Vanmiddag even flink wat flessen Pepsi ingeslagen voor de komende maanden, want ze waren in de aanbieding. In de winkel merkte ik dat ze tegenwoordig een nieuwe 'look' hebben, dus nieuw labeltje enzo. Heel eng natuurlijk, maar goed, na even stressen kwam ik bij van de schrik, en heb ik ze toch maar in mijn hart gesloten, en meegenomen (nog best lastig om ze er vervolgens bij de kassa weer uit te halen...)
Anyway, zojuist bij het avondeten een nieuwe fles geopend, en dus een glas genuttigd....
.... maar ik heb het gevoel dat men op de prik heeft bezuinigd!
Misschien ligt het aan mij. Of misschien heb ik toevallig een slechte fles, of komt de fles toevallig uit een verkeerde 'batch', maar halverwege het glas zat er al nauwelijks prik meer in.
Ditzelfde probleem had Coca Cola toen men overstapte op nieuwe flessen en de prijs met 50 procent omhoog gooiden (bij CC is de prik er nu ook altijd erg snel uit, halverwege de fles), maar Pepsi vind ik juist zo fijn dat de prik er gewoon in blijft zitten. Pepsi heeft volgens mij ook helemaal geen nieuw model fles ofzo, dus zou vreemd zijn als dat de oorzaak zou zijn.
Zijn er andere Pepsi-drinkers hier die de nieuwe flessen ook al hebben geprobeerd, en ook opmerken dat het nu lijkt of er wat minder prik in zit!?
Klacht: Nieuwe pepsi-flessen hebben minder prik, of tenminste, dat gevoel heb ik.
Klacht 2: Ik heb er 16 flessen van gekocht.
Klacht 3: Coca Cola heeft ook al jarenlang problemen met de 'prik'.
Klacht 4: Coca Cola Vanille is ook nergens meer te koop.