Schumacher kon pas in december aangeven of zijn nek sterk genoeg zou zijn voor F1 en Ferrari wilde daar niet op wachten en hebben Alonso vastgelegd.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee, alleen lang niet alles gevolgd.
Heb je een notendop-samenvatting voor me?
Voor het eerst een kijkje in een simulatorquote:
Ah kijk, die argumenten kende ik nog niet. Wel Schumacher gevolgd, maar wist niet hoe het zat met Ferrari. Senk joequote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:04 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Schumacher kon pas in december aangeven of zijn nek sterk genoeg zou zijn voor F1 en Ferrari wilde daar niet op wachten en hebben Alonso vastgelegd.
Brawn vroeg tijdens de laatste GP in Abu Dhabi of Schumacher nog geïnteresseerd was in F1 en ja, maar alleen als zijn nek sterk genoeg was. In december bleek dat dat zo was en toen is Schumacher door Mercedes vastgelegd.
Is niet waar, Alonso en Massa stonden al onder contract voordat Schumacher aangaf wel weer te willen racen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ah kijk, die argumenten kende ik nog niet. Wel Schumacher gevolgd, maar wist niet hoe het zat met Ferrari. Senk joe.
Ook prima. Punt is dat Ferrari (los van de redenen) dus al twee coureurs vast had liggenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:06 schreef Active_Topics het volgende:
[..]
Is niet waar, Alonso en Massa stonden al onder contract voordat Schumacher aangaf wel weer te willen racen.
Kendoquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat voor sport doe je? Sjoelen? Darten?
Is wat Di Montezemelo een paar maanden terug zelf aangaf.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:06 schreef Active_Topics het volgende:
[..]
Is niet waar, Alonso en Massa stonden al onder contract voordat Schumacher aangaf wel weer te willen racen.
Helemaal niet.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:49 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Is wat Di Montezemelo een paar maanden terug zelf aangaf.
Schijnt dat de lotus bewust zo eenvoudig mogelijk is gehouden dit om hem in ieder geval betrouwbaar te laten zijn. Geen slechte zet wanneer je de auto vergelijkt met die van Virgin.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:00 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Nette auto. Oogt inderdaad een stuk beter dan de Lotus.
Ik weet ook niet wat ik er van moet denken. Ik had liever de 'Stirling Moss' gezien als safetycarquote:
waarom niet gewoon de vorige houden, die was prachtigquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:13 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat ik er van moet denken. Ik had liever de 'Stirling Moss' gezien als safetycar![]()
Ik wil die opstelling welquote:
Ik ga jou even PMenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:21 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik wil die opstelling welMaar de game die ik gebruik lijkt me toch mooier en uitdagender (om te rijden).. of Webber laat het veels te makkelijk lijken
Nee johquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:28 schreef vosss het volgende:
Hoe zit het eik komend seizoen met de kwalificatie en de top10?
Moeten die kwalificeren met het gewicht waarmee ze ook starten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |