Uit Parijs ofzo?quote:Op zondag 31 januari 2010 21:09 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Nait soez'n. Ik heb net 6 uur treinreis erop zitten. Zonder vertraging, dat dan weer wel
Remember the Titansquote:Op zondag 31 januari 2010 18:42 schreef Bullet-tooth het volgende:
American Football heb ik gespeeld.
Dat is toch niet stoer?quote:Op zondag 31 januari 2010 22:29 schreef Slaif het volgende:
Gaan we morgen nog een theetje doen jops?
En wat was je daar aan het uitspoken?quote:Op zondag 31 januari 2010 22:27 schreef MaxMark het volgende:
[..]
[..]
Hamburg, en dan net weer iets daarboven. Daar veel meer sneeuw
Dus het was Winter in Hamburg?quote:Op zondag 31 januari 2010 22:27 schreef MaxMark het volgende:
[..]
[..]
Hamburg, en dan net weer iets daarboven. Daar veel meer sneeuw
Klopt. Moet alles stoer zijn?quote:
Sporten blijkbaar wel, korfbal is hier een taboequote:
Het is wel stoerder dan WoW spelenquote:Op zondag 31 januari 2010 22:44 schreef Luco het volgende:
[..]
Sporten blijkbaar wel, korfbal is hier een taboe
Ik doe niet aan thee maar koffie of eten lijkt me goed.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:29 schreef Slaif het volgende:
Gaan we morgen nog een theetje doen jops?
Pwntquote:Op maandag 1 februari 2010 13:12 schreef Unreal88 het volgende:
verdomme sta ik daar zo aan het schuitendiep rijdt er zo'n lijer expres door een plas heen. Gevolg, helemaal nat
Ik mag toch hopen dat je bijna thuis was?quote:Op maandag 1 februari 2010 13:12 schreef Unreal88 het volgende:
verdomme sta ik daar zo aan het schuitendiep rijdt er zo'n lijer expres door een plas heen. Gevolg, helemaal nat
Niet zo meelevend johquote:Op maandag 1 februari 2010 13:15 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je bijna thuis was?
Thnx.quote:
Ahw wat lief, een dubbeltje dat een kwartje wil wordenquote:Op maandag 1 februari 2010 15:28 schreef JH87 het volgende:
Zo, vanmorgen het aller-, aller-, allerlaatste onderdeel ingeleverd. Daarna meteen doorgefietst naar de RuG en inschrijving geregeld. Maandag begin ik.
quote:Op maandag 1 februari 2010 15:33 schreef JH87 het volgende:
Wacht maar, over tien jaar ben jij nog steeds een kwartje en ik een dikke rijksdaalder.
That's the spirit.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:51 schreef Bob. het volgende:
Best wel.
Maar ik weet wel wat ik fout heb gedaan, dus op naar de herkansing.
Waarmee eigenlijk? Als ik vragen magquote:Op maandag 1 februari 2010 15:28 schreef JH87 het volgende:
Zo, vanmorgen het aller-, aller-, allerlaatste onderdeel ingeleverd. Daarna meteen doorgefietst naar de RuG en inschrijving geregeld. Maandag begin ik.
Goedzo Jopje!quote:Op maandag 1 februari 2010 15:33 schreef JH87 het volgende:
Wacht maar, over tien jaar ben jij nog steeds een kwartje en ik een dikke rijksdaalder.
Zeker waar.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:08 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Bob. is een Mirjam? Spannend.
quote:
CIW.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:30 schreef moemoe het volgende:
[..]
Waarmee eigenlijk? Als ik vragen mag.
Oeh, spannend! Ik zal voor je cijfer duimen!quote:Op maandag 1 februari 2010 21:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Goedzo Jopje!
En Mirjam.. nouja!
volgende gaat vast lukken!
Ik had zostraks herkansing statistiek,maar volgens mij ging ie wel redelijk. Is afwachten
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |