Ja! Maar dat je daadwerkelijk doet wat ik zeg!quote:
Cc komt terug?quote:
die reactie is ook weg, maar dat had je zeker nog niet gezien?quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:25 schreef fratsman het volgende:
dierenmishandeling aanklagen = ruzie met de familie
Re, waarom haal je mijn post weg, maar mag die ander mij wel voor pauper uitmaken? Ik ben het in dit topic niet eens met de manier van handelen van ts en laat dat weten, maar ik heb verder niemand uitgescholden.
Dan kun je bovenstaande post als niet geplaatst beschouwen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:27 schreef Re het volgende:
[..]
die reactie is ook weg, maar dat had je zeker nog niet gezien?
okquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:28 schreef fratsman het volgende:
[..]
Dan kun je bovenstaande post als niet geplaatst beschouwen.
We zien je wel verschijnen als die boter ranzig is geworden!quote:Op zondag 6 september 2009 11:30 schreef Mordreth het volgende:
Geen. Ik kreeg het bij een pakje boter.
Het is daar wel een gezellige bende hequote:Op zondag 6 september 2009 11:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
We zien je wel verschijnen als die boter ranzig is geworden!
Verzuurde ex-crew
Geen zin om het topic te lezen, herinner mij het katjes verdrinken topic.quote:Op zondag 6 september 2009 11:42 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Het is daar wel een gezellige bende he. *houdsbaarheid boter checkt*.
Waarom kijken alleen maar oude mannen mij aan (hollanders)?quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:11 schreef quatara het volgende:
Ik dacht er zijn zoveel onzin topics, kan deze er ook bij![]()
Ik zie het niet als een probleem maar wel iets dat bij me opvalt, als ik over straten loop dan lijkt het alsof ik mannen afschrik en ik draag niet eens hoofddoek, ben vrij 'modern'' in andere termen gesproken. Maar als ik over straat loop dan lijkt het alsof jonge mannen gewoonweg geen interesse hebben, ze kijken snel weg en lopen door....Komt het door mijn zwart haar dat Hollanders meteen identificeren met Islam? Of komt het eerder omdat Nederlandse mannen eenmaal niet zo direct zijn ofzo?Derde optie is dat ik lelijk ben, maar dat ben ik niet.
Wat me dus wel weer opvalt is dat wat oudere mannen wel even een kijkje nemen of enige interesse tonen..![]()
Wat denken jullie?
quote:Op woensdag 9 september 2009 08:30 schreef Re het volgende:
fotorequests worden gewoon gedelete... dat is standaard hier want heeft geen enkel nut en is compleet off-topic
quote:Op woensdag 9 september 2009 08:31 schreef Mordreth het volgende:TS gaf aan geen pics te gaan plaatsen.
quote:Daarnaast staat het ook netjes in de FAQ hierboven.
quote:Be gentle
quote:
"Je zit in de MATRIX" is geen onzin roepen? Meer wat voor " The Truth is in Here... "quote:Op woensdag 9 september 2009 11:47 schreef bankrupcy het volgende:
Oi Mordreth,
Waarom is mijn reactie in "Waarom ben ik 'ik'." verwijderd?
Het was ontopic en geen ONZ!
Als je film niet kent moet je hem eens zien.quote:Bestaan degenen om mij hene wel echt of zijn zij een illusie van mijn zintuigen?
quote:Op woensdag 9 september 2009 11:47 schreef bankrupcy het volgende:
Oi Mordreth,
Waarom is mijn reactie in "Waarom ben ik 'ik'." verwijderd?
Het was ontopic en geen ONZ!
Loser...quote:Op donderdag 10 september 2009 00:57 schreef Mordreth het volgende:
Opgeschoond. Adolecens: kappen met die onzin.
Die post met die quotes waren ab-so-luut ontopic om aan beeldvorming te doen van haar probleem en hoe ze moet veranderen. Dat je die post weghaalde met die fotos had ik van jou wel verwacht, maar die eerste...quote:Op donderdag 10 september 2009 01:02 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Heeft hij ook wel maar d'r zijn hier users die het wel normaal kunnen verwoorden.
No pun intentedquote:Op donderdag 10 september 2009 01:08 schreef Mordreth het volgende:
Ik zag het idd. Ten eerste note ik daar niet voor
. En daarnaast kwam die post over als een pure bash (wat het laatste zinnetje nog even een extra duw in die richting gaf).
quote:Op donderdag 10 september 2009 00:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
Serieus he, -knip- post eens een foto dan?
daar komen we nog op terugquote:Op donderdag 10 september 2009 13:51 schreef ideanaal het volgende:
Ga nu de psychologische confrontatie met jezelf aan!
beetje ordinair kijkcijfers en winst maken over de problemen van mensen...
hoort zoiets hier wel thuis?
wat wil je oversight?quote:Op donderdag 10 september 2009 12:09 schreef Oversight het volgende:waarom iets willen voorkomen, dat een logisch gevolg is van onderwerp van gesprek, zeker in dit subforum.....
Het verzoek om uiterlijk en alles daaromheen, (wat zich nu eenmaal openbaart door foto's vragen) niet te gieten in een vraag naar een foto, maakt oprecht reageren bijna onmogelijk.... en da's jammer want volgens mij zijn we in alle andere subforums voldoende ver gekomen om "normaal te doen" onder jullie toeziend oog......
waar?quote:Op donderdag 10 september 2009 17:58 schreef Cahir het volgende:
Waarom zijn mijn OP quotes verwijderd?
Een quote van de hele OP maken voor het geval dat TS m verwijderd is onnodigquote:Op donderdag 10 september 2009 17:58 schreef Cahir het volgende:
Waarom zijn mijn OP quotes verwijderd?
Dat soort posts kunnen prima via een TR of de PMquote:Op zondag 13 september 2009 23:27 schreef Smart_ass het volgende:
Waarom wordt mijn reactie verwijderd? Als jullie gewoon normaal modden had ik 'm ook niet hoeven plaatsen.
Niets mis met het goede voorbeeld geven dacht ik zo.
Oke. Nou, bij dezen.quote:Op maandag 14 september 2009 08:38 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Dat soort posts kunnen prima via een TR of de PM. Of anders hier in FB een melding van maken.
over het algemeen hebben zelfs moderators gewoon een mening en boeit me weinig waar ze mod zijn, hier zijn het gewoon users...quote:Op maandag 14 september 2009 19:38 schreef Smart_ass het volgende:
Doet er niet toe. Dat je mod bent van het ene subforum wil niet zeggen dat je op andere subfora maar belachelijke reacties kan posten. Mod is mod.
Het is al half 3 man.quote:Op zondag 20 september 2009 14:30 schreef Re het volgende:
ja ik was nog niet wakker
in principe als ze zelf niet d'r website spamt om daar verder te discussieren maakt het me niet zoveel uit, directe c/ps zijn daarentegen wel lame...
ik heb geen zin meer in topics geinitieerd door ArjanD, zijn propaganda mag hij lekker op zijn eigen site houden. Ja het zijn interessante discussies maar met zijn discussietechniek is er gewoon niet normaal te reageren, derhalve sloten.quote:Op woensdag 23 september 2009 08:58 schreef Ticker het volgende:
Henk v Gerven (SP) op radio 1: Boos over misleiding kinderen
Ahh dit meen je toch niet.![]()
Wat is jouw medische achtergrond, Re, dat je zo vakbekwaamd de topics van deze jongen sluit?
Zielig gedrag en slecht gemodereerd!
Deze topics gaan tenminste ergens over.
Omdat we allebei weten dat het onzin is en het daardoor ook niet in R&P thuishoort.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:01 schreef Paul het volgende:
Waarom slotje? Mijn vriendin is vreemd gegaan
Dit is niet verzonnen maar gewoon de waarheid hoor
Het is geen onzinquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:05 schreef rene90 het volgende:
[..]
Omdat we allebei weten dat het onzin is en het daardoor ook niet in R&P thuishoort.
Permanent bannen gebeurd niet zomaar, dan moet hij echt wel extreem gedrag vertonen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 03:00 schreef JimmyWooh het volgende:
Thnx..
Kunnen jullie die Paul/Paultjuhh niet permanent bannen? Z'n postgedrag komt in alle subfora's voor, dat het irritant wordt.
Als ik een gok moet doen dan moet de titel dus gewijzigd worden?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
De kunst van het loslaten van je ex - Deel 89
Moet deel 89 zijn.
Tis al goed gewijzigd zo.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:36 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Als ik een gok moet doen dan moet de titel dus gewijzigd worden?.
Oke, het bericht waar ik op reageerde ook niet, en het bericht onder mij is een soort gelijke opmerking.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:01 schreef Re het volgende:
omdat het geen reet te maken heeft met het onderwerp...
Je posts waren nutteloos en puur om te trollen. Daaromquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:20 schreef wakajawaka het volgende:
Waarom zij mijn berichten uit interracialle relaties zonder opgaaf van reden verwijderd?
Kunnen we wel gelijk alles in een stuk of 5 centrale topics gooienquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:50 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Kan er geen centraal topic gemaakt worden voor alle 'ziet ze me zitten' topics? De reacties zijn toch altijd hetzelfde.
Opgeschoondquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:24 schreef Jojoortje het volgende:
Meisje heeft strenge ouders
Reacties gaan nergens over
Goed punt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:32 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Kunnen we wel gelijk alles in een stuk of 5 centrale topics gooien.
dan gaat daar gewoon de bezem doorheenquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wilde genieten van andermans verdriet, maar de kunst van het loslaten van je ex gaat wérkelijk nergens over. Als er al iemand ontopic gaat,wordt er keihard overheen geluld. We hebben singles gesloten voor minder.
Ik dacht, ik doe 's mee met de slowchatdiscussie vanaf de andere kant
Dat is toch gewoon een SC van een paar dezelfde figuren die schijnbaar altijd wel ergens drama in vinden en het dan daar aan elkaar kunnen melden en elkaar zielig kunnen vindenquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wilde genieten van andermans verdriet, maar de kunst van het loslaten van je ex gaat wérkelijk nergens over. Als er al iemand ontopic gaat,wordt er keihard overheen geluld. We hebben singles gesloten voor minder.
neuh,quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een SC van een paar dezelfde figuren die schijnbaar altijd wel ergens drama in vinden en het dan daar aan elkaar kunnen melden en elkaar zielig kunnen vinden
Doe je goed! En er is weer een SC bij.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Dan blijft hij bezemmenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:07 schreef Burdie het volgende:
Bezem je dan ook nog weer eens door singles? Gewoon, omdat het kan?
Score! En hij blijft nog open ookquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doe je goed! En er is weer een SC bij.
ik kijk het ff 2 daagjes aan ofzo...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Score! En hij blijft nog open ook.
dat kan daar best, beter nog in de R&P SC, en je kan ook lezen dat er een discussie over is opgestart.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:24 schreef Burdie het volgende:
Waarom kan dit niet in singles: Na de ex komt de rebound :9 [Deeltje 2!]
Ik zeik niet, thx dat het meteen zo word gezien als ik gewoon een imho vrij nette post ook hier ff neerpleur omdat er niet gereageerd werd in het andere topic (nu wel, dus wat mij betreft mag je het hier wegmikken)quote:
nee je zeikt niet, maar dat is geheel de discussie niet... vandaarquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zeik niet, thx dat het meteen zo word gezien als ik gewoon een imho vrij nette post ook hier ff neerpleur omdat er niet gereageerd werd in het andere topic (nu wel, dus wat mij betreft mag je het hier wegmikken)
Vroeg het me serieus gewoon af...
Er zijn ook mensen die de discussie over SC's hier niet volgen, maar die zich dit soort dingen wel afvragen. Om dat af te doen met 'zeik niet' vind ik een beetje gemakkelijk, zet anders het standaard verhaaltje achter je CTRL-V of in de OP en verwijs daar naar, staat wel een stukje lieverquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:44 schreef Re het volgende:
[..]
nee je zeikt niet, maar dat is geheel de discussie niet... vandaar
Tis prima zo! Ik wilde alleen wat uitleg, en die heb ik.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:45 schreef Burdie het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die de discussie over SC's hier niet volgen, maar die zich dit soort dingen wel afvragen. Om dat af te doen met 'zeik niet' vind ik een beetje gemakkelijk, zet anders het standaard verhaaltje achter je CTRL-V of in de OP en verwijs daar naar, staat wel een stukje liever.
Tjaquote:
Ik had je er een PM over gestuurdquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:38 schreef beertenderrr het volgende:
waarom is mijn reactie verwijderd in het topic Mn pa is naar t ziekenhuis gegaan nu net...(2)
ik was gewoon oprecht geïnteresseerd, en ja, er zit een tussenpoos in, maar wat er in dat topic afspeelt is niet iets van een paar dagen
Er was weinig weerwoord aan en meer het neerplempen van persoonlijke informatie.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:42 schreef Stali het volgende:
Wat is dat nou voor geouwehoer dat die posten van Maineye zijn weggehaald?
Het gaf een leuke topicwending, dit soort dingen zijn wel vaker voorgekomen. En waarom mag de persoon die er deel van uit maakt geen weerwoord geven?
Topic in LIF was eerder aangemaakt. Dubbel dus slotjequote:Net zoals dat andere topic van Slaap-Lekker, hele discussie en hopla Mordreth komt langs en slot erop. Dat topic hoort niet in LIF tussen de nagels en de kleding maar juist in R&P.
Oke.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:46 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Er was weinig weerwoord aan en meer het neerplempen van persoonlijke informatie.
[..]
Topic in LIF was eerder aangemaakt. Dubbel dus slotje. En of ie beter in R&P pastte.. mja.. kan in beide
.
en bekeken, die reactie over psychiatrische inrichting is een redelijk normale reactie, andere reacties en flauwigheden zijn wegquote:
mee eens...quote:Op zondag 8 november 2009 12:08 schreef Boca_Raton het volgende:
Zo iemand verpest het totaal voor diegenen die écht advies willen.
Ik kan dat ook niet zienquote:Op zondag 8 november 2009 12:28 schreef Boca_Raton het volgende:
Maar Re, ik kan niet zien of iemand een kloon is. Voor hetzelfde geld is het wel oprecht gemeend en dan kunnen bepaalde reacties écht te grof zijn.
nee inderdaad, en niet elke kloon wordt gecheckt natuurlijk want daar zou geen beginnen aan zijn.quote:Op zondag 8 november 2009 17:40 schreef Boca_Raton het volgende:
Duidelijk. Ik neem aan dat de FA nagaat of de rest van de posts van zo iemand ook troep is, anders zou het nog kunnen zijn dat iemand anoniem wil posten door zijn gebruikelijke naam niet neer te zetten.
Maar goed, als dit een verzonnen verhaal was dan kan ik daar niet bij... gewoon ziek dan.
Tnxquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:18 schreef Loveless85 het volgende:
dom dom dom
Weer wat bagger / onzin
Tnxquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:42 schreef Burdie het volgende:
Kutkick met spam Nieuwe mensen ontmoeten
Geen anti-trollspray?quote:
ja dat was ik.... bagger wordt gewoon verwijderd... had je verder nog iets?quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:24 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Welke laffe kut verwijdert mijn posts?
Ik doe gewoon normaal in het topic. Geen gebaggers niks? Gewoon antwoord op de vraag van dat meisje, verdwijnen mijn posts spontaan. Zonder melding, reden, niks.
Wie is hier verantwoordelijk voor en wilt diegeen zich aub even verantwoorden.
Stoer hoor moet je goed doen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:25 schreef Re het volgende:
[..]
ja dat was ik.... bagger wordt gewoon verwijderd... had je verder nog iets?
reactie op bagger. zie MEDquote:Op zaterdag 5 december 2009 21:26 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Stoer hoor moet je goed doen.
Wat was daar nou weer bagger aan?
Wat de fak is med.quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:27 schreef Re het volgende:
[..]
reactie op bagger. zie MED
gewoon normaal posten, doe je ook eens iets goed
dan vraag je een FA of die de post weer wil terugzettenquote:Op zaterdag 5 december 2009 21:30 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Wat de fak is med.
En dat was gewoon een normale post. Zij vraagt uitgaan of doorgaan ik zeg: '' uitgaan'' wat is daar nou weer mis mee?
Leuk dat je mod maar dit is gewoon overfanatiek.
Deze FA heeft z'n postrechten even weggezet: [Forum] Banmeldtopic - De reeks zonder eindquote:Op zaterdag 5 december 2009 21:30 schreef Re het volgende:
[..]
dan vraag je een FA of die de post weer wil terugzetten
Haar vreemdgaan was niet op zijn plaats. Niet dat ik het schelden goed keur, maar das toch wel iets minder erg dan haar actie.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:02 schreef capricia het volgende:
Hoewel ik begrijp dat topics over vreemdgaan heftige reacties uit kunnen lokken, erger ik me aan het feit dat de topic starter vaak uitgescholden wordt voor rotte vis.
Voorbeeld:
Vreemdgegaan
TS is een serieus topic gestart, en dat schelden op haar vind ik niet op zijn plaats.
Dat was toch dat topic waar je de Hyves van een onbekend meisje bij betrok?quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik had gister een topic geopend over het feit dat het zusje van me scharrel leuker is en ik ze allebij gedaan heb.
Nu is opeens het topic weg .
Ik kende het meisje in kwestie bovendien was het gewoon een foto en moest ik wel.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat was toch dat topic waar je de Hyves van een onbekend meisje bij betrok?
Good riddance.
Blijkt wel weer dat sommige mensen niet in de wieg zijn gelegd om te denken.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze bleven maar zeuren om fotos dus ik denk nou dan plaats ik er een krijg ik daarna weer serieuze reacties.
Onzin ik was achteraf gewoon naiefquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Blijkt wel weer dat sommige mensen niet in de wieg zijn gelegd om te denken.
Ja maar, ja maar, het is zo lastig om niet te reageren op zo`n iemandquote:Op woensdag 9 december 2009 12:15 schreef Re het volgende:
mhoa, zals al in topic gezegd, agree to disagree en laat elkaar gewoon verder met rust...
gewoon laten varen...quote:Op woensdag 9 december 2009 12:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, het is zo lastig om niet te reageren op zo`n iemand
ik ben aan het etenquote:Op donderdag 10 december 2009 20:44 schreef milana1988 het volgende:
waarom wordt mijn topic gesloten? Ik geef bij post 1 al aan dat ik een kloon ben. Sorry voor het schrijven van het woord clown.
Je mag ook de reacties van het andere topic in R&P mergen Ik heb daar persoonlijke dingen verteld dioe hier beter tot zijn recht komen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:01 schreef Re het volgende:
topic kan toch best op zichzelf alhier hoor
Why? Niks mis met huidige tt toch?quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:47 schreef stbabylon het volgende:
TT change request:
[Singles] denken niet alleen aan zichzelf
ego tt door een user die eigenlijk alleen maar zijn eigen dingen post in singles, waar niemand op wacht. de tt slaat dus alleen op hem en niet op singlesquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:27 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Why? Niks mis met huidige tt toch?
Is ok zoquote:Op vrijdag 11 december 2009 00:10 schreef Re het volgende:
oh zo, volgens mij mergen we niet zomaar cross fora eigenlijk, dus ik kijk wel ff
Iets teveel weggehaald iddquote:Op donderdag 24 december 2009 00:04 schreef W1ZZ het volgende:
@Mordreth: vind je misschien ook dat je wat met de botte bijl door deze post van mij heen bent gegaan? Dat je mijn vraag over of die 48 uur van nadiaschoonheid al over zijn weghaalt kan ik me voorstellen, maar mijn vraag over waarom iedereen toch aanneemt dat de vriendin van TS een moslima is terwijl hij dat nooit heeft gezegd lijkt me aardig OT en tevens nuttig bij het voorkomen van demonisering.
Ok, misschien dat jij even die correctie wil doorvoeren. Bedankt.quote:Op donderdag 31 december 2009 18:34 schreef Re het volgende:
RP is dan ook R&P?
en ja dat moet met een w
Heb het even gevraagd.quote:Op maandag 4 januari 2010 13:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Is er al wat meer bekend over de Prijsvraag van 28 december?
Goh, goede reden. Er is toch niets baggerig aan de OP? Misschien een paar reacties ja, maar je kunt die ook gewoon verwijderen en het topic nog een kans geven. Ik vond het juist wel een interessante kwestie.quote:
Mens je zit zelf dat halve topic voor te slowchatten en dan vraag je je af waarom het bagger is?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Goh, goede reden. Er is toch niets baggerig aan de OP? Misschien een paar reacties ja, maar je kunt die ook gewoon verwijderen en het topic nog een kans geven. Ik vond het juist wel een interessante kwestie.
Jaquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mens je zit zelf dat halve topic voor te slowchatten en dan vraag je je af waarom het bagger is?![]()
Plus als je TS z'n PH kijkt is het voornamelijk KLB e.d. dus het is vrij aannemelijk dat dit weer een trollpoging is van een verveelde KLB'er. Maar hey, jij bent blauw, je had dit allang gezien toch?
of ben je nou werkelijk zo dom?
Je weet zelf ook best dat er over dat onderwerp genoeg andere topics te vinden die wél met serieuze insteek geopend zijn (in SEX of R&P), en dan vind ik het niet erg raar dat een trollpoging waarin geslowchat word dan niet een kans krijgt toch wat te wordenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaondanks dat ik zelf ook een tikje offtopic ging vond ik het een topic met potentie. En dat iets een trollpoging is wil niet zeggen dat het ook zo hoeft uit te pakken.
Hoe moet ik dat weten? Het is niet dat ik dagelijks een bezoekje breng aan R&P.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je weet zelf ook best dat er over dat onderwerp genoeg andere topics te vinden die wél met serieuze insteek geopend zijn (in SEX of R&P), en dan vind ik het niet erg raar dat een trollpoging waarin geslowchat word dan niet een kans krijgt toch wat te worden
Nee hoor, ze zitten nu de R&P SC te vervuilen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:35 schreef Re het volgende:
ik zag het ja... topics laat ik gewoon aflopen en dan is het afgelopen
en dat mag niet omdat...?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee hoor, ze zitten nu de R&P SC te vervuilen.
Hier sluit ik me helemaal bij aanquote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:35 schreef DrMarten het volgende:
Mjah, ze hebben een paar topics die helemaal nergens over gaan, dat zie je zelf in en dus mogen ze er niet mee doorgaan, maar als ze dan maar op dezelfde manier doorgaan in een ander topic is het wel oke? Beetje vaag niet? Als je het bagger vindt dan vind je het in de SC ook bagger, dan moet je het daar ook niet toestaan lijkt me.
Het was geen bagger. Het was slowchat en daar hebben we R&P SC voorquote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:35 schreef DrMarten het volgende:
Mjah, ze hebben een paar topics die helemaal nergens over gaan, dat zie je zelf in en dus mogen ze er niet mee doorgaan, maar als ze dan maar op dezelfde manier doorgaan in een ander topic is het wel oke? Beetje vaag niet? Als je het bagger vindt dan vind je het in de SC ook bagger, dan moet je het daar ook niet toestaan lijkt me.
Ja zal het doen vanacht dacht ik dat die in onzin stond en je weet wel wat daar voor een onzin staatquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:44 schreef Mordreth het volgende:
Opgelost en dicht. Zal tof zijn als je het de volgende keer gewoon direct meld. Iig tnx
.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:54 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
waar heb je voor gezeten? jezelf prostitueren achter het station?
donequote:Op donderdag 28 januari 2010 09:33 schreef Henk_v het volgende:
Mag Hoe Voel Je Je Nu #580 naar deel 580?
misdraagt ze zich dan?...quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:56 schreef stbabylon het volgende:
Wanneer wordt de kloon van Nadia eruit gegooid?
(Vousetesmavie)
---->forum@fok.nlquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Iemand krijgt een permban, maakt een kloon aan, reageert vrijwel hetzelfde en het is goed?
Datquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:45 schreef Re het volgende:
kan ook zijn dat iemand je reactie heeft weggehaald omdat het een monsterkick zou zijn?
Hij is gewoon weer verder gegaan in dat topic hoorquote:Op zaterdag 30 januari 2010 03:23 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Een mod vond het niet goed dat ik zo'n oud topic omhoog kickte. Gewoon belachelijk beleid weer want waarom zou je een nieuw topic starten? Je kunt toch beter zoveel informatie en meningen over het onderwerp in 1 topic verzamelen? Wat maakt het dan uit dat het topic ouder is. Het onderwerp is nog steeds actueel.
Donequote:Op zondag 31 januari 2010 20:13 schreef formerjellybean het volgende:
Er is in mijn topic over omgaan met de zelfmoord van een vriend een bericht van ene oej die het nodig vind mij een aandachtshoer te noemen en er oude posts bij mij neerzet . Zou iemand die graag verwijderen . Alvast bedankt.
Plaatje posten met een rijtje topics vind ik nou niet echt een normale reactiequote:Op zondag 31 januari 2010 20:23 schreef OeJ het volgende:
Och jee, ik was even vergeten dat R&P het knuffeltopic van Fok! is, dan mag je niks onwelkoms zeggen, maar mijn reactie kwam natuurlijk volledig uit de lucht vallen, gezien TS' postgeschiedenis. Ok...joh.
Ja, zo ken ik er nog wel een paar, Mordreth, dat gebruikte ik natuurlijk om wat aan te tonen, en dan is dat allerminst vreemd.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:29 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Plaatje posten met een rijtje topics vind ik nou niet echt een normale reactie.
in dit topic: Hij reageert nietquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:27 schreef Crutch het volgende:
A: zo knap ben je niet
B: Hij wil niet met je mee naar de kerk.
Omgaan met borderlinersquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:23 schreef antonwachter het volgende:
Kunnen jullie niet gewoon gaan krassen en het liefst in het gezicht ?
is gewoon normaal hoor, daar id R&P FB voorquote:Op woensdag 3 februari 2010 01:08 schreef Henk_v het volgende:
[..]
Ben jij de lokale wannabe-mod ofzo?
Dicht. Bedanktquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:58 schreef Yuki het volgende:
Wat moet ik met deze absurde relatie?
Mag dan hier wel een slotje op?
Re: making sure R&P does not become the next ONZ!quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:49 schreef Re het volgende:
[..]
nou ja vooruit, echt veel meer dan dit wordt het ook niet ben ik bang...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |