Met de auto had ik ook nergens last van. Gisteravond wel een collega die last had van ijzel in Corpus den Hoorn.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:19 schreef MaxMark het volgende:
Ben de hele middag op de fiets geweest (ook door die sneeuwbui), maar het is totaal niet glad.
Hoera!quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:01 schreef Slaif het volgende:
Jop mn kaartje is binnen!!!
Wat heb je nou weer gedaan dan?quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:52 schreef JH87 het volgende:
Het is vandaag nationale 'laten-we-allemaal-heel-boos-zijn-op-Jop'-dag. BUH.
Kunnen we weer uitglijden.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:53 schreef Peterselieman het volgende:
Joepie, de straat is weer eens wit
Helemaal niets! Dat is het gemene.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:16 schreef nietzman het volgende:
[..]
Wat heb je nou weer gedaan dan?
quote:
Kan dat het probleem misschien zijn?quote:
Ze zijn jaloers op de jou en Bob.!quote:
Is dat nog geen stelletje danquote:
Koop een stacaravan voor een paar tientjes en ga ergens op het platteland staanquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:55 schreef Unreal88 het volgende:
Nog maar een keer dan:
Hallo mensen uit Groningen-stad!
Ik heb een vraag. Ik wil binnenkort met 3 vrienden een feest geven, en we zijn op zoek naar een goedkope locatie waar niet zoveel spullen staan die kapot kunnen. (Een gymzaal zou nog net kunnen, maar een grote schuur is beter.) Het moet wel warm zijn en het moet geen probleem zijn om er geluid te maken (dus geen zeikende buren)
Een café leek ons niet zo handig, want daar heb je toch veel restricties. Het maakt ook niet uit hoe de ruimte eruit ziet, als er maar veel mensen in kunnen. Een kraakpand zou ook goed zijn, mits het los staat (weer ivm de buren)
Weten jullie misschien iets?
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Sneaky, je bent onderkoffer.
Ow, en sneeuw
Kofferquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Sneaky, je bent onderkoffer.
Ow, en sneeuw
Dat heb je elk jaar.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Helemaal niet
Ik wil lente en zon en zulks en hoge temperaturen.
Overdaad schaadt.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:04 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat heb je elk jaar.
Sneeuw, daarentegen...
Mensen die denken dat mensen iets aannemen omdat het rijmtquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:58 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Mensen die denken dat iets waar is omdat het rijmt
Heb jeje cijfer al???quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:34 schreef JH87 het volgende:
Nu heb ik soort van een week vakantie. Maar twee dagen werken de komende tien dagen en verder geen studie.
Waar heb je bloempotten voor nodig dan?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:33 schreef JH87 het volgende:
Ik naar de Xenos om bloempotten te kopen, vies lelijk die dingen.Heb uiteindelijk twee frietschalen gekocht, dat zijn veel mooiere bloempotten. En goedkoper.
Je bent niet de enige hoor.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:28 schreef Bob. het volgende:
Jullie wel, ik mag het hele weekend in de UB gaan wonen.
..misschien om een plant in te doen?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:40 schreef Luco het volgende:
[..]
Waar heb je bloempotten voor nodig dan?
Nait soez'nquote:
Bloempotkapsel?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:40 schreef Luco het volgende:
[..]
Waar heb je bloempotten voor nodig dan?
Ben jij de echte 33 of ben je onderkoffer-ChipsZak.?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:12 schreef 33 het volgende:
moi
Mochten we weer eens niet mee?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:47 schreef JH87 het volgende:
Dodelijk brak. Wel iets beter, word net weer wakker.
Bedoel je met "het hele jaar" dat ene maandje in 2010 of echt letterlijk een jaar?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:23 schreef JH87 het volgende:
En ik ga maar niet naar m'n ouders toe. 15.06u was de laatste OV-gelegenheid, maar toen sliep ik (weer).Hele jaar nog niet gegeten daar, morgenavond maar proberen dan.
Korfbal niet, zo richting Kampen vertrekken...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:09 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Voetbal afgelast. Ontwenningsverschijnselen.
Ik ben met Kerst nog thuisthuis geweest enzo, dus deze maand alleen ja. Kon erger.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:02 schreef Bob. het volgende:
[..]
Bedoel je met "het hele jaar" dat ene maandje in 2010 of echt letterlijk een jaar?
Sowieso.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:15 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Binnen ja.
Pak die punten.
Ricky Wu is koning.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:16 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik ben met Kerst nog thuisthuis geweest enzo, dus deze maand alleen ja. Kon minder erger.
Mja, mijn lijn 11 karde vorige week zo het zebrapad over en voetgangers moesten maar wachten daar aan de noordkant van de grote marktquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:17 schreef Q.E.D. het volgende:
Geeft Qbuzz nu standaard voorrang aan fietsers ofzo... Imago herstelpoging...
Oh, dat is niet netjes.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, mijn lijn 11 karde vorige week zo het zebrapad over en voetgangers moesten maar wachten daar aan de noordkant van de grote markt
Voor jou waarschijnlijk wel.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:16 schreef Bob. het volgende:
Ik vond dat de bussen eigenlijk altijd al wel netjes stopten?
Waar ken jij Ricky Wu nou weer van dan?quote:
Oogtv.quote:Op zondag 31 januari 2010 01:21 schreef Luco het volgende:
[..]
Waar ken jij Ricky Wu nou weer van dan?
Taiwanees die bij Nic. korfbalt voor een half jaartjequote:
Het is hier droogquote:Op zondag 31 januari 2010 14:09 schreef moemoe het volgende:
Nog grotere vlokken.
Overduidelijk, maar dat niks af aan de cultstatus van Wu.quote:
Maar voor korfbal gaat de associatie net wel op. Ga dan basketballen.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:28 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ik heb ook zo'n fase gehad dat ik alles wat ik niet begreep of waarvan ik absoluut niet wilde dat men mij er mee associeerde direct als 'gay' betitelde.
Het komt goed.
Leven en laten leven, weet je wel. Liefde.
Dan ben je bij deze gay.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:28 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ik heb ook zo'n fase gehad dat ik alles wat ik niet begreep of waarvan ik absoluut niet wilde dat men mij er mee associeerde direct als 'gay' betitelde.
Het komt goed.
Leven en laten leven, weet je wel. Liefde.
En jij bent lelijk.quote:
Valt volgens mij nog wel mee. Ik zie meestal pittige duels.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:35 schreef Q.E.D. het volgende:
Nee, de gameplay en spelregels zijn gewoon afgesteld op vrouwen.
De meeste andere sporten zijn mannelijker.
Mijn broer is toch echt getrouwd anders. Met een vrouw, om misverstanden te voorkomen.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:03 schreef Bullet-tooth het volgende:
Korfbal is echt gay.
Het is vooral een zeer technische sport, waar uithoudingsvermogen ook echt wel een rol in speelt. Als de bal in je vak is gebeurt eigenlijk bijna elke actie op volle kracht, in volle sprint ed. Ik zou zeggen, kom een keer meetrainen en roep dan je mening nog maar een keer.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:35 schreef Q.E.D. het volgende:
Nee, de gameplay en spelregels zijn gewoon afgesteld op vrouwen.
De meeste andere sporten zijn mannelijker.
Is in elk geval gemengd spelen. Zie je bij voetbal niet. Stelletje vieze kerelsquote:
Ik weet niet wat jij op het veld doet dat het vies is?quote:Op zondag 31 januari 2010 18:10 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Is in elk geval gemengd spelen. Zie je bij voetbal niet. Stelletje vieze kerels
quote:
Je staat tussen de vrouwen, en nog steeds ga je omkleden bij de mannen?quote:
Gelukkig is dit geen kromme vergelijking.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:18 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Je staat tussen de vrouwen, en nog steeds ga je omkleden bij de mannen?
Dat klopt dus niet.
Speel jij Kaya? Ik dacht WoW.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:03 schreef JH87 het volgende:
Kayaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Haj Jopquote:Op zondag 31 januari 2010 19:03 schreef JH87 het volgende:
Kayaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Hoe is het?quote:
Ga je in de BUrger King of stationshal staan.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:52 schreef JH87 het volgende:
Niet goed.Incompetente hoerenNS dat ze alles verneuken en niet communiceren. Nu weer een half uur in de kou in Zwolle wachten en ben al twee u onderweg.
Nait soez'n. Ik heb net 6 uur treinreis erop zitten. Zonder vertraging, dat dan weer welquote:Op zondag 31 januari 2010 20:52 schreef JH87 het volgende:
Niet goed.Incompetente hoerenNS dat ze alles verneuken en niet communiceren. Nu weer een half uur in de kou in Zwolle wachten en ben al twee u onderweg.
Brasserie ook al dicht, btw?quote:Op zondag 31 januari 2010 21:06 schreef JH87 het volgende:
Te ver lopen. En toch hartstikke druk al daar en hier.
Uit Parijs ofzo?quote:Op zondag 31 januari 2010 21:09 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Nait soez'n. Ik heb net 6 uur treinreis erop zitten. Zonder vertraging, dat dan weer wel
Remember the Titansquote:Op zondag 31 januari 2010 18:42 schreef Bullet-tooth het volgende:
American Football heb ik gespeeld.
Dat is toch niet stoer?quote:Op zondag 31 januari 2010 22:29 schreef Slaif het volgende:
Gaan we morgen nog een theetje doen jops?
En wat was je daar aan het uitspoken?quote:Op zondag 31 januari 2010 22:27 schreef MaxMark het volgende:
[..]
[..]
Hamburg, en dan net weer iets daarboven. Daar veel meer sneeuw
Dus het was Winter in Hamburg?quote:Op zondag 31 januari 2010 22:27 schreef MaxMark het volgende:
[..]
[..]
Hamburg, en dan net weer iets daarboven. Daar veel meer sneeuw
Klopt. Moet alles stoer zijn?quote:
Sporten blijkbaar wel, korfbal is hier een taboequote:
Het is wel stoerder dan WoW spelenquote:Op zondag 31 januari 2010 22:44 schreef Luco het volgende:
[..]
Sporten blijkbaar wel, korfbal is hier een taboe
Ik doe niet aan thee maar koffie of eten lijkt me goed.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:29 schreef Slaif het volgende:
Gaan we morgen nog een theetje doen jops?
Pwntquote:Op maandag 1 februari 2010 13:12 schreef Unreal88 het volgende:
verdomme sta ik daar zo aan het schuitendiep rijdt er zo'n lijer expres door een plas heen. Gevolg, helemaal nat
Ik mag toch hopen dat je bijna thuis was?quote:Op maandag 1 februari 2010 13:12 schreef Unreal88 het volgende:
verdomme sta ik daar zo aan het schuitendiep rijdt er zo'n lijer expres door een plas heen. Gevolg, helemaal nat
Niet zo meelevend johquote:Op maandag 1 februari 2010 13:15 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je bijna thuis was?
Thnx.quote:
Ahw wat lief, een dubbeltje dat een kwartje wil wordenquote:Op maandag 1 februari 2010 15:28 schreef JH87 het volgende:
Zo, vanmorgen het aller-, aller-, allerlaatste onderdeel ingeleverd. Daarna meteen doorgefietst naar de RuG en inschrijving geregeld. Maandag begin ik.
quote:Op maandag 1 februari 2010 15:33 schreef JH87 het volgende:
Wacht maar, over tien jaar ben jij nog steeds een kwartje en ik een dikke rijksdaalder.
That's the spirit.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:51 schreef Bob. het volgende:
Best wel.
Maar ik weet wel wat ik fout heb gedaan, dus op naar de herkansing.
Waarmee eigenlijk? Als ik vragen magquote:Op maandag 1 februari 2010 15:28 schreef JH87 het volgende:
Zo, vanmorgen het aller-, aller-, allerlaatste onderdeel ingeleverd. Daarna meteen doorgefietst naar de RuG en inschrijving geregeld. Maandag begin ik.
Goedzo Jopje!quote:Op maandag 1 februari 2010 15:33 schreef JH87 het volgende:
Wacht maar, over tien jaar ben jij nog steeds een kwartje en ik een dikke rijksdaalder.
Zeker waar.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:08 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Bob. is een Mirjam? Spannend.
quote:
CIW.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:30 schreef moemoe het volgende:
[..]
Waarmee eigenlijk? Als ik vragen mag.
Oeh, spannend! Ik zal voor je cijfer duimen!quote:Op maandag 1 februari 2010 21:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Goedzo Jopje!
En Mirjam.. nouja!
volgende gaat vast lukken!
Ik had zostraks herkansing statistiek,maar volgens mij ging ie wel redelijk. Is afwachten
.
Het dubbeltje wil dus helemaal geen kwartje wordenquote:
Ik ook niet, maar het zal toch moeten.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:11 schreef Luco het volgende:
Ik heb geen zin om naar de faculteit te fietsen
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:41 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Dus toch een mietje.
Moet je vandaag een presentatie geven? Presentaties zijn wel afgrijselijk ja.quote:
Ja,quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:02 schreef Bob. het volgende:
[..]
Moet je vandaag een presentatie geven? Presentaties zijn wel afgrijselijk ja.
En goedemorgen! Ik hou van uitslapen.
Hoef je straks niet eens meer in pak te doen!quote:
Moest even Google gebruiken, maar nicequote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:21 schreef moemoe het volgende:
[..]
Moest even Google gebruiken, maar nice.
Eigenlijk had ik vanmorgen mijn tweede college (sinds 3 maanden), maar werd net pas wakker.
Dat gaat heul niet zo makkelijk. Heb wekenlang uitgerust en moet nu weer elke morgen 7.30 uur opquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij je ritme aan zou passen.
Dat was ongeveer de strekkingquote:"Waar wil je heen?"
-"Amerika lijkt me wel erg gaaf"
"Goed, ga ik regelen voor je!"
Vet chill man.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:54 schreef Luco het volgende:
Zojuist gesprek gehad met prof over onderzoek in het buitenland;
[..]
Dat was ongeveer de strekking. Nu nog hopen dat er plek is waar hij me in gedachte heeft.
Sterf gast. Dat heb ik al jaren niet meer gedaan.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:13 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Hoef je straks niet eens meer in pak te doen!![]()
![]()
Ja met zn mooie overhemdje.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:56 schreef nietzman het volgende:
Het staat je nog wel zo schattig.
Maar het zijn allemaal kleine klachtjes, niks wat een apart topic waardig is.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:43 schreef MaxMark het volgende:
Dit topic kan wel naar KLB. Wat wordt hier vaak geklaagd zeg
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:25 schreef Luco het volgende:
[..]
Maar het zijn allemaal kleine klachtjes, niks wat een apart topic waardig is.
Positief puntje: M'n werk is rustig en ik ga misschien een half jaar naar Seattle
Jaloers is.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:39 schreef Bob. het volgende:
Wat gaaf Luco!
Zeker!quote:Op maandag 1 februari 2010 22:30 schreef NelsonWandelaar het volgende:
JH, wil je National Bank poster nog?
LOL @ Segwayquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:47 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Resulteert in hetzelfde: Frasier kijken.
Maarja wat moet je er mee he.quote:Op woensdag 3 februari 2010 02:07 schreef JH87 het volgende:
Geniaal, kom je ineens op een borrel van de pabo terecht. Meisjes.
Er rijdt tot zeker middernacht eens per half uur een bus vanaf Zernike naar het CS.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:17 schreef CMS het volgende:
Kan iemand mij vertellen tot hoelaat de bussen in Groningen rijden? De website van Qbuzz ligt plat en ik moet morgenavond van het zernnike naar het CS zien te komen. Rond de klok van 20.45. Als er geen busvervoer meer is van/naar het zernike dan zie ik mij genoodzaakt een ander vervoersmiddel te kiezen voor morgen.
Bvd,
Dikke pluim voor jou, alleen al voor het aanbodquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:22 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Anders kom ik je halen en kun je bij mij achterop de fiets.
Service van de stad.
Dat doet je zeer? En CMS ken ik niet eens.quote:
Dat doet mij zeer zeer.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat doet je zeer? En CMS ken ik niet eens.
Jops & Bobs ken ik
Oh, sorry.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:55 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Dat doet mij zeer zeer.
Gegroet allemaal.![]()
![]()
Dan sla je ook niemand over.
Dat snap ik ook wel, ik lul ook maar wat.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh, sorry.
Maartoch groet ik Jop&Bob. vaker
Goed.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh, sorry.
Maartoch groet ik Jop&Bob. vaker
Sportel in de Ebbingestraat.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:11 schreef Bob. het volgende:
Weet iemand hier trouwens nog een goede opticien?
Hallo Jesse_quote:
Ik ken nog helemaal geen opticiens in Groningen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:11 schreef Bob. het volgende:
Wat een gezellig topic opeens.![]()
Weet iemand hier trouwens nog een goede opticien? Een die echt een beetje de tijd voor je neemt en met goede service, dus liever niet iets als Hans Anders ofzo.
Ik wil ook geen opticiens kennen eigenlijk. Ben blij met m'n ogen, heb nergens last van en dat hoop ik lang zo te houdenquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:19 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Hallo Jesse_![]()
![]()
![]()
[..]
Ik ken nog helemaal geen opticiens in Groningen.
Mooi is dat.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:20 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik wil ook geen opticiens kennen eigenlijk. Ben blij met m'n ogen, heb nergens last van en dat hoop ik lang zo te houden!
Ehh..?quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:26 schreef Luco het volgende:
Stanley klinkt alsof het een hele grote neger is...
Ik ben erg tevreden over Woldringh in de Herestraat. De DVHN heeft wel eens een test gedaan en daar scoren zij ook altijd goed.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:11 schreef Bob. het volgende:
Wat een gezellig topic opeens.![]()
Weet iemand hier trouwens nog een goede opticien? Een die echt een beetje de tijd voor je neemt en met goede service, dus liever niet iets als Hans Anders ofzo.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:26 schreef Luco het volgende:
Oh wacht, hij heet Nelson tegenwoordig ja.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:26 schreef Luco het volgende:
Niet dat er iets mis is met hele grote negers, dat was alleen mijn eerste associatie... Een flinke neger, die er heel gemeen uitziet, maar die stiekem houdt van roze driewielers en eenhoornsquote:
Daar verspeel je sympathie-punten mee, met dit soort meligheid. Boy!quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:27 schreef JH87 het volgende:
[..]
Oh wacht, hij heet Nelson tegenwoordig ja.
Schijnt dat daar in Seattle een bovengemiddeld grote populatie van is. Misschien kun je je sport daar ook introduceren.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:28 schreef Luco het volgende:
[..]
Niet dat er iets mis is met hele grote negers, dat was alleen mijn eerste associatie... Een flinke neger, die er heel gemeen uitziet, maar die stiekem houdt van roze driewielers en eenhoorns
Ik deed het serieus niet expres.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:29 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Daar verspeel je sympathie-punten mee, met dit soort meligheid. Boy!
In Boston korfballen ze wel!quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:29 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Schijnt dat daar in Seattle een bovengemiddeld grote populatie van is. Misschien kun je je sport daar ook introduceren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |