abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 december 2009 @ 15:30:59 #101
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_75881994
quote:
Op maandag 21 december 2009 15:29 schreef capricia het volgende:

[..]

Maar dan ga ik meteen naar zo'n blijf van mijn lijf huis voor Moslima's en dan heb ik ook binnen 2 maanden een huurwoning waar je als normale Hollandse 8 jaar voor ingeschreven moet staan..
Kut PvdA-beleid
“Thunder is good, thunder is impressive; but it is lightning that does all the work”
pi_75882030
quote:
Op maandag 21 december 2009 12:20 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat. En rigide gedachtes over rollenpatronen afschuiven op je culturele achtergrond. Gemakzucht ten top.
dat dus.

We leven niet meer in de middeleeuwen en al helemaal niet in Afrika of het Midden Oosten
Ja doei.
pi_75882292
quote:
Op maandag 21 december 2009 12:00 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Drijfhout, in ons cultuur, en in ons geloof zijn de mannen verantwoordelijk voor de financieelen van een vrouw. Sterker nog binnen de islam mag een man geen cent van zijn vrouw opeisen, en dat zullen onze moslimmannen nooit doen omdat ze eer en mannelijkheid hebben. Welke man die ballen heeft vraagt zijn vriendin nou om 10 euro neer te leggen? Als je een vrouw niet aankan, moet je je er ook niet aanwagen.
Jullie Hollanders draaien elk dubbeltje om, en gaan er 10 jaren later nog achterna als je nog een kwartje krijgt van je eigen moeder die tevens de hoerr is die je in context beschrijft
Kut op naar je eigen K-cultuur dan, lekker in de berberbergen zitten. Daar is geen geld om uit te geven, alleen klappen om te vangen.
“Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something.”
pi_75882390
quote:
Op maandag 21 december 2009 12:21 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Heerlijk dat ongenuanceerde zwart-wit , wij vs zij denken... en dat voor een allochtoon.
Discriminatie is er idd niets bij.
quote:
Op maandag 21 december 2009 13:12 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Jij bent hier de hoer.

Het een beetje op 'cultuur' gooien maar ondertussen wel stufi vangen en gebruik maken van school.
Wat ga je straks doen, thuis zitten terwijl de belastingbetaler heeft gezorgd dat je in ieder geval verder bent gekomen als je eigen moeder, waarschijnlijk een analfabete HOER?
Of ga je werken en hou je alle centjes voor jezelf, terwijl je verwacht dat de man je ook nog verzorgd?

Echt, wijven zoals jou mogen ze wat mij betrefd direct terugtrappen naar Marokko of Turkije of waar jij ook vandaan komt.
Zeg!!! Wil jij wel even op je woorden passen ja?!
quote:
waarschijnlijk ongetwijfelt een inteelt dikke vette luie overbehaarde analfabete BERBERHOER?
quote:
Welke vrouw die ook geslachtsdelen heeft verlangt nou van haar vriend dat hij alles dokt terwijl ze zelf ook geld heeft?
Het antwoord staat hierboven in vetgedrukte hoofdletters.
Maar ik vrees dat TS besneden is en daarom haar frustraties botviert op een forum.

[ Bericht 31% gewijzigd door Aarskaboutertje op 21-12-2009 15:55:07 ]
“Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something.”
  maandag 21 december 2009 @ 16:19:42 #105
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_75884099
quote:
Op maandag 21 december 2009 15:38 schreef Aarskaboutertje het volgende:
Maar ik vrees dat TS besneden is en daarom haar frustraties botviert op een forum.
“Thunder is good, thunder is impressive; but it is lightning that does all the work”
pi_75884860
quote:
Op maandag 21 december 2009 13:58 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Nummer_Zoveel.

Ik kan op jou niveau gaan dicussieren, maar laten we dat maar niet doen. Ik moet wel zeggen dat ik het jammer vind dat je die gote bek die je over mijn moeder hebt niet hier persoonlijk tegen mij komt opzetten. Als je dat uberhaupt zou durven.
Maar als je het graag wil weten, mijn moeder was inderdaad analfabeet, maar dat maakt niet uit schat, mijn moeder kwam niks te kort, mijn vader heeft jaren gewerkt om haar alles te geven. Een echte vrouw heeft altijd een echte man naast haar.
Jou moeder moet om 6 uur haar nest uit omdat je vader het niet kan hebben dat hij als enige kostwinner is, dat is nou het verschil tussen de ongelovige en de gelovige mannen. Jullie mannen hebben geen eer, ze zetten hun eigen vrouw nog eerder achter de ramen dan dat ze voor haar gaan werken.
Bovendien snap ik niet wat je stoer doet, want nog niet zo lang geleden bleven ook in jullie cultuur de vrouwen thuis, voor de huishouden en kinderen zorgen terwijl de mannen gingen werken.

En over mij hoef je je geen drukte te maken, ik heb de vrijheid gekregen, de vrijheid, om te studeren om te leren om te werken om mij zelf te ontplooien en de vrijheid om niet te werken als ik dat niet wil, wij hebben de moslim mannen die voor ons werken als we geen zin hebben om te werken dit is hun plicht, islamitisch plicht. zij zorgen voor hun vrouw zoals het hoort.
Eerst dacht ik dus ook, zo obvious moet wel een troll zijn. Maar na haar post geschiedenis door te hebben genomen, vrees ik dat ze serieus is.
pi_75884965
een vrouw hoort bij te dragen aan de maatschappij en niet haar kinderen slechts gebrekkig nederlands en idem marrokkaans/turks te 'leren' terwijl ze een beetje met een boodschappenkarretje over de markt struint en bij elke kraam alles voor een kwartje probeert mee te krijgen..

eigenwaarde, zelfstandigheid en zelfontplooing omdat het MOET, niet omdat het 'mag' van je man, bij Allah's gratie
Ja doei.
pi_75885167
Heb hier een turks stel naast me wonen en die vrouw staat elk jaar bol van het kroost.

De teller staat alweer op 3.

Om de week hoor ik weet niet wat voor geschreeuw hiernaast. Klinkt echt heel eervol allemaal.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_75885325
quote:
Op maandag 21 december 2009 12:00 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Drijfhout, in ons cultuur, en in ons geloof zijn de mannen verantwoordelijk voor de financieelen van een vrouw. Sterker nog binnen de islam mag een man geen cent van zijn vrouw opeisen, en dat zullen onze moslimmannen nooit doen omdat ze eer en mannelijkheid hebben. Welke man die ballen heeft vraagt zijn vriendin nou om 10 euro neer te leggen? Als je een vrouw niet aankan, moet je je er ook niet aanwagen.
Lekker ouderwetse gedachtegang. We leven in Nederland en bijna in 2010. Hier gaan dingen anders. Wat TS vraagt is volledig normaal. Zakkenvuller.
Waarom doe je eigenlijk een opleiding als je waarschijnlijk toch liever thuis zit straks. Vrouwenemancipatie, maar alleen als het je uitkomt. Gewoon werken voor je geld en eerlijk delen.
pi_75885696
quote:
Op maandag 21 december 2009 13:58 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Nummer_Zoveel.

Ik kan op jou niveau gaan dicussieren, maar laten we dat maar niet doen. Ik moet wel zeggen dat ik het jammer vind dat je die gote bek die je over mijn moeder hebt niet hier persoonlijk tegen mij komt opzetten. Als je dat uberhaupt zou durven.
Maar als je het graag wil weten, mijn moeder was inderdaad analfabeet, maar dat maakt niet uit schat, mijn moeder kwam niks te kort, mijn vader heeft jaren gewerkt om haar alles te geven. Een echte vrouw heeft altijd een echte man naast haar.
Jou moeder moet om 6 uur haar nest uit omdat je vader het niet kan hebben dat hij als enige kostwinner is, dat is nou het verschil tussen de ongelovige en de gelovige mannen. Jullie mannen hebben geen eer, ze zetten hun eigen vrouw nog eerder achter de ramen dan dat ze voor haar gaan werken.
Bovendien snap ik niet wat je stoer doet, want nog niet zo lang geleden bleven ook in jullie cultuur de vrouwen thuis, voor de huishouden en kinderen zorgen terwijl de mannen gingen werken.

En over mij hoef je je geen drukte te maken, ik heb de vrijheid gekregen, de vrijheid, om te studeren om te leren om te werken om mij zelf te ontplooien en de vrijheid om niet te werken als ik dat niet wil, wij hebben de moslim mannen die voor ons werken als we geen zin hebben om te werken dit is hun plicht, islamitisch plicht. zij zorgen voor hun vrouw zoals het hoort.
Hier ben ik het wel mee eens. Respectz.
Vroeger bleven de moeders altijd thuis om voor de kinderen te zorgen, en toch kwamen de kinderen (en de ouders zelf) niks tekort.
Tegenwoordig draait het bij de Nederlanders meer om het materialisme dan om het geluk en gezinsleven.
's ochtends vroeg de kinderen naar oma of de dagopvang brengen en 's avonds weer ophalen, en thuis meteen op bed leggen, nee dan zie je ze opgroeien en geniet je ervan
5 Ferrari's op videoband!
pi_75885767
quote:
Op maandag 21 december 2009 16:44 schreef Feitosa het volgende:
Heb hier een turks stel naast me wonen en die vrouw staat elk jaar bol van het kroost.

De teller staat alweer op 3.

Om de week hoor ik weet niet wat voor geschreeuw hiernaast. Klinkt echt heel eervol allemaal.
Dus.....????
Bij de kaaskoppen hiernaast is t ook regelmatig hommeles. Dus dan is dat voor alle nederlanders zo??
pi_75885924
quote:
Op maandag 21 december 2009 16:56 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Vroeger bleven de moeders altijd thuis om voor de kinderen te zorgen, en toch kwamen de kinderen (en de ouders zelf) niks tekort.
Tegenwoordig draait het bij de Nederlanders meer om het materialisme dan om het geluk en gezinsleven.
's ochtends vroeg de kinderen naar oma of de dagopvang brengen en 's avonds weer ophalen, en thuis meteen op bed leggen, nee dan zie je ze opgroeien en geniet je ervan
'Vroeger' waren er ook al zat sleutelkinderen hoor, tenzij je het over de jaren vijftig hebt.
Tap tap tap
  maandag 21 december 2009 @ 17:07:16 #113
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_75886099
Nu heb ik er geen problemen mee dat je als man een beetje hoffelijk bent en (vaak) dingen betaald voor je vriendin.

Verwachten dat een man alles betaald en geen 'eer' heeft als hij eens om hulp vraagt vind ik dan weer net 'een stapje' te ver gaan!

Hebben vrouwen by default geen eer dan trouwens? Of wordt vrouwen-eer anders bepaalt?

@TS:
Je hebt niets raars gevraagd. Laat alleen de spullen die ze voor zichzelf wel allemaal niet koopt buiten de discussie. Daar kun je alleen maar mee verliezen!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_75886306
quote:
Op maandag 21 december 2009 16:56 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Ja met 8 kinderen en constant in verwachting kun je ook niet zo heel veel anders he.
pi_75886394
quote:
Op maandag 21 december 2009 16:58 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Dus.....????
Bij de kaaskoppen hiernaast is t ook regelmatig hommeles. Dus dan is dat voor alle nederlanders zo??
Nou ik ken een vriendin van haar via m,n oude werk en die zei dat het vrij normaal is bij turken.

Terwijl ze zelf turk is, vandaar.
  maandag 21 december 2009 @ 17:18:42 #116
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_75886510
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:07 schreef SicSicSics het volgende:

Je hebt niets raars gevraagd. Laat alleen de spullen die ze voor zichzelf wel allemaal niet koopt buiten de discussie. Daar kun je alleen maar mee verliezen!
Zou ik wel eens willen weten waarom?

Want wel 140 Euro uitgeven aan een stel laarzen.
En dan op zijn kosten even wat vrienden mee nemen maar dan gaan klagen over geld ....
Terwijl de TS wel wat voor haar gekocht heeft .

En dan als vrouw nog gaan lopen gillen als er maar even wat gevraagd word.
Ja het is makkelijk he als vriendje autorijd kan je weer nieuwe laarzen kopen van wat je uitspaart aan openbaar vervoer of zelf nog erger eigen auto..
Vind het niet gek dat de TS ook eens wat terug verwacht van zijn vriendin ...
Zij wilde tenslotte die andere lui mee hebben..

Als ik weet dat mijn vriendin net dure laarzen heeft gekocht en daarna gaat lopen zeuren over geld ...
Dan zal ze van mij echt de volle wind van voren krijgen ..

maar ja de meeste dames gaan pas economische denken als hun geld op is
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_75886535
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:16 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Nou ik ken een vriendin van haar via m,n oude werk en die zei dat het vrij normaal is bij turken.

Terwijl ze zelf turk is, vandaar.
Zeker representatief. Elke Turk is inderdaad hetzelfde
Maar waarover heb je 't eigenlijk?
pi_75886597
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:19 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Die kennis van hem doet die uitspraak niet op een Turk, maar op iets wat ze in haar omgeving veel ziet. Dat zeg je niet als het maar in 1 of 2 huishoudens die je kent voor komt.
pi_75886645
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:19 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Maar waarover heb je 't eigenlijk?
Je hebt iets aan je ogen? Of is begrijpend lezen lastig?
  maandag 21 december 2009 @ 18:46:59 #120
273257 nadiaschoonheid
the dream..help me to remember
pi_75889831
Drijfhout

Hmm, je moet je een beetje verdiepen in je eigen Islam Nadia. Het zit iets genuanceerder.
Je interpreteert de koran met berber-oogjes, terwijl je nota bene goed opgeleid claimt te zijn.

De islamatisische man is verplicht zijn vermogen met zijn vrouw te delen.
Omgekeerd is de islamitische vrouw niet verplicht haar vermogen te delen.

IK SNAP EERLIJK GEZEGD NIET WAT JE PRESIES DATGENE KOMT HERHALEN WAT IK IN MIJN BERICHT AANGAF!! BEN JE DOM OF DOE JE DOM?
INDEEDDD DAT DE ISLAMITISCHE VROUW HAAR INKOMEN VOOR HAAR ALLEEN IS, EN ZIJ HIER MEE MAG DOEN WAT ZIJ WIL, TERWIJL HET INKOMEN VAN DE MAN DIENT OM ZIJN VROUW EN KINDEREN TE ONDERHOUDEN. IS DIT NIET PERFECT? JUIST JA. I THOUGHT SO
IK HEB MIJ JAREN GELEDEN IN DE KORAN VERDIEPT, IK KEN DE KORAN BINNENSTE BUITEN.
DAT JE DAT MAAR EVEN WEET.

Het ontgaat je in het verhaal van TS dat deze beste man geen cent van zijn vrouw eist.
Hij vraagt of zij en haar vriend(inn)en die meegaan (zijn dat allemaal vrouwen?) bij kunnen dragen.
Een vraag is iets anders dan een eis.

DAT HIJ HIER KOMT JANKEN OM EEN PAAR EURO'S ZEGT GENOEG . LAAT HEM DESNOODS EEN 2DE BAAN NEMEN OFZO

Er is geen regel in de islam die stelt dat een vrouw geen financiele bijdrage aan haar man mag geven.
Dat is de vrije keuze van een vrouw.

DAT HEB IK OOK NOOIT BEWEERD, KLOPT DEGELIJK WAT JIJ ZEGT; VRIJE KEUS JA.
INDERDAAD, ZO VRIJ ZIJN DE ISLAMTISCHE VROUWEN NOU..WIE BEWEERDE DAT DE MOLSIMVROUWEN ONDERDRUKT WORDEN???

Betrek je geloof dus niet bij wat je wel of niet vind van een man die iets aan zijn vriend vraagt.
Jouw opvatting over de ballen van een man is niet door Allah opgelegd, maar door je cultuur.
Jij vind het gewoon niet macho, niet geil, als een man jou vraagt om een tientje bij te dragen.

IK BETREK MIJN GELOOF BIJ ALLES, DE ISLAM IS MIJN GIDS.
EEN MAN DIE ZIJN VRIENDIN/VROUW VRAAGT GELD NEER TE LEGGEN IS GEEN MAN.
HET IS ZEKER GEEN CULTUUR, ALS JIJ WEER DE KORAN JUIST ZOU INTERPRETEREN DAN ZOU JE HET WEL BEGRIJPEN.
VERDER VIND IK HET NIET MANNELIJK ALS EEN MAN EEN VROUW VOOR HEM LAAT BETALEN, OF BIJ SPINGT. GEILHEID IS HIER NU EVEN NIET AAN DE ORDE

Jij zoekt dan een andere vent die wel alles voor jou betaalt, in ruil voor wat jij als je vrouwelijke huwelijkse plicht ziet.

NOGMAALS IK ZOU NIET HOEVEN TE ZOEKEN NAAR EEN ANDER VENT, BIJ ONS IS HET EEN NORMAAL GEEBEUREN DAT DE MAN ZORGT VOOR ZIJN WOMAN.
BINNEN HET HUWELIJK BESTAAT GEEN IN RUIL VOOR, MISSCHIEN IN JULLIE ONGELOVIGE HUWELIJKEN, JULLIE DOEN ZELS AAN PARTNER RUIL HAHAHA.
NEE BIJ ONS ZIJN ONZE HUWELIJKEN GEBASEERD OP LIEFDE EN RESPECT AND ISLAM

Het zijn dus niet onze godsdiensten die botsen, maar onze culturen. Jij noemt een hollandse moeder een hoer om een reden die mij eerlijk gezegd niet duidelijk is, maar jij schijnbaar uit de context haalt. Ik vind jou een hoer, omdat je het als verplichting van de man ziet om te betalen voor jouw liefde.

En over je moeder zou ik niks durven zeggen, in mijn cultuur hebben alle moeders die ik niet ken ongezien mijn respect.

HET ZIJN DEGELIJK WEL ONZE GODSDIENSTEN DIE BOTSEN. ALLEEN BEN JIJ NIET ZO SNUGGER OM DAT IN TE ZIEN, EN DAT MAAKT HELEMAAL NIET UIT. DISCUSSIEREN OVER ISLAM MET EEN ONGELOVIGE IS ALSOF JE TEGEN EEN MUUR PRAAT.

PS.MIJN LIEFDE IS ONBETAALBAAR EN JOU MOEDER IS NOG STEEDS EEN HOER
pi_75889895
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:46 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Drijfhout

Hmm, je moet je een beetje verdiepen in je eigen Islam Nadia. Het zit iets genuanceerder.
Je interpreteert de koran met berber-oogjes, terwijl je nota bene goed opgeleid claimt te zijn.

IK SNAP EERLIJK GEZEGD NIET WAT JE PRESIES DATGENE KOMT HERHALEN WAT IK IN MIJN BERICHT AANGAF!! BEN JE DOM OF DOE JE DOM?
INDEEDDD DAT DE ISLAMITISCHE VROUW HAAR INKOMEN VOOR HAAR ALLEEN IS, EN ZIJ HIER MEE MAG DOEN WAT ZIJ WIL, TERWIJL HET INKOMEN VAN DE MAN DIENT OM ZIJN VROUW EN KINDEREN TE ONDERHOUDEN. IS DIT NIET PERFECT? JUIST JA. I THOUGHT SO
IK HEB MIJ JAREN GELEDEN IN DE KORAN VERDIEPT, IK KEN DE KORAN BINNENSTE BUITEN.

Het ontgaat je in het verhaal van TS dat deze beste man geen cent van zijn vrouw eist.
Hij vraagt of zij en haar vriend(inn)en die meegaan (zijn dat allemaal vrouwen?) bij kunnen dragen.

DAT HIJ HIER KOMT JANKEN OM EEN PAAR EURO'S ZEGT GENOEG . LAAT HEM DESNOODS EEN 2DE BAAN NEMEN OFZO

Er is geen regel in de islam die stelt dat een vrouw geen financiele bijdrage aan haar man mag geven.

INDERDAAD, ZO VRIJ ZIJN DE ISLAMTISCHE VROUWEN NOU..WIE BEWEERDE DAT DE MOLSIMVROUWEN ONDERDRUKT WORDEN???

Betrek je geloof dus niet bij wat je wel of niet vind van een man die iets aan zijn vriend vraagt.
Jouw opvatting over de ballen van een man is niet door Allah opgelegd, maar door je cultuur.
Jij vind het gewoon niet macho, niet geil, als een man jou vraagt om een tientje bij te dragen.

HET IS ZEKER GEEN CULTUUR, ALS JIJ WEER DE KORAN JUIST ZOU INTERPRETEREN DAN ZOU JE HET WEL BEGRIJPEN.
VERDER VIND IK HET NIET MANNELIJK ALS EEN MAN EEN VROUW VOOR HEM LAAT BETALEN, OF BIJ SPINGT. GEILHEID IS HIER NU EVEN NIET AAN DE ORDE

Jij zoekt dan een andere vent die wel alles voor jou betaalt, in ruil voor wat jij als je vrouwelijke huwelijkse plicht ziet.

NOGMAALS IK ZOU NIET HOEVEN TE ZOEKEN NAAR EEN ANDER VENT, BIJ ONS IS HET EEN NORMAAL GEEBEUREN DAT DE MAN ZORGT VOOR ZIJN WOMAN.
BINNEN HET HUWELIJK BESTAAT GEEN IN RUIL VOOR, MISSCHIEN IN JULLIE ONGELOVIGE HUWELIJKEN, JULLIE DOEN ZELS AAN PARTNER RUIL HAHAHA.

Het zijn dus niet onze godsdiensten die botsen, maar onze culturen. Jij noemt een hollandse moeder een hoer om een reden die mij eerlijk gezegd niet duidelijk is, maar jij schijnbaar uit de context haalt. Ik vind jou een hoer, omdat je het als verplichting van de man ziet om te betalen voor jouw liefde.

En over je moeder zou ik niks durven zeggen, in mijn cultuur hebben alle moeders die ik niet ken ongezien mijn respect.

HET ZIJN DEGELIJK WEL ONZE GODSDIENSTEN DIE BOTSEN. ALLEEN BEN JIJ NIET ZO SNUGGER OM DAT IN TE ZIEN, EN DAT MAAKT HELEMAAL NIET UIT. DISCUSSIEREN OVER ISLAM MET EEN ONGELOVIGE IS ALSOF JE TEGEN EEN MUUR PRAAT.

Ff quoten voordat deze belachelijke post geëdit wordt.
  Moderator maandag 21 december 2009 @ 18:51:16 #122
236264 crew  capricia
pi_75890004
Wat een VMBO-taalgebruik en -spelling zeg.
En dan ook nog iemands moeder voor hoer uitmaken.
Nadia is kennelijk niet met respect voor anderen opgevoed.

Zegt de Islam daar niets over, Nadia? Dat je niet zulk grof taalgebruik moet bezigen. En dat je je medemens met respect dient te behandelen?
Of is het in de Islam normaal om mensen maar meteen uit te schelden?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_75890017
tvp in dit topic. Ik wil weten hoe het afloopt.
  maandag 21 december 2009 @ 18:52:31 #124
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_75890061
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:46 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Drijfhout

ZEG! SCHREEUW NIET ZO! WE HOREN/LEZEN JE ONZIN ZO OOK WEL!
  maandag 21 december 2009 @ 18:59:25 #125
273257 nadiaschoonheid
pi_75890356
Capricia;

Ik pas mij aan het niveau hier.

Jullie lelijke hollandse sletjes kunnen het niet hebben dat wij en opgeleid zijn, en de vrije keus hebben om te werken of toch maar lekker thuis blijven om voor onze kinderen te zorgen.

Deze keus zal jij nooit hebben, aangezien jou hollandse mannetje er niet mee zal kunnen leven dat je op zijn centjes teert.
pi_75890441
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:59 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Capricia;

Jullie lelijke hollandse sletjes kunnen het niet hebben dat wij en opgeleid zijn, en de vrije keus hebben om te werken of toch maar lekker thuis blijven om voor onze kinderen te zorgen.

Deze keus zal jij nooit hebben, aangezien jou hollandse mannetje er niet mee zal kunnen leven dat je op zijn centjes teert.
Als jouw man een ongeluk krijgt sta je met lege handen en een enorm gat in je CV, dus dan moet je weer z'on afdankbaantje aan nemen. Wij zijn zelfstandig en ontwikkeld.
  Moderator maandag 21 december 2009 @ 19:02:00 #127
236264 crew  capricia
pi_75890443
quote:
Capricia;

Dus dit is het taalgebruik wat een Moslima siert?
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 21 december 2009 @ 19:03:16 #128
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_75890483
quote:
Capricia;

je hebt niet eens een relatie, wat is er, moeite om een vent te vinden die met jouw belachelijke eisen accoord gaat?
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  maandag 21 december 2009 @ 19:04:10 #129
273257 nadiaschoonheid
pi_75890511
Chai; ik zeg toch nog heel duidelijk; OPGELEID.!! HOOG OPGELEID nog wel. Met mijn studies die ik en mijn zusters genoten hebben komen we altijd wel aan de bak!! We zijn niet zo onderdrukt als dat jullie denken hoor, beetje verder kijken dan je neus lang is. Hedendaagse moslima's, de generatie van nu zijn allemaal hoog opgeleid.
  maandag 21 december 2009 @ 19:05:04 #130
273257 nadiaschoonheid
pi_75890547
ZwarteDoos; dat is voor jou een vraag voor mij een weet. Mijn prive leven gaat jou geen ene moer aan
pi_75890567
quote:
Op maandag 21 december 2009 19:04 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Chai; ik zeg toch nog heel duidelijk; OPGELEID.!! HOOG OPGELEID nog wel. Met mijn studies die ik en mijn zusters genoten hebben komen we altijd wel aan de bak!! We zijn niet zo onderdrukt als dat jullie denken hoor, beetje verder kijken dan je neus lang is. Hedendaagse moslima's, de generatie van nu zijn allemaal hoog opgeleid.
Ja en dat gat in je CV dan, dan lijk je aartslui. Bovendien zijn Nederlanders over het algemeen HOGER opgeleid dan jullie en hun Nederlands een stuk beter. Ook zijn er over jullie veel vooroordelen en worden jullie niet aangenomen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2009 19:05:55 ]
  maandag 21 december 2009 @ 19:06:12 #132
273257 nadiaschoonheid
pi_75890609
Capricia;

ga jij nou maar lekker je stekelvarkenskop borstelen, als je wat nuttigs te melden hebt mag je weer terug komen. ciao
pi_75890664
Nadia, gedraag je een beetje wil je
  maandag 21 december 2009 @ 19:08:08 #134
273257 nadiaschoonheid
pi_75890690
CHAIII; dat mocht je willen. Al mijn marokkaanse vrienden en vriendinnen bekleden functies waar je U tegen zegt, en daarnaast vinden wij het niet eens altijd zo fijn om voor een baas te werken daarom hebben de meeste marokkanen ook allemaal een eigen onderneming, ga maar lekker dood.
pi_75890710
quote:
Op maandag 21 december 2009 19:07 schreef Triggershot het volgende:
Nadia, gedraag je een beetje wil je
Kun jij even in dit topic bevestigen dat types zoals Nadia een hoge uitzondering zijn?
  maandag 21 december 2009 @ 19:08:35 #136
273257 nadiaschoonheid
pi_75890715
Triggershot, komt goed.
  maandag 21 december 2009 @ 19:09:02 #137
131066 scrub_nurse
pi_75890734
22 en dan al studies achter de rug? als jij straks na 15 jaar thuis voor de kids zorgen de arbeidsmarkt op wil met je hoogopgeleide brain, ga je toch gewoon op je bek hoor, geen enkel bedrijf wil je dan hebben
  maandag 21 december 2009 @ 19:09:05 #138
273257 nadiaschoonheid
pi_75890735
die andere gedragen zich ook niet helemaal zoals het hoort. we gaan niet discrimeren he Triggerrr
pi_75890766
quote:
Op maandag 21 december 2009 19:08 schreef Chai het volgende:

[..]

Kun jij even in dit topic bevestigen dat types zoals Nadia een hoge uitzondering zijn?
In Islamitische landen, was ze allang bont en blauw geslagen, srsly.
pi_75890799
quote:
Op maandag 21 december 2009 19:08 schreef nadiaschoonheid het volgende:
CHAIII; dat mocht je willen. Al mijn marokkaanse vrienden en vriendinnen bekleden functies waar je U tegen zegt, en daarnaast vinden wij het niet eens altijd zo fijn om voor een baas te werken daarom hebben de meeste marokkanen ook allemaal een eigen onderneming, ga maar lekker dood.
OMG hoe kun je zo generaliserend zijn. Zelfstandig ondernemen is meer persoonsgebonden dan cultuurgebonden. Maar hoe kan het eigenlijk dat je vriendinnen die functies bekleden? Waarom moeten die werken?
pi_75890821
quote:
Op maandag 21 december 2009 19:09 schreef Triggershot het volgende:

[..]

In Islamitische landen, was ze allang bont en blauw geslagen, srsly.
Goed om te horen.
  maandag 21 december 2009 @ 19:11:13 #142
273257 nadiaschoonheid
pi_75890831
Scrub Nurse, ga jij ook maar een potje huilen. Desnoods ga ik wel uitkering trekken ook lekker toch, dan mag jij me uitkering betalen hahahhaha!! als het je zo erg dwars zit.

ik ga...bye bye
pi_75890859
quote:
Op maandag 21 december 2009 19:09 schreef nadiaschoonheid het volgende:
die andere gedragen zich ook niet helemaal zoals het hoort. we gaan niet discrimeren he Triggerrr
Je scheldt moeders uit voor hoer en weet ik veel nog wat en hebt het over discrimineren?
pi_75890893
quote:
Capricia;

Wat een woede! Je kan het niet opbrengen 1 enkele positieve noot te verkondigen. Jij moet een zwaar bestaan leiden.
  maandag 21 december 2009 @ 19:12:27 #145
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_75890899
quote:
Net als de bekrompen visie als deze kerel zeker
http://www.dumpert.nl/med(...)rdt_beetje_boos.html
  maandag 21 december 2009 @ 19:12:31 #146
131066 scrub_nurse
pi_75890903
omdat de moslimmannen hun echtgenotes van verweg halen
  maandag 21 december 2009 @ 19:14:40 #147
131066 scrub_nurse
pi_75891004
quote:
Op maandag 21 december 2009 19:11 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Scrub Nurse, ga jij ook maar een potje huilen. Desnoods ga ik wel uitkering trekken ook lekker toch, dan mag jij me uitkering betalen hahahhaha!! als het je zo erg dwars zit.

ik ga...bye bye
waarom zou ik gaan huilen? omdat jij geen antwoord geeft op mijn vraag? ga jij maar lekker uitkering trekken, van mijn belastingcenten ja, wat mij betreft mag je je kont oplichten en oprotten naar marokko of waar je vandaan komt en daar een onderneming beginnen met je hoge opleidingen
pi_75891015
quote:
Op maandag 21 december 2009 19:10 schreef Chai het volgende:

[..]

OMG hoe kun je zo generaliserend zijn. Zelfstandig ondernemen is meer persoonsgebonden dan cultuurgebonden. Maar hoe kan het eigenlijk dat je vriendinnen die functies bekleden? Waarom moeten die werken?
Waarschijnlijk omdat ze geen fatsoenlijke man kunnen vinden
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_75891023
quote:
doodsverwensingen, mooi.
Tap tap tap
  Moderator maandag 21 december 2009 @ 19:14:55 #150
236264 crew  capricia
pi_75891029
quote:
Op maandag 21 december 2009 19:06 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Capricia;

ga jij nou maar lekker je stekelvarkenskop borstelen, als je wat nuttigs te melden hebt mag je weer terug komen. ciao
Ik vind het erg jammer dat je niet inhoudelijk reageert en alleen maar mensen uitscheldt.
Het geeft mij een erg slecht beeld van het geloof wat je hier aan het verdedigen bent.
Ik heb jou nergens voor hoer of voor stekelvarken of what else uitgescholden.

Ik vraag je enkel of dit het taalgebruik is wat een Moslima hoort te gebruiken. En of je zelf vindt dat dit van respect voor je medemens getuigt.
There is a name for it:
We call them Poor"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')