Met de auto had ik ook nergens last van. Gisteravond wel een collega die last had van ijzel in Corpus den Hoorn.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:19 schreef MaxMark het volgende:
Ben de hele middag op de fiets geweest (ook door die sneeuwbui), maar het is totaal niet glad.
Hoera!quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:01 schreef Slaif het volgende:
Jop mn kaartje is binnen!!!
Wat heb je nou weer gedaan dan?quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:52 schreef JH87 het volgende:
Het is vandaag nationale 'laten-we-allemaal-heel-boos-zijn-op-Jop'-dag. BUH.
Kunnen we weer uitglijden.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:53 schreef Peterselieman het volgende:
Joepie, de straat is weer eens wit
Helemaal niets! Dat is het gemene.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:16 schreef nietzman het volgende:
[..]
Wat heb je nou weer gedaan dan?
quote:
Kan dat het probleem misschien zijn?quote:
Ze zijn jaloers op de jou en Bob.!quote:
Is dat nog geen stelletje danquote:
Koop een stacaravan voor een paar tientjes en ga ergens op het platteland staanquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:55 schreef Unreal88 het volgende:
Nog maar een keer dan:
Hallo mensen uit Groningen-stad!
Ik heb een vraag. Ik wil binnenkort met 3 vrienden een feest geven, en we zijn op zoek naar een goedkope locatie waar niet zoveel spullen staan die kapot kunnen. (Een gymzaal zou nog net kunnen, maar een grote schuur is beter.) Het moet wel warm zijn en het moet geen probleem zijn om er geluid te maken (dus geen zeikende buren)
Een café leek ons niet zo handig, want daar heb je toch veel restricties. Het maakt ook niet uit hoe de ruimte eruit ziet, als er maar veel mensen in kunnen. Een kraakpand zou ook goed zijn, mits het los staat (weer ivm de buren)
Weten jullie misschien iets?
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Sneaky, je bent onderkoffer.
Ow, en sneeuw
Kofferquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Sneaky, je bent onderkoffer.
Ow, en sneeuw
Dat heb je elk jaar.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Helemaal niet
Ik wil lente en zon en zulks en hoge temperaturen.
Overdaad schaadt.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:04 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat heb je elk jaar.
Sneeuw, daarentegen...
Mensen die denken dat mensen iets aannemen omdat het rijmtquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:58 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Mensen die denken dat iets waar is omdat het rijmt
Heb jeje cijfer al???quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:34 schreef JH87 het volgende:
Nu heb ik soort van een week vakantie. Maar twee dagen werken de komende tien dagen en verder geen studie.
Waar heb je bloempotten voor nodig dan?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:33 schreef JH87 het volgende:
Ik naar de Xenos om bloempotten te kopen, vies lelijk die dingen.Heb uiteindelijk twee frietschalen gekocht, dat zijn veel mooiere bloempotten. En goedkoper.
Je bent niet de enige hoor.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:28 schreef Bob. het volgende:
Jullie wel, ik mag het hele weekend in de UB gaan wonen.
..misschien om een plant in te doen?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:40 schreef Luco het volgende:
[..]
Waar heb je bloempotten voor nodig dan?
Nait soez'nquote:
Bloempotkapsel?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:40 schreef Luco het volgende:
[..]
Waar heb je bloempotten voor nodig dan?
Ben jij de echte 33 of ben je onderkoffer-ChipsZak.?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:12 schreef 33 het volgende:
moi
Mochten we weer eens niet mee?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:47 schreef JH87 het volgende:
Dodelijk brak. Wel iets beter, word net weer wakker.
Bedoel je met "het hele jaar" dat ene maandje in 2010 of echt letterlijk een jaar?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:23 schreef JH87 het volgende:
En ik ga maar niet naar m'n ouders toe. 15.06u was de laatste OV-gelegenheid, maar toen sliep ik (weer).Hele jaar nog niet gegeten daar, morgenavond maar proberen dan.
Korfbal niet, zo richting Kampen vertrekken...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:09 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Voetbal afgelast. Ontwenningsverschijnselen.
Ik ben met Kerst nog thuisthuis geweest enzo, dus deze maand alleen ja. Kon erger.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:02 schreef Bob. het volgende:
[..]
Bedoel je met "het hele jaar" dat ene maandje in 2010 of echt letterlijk een jaar?
Sowieso.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:15 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Binnen ja.
Pak die punten.
Ricky Wu is koning.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:16 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik ben met Kerst nog thuisthuis geweest enzo, dus deze maand alleen ja. Kon minder erger.
Mja, mijn lijn 11 karde vorige week zo het zebrapad over en voetgangers moesten maar wachten daar aan de noordkant van de grote marktquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:17 schreef Q.E.D. het volgende:
Geeft Qbuzz nu standaard voorrang aan fietsers ofzo... Imago herstelpoging...
Oh, dat is niet netjes.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, mijn lijn 11 karde vorige week zo het zebrapad over en voetgangers moesten maar wachten daar aan de noordkant van de grote markt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |