Schumacher kon pas in december aangeven of zijn nek sterk genoeg zou zijn voor F1 en Ferrari wilde daar niet op wachten en hebben Alonso vastgelegd.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee, alleen lang niet alles gevolgd.
Heb je een notendop-samenvatting voor me?
Voor het eerst een kijkje in een simulatorquote:
Ah kijk, die argumenten kende ik nog niet. Wel Schumacher gevolgd, maar wist niet hoe het zat met Ferrari. Senk joequote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:04 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Schumacher kon pas in december aangeven of zijn nek sterk genoeg zou zijn voor F1 en Ferrari wilde daar niet op wachten en hebben Alonso vastgelegd.
Brawn vroeg tijdens de laatste GP in Abu Dhabi of Schumacher nog geïnteresseerd was in F1 en ja, maar alleen als zijn nek sterk genoeg was. In december bleek dat dat zo was en toen is Schumacher door Mercedes vastgelegd.
Is niet waar, Alonso en Massa stonden al onder contract voordat Schumacher aangaf wel weer te willen racen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ah kijk, die argumenten kende ik nog niet. Wel Schumacher gevolgd, maar wist niet hoe het zat met Ferrari. Senk joe.
Ook prima. Punt is dat Ferrari (los van de redenen) dus al twee coureurs vast had liggenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:06 schreef Active_Topics het volgende:
[..]
Is niet waar, Alonso en Massa stonden al onder contract voordat Schumacher aangaf wel weer te willen racen.
Kendoquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat voor sport doe je? Sjoelen? Darten?
Is wat Di Montezemelo een paar maanden terug zelf aangaf.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:06 schreef Active_Topics het volgende:
[..]
Is niet waar, Alonso en Massa stonden al onder contract voordat Schumacher aangaf wel weer te willen racen.
Helemaal niet.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:49 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Is wat Di Montezemelo een paar maanden terug zelf aangaf.
Schijnt dat de lotus bewust zo eenvoudig mogelijk is gehouden dit om hem in ieder geval betrouwbaar te laten zijn. Geen slechte zet wanneer je de auto vergelijkt met die van Virgin.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:00 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Nette auto. Oogt inderdaad een stuk beter dan de Lotus.
Ik weet ook niet wat ik er van moet denken. Ik had liever de 'Stirling Moss' gezien als safetycarquote:
waarom niet gewoon de vorige houden, die was prachtigquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:13 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat ik er van moet denken. Ik had liever de 'Stirling Moss' gezien als safetycar![]()
Ik wil die opstelling welquote:
Ik ga jou even PMenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:21 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik wil die opstelling welMaar de game die ik gebruik lijkt me toch mooier en uitdagender (om te rijden).. of Webber laat het veels te makkelijk lijken
Nee johquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:28 schreef vosss het volgende:
Hoe zit het eik komend seizoen met de kwalificatie en de top10?
Moeten die kwalificeren met het gewicht waarmee ze ook starten?
Shop of niet, ik vind hem mooiquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:37 schreef Atreidez het volgende:
Zijn er experts die kunnen zien of dit een geshopte foto is?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:16 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
waarom niet gewoon de vorige houden, die was prachtig![]()
[ afbeelding ]
Mocht het niet gesjopt zijn, dan hebben ze het snel gedaanquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:37 schreef Atreidez het volgende:
Zijn er experts die kunnen zien of dit een geshopte foto is?
[ afbeelding ]
Autosport.comquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:37 schreef Atreidez het volgende:
Zijn er experts die kunnen zien of dit een geshopte foto is?
[ afbeelding ]
Hmm, nee. Het huidige type SL is best lelijk. Vooral vergeleken met het type voor de facelift. De SLS daarentegen...quote:
Het afbreken van je voorvleugel doet je betrouwbaarheid geen goed en is toch echt een onderdeel tbv de aerodynamicaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:54 schreef Kill_em_all het volgende:
Aerodynamica heeft weinig met betrouwbaarheid te maken dus dat lijkt mij onzin.
Daar sluit ik me helemaal bij aan. Die neus is echt intens lelijk geworden.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:12 schreef k_man het volgende:
[..]
Hmm, nee. Het huidige type SL is best lelijk. Vooral vergeleken met het type voor de facelift. De SLS daarentegen...
In NL wordt nog steeds de 'oude' Pepsi layout gebruikt hoor. En iig vorig jaar in Duitsland en Tsjechië ook.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Autosport.com
Hij is erg fraai, meer klopt niet met de huidige huisstijl van Pepsi.
Zie bijvoorbeeld de Nascar-bolide van Jeff Gordon met Pepsi sponsoring:
[ afbeelding ]
Is nepquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:37 schreef Atreidez het volgende:
Zijn er experts die kunnen zien of dit een geshopte foto is?
[ afbeelding ]
Anders ik welquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zo een moet ik in mijn garage hebben staan![]()
![]()
Hij is juist übergeil. Mooie opvolger van de oude 300SL.quote:
Dat klopt, de VS is als eerste overgestapt op de nieuwe stijl.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 02:48 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
In NL wordt nog steeds de 'oude' Pepsi layout gebruikt hoor. En iig vorig jaar in Duitsland en Tsjechië ook.
Dat vond ik dus ook toen ik de eerste foto's van de huidige SL zag.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 02:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar sluit ik me helemaal bij aan. Die neus is echt intens lelijk geworden.
Ik dacht dat mij dat ook wel zou lukken, maar tot nu toe echt nog totaal niet. Ik vind het met de huidige neus een afzichtelijk apparaat, onder andere omdat ie inderdaad niet harmonisch is. De vorige was echt vele malen mooier.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat vond ik dus ook toen ik de eerste foto's van de huidige SL zag.
Maar ik ben 'm wel gaan waarderen eerlijk gezegd, zeker in AMG trim ziet ie er bad-ass uit.
Vind wel dat de nieuwe neus niet geheel in samenhang is met de onveranderde achterkant.
quote:
Hahaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:27 schreef nils7 het volgende:
[..]
Voor het eerst een kijkje in een simulator![]()
![]()
Die wil ik ook als game
Moeten ze die mod maar eens uploaden danquote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:55 schreef Party_P het volgende:
[..]
[..]
Haha
Wisten jullie dat Red Bull gebruik maakt van het spel 'rFactor' als simulator? Wel flink aangepast, mja dat is met dat spel ook makkelijk te realiseren door de enorme hoeveelheid aan (gratis) uitbreidingen.
20 kg overgewicht en stalen remmen...quote:'HRT seconde sneller dan andere nieuwe teams'
06 maart 2010
Bruno Senna maakt zich geen zorgen over de snelheid van de HRT-bolide, die door het Italiaanse Dallara is ontworpen. Volgens berekeningen zou deze, ondanks dat er niet mee is getest, een seconde sneller moeten kunnen dan Virgin en Lotus, twee andere nieuwkomers in de Formule 1.
"Het was geen makkelijke winter, maar ik ben natuurlijk erg blij dat alles nu is opgelost. Ik kan ook niet wachten om in Bahrein met het team te werken. Het zal voor ons zeker niet makkelijk worden, omdat we nog niet hebben getest. Bahrein wordt voor ons dus een test onder racecondities", schreef de Braziliaan in zijn column voor de website Motorsport-Magazin.com. "Door alle problemen zal de auto ook nog niet zo goed zijn als de bedoeling was en nog niet al het potentieel kunnen benutten. Zo hebben we nog stalen remmen in plaats van koolstofvezel en de auto is in zijn geheel twintig kilo zwaarder dan zou moeten. We zullen ons stap voor stap moeten verbeteren."
Ondanks de problemen maat Senna zich niet zoveel zorgen over de mogelijkheden van de auto. "Lotus en Virgin waren in Barcelona een seconde sneller dan een GP2-bolide, die door Dallara wordt gebouwd. Volgens de berekeningen van Dallara zouden wij twee seconden sneller moeten zijn", zei hij. "Of ons dat lukt, hangt af van de balans in de auto en of we niet tegen te veel problemen aanlopen."
rFactor Pro gebruiken ze, speciale versie van rFactor.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:55 schreef Party_P het volgende:
[..]
[..]
Haha
Wisten jullie dat Red Bull gebruik maakt van het spel 'rFactor' als simulator? Wel flink aangepast, mja dat is met dat spel ook makkelijk te realiseren door de enorme hoeveelheid aan (gratis) uitbreidingen.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:56 schreef bodylotion het volgende:
[..]
20 kg overgewicht en stalen remmen...
![]()
dat niet alleen, wat denken ze er mee te gaan bereiken in F1 - daar sommige straatauto's al CF remmen hebbenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:48 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Het professionalisme straalt er inderdaad dan niet vanaf. Komt wat knullig over.
Daar kunnen de normale stervelingen zoals ons zeker niet aan komen ben ik bang of wel?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:06 schreef Trystar het volgende:
[..]
rFactor Pro gebruiken ze, speciale versie van rFactor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |