Voor jou waarschijnlijk wel.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:16 schreef Bob. het volgende:
Ik vond dat de bussen eigenlijk altijd al wel netjes stopten?
Waar ken jij Ricky Wu nou weer van dan?quote:
Oogtv.quote:Op zondag 31 januari 2010 01:21 schreef Luco het volgende:
[..]
Waar ken jij Ricky Wu nou weer van dan?
Taiwanees die bij Nic. korfbalt voor een half jaartjequote:
Het is hier droogquote:Op zondag 31 januari 2010 14:09 schreef moemoe het volgende:
Nog grotere vlokken.
Overduidelijk, maar dat niks af aan de cultstatus van Wu.quote:
Maar voor korfbal gaat de associatie net wel op. Ga dan basketballen.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:28 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ik heb ook zo'n fase gehad dat ik alles wat ik niet begreep of waarvan ik absoluut niet wilde dat men mij er mee associeerde direct als 'gay' betitelde.
Het komt goed.
Leven en laten leven, weet je wel. Liefde.
Dan ben je bij deze gay.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:28 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ik heb ook zo'n fase gehad dat ik alles wat ik niet begreep of waarvan ik absoluut niet wilde dat men mij er mee associeerde direct als 'gay' betitelde.
Het komt goed.
Leven en laten leven, weet je wel. Liefde.
En jij bent lelijk.quote:
Valt volgens mij nog wel mee. Ik zie meestal pittige duels.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:35 schreef Q.E.D. het volgende:
Nee, de gameplay en spelregels zijn gewoon afgesteld op vrouwen.
De meeste andere sporten zijn mannelijker.
Mijn broer is toch echt getrouwd anders. Met een vrouw, om misverstanden te voorkomen.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:03 schreef Bullet-tooth het volgende:
Korfbal is echt gay.
Het is vooral een zeer technische sport, waar uithoudingsvermogen ook echt wel een rol in speelt. Als de bal in je vak is gebeurt eigenlijk bijna elke actie op volle kracht, in volle sprint ed. Ik zou zeggen, kom een keer meetrainen en roep dan je mening nog maar een keer.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:35 schreef Q.E.D. het volgende:
Nee, de gameplay en spelregels zijn gewoon afgesteld op vrouwen.
De meeste andere sporten zijn mannelijker.
Is in elk geval gemengd spelen. Zie je bij voetbal niet. Stelletje vieze kerelsquote:
Ik weet niet wat jij op het veld doet dat het vies is?quote:Op zondag 31 januari 2010 18:10 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Is in elk geval gemengd spelen. Zie je bij voetbal niet. Stelletje vieze kerels
quote:
Je staat tussen de vrouwen, en nog steeds ga je omkleden bij de mannen?quote:
Gelukkig is dit geen kromme vergelijking.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:18 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Je staat tussen de vrouwen, en nog steeds ga je omkleden bij de mannen?
Dat klopt dus niet.
Speel jij Kaya? Ik dacht WoW.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:03 schreef JH87 het volgende:
Kayaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Haj Jopquote:Op zondag 31 januari 2010 19:03 schreef JH87 het volgende:
Kayaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Hoe is het?quote:
Ga je in de BUrger King of stationshal staan.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:52 schreef JH87 het volgende:
Niet goed.Incompetente hoerenNS dat ze alles verneuken en niet communiceren. Nu weer een half uur in de kou in Zwolle wachten en ben al twee u onderweg.
Nait soez'n. Ik heb net 6 uur treinreis erop zitten. Zonder vertraging, dat dan weer welquote:Op zondag 31 januari 2010 20:52 schreef JH87 het volgende:
Niet goed.Incompetente hoerenNS dat ze alles verneuken en niet communiceren. Nu weer een half uur in de kou in Zwolle wachten en ben al twee u onderweg.
Brasserie ook al dicht, btw?quote:Op zondag 31 januari 2010 21:06 schreef JH87 het volgende:
Te ver lopen. En toch hartstikke druk al daar en hier.
Uit Parijs ofzo?quote:Op zondag 31 januari 2010 21:09 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Nait soez'n. Ik heb net 6 uur treinreis erop zitten. Zonder vertraging, dat dan weer wel
Remember the Titansquote:Op zondag 31 januari 2010 18:42 schreef Bullet-tooth het volgende:
American Football heb ik gespeeld.
Dat is toch niet stoer?quote:Op zondag 31 januari 2010 22:29 schreef Slaif het volgende:
Gaan we morgen nog een theetje doen jops?
En wat was je daar aan het uitspoken?quote:Op zondag 31 januari 2010 22:27 schreef MaxMark het volgende:
[..]
[..]
Hamburg, en dan net weer iets daarboven. Daar veel meer sneeuw
Dus het was Winter in Hamburg?quote:Op zondag 31 januari 2010 22:27 schreef MaxMark het volgende:
[..]
[..]
Hamburg, en dan net weer iets daarboven. Daar veel meer sneeuw
Klopt. Moet alles stoer zijn?quote:
Sporten blijkbaar wel, korfbal is hier een taboequote:
Het is wel stoerder dan WoW spelenquote:Op zondag 31 januari 2010 22:44 schreef Luco het volgende:
[..]
Sporten blijkbaar wel, korfbal is hier een taboe
Ik doe niet aan thee maar koffie of eten lijkt me goed.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:29 schreef Slaif het volgende:
Gaan we morgen nog een theetje doen jops?
Pwntquote:Op maandag 1 februari 2010 13:12 schreef Unreal88 het volgende:
verdomme sta ik daar zo aan het schuitendiep rijdt er zo'n lijer expres door een plas heen. Gevolg, helemaal nat
Ik mag toch hopen dat je bijna thuis was?quote:Op maandag 1 februari 2010 13:12 schreef Unreal88 het volgende:
verdomme sta ik daar zo aan het schuitendiep rijdt er zo'n lijer expres door een plas heen. Gevolg, helemaal nat
Niet zo meelevend johquote:Op maandag 1 februari 2010 13:15 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je bijna thuis was?
Thnx.quote:
Ahw wat lief, een dubbeltje dat een kwartje wil wordenquote:Op maandag 1 februari 2010 15:28 schreef JH87 het volgende:
Zo, vanmorgen het aller-, aller-, allerlaatste onderdeel ingeleverd. Daarna meteen doorgefietst naar de RuG en inschrijving geregeld. Maandag begin ik.
quote:Op maandag 1 februari 2010 15:33 schreef JH87 het volgende:
Wacht maar, over tien jaar ben jij nog steeds een kwartje en ik een dikke rijksdaalder.
That's the spirit.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:51 schreef Bob. het volgende:
Best wel.
Maar ik weet wel wat ik fout heb gedaan, dus op naar de herkansing.
Waarmee eigenlijk? Als ik vragen magquote:Op maandag 1 februari 2010 15:28 schreef JH87 het volgende:
Zo, vanmorgen het aller-, aller-, allerlaatste onderdeel ingeleverd. Daarna meteen doorgefietst naar de RuG en inschrijving geregeld. Maandag begin ik.
Goedzo Jopje!quote:Op maandag 1 februari 2010 15:33 schreef JH87 het volgende:
Wacht maar, over tien jaar ben jij nog steeds een kwartje en ik een dikke rijksdaalder.
Zeker waar.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:08 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Bob. is een Mirjam? Spannend.
quote:
CIW.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:30 schreef moemoe het volgende:
[..]
Waarmee eigenlijk? Als ik vragen mag.
Oeh, spannend! Ik zal voor je cijfer duimen!quote:Op maandag 1 februari 2010 21:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Goedzo Jopje!
En Mirjam.. nouja!
volgende gaat vast lukken!
Ik had zostraks herkansing statistiek,maar volgens mij ging ie wel redelijk. Is afwachten
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |