van de BBC waren ook leuk en zo mogelijk beter. Ze hebben alleen niet iedere keer een interview met een coureur, staflid van een team of FIA-persoon ofzo.
Helaas heb ik nog een zoon die graag wil kijken en het Engels nog niet goed genoeg beheerst om het te kunnen volgen. Dus dat wordt weer RTL kijken.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_78878964
Koop een TV voor je zoontje, ken jij lekker BBC kijken
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_78880709
quote:
Op maandag 8 maart 2010 07:47 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Asjeblieft niet zeg

Liever RTW in de opzet van rond '97-'98 (olievat als desk en een stapel banden op de achtergrond) dan dat oeverloze gezwets van 'gasten' zoals Gaston en Coronel.

Lekker simpel van opzet en to-the-point.
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
  maandag 8 maart 2010 @ 11:00:14 #161
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_78880988
quote:
Op maandag 8 maart 2010 09:56 schreef vosss het volgende:
Koop een TV voor je zoontje, ken jij lekker BBC kijken
of een koptelefoontje met RTL7
pi_78883241
Stirling Moss gewond na val in liftschacht.
quote:
Sir Stirling Moss suffered a serious accident at home over the weekend when a lift malfunction at his house resulted in the doors of the lift opening when it was at a different floor. Sadly, Sir Stirling fell three floors inside the lift shaft and suffered two broken ankles and several other broken bones in the foot. There was some damage to his vertebrae but not internal injuries. He was admitted to the London Hospital and then moved yesterday following the intervention of Professor Sid Watkins to the Princess Grace Hospital, where he was operated upon. It is hoped that he will be moved out of the Intensive Care Unit later today and Lady Moss reports that he is in remarkably good spirits and already complaining about the size and quality of the hospital breakfast.

Moss (80) is always considered to have been the greatest F1 driver never to win the World Championship. he raced in F1 between 1954 and 1962, when his career ended with a bad crash at Goodwood. He suffered serious head injuries. He was knighted for his extraordinary service to the sport in January 2000.

Moss is best remembered for his behaviour in 1958 when his sporting attitude cost him the World Championship when he stood up for rival Mike Hawthorn, who faced a penalty in Portugal that would, in retrospect, have denied him the points that he needed to beat Moss. Stirling never for one moment entertained any thought of gaining an advantage in such a way, and in any case his natural sense of justice would not have allowed him to see Hawthorn unjustly penalised. So he stepped forward to defend him. Hawthorn subsequently went on to beat Moss by a mere point, even though he had only won one race that year to Moss’s four. That was sufficient to make Mike Hawthorn Britainís first World Champion.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_78883530
tvp
  maandag 8 maart 2010 @ 13:30:42 #164
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_78886538
quote:
Op zondag 7 maart 2010 18:31 schreef Sally het volgende:
RTL verkiezen boven BBC.........................
pi_78886569
tvp
pi_78886630
In het begin keek ik nog gewoon de SBS versies, en haalde de BBC binnen na de race om die vervolgens dan ook nog eens te kijken (SBS versie kan je vaak later niet meer krijgen).. Maar vaak als de eerste reclame kwam schakelde in naar BBC om er dan na de race pas achter te komen dat ik niet meer teruggeschakeld had
Where facts are few, experts are many.
pi_78886872
Ik wou die kick-off even bekijken op uitzending gemist, maar daar moet notabene voor betaald worden!
  maandag 8 maart 2010 @ 14:00:30 #168
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_78887802
quote:
Op maandag 8 maart 2010 13:39 schreef Big-Ern het volgende:
Ik wou die kick-off even bekijken op uitzending gemist, maar daar moet notabene voor betaald worden!
Was niet zo heel spannend had graag wat test beelden willen zien maar ze lieten ze enkel zien van de Red Bull!
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_78889340
quote:
Op maandag 8 maart 2010 13:32 schreef Atreidez het volgende:
In het begin keek ik nog gewoon de SBS versies, en haalde de BBC binnen na de race om die vervolgens dan ook nog eens te kijken (SBS versie kan je vaak later niet meer krijgen).. Maar vaak als de eerste reclame kwam schakelde in naar BBC om er dan na de race pas achter te komen dat ik niet meer teruggeschakeld had
RTL bedoel je? Want SBS had geen reclame tijdens de race
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_78889387
quote:
Op maandag 8 maart 2010 13:30 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

RTL verkiezen boven BBC.........................
NIET, dus.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_78890295
quote:
Op maandag 8 maart 2010 14:36 schreef ArcticBlizzard het volgende:
RTL bedoel je? Want SBS had geen reclame tijdens de race
Yep, helemaal correct.. verspreking Beetje in de trant van Ruud ter Weijden, die kon zich ook altijd zo goed verspreken
Where facts are few, experts are many.
  maandag 8 maart 2010 @ 15:00:18 #172
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_78890328
quote:
Op maandag 8 maart 2010 14:37 schreef Sally het volgende:

[..]

NIET, dus.
eerst wel als ik je post goed lees.
pi_78892027
Ik had graag gezien dat de F1 weer bij SBS zat. Zeker nu RTL nog verder goedkoop zit te doen door Mol niet naar de circuits te vervoeren gaan ze echt keihard achteruit.

SBS was kut met hun belspelletjes voor en na de race. maar verder was het superieur aan wat RTL aanbiedt.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  maandag 8 maart 2010 @ 16:22:27 #174
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_78894150
RTL lijkt de uitzendrechten voor MotoGP te zijn misgelopen. Wordt dat ook uitgezonden op de BBC? Uit het basispakket?
  maandag 8 maart 2010 @ 17:11:16 #175
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_78896270
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:38 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik had graag gezien dat de F1 weer bij SBS zat. Zeker nu RTL nog verder goedkoop zit te doen door Mol niet naar de circuits te vervoeren gaan ze echt keihard achteruit.

SBS was kut met hun belspelletjes voor en na de race. maar verder was het superieur aan wat RTL aanbiedt.
Ik vond SBS absoluut niet superieur aan RTL, F1 had niets te zoeken bij die campingzender met Victor Brands.

Maar dat RTL geen team meer naar de circuits zelf stuurt is natuurlijk een slechte zaak.
Is ergens ook terug te vinden wat daarvan de oorzaak is? Crisis bij de Holland Media Groep? Onbetaalbare rechten? Dalende kijkcijfers? Verminderde interesse door ontbreken NL coureurs?

Gelukkig hebben we sinds een jaar de BBC.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')