Met de auto had ik ook nergens last van. Gisteravond wel een collega die last had van ijzel in Corpus den Hoorn.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:19 schreef MaxMark het volgende:
Ben de hele middag op de fiets geweest (ook door die sneeuwbui), maar het is totaal niet glad.
Hoera!quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:01 schreef Slaif het volgende:
Jop mn kaartje is binnen!!!
Wat heb je nou weer gedaan dan?quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:52 schreef JH87 het volgende:
Het is vandaag nationale 'laten-we-allemaal-heel-boos-zijn-op-Jop'-dag. BUH.
Kunnen we weer uitglijden.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:53 schreef Peterselieman het volgende:
Joepie, de straat is weer eens wit
Helemaal niets! Dat is het gemene.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:16 schreef nietzman het volgende:
[..]
Wat heb je nou weer gedaan dan?
quote:
Kan dat het probleem misschien zijn?quote:
Ze zijn jaloers op de jou en Bob.!quote:
Is dat nog geen stelletje danquote:
Koop een stacaravan voor een paar tientjes en ga ergens op het platteland staanquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:55 schreef Unreal88 het volgende:
Nog maar een keer dan:
Hallo mensen uit Groningen-stad!
Ik heb een vraag. Ik wil binnenkort met 3 vrienden een feest geven, en we zijn op zoek naar een goedkope locatie waar niet zoveel spullen staan die kapot kunnen. (Een gymzaal zou nog net kunnen, maar een grote schuur is beter.) Het moet wel warm zijn en het moet geen probleem zijn om er geluid te maken (dus geen zeikende buren)
Een café leek ons niet zo handig, want daar heb je toch veel restricties. Het maakt ook niet uit hoe de ruimte eruit ziet, als er maar veel mensen in kunnen. Een kraakpand zou ook goed zijn, mits het los staat (weer ivm de buren)
Weten jullie misschien iets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |