SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Nee, je bent inderdaad niet op de hoogte. Waar haal je die info vandaan?quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:50 schreef Maineye het volgende:
ik ben dan niet goed op de hoogte maar ik dacht dat Michael Schumacher een paar racen later zo beginnen ?!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:00 schreef Sally het volgende:
vosss opent ook nooit een nieuw topic hèIk had het niet gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:07 schreef LeXX het volgende:
TVP
Ik hoop dat de rest van het seizoen Schumacher in zn spiegel kijkt en Lewis achter zich ziet en denkt:quote:Schumacher is een legende
04 maart 2010 — Tijdens de voorbije testweek in Barcelona vond er al een kleine strijd plaats tussen Lewis Hamilton en Michael Schumacher. Hamilton heeft er alvast van genoten.
Michael Schumacher stopte in 2006 met de Formule 1 en Fernando Alonso was op dat ogenblik zeer tevreden over het feit dat hij de grid had mogen delen met de Duitse legende. Alonso behaalde zelfs twee wereldtitels en die zouden alvast bijzonderder zijn aangezien hij er met Schumacher om diende te strijden.
Meteen na het pensioen van Schumacher was het de Brit Lewis Hamilton die bij McLaren debuteerde. Hamilton liet meermaals verstaan dat ook hij graag in duel zou zijn gegaan met Schumacher en dat het jammer was dat die kans uitgesloten was.
In 2010 is Schumacher terug van weggeweest. Meerdere rijders zeiden reeds dat ze zeer tevreden zijn over de comeback van de voormalig Ferrari-rijder. Opnieuw kan men de strijd aangaan met de zevenvoudig wereldkampioen en daar zal vooral Lewis Hamilton niet over te klagen hebben. Tijdens de voorbije tests op Barcelona kon de Britse rijder al eens ervaren hoe het voelt om Schumacher onder zijn achtervleugel te hebben.
“Ik heb nu al kunnen genieten van het duel. Ik testte de wagen op lange afstand en kon Michael achter me houden. Ik wilde eigenlijk achterhalen hoe groot het verschil tussen onze wagens was. Ik heb enorm hard moeten werken om hem voor te blijven maar de uitdaging op zich was enorm geweldig. Volgens mij heeft Michael er ook van genoten terwijl hij toch wel zwaarder geladen was. Ik was aan mijn laatste stint bezig dus mijn wagen woog een stuk minder”.
Toch moet ik toegeven dat het een unieke ervaring was om Michael achter me te zien en om te beseffen dat hij het daadwerkelijk was. Tegen Michael racen is niet hetzelfde als bij andere rijders. Michael behaalde zeven titels, hij is een legende. Ik heb respect voor rijders die één of twee titels konden behalen maar een legende wordt je tegenwoordig pas al je er zeven hebt. Ik bekeek te situatie en dacht, wow, dit is cool”.
Mooie auto, ben wel benieuwd naar wat Dallara kan. Hij ziet er goed uit. Beter dan de Lotus in ieder geval.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:54 schreef Trystar het volgende:
De HRT Dallara-Cosworth
[ afbeelding ]
http://scarbsf1.wordpress(...)h-first-impressions/
Ah, eindelijk een autoquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:54 schreef Trystar het volgende:
De HRT Dallara-Cosworth
[ afbeelding ]
http://scarbsf1.wordpress(...)h-first-impressions/
Nee, geen test meer.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:14 schreef Waffle het volgende:
Er is voor de race van volgende week geen officiële test meer of wel?
1:18 of 1:24?quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:05 schreef nils7 het volgende:
Vandaag ff inkopen gedaan bij GPworld
[ afbeelding ]
kijken of ze betrouwbaarder zijn dan virgin en sneller dan lotusquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:46 schreef MK84 het volgende:
De areodynamica lijkt inderdaad beter dan die van de Lotus. Jammergenoeg hebben ze een gigantische achterstand die ze waarschijnlijk het hele jaar niet goed kunnen maken. Maar wel mooi dat ze er bij zijn!
quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:30 schreef ColtZ40 het volgende:
Nog 8 dagen, 15 uur en 30 minuten![ afbeelding ]
1:18 alleen heb geen ruimte meer, heb er best een hoop (ik koop alleen auto's waarvan ik vind dat ze een waarde hebben: eerste BAR, eerste Jaguar, laatste van Hill etc. nu dus mijn eerste Red Bull en Brawn)....quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:58 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
1:18 of 1:24?
Ik heb nog een aantal 1:24 Bburago F1 auto's uit de jaren '80 en '90 staan (Piquet (Brabham), Prost (McLaren), Senna (Lotus) , Mansell (Williams), Alboreto (Ferrari)). Ik koop ze tegenwoordig niet meer, maar deze staan nog steeds op mijn studeerkamer.
Je klinkt opeens heel oud.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:58 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
1:18 of 1:24?
Ik heb nog een aantal 1:24 Bburago F1 auto's uit de jaren '80 en '90 staan (Piquet (Brabham), Prost (McLaren), Senna (Lotus) , Mansell (Williams), Alboreto (Ferrari)). Ik koop ze tegenwoordig niet meer, maar deze staan nog steeds op mijn studeerkamer.
Afgereisd naar "de fabriek van Ferrari".quote:Di Montezemolo wenst Ferrari succes
Luca di Montezemolo is naar de fabriek van Ferrari afgereisd om zijn team succes te wensen. De baas eist in een toespraak maximale toewijding in de hoop op resultaten.
Het is traditie dat alle teamleden van Ferrari zich kort voor de start van het seizoen verzamelen om de laatste stand van zaken door te spreken. Het was weer zo ver, want de ouverture in Bahrein is nog slechts een ruime week weg.
Hoewel de tests naar wens zijn verlopen, hamert Di Montezemolo er op dat het werk nu pas begint en de titel nog lang niet is gewonnen. Daarom eist hij scherpte bij Ferrari, want daar ontbrak het in het verleden, zeker in de openingsfase, wel eens aan.
“We willen graag winnen en daar offeren we een heleboel voor op, maar Ferrari is onze passie, onze trots en we willen de wereld graag tonen dat wij het beste team op de grid zijn”, aldus Di Montezemolo tegen 'zijn mannen'.
“Om ook daadwerkelijk weer de beste te worden, moeten we ervan doordrongen zijn dat iedere tiende van een seconde het verschil kan maken. Daarom vraag ik jullie, niemand uitgezonderd, alles te geven, een heel seizoen lang.”
Aan de coureurs ligt het niet, denkt de Italiaan. “Fernando (Alonso, red.) rijdt op de toppen van zijn kunnen en beschikt over alle attributen om succesvol te zijn. En Felipe (Massa, red.), hij is als herboren na zijn ongeluk vorig seizoen. Maar ook zij moeten het uiterste geven.”
“We mogen geen enkele mogelijkheid onbenut laten om onszelf te verbeteren. Wat ik vraag is het nastreven van perfectie. Ik weet hoe goed jullie zijn en ik hoop dat we snel weer bij elkaar komen om te proosten op het succes. Vanuit de grond van mijn hart: Forza Ferrari!”
Net ontwaakt uit je winterslaap?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:23 schreef Mikkie het volgende:
Als ik zo zie waar Ferrari staat en kijk naar het verleden van Schumacher, dan ben ik eigenlijk best verbaasd dat ie weer gaat racen bij Mercedes, en niet bij Ferrari. Als ie het met hen had besproken, had ie toch geheid een stoeltje gekregen?
Ouder dan dat ik me voelquote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Je klinkt opeens heel oud.
Mag ik vragen hoe oud je bent?
Ik snap dat niet. Hoezo missen? Ik schuif alles en iedereen aan de kant voor de F1.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:12 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, ik ga de 1e race van het seizoen(LIVE) missen
Juist !, ook bij mij gaat alles aan de kant, zeker voor de eerste race.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik snap dat niet. Hoezo missen? Ik schuif alles en iedereen aan de kant voor de F1.
Heck, al zou ik bv in de horeca werken en elk weekend dus moeten werken dan zou ik gewoon geen zomervakantie pakken en van te voren het hele seizoen de racezondagen vrij regelen
Ah, modellen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:45 schreef nils7 het volgende:
[..]
1:18 alleen heb geen ruimte meer, heb er best een hoop (ik koop alleen auto's waarvan ik vind dat ze een waarde hebben: eerste BAR, eerste Jaguar, laatste van Hill etc. nu dus mijn eerste Red Bull en Brawn)....
Maar waar ik deze 2 kwijt moet, Hamilton en Heikki 2007 (Mac & Renault dus
) staan ook al buiten mijn twee vitrine kasten!
Pronkstuk is toch wel de Jordan EJ197 van Ralf Schumacher:
[ afbeelding ]
Daarnaast heb ik een MP4/13 (twee maal, Coulthard & Hakkinen maar die laatste is uit een WC set van maar 200 stuks).
En een zelf gesigneerde Indycar van Arie Luyendijk
Nee, alleen lang niet alles gevolgdquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:35 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Net ontwaakt uit je winterslaap?
Als ik niet ga dan verliest mijn team automatisch aan de wedstrijden waaraan we als team moeten meedoen. Denk niet echt dat ze dat waarderen. De kans ik groot dat ik er vrij snel uitvlieg, dan hoop ik daar in het sportcafe te kunnen kijken......quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik snap dat niet. Hoezo missen? Ik schuif alles en iedereen aan de kant voor de F1.
Heck, al zou ik bv in de horeca werken en elk weekend dus moeten werken dan zou ik gewoon geen zomervakantie pakken en van te voren het hele seizoen de racezondagen vrij regelen
Dat ben ik ook van mening inderdaad, ze hebben niet getest dus ze weten niet of de auto heel blijft. Maar Dallara kan best een snelle auto hebben gemaakt. De eerste kwalificatie zal het uitwijzen. Nog een weekquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:28 schreef bodylotion het volgende:
ik denk dat die HRT helemaal niet zo verkeerd is gezien de CV van Dallara
Wat voor sport doe je? Sjoelen? Darten?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:59 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Als ik niet ga dan verliest mijn team automatisch aan de wedstrijden waaraan we als team moeten meedoen. Denk niet echt dat ze dat waarderen. De kans ik groot dat ik er vrij snel uitvlieg, dan hoop ik daar in het sportcafe te kunnen kijken......
Bij mij maakt ook altijd alles plaats voor de F1, alleen kan ik onder deze verplichting echt niet uit komen.
Schumacher kon pas in december aangeven of zijn nek sterk genoeg zou zijn voor F1 en Ferrari wilde daar niet op wachten en hebben Alonso vastgelegd.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee, alleen lang niet alles gevolgd.
Heb je een notendop-samenvatting voor me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |