Autosport.comquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:37 schreef Atreidez het volgende:
Zijn er experts die kunnen zien of dit een geshopte foto is?
[ afbeelding ]
Hmm, nee. Het huidige type SL is best lelijk. Vooral vergeleken met het type voor de facelift. De SLS daarentegen...quote:
Het afbreken van je voorvleugel doet je betrouwbaarheid geen goed en is toch echt een onderdeel tbv de aerodynamicaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:54 schreef Kill_em_all het volgende:
Aerodynamica heeft weinig met betrouwbaarheid te maken dus dat lijkt mij onzin.
Daar sluit ik me helemaal bij aan. Die neus is echt intens lelijk geworden.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:12 schreef k_man het volgende:
[..]
Hmm, nee. Het huidige type SL is best lelijk. Vooral vergeleken met het type voor de facelift. De SLS daarentegen...
In NL wordt nog steeds de 'oude' Pepsi layout gebruikt hoor. En iig vorig jaar in Duitsland en Tsjechië ook.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Autosport.com
Hij is erg fraai, meer klopt niet met de huidige huisstijl van Pepsi.
Zie bijvoorbeeld de Nascar-bolide van Jeff Gordon met Pepsi sponsoring:
[ afbeelding ]
Is nepquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:37 schreef Atreidez het volgende:
Zijn er experts die kunnen zien of dit een geshopte foto is?
[ afbeelding ]
Anders ik welquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zo een moet ik in mijn garage hebben staan![]()
![]()
Hij is juist übergeil. Mooie opvolger van de oude 300SL.quote:
Dat klopt, de VS is als eerste overgestapt op de nieuwe stijl.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 02:48 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
In NL wordt nog steeds de 'oude' Pepsi layout gebruikt hoor. En iig vorig jaar in Duitsland en Tsjechië ook.
Dat vond ik dus ook toen ik de eerste foto's van de huidige SL zag.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 02:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar sluit ik me helemaal bij aan. Die neus is echt intens lelijk geworden.
Ik dacht dat mij dat ook wel zou lukken, maar tot nu toe echt nog totaal niet. Ik vind het met de huidige neus een afzichtelijk apparaat, onder andere omdat ie inderdaad niet harmonisch is. De vorige was echt vele malen mooier.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat vond ik dus ook toen ik de eerste foto's van de huidige SL zag.
Maar ik ben 'm wel gaan waarderen eerlijk gezegd, zeker in AMG trim ziet ie er bad-ass uit.
Vind wel dat de nieuwe neus niet geheel in samenhang is met de onveranderde achterkant.
quote:
Hahaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:27 schreef nils7 het volgende:
[..]
Voor het eerst een kijkje in een simulator![]()
![]()
Die wil ik ook als game
Moeten ze die mod maar eens uploaden danquote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:55 schreef Party_P het volgende:
[..]
[..]
Haha
Wisten jullie dat Red Bull gebruik maakt van het spel 'rFactor' als simulator? Wel flink aangepast, mja dat is met dat spel ook makkelijk te realiseren door de enorme hoeveelheid aan (gratis) uitbreidingen.
20 kg overgewicht en stalen remmen...quote:'HRT seconde sneller dan andere nieuwe teams'
06 maart 2010
Bruno Senna maakt zich geen zorgen over de snelheid van de HRT-bolide, die door het Italiaanse Dallara is ontworpen. Volgens berekeningen zou deze, ondanks dat er niet mee is getest, een seconde sneller moeten kunnen dan Virgin en Lotus, twee andere nieuwkomers in de Formule 1.
"Het was geen makkelijke winter, maar ik ben natuurlijk erg blij dat alles nu is opgelost. Ik kan ook niet wachten om in Bahrein met het team te werken. Het zal voor ons zeker niet makkelijk worden, omdat we nog niet hebben getest. Bahrein wordt voor ons dus een test onder racecondities", schreef de Braziliaan in zijn column voor de website Motorsport-Magazin.com. "Door alle problemen zal de auto ook nog niet zo goed zijn als de bedoeling was en nog niet al het potentieel kunnen benutten. Zo hebben we nog stalen remmen in plaats van koolstofvezel en de auto is in zijn geheel twintig kilo zwaarder dan zou moeten. We zullen ons stap voor stap moeten verbeteren."
Ondanks de problemen maat Senna zich niet zoveel zorgen over de mogelijkheden van de auto. "Lotus en Virgin waren in Barcelona een seconde sneller dan een GP2-bolide, die door Dallara wordt gebouwd. Volgens de berekeningen van Dallara zouden wij twee seconden sneller moeten zijn", zei hij. "Of ons dat lukt, hangt af van de balans in de auto en of we niet tegen te veel problemen aanlopen."
rFactor Pro gebruiken ze, speciale versie van rFactor.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:55 schreef Party_P het volgende:
[..]
[..]
Haha
Wisten jullie dat Red Bull gebruik maakt van het spel 'rFactor' als simulator? Wel flink aangepast, mja dat is met dat spel ook makkelijk te realiseren door de enorme hoeveelheid aan (gratis) uitbreidingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |