Geld, geld, geld. Hij is vanmorgen al drie keer uitgevallen in twintig min.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:30 schreef nietzman het volgende:
Wat doe je dan ook nog steeds met zo'n winkeytoys dropje.
Dat doet mijn MacBook anders ook tegenwoordig hoor.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:30 schreef nietzman het volgende:
Wat doe je dan ook nog steeds met zo'n winkeytoys dropje.
Over twee weken, ben er dan donderdag en vrijdag. Dus ook donderdagavond.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:45 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dan is een hotelkamer wat fijner dan mijn kleine kamertje denk ik.
Volgende week donderdag? Bel maar als je in de buurt bent.
Ow ja, als ze me daar nog willen hebben is dat best een optiequote:Op donderdag 4 februari 2010 22:18 schreef Prosac het volgende:
http://www.simplon-jongerenhotel.nl/prijzen.aspx
Hondjes passen zich ook aan aan hun baasje.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:09 schreef Bob. het volgende:
Dat doet mijn MacBook anders ook tegenwoordig hoor.![]()
Maar verder: goedemorgen!
Hmpf.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:44 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hondjes passen zich ook aan aan hun baasje.
Nee, ik moet waarschijnlijk ook al een nieuwe adapter voor mijn laptop kopen en dat is duuur. Dus die lenzen moeten nog even een maandje wachten.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:18 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Bobbinha, al bij opticien geweest?
nog binnenquote:
Spannend!quote:
Ligt een kaartautomaat op het spoor bij Hilversum Noordquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:43 schreef Luco het volgende:
Hoeren kut NS... Sta lekker te blauwbekken op Amersfoort, hoop met een half uur een stoptrein richting Diemen te kunnen pakken...
Moet dat nou.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:35 schreef nietzman het volgende:
Je moeder is te makkelijk.
Ik was met Willem op stap en dat kon je vast niet waarderen, dacht ikquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:57 schreef nietzman het volgende:
Sorrykusje.
Maar waarom belde je mij niet laatst om zes uur?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |