Waar moet je je voor verontschuldigen? Je hebt me helemaal niet gebeld?quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:52 schreef Slaif het volgende:
Hehe brak... Sorry jop dat ik je om 6 uur nog ff belde...
Mensen die filmpjes maken bij concerten moeten afgeschoten worden en een setlist heb ik niet.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:50 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Aanwezig.
JH, doe even filmpjes en setlist of zo.
En aSj leeft nog, gelukkigquote:Op donderdag 4 februari 2010 18:06 schreef JH87 het volgende:
Groningen is toch wel net zo klein dat zoiets het gesprek van de dag is.
En Alex, volgens mij hebben we naast Chips trouwens geen 19-jarige meisjes in dit topic.
neequote:Op donderdag 4 februari 2010 18:24 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Geldt dit nou als een naamtopic, zo'n door Luco samengesteld trio?
Klopt!quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:41 schreef Luco het volgende:
Hip! Belga Fietsen stuurt blijkbaar een sms als je fiets gerepareerd is
We zullen de drankengroothandel vast waarschuwen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:26 schreef remlof het volgende:
Ja hoi, ik ben binnenkort voor m'n werk regelmatig in Groningen, dus ik kom hier effe meelezen
Thanks, ik heb ook nog een bed & breakfast of een hotel nodig voor minder dan 60 euro voor één nacht.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
We zullen de drankengroothandel vast waarschuwen.
Vertel me meer dan.quote:
Great Pianos?quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Thanks, ik heb ook nog een bed & breakfast of een hotel nodig voor minder dan 60 euro voor één nacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |