Geld, geld, geld. Hij is vanmorgen al drie keer uitgevallen in twintig min.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:30 schreef nietzman het volgende:
Wat doe je dan ook nog steeds met zo'n winkeytoys dropje.
Dat doet mijn MacBook anders ook tegenwoordig hoor.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:30 schreef nietzman het volgende:
Wat doe je dan ook nog steeds met zo'n winkeytoys dropje.
Over twee weken, ben er dan donderdag en vrijdag. Dus ook donderdagavond.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:45 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dan is een hotelkamer wat fijner dan mijn kleine kamertje denk ik.
Volgende week donderdag? Bel maar als je in de buurt bent.
Ow ja, als ze me daar nog willen hebben is dat best een optiequote:Op donderdag 4 februari 2010 22:18 schreef Prosac het volgende:
http://www.simplon-jongerenhotel.nl/prijzen.aspx
Hondjes passen zich ook aan aan hun baasje.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:09 schreef Bob. het volgende:
Dat doet mijn MacBook anders ook tegenwoordig hoor.![]()
Maar verder: goedemorgen!
Hmpf.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:44 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hondjes passen zich ook aan aan hun baasje.
Nee, ik moet waarschijnlijk ook al een nieuwe adapter voor mijn laptop kopen en dat is duuur. Dus die lenzen moeten nog even een maandje wachten.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:18 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Bobbinha, al bij opticien geweest?
nog binnenquote:
Spannend!quote:
Ligt een kaartautomaat op het spoor bij Hilversum Noordquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:43 schreef Luco het volgende:
Hoeren kut NS... Sta lekker te blauwbekken op Amersfoort, hoop met een half uur een stoptrein richting Diemen te kunnen pakken...
Moet dat nou.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:35 schreef nietzman het volgende:
Je moeder is te makkelijk.
Ik was met Willem op stap en dat kon je vast niet waarderen, dacht ikquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:57 schreef nietzman het volgende:
Sorrykusje.
Maar waarom belde je mij niet laatst om zes uur?.
Ja weet ik veel. Staat me iets van bij dat het over jop ging en dat ik toen zei: "ah dan bel ik wel ff". Alleen jop nam niet opquote:
hehe ach ik vond het wel gezellig hoorquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:14 schreef nietzman het volgende:
Jullie versterken elkaar alleen maar popje, dat kan niet goed gaan!
Je hebt me nooit gebeld.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:10 schreef Slaif het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Staat me iets van bij dat het over jop ging en dat ik toen zei: "ah dan bel ik wel ff". Alleen jop nam niet opWillem vond het nodig om champagne achtig gedoe te kopen en dan ben ik verloren...
Je staat toch echt in mn telefoonquote:
Hoe de fuck kan datquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ligt een kaartautomaat op het spoor bij Hilversum Noord
Ik heb m'n pc gerepareerd, hij doet nu geen blauwe schermen meer.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:44 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hondjes passen zich ook aan aan hun baasje.
ze waren de automaat aan het vervangen en daarbij is er eentje van een pallet afgedonderd.quote:
Hehe ja daar heb je een puntquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:31 schreef nietzman het volgende:
Maar wel jammer dat 'ie het nodig heeft om dat brallerige bal-imago hoog te houden hè?
Bij een willekeurige auto onderdene handel, en anders wel bij die Opel dealer naast de Ikeaquote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:38 schreef Albert86 het volgende:
Iemand enig idee waar ik in Grunn (stad) bougies kan kopen voor een Opel Astra 1.4 (benzine) uit 1995? Bij de Halfords hebben ze geeneens bougies meer :| En het onderdelenhuis ook niet...
We waren wel 't beste studententeam. Deden 63 teams mee, nu mooi een bier/whiskeyproeverij gewonnen en nog een pak bier.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:31 schreef nietzman het volgende:
Maar wel jammer dat 'ie het nodig heeft om dat brallerige bal-imago hoog te houden hè?
Bij Dizkartes, en omdat jullie me niet mwe vroegen.quote:Op zondag 7 februari 2010 05:27 schreef nietzman het volgende:
Dan is Jop het meisje van de dag.
Waar was je en waarom was je niet met ons?
Jij ook.quote:Op zondag 7 februari 2010 04:55 schreef nietzman het volgende:
Dat en omdat je een meisje bent.
Even serieus nu he.quote:Op zondag 7 februari 2010 20:26 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Zouden mensen dan toch een leven hebben?
af en toe welquote:Op zondag 7 februari 2010 20:26 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Zouden mensen dan toch een leven hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |