Ik woon nu op een kamer van 20m² in de schildersbuurt, vandaag ondertekende ik een contract voor een flat van 70m² in Vinkhuizen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:36 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Vertel me meer dan.
Waar woon je nu?
Hopelijk heb je niet al te veel last van mijn dj-avonturen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:39 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Dan worden we praktisch buren. (Jij blij).
Nelson zegt: welkom!
Volgens mij kan je daar alleen op het toilet slapenquote:
Whehehe. Is Hotel Friesland wat?quote:Casa del Prosac heeft straks ook ruimte. 59,50, inclusief glas sinaasappelsap, 2 broodjes en beleg naar keuze.
Nee hoor, Great Pianos heeft een bed & breakfast.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij kan je daar alleen op het toilet slapen
Dat kan ik op die kutsite van ze anders niet vindenquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee hoor, Great Pianos heeft een bed & breakfast.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:26 schreef remlof het volgende:
Ja hoi, ik ben binnenkort voor m'n werk regelmatig in Groningen, dus ik kom hier effe meelezen
Bekende van mij werkt daar, ik zal even informeren.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat kan ik op die kutsite van ze anders niet vinden
Wil Friesland jou wel hebben dan?quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij kan je daar alleen op het toilet slapen
[..]
Whehehe. Is Hotel Friesland wat?
Jij kan ook mooi met de deur in huis vallen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:35 schreef Peterselieman het volgende:
Het betekent dat Van Erp er een goede klant bij krijgt.
(en de politie ook trouwens)
mja, het hangt er vanaf welk huis het isquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:28 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Jij kan ook mooi met de deur in huis vallen.
quote:Tevens heb ik deze week (ter info) de nieuwe prijzen in de mailbox gekregen:
Prijslijst vanaf 1 januari 2010 op basis van tweepersoonskamer.
Maandag ¤ 50,00
Dinsdag ¤ 50,00
Woensdag ¤ 50,00
Donderdag ¤ 60,00
Vrijdag ¤ 70,00
Zaterdag ¤ 70,00
Zondag ¤ 60,00
NB. Prijzen zijn excl. ontbijt en toeristenbelasting. (2 euro)
Op veler verzoek bieden wij een uitgebreid ontbijt aan voor ¤9,50 p.p.
Bij meerpersoonskamers berekenen wij de kamerprijs + ¤22,50 p.p. (zo t/m wo) 25,00 p.p. (do t/m za)
Meerpersoonskamers zijn er tot en met vier personen overigens.
Edit: Al deze info staat hier dus ook gewoon(http://www.greatpianos.nl/index.php?hm=10&p=_)
Dan moet je je bril na laten kijken. Links staat een menuutje met gele letters, klik daar eens op logies.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat kan ik op die kutsite van ze anders niet vinden
Ik vind sites die je browserwindow maximaliseren en herrie maken engquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan moet je je bril na laten kijken. Links staat een menuutje met gele letters, klik daar eens op logies.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind sites die je browserwindow maximaliseren en herrie maken eng
Hi dear!quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Te duur
Ik kom op donderdag en vrijdag.
Check.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:01 schreef moemoe het volgende:
[..]
In ons huis hangen rookmelders zonder batterijen. Ben al maanden van plan om nieuwe te halen, zo toch maar even doen.
Yep, wordt vergoedquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:10 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hi dear!
Ga je alleen naar 't hotel voor een slaapplek? Je kunt hier ook wel een nachtje blijven hoor.
Oh wacht, ik neem aan dat je werkgever het allemaal betaalt. Dan zou ik er gewoon lekker van profiteren!
Dan is een hotelkamer wat fijner dan mijn kleine kamertje denk ikquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:37 schreef remlof het volgende:
Yep, wordt vergoed
Maarreh, als je je 's avonds verveeld
mooi, vanaf augustus/september heb ik dan meteen iemand om mee hard te lopenquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:41 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Hehe. Zullen we moeten afwachten.
Als je een keer eenzaam bent, weet me te vinden.
Ik ben goede buur en verre vriend ineen.
Ik houd inderdaad van hardlopen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:45 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
mooi, vanaf augustus/september heb ik dan meteen iemand om mee hard te lopen![]()
Ik ga er ook wonen
ja ik ken je uit het hardlooptopicquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:46 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Ik houd inderdaad van hardlopen.
augustus als alles goed gaatquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:59 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ja ja, weet ik. Hehe.
Wanneer verhuis je?
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:20 schreef Prosac het volgende:
Remlof kan ook gewoon halverwege de nacht de Blauwe Engel induiken, heeft tie ook zo slaapplek geregeld. En anders maar naar The Golden Arm.
Het is een date.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja met jou moet ik weer eens wat bier wegtanken
Ook al?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:01 schreef JH87 het volgende:
Mai, werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |