Ja goeiemorgen zeg.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:30 schreef Breathtaking het volgende:
Ik wilde TVP'en maar dat is een beetje laat!
Auquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:32 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Goeie TT man.
Ik ga je knijpen.
Zie op hun site dat zij inderdaad op de eerste plek stonden voor Groningen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:27 schreef Slaif het volgende:
[..]
Ik ben erg tevreden over Woldringh in de Herestraat. De DVHN heeft wel eens een test gedaan en daar scoren zij ook altijd goed.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:36 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Haha maakt mij niet uit hoor.
Luco, ik probeer je niet te vermoeien, maar ik heb ook ooit lange tijd in de VS verbleven. Ik ben niet jaloers, maar krijg wel nostalgische gevoelens van je vooruitzichten.
Gisteravond nog eens 'Coming To America' aangezet ook. Beste comedy ooit. Zelf maar drie dagen in NY geweest, maar daar gaat het niet om.... Het is die cultuurschok die een integere man doormaakt.
Het is wel eng hoor.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:39 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]Hoezo integere man? Die zijn er toch wel in NYC?
En toen deed je het alsnog maar verkapt?quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:30 schreef Breathtaking het volgende:
Ik wilde TVP'en maar dat is een beetje laat!
Ou?quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:20 schreef nietzman het volgende:
Hai BT.
Vorig topic.quote:
RogerAneurism zegt dat ie met jou getongerd heeft op een meet,quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:49 schreef nietzman het volgende:
Hai dinges.
Indirect zei hij er inderdaad wel bij.quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:17 schreef nietzman het volgende:
Help me even op weg, het is een eeuwigheid geleden..
Ik heb nog wel foto's ergens, telt dat?
quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:06 schreef nietzman het volgende:
Dat bestond toen nog niet eens man!
Laat ze nou even doorgaan..quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hmm, ook bij mij gaat geen belletje rinkelen mbt honing
Omdat ik een godenlichaam heb en mezelf graag betast.quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:45 schreef Q.E.D. het volgende:
Waarom heet jij Aneurism?
is je hand al geplakt?quote:Op donderdag 4 februari 2010 01:43 schreef JH87 het volgende:
Ja. En ik moest fietsen vanaf bij Slaif om de hoek en m'n voorhand is lek maar nu ben
ik thuis.
Die knakker in dat filmpje die 'verslag' doetquote:Op donderdag 4 februari 2010 09:58 schreef Luco het volgende:
http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/18858
Dat leek mij dus ook. Ik dacht dat zij dat controleerden? Het waren 3 deeltentamens,quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:42 schreef Bob. het volgende:
Huh, wat raar.En dan hadden ze je die tentamens toch sowieso niet moeten laten maken, als je niet ingeschreven was? Stom.
paarse courgettequote:Op donderdag 4 februari 2010 12:55 schreef richbitch het volgende:
dikke brand
bezwaar aantekenen bij de examencommissie. Als het goed is is elke stap die je in Progress doet qua inschrijven ed. te volgen...quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat leek mij dus ook. Ik dacht dat zij dat controleerden? Het waren 3 deeltentamens,dat zou dan toch iemand moeten opvallen?
En ik vind het sowieso raar, want ik weet eigenlijk 100% zeker dat ik me wél heb ingeschreven.
Hij staat nu wel op 'Gesloten' ipv 'Aangemeld' nog. Wat ik an sich al heel gek vind, want ik weet zeker dat hij toentertijd nog op Aangemeld stond. Het kan gewoon niet,quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:04 schreef Luco het volgende:
[..]
bezwaar aantekenen bij de examencommissie. Als het goed is is elke stap die je in Progress doet qua inschrijven ed. te volgen...
Wat een onzin is dat zegquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:36 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Chips, bij de RUG Letteren kun je na zoiets 15 euro betalen en ze verwerken het alsnog. Is zoiets bij jullie niet mogelijk?
Inschrijving kwijt?quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:37 schreef Luco het volgende:
[..]
Wat een onzin is dat zeg... Dus gewoon niet intekenen, ging het goed, koop je voor 15 euro je cijfer. Gaat het kut ben je geen inschrijving kwijt
Is dat echt zo?quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:36 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Chips, bij de RUG Letteren kun je na zoiets 15 euro betalen en ze verwerken het alsnog. Is zoiets bij jullie niet mogelijk?
quote:Vergeten je in te schrijven?
Als je vergeten bent je in te schrijven voor een tentamen, kun je je na het betalen van 15 euro per tentamen tot en met 3 volledige werkdagen voor het tentamen alsnog inschrijven. Je kunt je voor maximaal 5 tentamens na-inschrijven en je betaalt maximaal 50 euro. De na-inschrijving is mogelijk bij de Student Support Desk, maandag van 10 tot 17 uur, dinsdag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur. Er kan alleen met pin betaald worden. Je ontvangt een bewijs van na-inschrijving dat je mee kunt nemen naar het tentamen. Heb je je niet ingeschreven voor een tentamen én je niet gemeld voor de na-inschrijving, dan ben je uitgesloten van deelname aan het tentamen.
bij farmacie mag je een tentamen maximaal 4 keer maken, daarna krijg je gezeur met de Examen Commissie. Als je je inschrijft en niet op komt dagen kost het je wel een kans (je bent dus een inschrijving kwijt). Wel opdagen zonder inschrijven moet je hopen op een goede bui van degene die surveilleert...quote:
T/m 3 werkdagen van te voren... Bij ons sluit dan gewoon de inschrijving, klaar...quote:
Oh, bij economie heb je dat niet.quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:54 schreef Luco het volgende:
[..]
bij farmacie mag je een tentamen maximaal 4 keer maken, daarna krijg je gezeur met de Examen Commissie. Als je je inschrijft en niet op komt dagen kost het je wel een kans (je bent dus een inschrijving kwijt). Wel opdagen zonder inschrijven moet je hopen op een goede bui van degene die surveilleert...
quote:Beste student,
Bij Bureau Studentzaken is onlangs het resultaat voor je tentamen
Niet-Westerse Geschiedenis binnengekomen. Helaas stond je niet
ingeschreven voor dit tentamen, wij mogen daarom het cijfer niet
registreren in Progress. Wat je kunt doen om het alsnog wel te laten
registreren is je na-intekenen aan onze balie. Hier zijn wel kosten aan
verbonden, deze bedragen 15 euro per tentamen. Wij zijn geopend op
werkdagen van 13.00-16.30 uur. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben
geïnformeerd.
In ons huis hangen rookmelders zonder batterijen. Ben al maanden van plan om nieuwe te halen, zo toch maar even doenquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:14 schreef Prosac het volgende:
Komende tijd dus weer extra aandacht voor veiligheid in studentenhuizen.
Ik ben meestal ook laks met dat soort dingen, maar de brandmelder zit bij ons nooit meer dan een dag zonder batterijquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:01 schreef moemoe het volgende:
[..]
In ons huis hangen rookmelders zonder batterijen. Ben al maanden van plan om nieuwe te halen, zo toch maar even doen.
Daar heb je wel vaker last van volgens mij.quote:
Valt mee de laatste tijd. Sowieso niet door de week, maar ja.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:56 schreef Luco het volgende:
[..]
Daar heb je wel vaker last van volgens mij.
Hoe is het verder in de stad? Iedereen bijgekomen van de brand?
Oh apart,quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hier ook geen maximum aan het aantal tentameninschrijvingen
Maar is daaraan gekoppeld inderdaad Chips, ik had ook zoiets (was een speciaal tentamen, zonder inschrijvingen, maar kreeg wel zo'n mailtje). In dat mailtje stond dat ik tegen betaling van 15 euro alsnog mijn cijfer op Progress kon krijgen. Ik heb ze vriendelijk gemailed dat ik me voor dat tentamen niet KON inschrijven en ze maar contact met de docent op moesten nemen. Dat kwam vervolgens alsnog goed
mailtje gevonden:
[..]
quote:Let op: nieuwe intekenprocedure vanaf januari 2010
Alle studenten, eerstejaars en ouderejaars zijn verplicht in te tekenen voor tentamens en voor colleges. De intekening voor tentamens van het 1e semester in januari sluit op 20 december.
In overleg met de onderwijsdirecteur is de procedure voor na-intekening voor tentamens gewijzigd. Na sluiting van de reguliere intekenperiode op 20 december is er de mogelijkheid om bij Bureau Studentzaken gebruik te maken van de na-intekening onder betaling van een boete. De na-intekening sluit twee werkdagen voordat het tentamen plaatsvindt, waarna geen intekeningen meer worden geaccepteerd. Dit impliceert dat BSZ niet langer de cijfers zal verwerken van studenten die niet hebben ingetekend, ook niet wanneer een docent studenten heeft toegevoegd aan de tentamenlijst en een cijfer heeft gegeven. Tot nu toe verwerkte BSZ deze door de docent toegevoegde resultaten wel. Deze werkwijze was zeer omslachtig omdat BSZ contact moest opnemen met elke toegevoegde studenten voor het betalen van de boete en ze leidde in de praktijk tot ongelijkheid omdat docenten en opleidingen verschillend omgingen met de resultaten van studenten die niet hadden ingetekend.
EN MIJ NIET.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:52 schreef Slaif het volgende:
Hehe brak... Sorry jop dat ik je om 6 uur nog ff belde...
Jij wil niet gestoord worden toch?quote:
Waar moet je je voor verontschuldigen? Je hebt me helemaal niet gebeld?quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:52 schreef Slaif het volgende:
Hehe brak... Sorry jop dat ik je om 6 uur nog ff belde...
Mensen die filmpjes maken bij concerten moeten afgeschoten worden en een setlist heb ik niet.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:50 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Aanwezig.
JH, doe even filmpjes en setlist of zo.
En aSj leeft nog, gelukkigquote:Op donderdag 4 februari 2010 18:06 schreef JH87 het volgende:
Groningen is toch wel net zo klein dat zoiets het gesprek van de dag is.
En Alex, volgens mij hebben we naast Chips trouwens geen 19-jarige meisjes in dit topic.
neequote:Op donderdag 4 februari 2010 18:24 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Geldt dit nou als een naamtopic, zo'n door Luco samengesteld trio?
Klopt!quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:41 schreef Luco het volgende:
Hip! Belga Fietsen stuurt blijkbaar een sms als je fiets gerepareerd is
We zullen de drankengroothandel vast waarschuwen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:26 schreef remlof het volgende:
Ja hoi, ik ben binnenkort voor m'n werk regelmatig in Groningen, dus ik kom hier effe meelezen
Thanks, ik heb ook nog een bed & breakfast of een hotel nodig voor minder dan 60 euro voor één nacht.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
We zullen de drankengroothandel vast waarschuwen.
Vertel me meer dan.quote:
Great Pianos?quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Thanks, ik heb ook nog een bed & breakfast of een hotel nodig voor minder dan 60 euro voor één nacht.
Ik woon nu op een kamer van 20m² in de schildersbuurt, vandaag ondertekende ik een contract voor een flat van 70m² in Vinkhuizen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:36 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Vertel me meer dan.
Waar woon je nu?
Hopelijk heb je niet al te veel last van mijn dj-avonturen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:39 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Dan worden we praktisch buren. (Jij blij).
Nelson zegt: welkom!
Volgens mij kan je daar alleen op het toilet slapenquote:
Whehehe. Is Hotel Friesland wat?quote:Casa del Prosac heeft straks ook ruimte. 59,50, inclusief glas sinaasappelsap, 2 broodjes en beleg naar keuze.
Nee hoor, Great Pianos heeft een bed & breakfast.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij kan je daar alleen op het toilet slapen
Dat kan ik op die kutsite van ze anders niet vindenquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee hoor, Great Pianos heeft een bed & breakfast.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:26 schreef remlof het volgende:
Ja hoi, ik ben binnenkort voor m'n werk regelmatig in Groningen, dus ik kom hier effe meelezen
Bekende van mij werkt daar, ik zal even informeren.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat kan ik op die kutsite van ze anders niet vinden
Wil Friesland jou wel hebben dan?quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij kan je daar alleen op het toilet slapen
[..]
Whehehe. Is Hotel Friesland wat?
Jij kan ook mooi met de deur in huis vallen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:35 schreef Peterselieman het volgende:
Het betekent dat Van Erp er een goede klant bij krijgt.
(en de politie ook trouwens)
mja, het hangt er vanaf welk huis het isquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:28 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Jij kan ook mooi met de deur in huis vallen.
quote:Tevens heb ik deze week (ter info) de nieuwe prijzen in de mailbox gekregen:
Prijslijst vanaf 1 januari 2010 op basis van tweepersoonskamer.
Maandag ¤ 50,00
Dinsdag ¤ 50,00
Woensdag ¤ 50,00
Donderdag ¤ 60,00
Vrijdag ¤ 70,00
Zaterdag ¤ 70,00
Zondag ¤ 60,00
NB. Prijzen zijn excl. ontbijt en toeristenbelasting. (2 euro)
Op veler verzoek bieden wij een uitgebreid ontbijt aan voor ¤9,50 p.p.
Bij meerpersoonskamers berekenen wij de kamerprijs + ¤22,50 p.p. (zo t/m wo) 25,00 p.p. (do t/m za)
Meerpersoonskamers zijn er tot en met vier personen overigens.
Edit: Al deze info staat hier dus ook gewoon(http://www.greatpianos.nl/index.php?hm=10&p=_)
Dan moet je je bril na laten kijken. Links staat een menuutje met gele letters, klik daar eens op logies.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat kan ik op die kutsite van ze anders niet vinden
Ik vind sites die je browserwindow maximaliseren en herrie maken engquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan moet je je bril na laten kijken. Links staat een menuutje met gele letters, klik daar eens op logies.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind sites die je browserwindow maximaliseren en herrie maken eng
Hi dear!quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Te duur
Ik kom op donderdag en vrijdag.
Check.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:01 schreef moemoe het volgende:
[..]
In ons huis hangen rookmelders zonder batterijen. Ben al maanden van plan om nieuwe te halen, zo toch maar even doen.
Yep, wordt vergoedquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:10 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hi dear!
Ga je alleen naar 't hotel voor een slaapplek? Je kunt hier ook wel een nachtje blijven hoor.
Oh wacht, ik neem aan dat je werkgever het allemaal betaalt. Dan zou ik er gewoon lekker van profiteren!
Dan is een hotelkamer wat fijner dan mijn kleine kamertje denk ikquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:37 schreef remlof het volgende:
Yep, wordt vergoed
Maarreh, als je je 's avonds verveeld
mooi, vanaf augustus/september heb ik dan meteen iemand om mee hard te lopenquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:41 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Hehe. Zullen we moeten afwachten.
Als je een keer eenzaam bent, weet me te vinden.
Ik ben goede buur en verre vriend ineen.
Ik houd inderdaad van hardlopen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:45 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
mooi, vanaf augustus/september heb ik dan meteen iemand om mee hard te lopen![]()
Ik ga er ook wonen
ja ik ken je uit het hardlooptopicquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:46 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Ik houd inderdaad van hardlopen.
augustus als alles goed gaatquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:59 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ja ja, weet ik. Hehe.
Wanneer verhuis je?
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:20 schreef Prosac het volgende:
Remlof kan ook gewoon halverwege de nacht de Blauwe Engel induiken, heeft tie ook zo slaapplek geregeld. En anders maar naar The Golden Arm.
Het is een date.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja met jou moet ik weer eens wat bier wegtanken
Ook al?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:01 schreef JH87 het volgende:
Mai, werken.
Geld, geld, geld. Hij is vanmorgen al drie keer uitgevallen in twintig min.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:30 schreef nietzman het volgende:
Wat doe je dan ook nog steeds met zo'n winkeytoys dropje.
Dat doet mijn MacBook anders ook tegenwoordig hoor.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:30 schreef nietzman het volgende:
Wat doe je dan ook nog steeds met zo'n winkeytoys dropje.
Over twee weken, ben er dan donderdag en vrijdag. Dus ook donderdagavond.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:45 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dan is een hotelkamer wat fijner dan mijn kleine kamertje denk ik.
Volgende week donderdag? Bel maar als je in de buurt bent.
Ow ja, als ze me daar nog willen hebben is dat best een optiequote:Op donderdag 4 februari 2010 22:18 schreef Prosac het volgende:
http://www.simplon-jongerenhotel.nl/prijzen.aspx
Hondjes passen zich ook aan aan hun baasje.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:09 schreef Bob. het volgende:
Dat doet mijn MacBook anders ook tegenwoordig hoor.![]()
Maar verder: goedemorgen!
Hmpf.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:44 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hondjes passen zich ook aan aan hun baasje.
Nee, ik moet waarschijnlijk ook al een nieuwe adapter voor mijn laptop kopen en dat is duuur. Dus die lenzen moeten nog even een maandje wachten.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:18 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Bobbinha, al bij opticien geweest?
nog binnenquote:
Spannend!quote:
Ligt een kaartautomaat op het spoor bij Hilversum Noordquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:43 schreef Luco het volgende:
Hoeren kut NS... Sta lekker te blauwbekken op Amersfoort, hoop met een half uur een stoptrein richting Diemen te kunnen pakken...
Moet dat nou.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:35 schreef nietzman het volgende:
Je moeder is te makkelijk.
Ik was met Willem op stap en dat kon je vast niet waarderen, dacht ikquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:57 schreef nietzman het volgende:
Sorrykusje.
Maar waarom belde je mij niet laatst om zes uur?.
Ja weet ik veel. Staat me iets van bij dat het over jop ging en dat ik toen zei: "ah dan bel ik wel ff". Alleen jop nam niet opquote:
hehe ach ik vond het wel gezellig hoorquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:14 schreef nietzman het volgende:
Jullie versterken elkaar alleen maar popje, dat kan niet goed gaan!
Je hebt me nooit gebeld.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:10 schreef Slaif het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Staat me iets van bij dat het over jop ging en dat ik toen zei: "ah dan bel ik wel ff". Alleen jop nam niet opWillem vond het nodig om champagne achtig gedoe te kopen en dan ben ik verloren...
Je staat toch echt in mn telefoonquote:
Hoe de fuck kan datquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ligt een kaartautomaat op het spoor bij Hilversum Noord
Ik heb m'n pc gerepareerd, hij doet nu geen blauwe schermen meer.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:44 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hondjes passen zich ook aan aan hun baasje.
ze waren de automaat aan het vervangen en daarbij is er eentje van een pallet afgedonderd.quote:
Hehe ja daar heb je een puntquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:31 schreef nietzman het volgende:
Maar wel jammer dat 'ie het nodig heeft om dat brallerige bal-imago hoog te houden hè?
Bij een willekeurige auto onderdene handel, en anders wel bij die Opel dealer naast de Ikeaquote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:38 schreef Albert86 het volgende:
Iemand enig idee waar ik in Grunn (stad) bougies kan kopen voor een Opel Astra 1.4 (benzine) uit 1995? Bij de Halfords hebben ze geeneens bougies meer :| En het onderdelenhuis ook niet...
We waren wel 't beste studententeam. Deden 63 teams mee, nu mooi een bier/whiskeyproeverij gewonnen en nog een pak bier.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:31 schreef nietzman het volgende:
Maar wel jammer dat 'ie het nodig heeft om dat brallerige bal-imago hoog te houden hè?
Bij Dizkartes, en omdat jullie me niet mwe vroegen.quote:Op zondag 7 februari 2010 05:27 schreef nietzman het volgende:
Dan is Jop het meisje van de dag.
Waar was je en waarom was je niet met ons?
Jij ook.quote:Op zondag 7 februari 2010 04:55 schreef nietzman het volgende:
Dat en omdat je een meisje bent.
Even serieus nu he.quote:Op zondag 7 februari 2010 20:26 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Zouden mensen dan toch een leven hebben?
af en toe welquote:Op zondag 7 februari 2010 20:26 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Zouden mensen dan toch een leven hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |