http://www.ikwilnaarnederland.nl/quote:Op zondag 20 december 2009 13:42 schreef noplayer het volgende:
Het kan ook een cultuur ding zijn hoor..
Waar komt ze vandaan dan?quote:Op zondag 20 december 2009 13:42 schreef noplayer het volgende:
Bedankt voor de reacties mensen, het kan ook een cultuur ding zijn hoor.. in haar cultuur is het vanzelfsprekend dat de man betaald.. maar we wonen hier, en niet daarze is verder wel ontzettend lief en goed voor me.. alleen dit sloeg gewoon nergens op, daarom ben ik ook zo verbaasd, dat ik aan mezelf begon te twijfelen. Maar dat is nergens voor nodig weet ik nu
THX!
Het is de Nederlandse cultuur, zo min mogelijk uitgeven en als het even kan iemand anders alles voor je laten betalen. Tenminste dat is wsl haar intepretatie van zuinig en spaarzaam leven.quote:Op zondag 20 december 2009 13:49 schreef Leandra het volgende:
Waarom zou het een cultuurding zjin??
Ze heeft stufi, dus ze volgt een opleiding, dat doet ze toch ook niet zodat ze straks kan trouwen om gelijk fulltime thuis te zitten? Of is haar inkomen straks voor haar en moet ze volledig onderhouden worden.
In dat geval ben je er mooi op tijd vanaf.
Grappig dat je een man zoekt die de islam trouw is, maar het verwachtingspatroon van een hoer hebt.quote:Op zondag 20 december 2009 13:46 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
hij moet gewoon die euros laten rollen.
Anders lees je het hele topic eens.quote:Op zondag 20 december 2009 14:57 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Grappig dat je een man zoekt die de islam trouw is, maar het verwachtingspatroon van een hoer hebt.
Ik dacht dat echte moslimmannen niet op hoeren vielen.
Ik bedoel niks verkeerds met hoer in deze context hoor, dat is gewoon een vrouw die liefde geeft in ruil voor financiele compensatie. Heel normaal in sommige culturen, schijnt.
Heb ik gedaan hoor. Lees jij het verzamelde oeuvre van Nadia dan ook eens?quote:Op zondag 20 december 2009 15:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Anders lees je het hele topic eens.
wat is dit nu weer voor onzin??? Ooit gehoord van hoe meer zielen hoe meer vreugd??quote:Op zondag 20 december 2009 13:40 schreef longinus het volgende:
als zij mensen meeneemt is het toch minder gezellig, dus laat haar barsten.
Als ze van je hield zou ze echt niet 2 anderen meenemen hoor.
quote:Op zondag 20 december 2009 13:40 schreef longinus het volgende:
als zij mensen meeneemt is het toch minder gezellig, dus laat haar barsten.
Als ze van je hield zou ze echt niet 2 anderen meenemen hoor.
en vanuit Leeuwarden zou ik echt niet naar oberhausen gaan voor de kerstmarkt, probeer munster, is veeeeeeel leuker
En dat zegt een vrouwquote:Op zondag 20 december 2009 15:59 schreef slacker_nl het volgende:
Wat een geniaal wijf zeg. Ken er ook zo een, die best wel verwacht dat je maar constant betaald omdat jij degene bent die het geld verdient.. Vrouwen..
Ow, een vrouw mag niks over vrouwen zeggen?quote:
Had dan ook even de taalfout uit de TT gehaaldquote:Op zondag 20 december 2009 15:45 schreef Re het volgende:
topic opgeruimd... blijf lekker ontopic en reageer gewoon en normaal naar elkaar toe
User moet je niet serieus nemen. Die heeft al in meer topics zitten baggeren.quote:Op zondag 20 december 2009 16:41 schreef cikolata het volgende:
[..]
Die vriendin inderdaadhet gaat om 10 euro
Kost nog meer aan benzinequote:Op zondag 20 december 2009 18:24 schreef ReWout het volgende:
Please rij door naar Dusseldorf of Keulen ofzo... de kerstmarkt in Oberhausen is echt kut.
Redelijk is normaal gesproken splitten door 2. In dit geval door 4. Simpel.quote:Op zondag 20 december 2009 13:35 schreef noplayer het volgende:
OK.. het volgende, m'n vriendin en ik wilde morgen naar Oberhausen gaan, kerstmarktYEAAHH. Nu neemt ze 2 mensen mee, geen probleem maar ik vroeg nu of het mogelijk een probleem was als we dan met z'n allen paar euro benzine bijleggen. Zwaardere auto, van Utrecht naar Oberhausen en dan naar Leeuwarden (+/-80 euro).. hun 10 pp en ik 50 euro leek me redelijk
Stomme muts..... echt. Tot de orde roepen en als dat niet helpt afkappen die relatie. Meteen.quote:Achtergrond: Voor mij is dit een dure maand, heb een mooi kado voor haar gekocht, ga met haar en m'n ouders uiteten wat ik betaal, de huur en andere vaste lasten, kado voor haar ouders etc. Ze woont zelf gratis thuis, werkt momenteel niet. (maar van stufi wel 130 euro laarzen kopen vorige week..)
Oh... dat dusquote:Nu vroeg ik dat, of hun wat konden bijleggen.. Flipt ze hem helemaal.. ik kan oprotten, sterker nog kan nu kerst alleen vieren.
Nou... lekker machtsspelletje is ze aan het spelen.quote:What the fuck, ik betaal altijd alles eh.. dus misschien is ze het niet gewend.. maar in een normale relatie kun je dat toch wel van elkaar vragen? Of bepaald je banksaldo of je een goed persoon bent.. gtfo
Wat vinden jullie?
A) Het was een hele normale vraag
B) Ik ben een skere eikel om zoiets te vragen
A) ligt er een beetje aan wat je gedaan hebt. Als je eerst al de hele trip plant en vriendin vraagt of ze 2 mensen mag meenemen en je zegt ja, dan ben je daarna natuurlijk wel een beetje een zeikerd om vervolgens eens over geld te beginnen.quote:Op zondag 20 december 2009 13:35 schreef noplayer het volgende:
OK.. het volgende, m'n vriendin en ik wilde morgen naar Oberhausen gaan, kerstmarktYEAAHH. Nu neemt ze 2 mensen mee, geen probleem maar ik vroeg nu of het mogelijk een probleem was als we dan met z'n allen paar euro benzine bijleggen. Zwaardere auto, van Utrecht naar Oberhausen en dan naar Leeuwarden (+/-80 euro).. hun 10 pp en ik 50 euro leek me redelijk
Nu vroeg ik dat, of hun wat konden bijleggen.. Flipt ze hem helemaal.. ik kan oprotten, sterker nog kan nu kerst alleen vieren. What the fuck, ik betaal altijd alles eh.. dus misschien is ze het niet gewend.. maar in een normale relatie kun je dat toch wel van elkaar vragen? Of bepaald je banksaldo of je een goed persoon bent.. gtfo
Wat vinden jullie?
A) Het was een hele normale vraag
B) Ik ben een skere eikel om zoiets te vragen
Dan moet je ook met een ketting om de nek in de schuur gaan zitten.quote:Op maandag 21 december 2009 12:00 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Drijfhout, in ons cultuur, en in ons geloof zijn de mannen verantwoordelijk voor de financieelen van een vrouw. Sterker nog binnen de islam mag een man geen cent van zijn vrouw opeisen, en dat zullen onze moslimmannen nooit doen omdat ze eer en mannelijkheid hebben. Welke man die ballen heeft vraagt zijn vriendin nou om 10 euro neer te leggen? Als je een vrouw niet aankan, moet je je er ook niet aanwagen.
Jullie Hollanders draaien elk dubbeltje om, en gaan er 10 jaren later nog achterna als je nog een kwartje krijgt van je eigen moeder die tevens de hoerr is die je in context beschrijft
Niemand verplicht je hier te blijven.... Als je zoveel commentaar hebt ga dan wegquote:Op maandag 21 december 2009 12:00 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Drijfhout, in ons cultuur, en in ons geloof zijn de mannen verantwoordelijk voor de financieelen van een vrouw. Sterker nog binnen de islam mag een man geen cent van zijn vrouw opeisen, en dat zullen onze moslimmannen nooit doen omdat ze eer en mannelijkheid hebben. Welke man die ballen heeft vraagt zijn vriendin nou om 10 euro neer te leggen? Als je een vrouw niet aankan, moet je je er ook niet aanwagen.
Jullie Hollanders draaien elk dubbeltje om, en gaan er 10 jaren later nog achterna als je nog een kwartje krijgt van je eigen moeder die tevens de hoerr is die je in context beschrijft
*High 5!quote:Op maandag 21 december 2009 12:13 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Niemand verplicht je hier te blijven.... Als je zoveel commentaar hebt ga dan weg![]()
Het is niet minder dan normaal dat vrouwen ook dingen betalen. Gelijkwaardigheid enzo? Wel de goede dingen van de emancipatie verwachten, maar niet de slechte dingen... kom nouPrutser
Dat. En rigide gedachtes over rollenpatronen afschuiven op je culturele achtergrond. Gemakzucht ten top.quote:
Heerlijk dat ongenuanceerde zwart-wit , wij vs zij denken... en dat voor een allochtoon.quote:Op maandag 21 december 2009 12:00 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Jij bent hier de hoer.quote:Op maandag 21 december 2009 12:00 schreef nadiaschoonheid het volgende:
*High5 terug!quote:
De vrouwelijke versie van Bansheeboy. Hopen we dan maar!quote:Op maandag 21 december 2009 14:00 schreef Copycat het volgende:
Obvious troll is being way too obvious.
Precies, waarschijnlijk is ze dat niet gewend! Misschien heb jij met je gedrag tot nu toe (onbewust) haar geleerd dat ze met onredelijke bullshit alles wel van jou gedaan krijgt.quote:Op zondag 20 december 2009 13:35 schreef noplayer het volgende:
Nu vroeg ik dat, of hun wat konden bijleggen.. Flipt ze hem helemaal.. ik kan oprotten, sterker nog kan nu kerst alleen vieren. What the fuck, ik betaal altijd alles eh.. dus misschien is ze het niet gewend..
Wat heb ik nu ineens zin om zoveel euro's door je strot te douwen dat @#$&*^@#.quote:Op maandag 21 december 2009 13:58 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Nummer_Zoveel.
Ik kan op jou niveau gaan dicussieren, maar laten we dat maar niet doen. Ik moet wel zeggen dat ik het jammer vind dat je die gote bek die je over mijn moeder hebt niet hier persoonlijk tegen mij komt opzetten. Als je dat uberhaupt zou durven.
Maar als je het graag wil weten, mijn moeder was inderdaad analfabeet, maar dat maakt niet uit schat, mijn moeder kwam niks te kort, mijn vader heeft jaren gewerkt om haar alles te geven. Een echte vrouw heeft altijd een echte man naast haar.
Jou moeder moet om 6 uur haar nest uit omdat je vader het niet kan hebben dat hij als enige kostwinner is, dat is nou het verschil tussen de ongelovige en de gelovige mannen. Jullie mannen hebben geen eer, ze zetten hun eigen vrouw nog eerder achter de ramen dan dat ze voor haar gaan werken.
Bovendien snap ik niet wat je stoer doet, want nog niet zo lang geleden bleven ook in jullie cultuur de vrouwen thuis, voor de huishouden en kinderen zorgen terwijl de mannen gingen werken.
En dit vind ik helemaal erg. Je mag je wel ontplooien en studeren, maar de kerel moet nog steeds voor je zorgen? Als jij dan nog steeds die bekrompen visie hebt van vroeger (heeft NIKS met geloof te maken) dan betekend het ook dat je niet mag studeren en dus lekker de slaaf van je vent bent. Dit is typisch een voorbeeld van wel de lusten maar niet de lasten van emancipatiequote:En over mij hoef je je geen drukte te maken, ik heb de vrijheid gekregen, de vrijheid, om te studeren om te leren om te werken om mij zelf te ontplooien en de vrijheid om niet te werken als ik dat niet wil, wij hebben de moslim mannen die voor ons werken als we geen zin hebben om te werken dit is hun plicht, islamitisch plicht. zij zorgen voor hun vrouw zoals het hoort.
Vandaar dat al die vrouwen op hun 30e al allemaal van die dikke varkens zijn, ze zijn gewoon kklui.quote:Op maandag 21 december 2009 13:58 schreef nadiaschoonheid het volgende:
En over mij hoef je je geen drukte te maken, ik heb de vrijheid gekregen, de vrijheid, om te studeren om te leren om te werken om mij zelf te ontplooien en de vrijheid om niet te werken als ik dat niet wil, wij hebben de moslim mannen die voor ons werken als we geen zin hebben om te werken dit is hun plicht, islamitisch plicht. zij zorgen voor hun vrouw zoals het hoort.
Hahaha ik moest hardop lachenquote:Op maandag 21 december 2009 13:58 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Nummer_Zoveel.
Ik kan op jou niveau gaan dicussieren, maar laten we dat maar niet doen. Ik moet wel zeggen dat ik het jammer vind dat je die gote bek die je over mijn moeder hebt niet hier persoonlijk tegen mij komt opzetten. Als je dat uberhaupt zou durven.
Maar als je het graag wil weten, mijn moeder was inderdaad analfabeet, maar dat maakt niet uit schat, mijn moeder kwam niks te kort, mijn vader heeft jaren gewerkt om haar alles te geven. Een echte vrouw heeft altijd een echte man naast haar.
Jou moeder moet om 6 uur haar nest uit omdat je vader het niet kan hebben dat hij als enige kostwinner is, dat is nou het verschil tussen de ongelovige en de gelovige mannen. Jullie mannen hebben geen eer, ze zetten hun eigen vrouw nog eerder achter de ramen dan dat ze voor haar gaan werken.
Bovendien snap ik niet wat je stoer doet, want nog niet zo lang geleden bleven ook in jullie cultuur de vrouwen thuis, voor de huishouden en kinderen zorgen terwijl de mannen gingen werken.
En over mij hoef je je geen drukte te maken, ik heb de vrijheid gekregen, de vrijheid, om te studeren om te leren om te werken om mij zelf te ontplooien en de vrijheid om niet te werken als ik dat niet wil, wij hebben de moslim mannen die voor ons werken als we geen zin hebben om te werken dit is hun plicht, islamitisch plicht. zij zorgen voor hun vrouw zoals het hoort.
Ik vond het meer triestquote:
Ja preciesquote:
Vind je dat geen achterlijke gewoonte dan?quote:Op maandag 21 december 2009 12:00 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Drijfhout, in ons cultuur, en in ons geloof zijn de mannen verantwoordelijk voor de financieelen van een vrouw. Sterker nog binnen de islam mag een man geen cent van zijn vrouw opeisen,
Welke vrouw die ook geslachtsdelen heeft verlangt nou van haar vriend dat hij alles dokt terwijl ze zelf ook geld heeft?quote:Welke man die ballen heeft vraagt zijn vriendin nou om 10 euro neer te leggen?
Dat ook ja... Maar wijven zoals haar met zo'n bekrompen visie meoten ze echt het land uitschoppen... sorry hoor maar daar walg ik van, zulk soort uitbuitersquote:Op maandag 21 december 2009 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja preciesWel huilen van het lachen truowens.
Overigens is het denk ik toch wel grotendeels ook de keus van de hollandsche vrouw zelf om te gaan werken. En niet alleen om haar kroost het beste te gunnen
quote:Op maandag 21 december 2009 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja preciesWel huilen van het lachen truowens.
Overigens is het denk ik toch wel grotendeels ook de keus van de hollandsche vrouw zelf om te gaan werken. En niet alleen om haar kroost het beste te gunnen
Ach dan moet je wel op de koop toe nemen dat je helemaal niets te vertellen hebt.quote:Op maandag 21 december 2009 13:58 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Nummer_Zoveel.
Trek de stoute schoenen (dikke laarzen) aan!quote:Op maandag 21 december 2009 14:14 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Dat ook ja... Maar wijven zoals haar met zo'n bekrompen visie meoten ze echt het land uitschoppen... sorry hoor maar daar walg ik van, zulk soort uitbuiters
Ondanks dat ik niks van cultuur of geloof wil bashen, zie je dit toch wel vaak terug bij mensen die een geloof aanhangen. Tenminste dat valt mij op. En ik bedoel ook alle geloven waar ik bekend mee ben.quote:Op maandag 21 december 2009 14:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
De keuze te gaan werken of niet is heel persoonlijk. De vrouw die werkt is niet beter als de vrouw die bewust thuisblijft, of andersom.
Maar die Nadia doet het een beetje voorkomen alsof zij en haar cultuurtje perfect zijn en iedere andersdenkende een loser. Ik hoop echt dat ze een troll is, vreselijk als iemand zo vol is van zichzelf.
dat is juist wel de eer hebben.quote:Op maandag 21 december 2009 13:58 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Nummer_Zoveel.
Jullie mannen hebben geen eer,
Juistquote:Op maandag 21 december 2009 14:16 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ach dan moet je wel op de koop toe nemen dat je helemaal niets te vertellen hebt.
Want dit is gewoon het alom bekende "wie betaald, die bepaald"-principe.
Maar dat is toch ook het punt bij moslimvrouwen? Die zien zichzelf als goeie vrouw als ze exact doen wat de man wilt.quote:Op maandag 21 december 2009 14:45 schreef RAVW het volgende:
[..]
Juist
Stel als voorbeeld:
Als ik 1000Euro uit geeft aan een dame wil ik ook graag mijn pleziertjes hebben wanneer ik het wil.
En niet wanneer zij het wil ..
Kort gezegd: ik betaal voor de diensten die ik wil krijgen ... hebben
Klaar
Hmm, je moet je een beetje verdiepen in je eigen Islam Nadia. Het zit iets genuanceerder.quote:Op maandag 21 december 2009 12:00 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Je bent een pittige dame hoor Schoonheid. Keertje uit eten? (Op mijn kosten uiteraardquote:Op maandag 21 december 2009 13:58 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Nummer_Zoveel.
Moet je wel een hoofddoek op en dan moet je het niet erg vinden regelmatig geslagen te worden door je kerel.quote:Op maandag 21 december 2009 15:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik word moslima, dan hoef ik niet te werken
En nooit iets te betalen!quote:Op maandag 21 december 2009 15:24 schreef CherryLips het volgende:
En geen zorgen meer over wat je aan moet of een bad hair dayquote:Op maandag 21 december 2009 15:24 schreef CherryLips het volgende:
Maar dan ga ik meteen naar zo'n blijf van mijn lijf huis voor Moslima's en dan heb ik ook binnen 2 maanden een huurwoning waar je als normale Hollandse 8 jaar voor ingeschreven moet staan..quote:Op maandag 21 december 2009 15:28 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Moet je wel een hoofddoek op en dan moet je het niet erg vinden regelmatig geslagen te worden door je kerel.
Kut PvdA-beleidquote:Op maandag 21 december 2009 15:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar dan ga ik meteen naar zo'n blijf van mijn lijf huis voor Moslima's en dan heb ik ook binnen 2 maanden een huurwoning waar je als normale Hollandse 8 jaar voor ingeschreven moet staan..
dat dus.quote:Op maandag 21 december 2009 12:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat. En rigide gedachtes over rollenpatronen afschuiven op je culturele achtergrond. Gemakzucht ten top.
Kut op naar je eigen K-cultuur dan, lekker in de berberbergen zitten. Daar is geen geld om uit te geven, alleen klappen om te vangen.quote:Op maandag 21 december 2009 12:00 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Discriminatie is er idd niets bij.quote:Op maandag 21 december 2009 12:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heerlijk dat ongenuanceerde zwart-wit , wij vs zij denken... en dat voor een allochtoon.
Zeg!!! Wil jij wel even op je woorden passen ja?!quote:Op maandag 21 december 2009 13:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Jij bent hier de hoer.
Het een beetje op 'cultuur' gooien maar ondertussen wel stufi vangen en gebruik maken van school.
Wat ga je straks doen, thuis zitten terwijl de belastingbetaler heeft gezorgd dat je in ieder geval verder bent gekomen als je eigen moeder, waarschijnlijk een analfabete HOER?
Of ga je werken en hou je alle centjes voor jezelf, terwijl je verwacht dat de man je ook nog verzorgd?
Echt, wijven zoals jou mogen ze wat mij betrefd direct terugtrappen naar Marokko of Turkije of waar jij ook vandaan komt.
quote:waarschijnlijk ongetwijfelt een inteelt dikke vette luie overbehaarde analfabete BERBERHOER?
Het antwoord staat hierboven in vetgedrukte hoofdletters.quote:Welke vrouw die ook geslachtsdelen heeft verlangt nou van haar vriend dat hij alles dokt terwijl ze zelf ook geld heeft?
quote:Op maandag 21 december 2009 15:38 schreef Aarskaboutertje het volgende:
Maar ik vrees dat TS besneden is en daarom haar frustraties botviert op een forum.
Eerst dacht ik dus ook, zo obvious moet wel een troll zijn. Maar na haar post geschiedenis door te hebben genomen, vrees ik dat ze serieus is.quote:Op maandag 21 december 2009 13:58 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Nummer_Zoveel.
Lekker ouderwetse gedachtegang. We leven in Nederland en bijna in 2010. Hier gaan dingen anders. Wat TS vraagt is volledig normaal. Zakkenvuller.quote:Op maandag 21 december 2009 12:00 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Hier ben ik het wel mee eens. Respectz.quote:Op maandag 21 december 2009 13:58 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Nummer_Zoveel.
Dus.....????quote:Op maandag 21 december 2009 16:44 schreef Feitosa het volgende:
Heb hier een turks stel naast me wonen en die vrouw staat elk jaar bol van het kroost.
De teller staat alweer op 3.
Om de week hoor ik weet niet wat voor geschreeuw hiernaast. Klinkt echt heel eervol allemaal.
'Vroeger' waren er ook al zat sleutelkinderen hoor, tenzij je het over de jaren vijftig hebt.quote:Op maandag 21 december 2009 16:56 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens. Respectz.
Vroeger bleven de moeders altijd thuis om voor de kinderen te zorgen, en toch kwamen de kinderen (en de ouders zelf) niks tekort.
Tegenwoordig draait het bij de Nederlanders meer om het materialisme dan om het geluk en gezinsleven.
's ochtends vroeg de kinderen naar oma of de dagopvang brengen en 's avonds weer ophalen, en thuis meteen op bed leggen, nee dan zie je ze opgroeien en geniet je ervan
Ja met 8 kinderen en constant in verwachting kun je ook niet zo heel veel anders he.quote:Op maandag 21 december 2009 16:56 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens. Respectz.
Vroeger bleven de moeders altijd thuis om voor de kinderen te zorgen, en toch kwamen de kinderen (en de ouders zelf) niks tekort.
Tegenwoordig draait het bij de Nederlanders meer om het materialisme dan om het geluk en gezinsleven.
's ochtends vroeg de kinderen naar oma of de dagopvang brengen en 's avonds weer ophalen, en thuis meteen op bed leggen, nee dan zie je ze opgroeien en geniet je ervan
Nou ik ken een vriendin van haar via m,n oude werk en die zei dat het vrij normaal is bij turken.quote:Op maandag 21 december 2009 16:58 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Dus.....????
Bij de kaaskoppen hiernaast is t ook regelmatig hommeles. Dus dan is dat voor alle nederlanders zo??
Zou ik wel eens willen weten waarom?quote:Op maandag 21 december 2009 17:07 schreef SicSicSics het volgende:
Je hebt niets raars gevraagd. Laat alleen de spullen die ze voor zichzelf wel allemaal niet koopt buiten de discussie. Daar kun je alleen maar mee verliezen!
Zeker representatief. Elke Turk is inderdaad hetzelfdequote:Op maandag 21 december 2009 17:16 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nou ik ken een vriendin van haar via m,n oude werk en die zei dat het vrij normaal is bij turken.
Terwijl ze zelf turk is, vandaar.
Die kennis van hem doet die uitspraak niet op een Turk, maar op iets wat ze in haar omgeving veel ziet. Dat zeg je niet als het maar in 1 of 2 huishoudens die je kent voor komt.quote:Op maandag 21 december 2009 17:19 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Zeker representatief. Elke Turk is inderdaad hetzelfde
Je hebt iets aan je ogen? Of is begrijpend lezen lastig?quote:Op maandag 21 december 2009 17:19 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Zeker representatief. Elke Turk is inderdaad hetzelfde
Maar waarover heb je 't eigenlijk?
Ff quoten voordat deze belachelijke post geėdit wordt.quote:Op maandag 21 december 2009 18:46 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Drijfhout
Hmm, je moet je een beetje verdiepen in je eigen Islam Nadia. Het zit iets genuanceerder.
Je interpreteert de koran met berber-oogjes, terwijl je nota bene goed opgeleid claimt te zijn.
De islamatisische man is verplicht zijn vermogen met zijn vrouw te delen.
Omgekeerd is de islamitische vrouw niet verplicht haar vermogen te delen.
IK SNAP EERLIJK GEZEGD NIET WAT JE PRESIES DATGENE KOMT HERHALEN WAT IK IN MIJN BERICHT AANGAF!! BEN JE DOM OF DOE JE DOM?
INDEEDDD DAT DE ISLAMITISCHE VROUW HAAR INKOMEN VOOR HAAR ALLEEN IS, EN ZIJ HIER MEE MAG DOEN WAT ZIJ WIL, TERWIJL HET INKOMEN VAN DE MAN DIENT OM ZIJN VROUW EN KINDEREN TE ONDERHOUDEN. IS DIT NIET PERFECT? JUIST JA. I THOUGHT SO
IK HEB MIJ JAREN GELEDEN IN DE KORAN VERDIEPT, IK KEN DE KORAN BINNENSTE BUITEN.
DAT JE DAT MAAR EVEN WEET.
Het ontgaat je in het verhaal van TS dat deze beste man geen cent van zijn vrouw eist.
Hij vraagt of zij en haar vriend(inn)en die meegaan (zijn dat allemaal vrouwen?) bij kunnen dragen.
Een vraag is iets anders dan een eis.
DAT HIJ HIER KOMT JANKEN OM EEN PAAR EURO'S ZEGT GENOEG . LAAT HEM DESNOODS EEN 2DE BAAN NEMEN OFZO
Er is geen regel in de islam die stelt dat een vrouw geen financiele bijdrage aan haar man mag geven.
Dat is de vrije keuze van een vrouw.
DAT HEB IK OOK NOOIT BEWEERD, KLOPT DEGELIJK WAT JIJ ZEGT; VRIJE KEUS JA.
INDERDAAD, ZO VRIJ ZIJN DE ISLAMTISCHE VROUWEN NOU..WIE BEWEERDE DAT DE MOLSIMVROUWEN ONDERDRUKT WORDEN???
Betrek je geloof dus niet bij wat je wel of niet vind van een man die iets aan zijn vriend vraagt.
Jouw opvatting over de ballen van een man is niet door Allah opgelegd, maar door je cultuur.
Jij vind het gewoon niet macho, niet geil, als een man jou vraagt om een tientje bij te dragen.
IK BETREK MIJN GELOOF BIJ ALLES, DE ISLAM IS MIJN GIDS.
EEN MAN DIE ZIJN VRIENDIN/VROUW VRAAGT GELD NEER TE LEGGEN IS GEEN MAN.
HET IS ZEKER GEEN CULTUUR, ALS JIJ WEER DE KORAN JUIST ZOU INTERPRETEREN DAN ZOU JE HET WEL BEGRIJPEN.
VERDER VIND IK HET NIET MANNELIJK ALS EEN MAN EEN VROUW VOOR HEM LAAT BETALEN, OF BIJ SPINGT. GEILHEID IS HIER NU EVEN NIET AAN DE ORDE
Jij zoekt dan een andere vent die wel alles voor jou betaalt, in ruil voor wat jij als je vrouwelijke huwelijkse plicht ziet.
NOGMAALS IK ZOU NIET HOEVEN TE ZOEKEN NAAR EEN ANDER VENT, BIJ ONS IS HET EEN NORMAAL GEEBEUREN DAT DE MAN ZORGT VOOR ZIJN WOMAN.
BINNEN HET HUWELIJK BESTAAT GEEN IN RUIL VOOR, MISSCHIEN IN JULLIE ONGELOVIGE HUWELIJKEN, JULLIE DOEN ZELS AAN PARTNER RUIL HAHAHA.
NEE BIJ ONS ZIJN ONZE HUWELIJKEN GEBASEERD OP LIEFDE EN RESPECT AND ISLAM
Het zijn dus niet onze godsdiensten die botsen, maar onze culturen. Jij noemt een hollandse moeder een hoer om een reden die mij eerlijk gezegd niet duidelijk is, maar jij schijnbaar uit de context haalt. Ik vind jou een hoer, omdat je het als verplichting van de man ziet om te betalen voor jouw liefde.
En over je moeder zou ik niks durven zeggen, in mijn cultuur hebben alle moeders die ik niet ken ongezien mijn respect.
HET ZIJN DEGELIJK WEL ONZE GODSDIENSTEN DIE BOTSEN. ALLEEN BEN JIJ NIET ZO SNUGGER OM DAT IN TE ZIEN, EN DAT MAAKT HELEMAAL NIET UIT. DISCUSSIEREN OVER ISLAM MET EEN ONGELOVIGE IS ALSOF JE TEGEN EEN MUUR PRAAT.
PS.MIJN LIEFDE IS ONBETAALBAAR EN JOU MOEDER IS NOG STEEDS EEN HOER
ZEG! SCHREEUW NIET ZO! WE HOREN/LEZEN JE ONZIN ZO OOK WEL!quote:Op maandag 21 december 2009 18:46 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Drijfhout
Hmm, je moet je een beetje verdiepen in je eigen Islam Nadia. Het zit iets genuanceerder.
Je interpreteert de koran met berber-oogjes, terwijl je nota bene goed opgeleid claimt te zijn.
De islamatisische man is verplicht zijn vermogen met zijn vrouw te delen.
Omgekeerd is de islamitische vrouw niet verplicht haar vermogen te delen.
IK SNAP EERLIJK GEZEGD NIET WAT JE PRESIES DATGENE KOMT HERHALEN WAT IK IN MIJN BERICHT AANGAF!! BEN JE DOM OF DOE JE DOM?
INDEEDDD DAT DE ISLAMITISCHE VROUW HAAR INKOMEN VOOR HAAR ALLEEN IS, EN ZIJ HIER MEE MAG DOEN WAT ZIJ WIL, TERWIJL HET INKOMEN VAN DE MAN DIENT OM ZIJN VROUW EN KINDEREN TE ONDERHOUDEN. IS DIT NIET PERFECT? JUIST JA. I THOUGHT SO
IK HEB MIJ JAREN GELEDEN IN DE KORAN VERDIEPT, IK KEN DE KORAN BINNENSTE BUITEN.
DAT JE DAT MAAR EVEN WEET.
Het ontgaat je in het verhaal van TS dat deze beste man geen cent van zijn vrouw eist.
Hij vraagt of zij en haar vriend(inn)en die meegaan (zijn dat allemaal vrouwen?) bij kunnen dragen.
Een vraag is iets anders dan een eis.
DAT HIJ HIER KOMT JANKEN OM EEN PAAR EURO'S ZEGT GENOEG . LAAT HEM DESNOODS EEN 2DE BAAN NEMEN OFZO
Er is geen regel in de islam die stelt dat een vrouw geen financiele bijdrage aan haar man mag geven.
Dat is de vrije keuze van een vrouw.
DAT HEB IK OOK NOOIT BEWEERD, KLOPT DEGELIJK WAT JIJ ZEGT; VRIJE KEUS JA.
INDERDAAD, ZO VRIJ ZIJN DE ISLAMTISCHE VROUWEN NOU..WIE BEWEERDE DAT DE MOLSIMVROUWEN ONDERDRUKT WORDEN???
Betrek je geloof dus niet bij wat je wel of niet vind van een man die iets aan zijn vriend vraagt.
Jouw opvatting over de ballen van een man is niet door Allah opgelegd, maar door je cultuur.
Jij vind het gewoon niet macho, niet geil, als een man jou vraagt om een tientje bij te dragen.
IK BETREK MIJN GELOOF BIJ ALLES, DE ISLAM IS MIJN GIDS.
EEN MAN DIE ZIJN VRIENDIN/VROUW VRAAGT GELD NEER TE LEGGEN IS GEEN MAN.
HET IS ZEKER GEEN CULTUUR, ALS JIJ WEER DE KORAN JUIST ZOU INTERPRETEREN DAN ZOU JE HET WEL BEGRIJPEN.
VERDER VIND IK HET NIET MANNELIJK ALS EEN MAN EEN VROUW VOOR HEM LAAT BETALEN, OF BIJ SPINGT. GEILHEID IS HIER NU EVEN NIET AAN DE ORDE
Jij zoekt dan een andere vent die wel alles voor jou betaalt, in ruil voor wat jij als je vrouwelijke huwelijkse plicht ziet.
NOGMAALS IK ZOU NIET HOEVEN TE ZOEKEN NAAR EEN ANDER VENT, BIJ ONS IS HET EEN NORMAAL GEEBEUREN DAT DE MAN ZORGT VOOR ZIJN WOMAN.
BINNEN HET HUWELIJK BESTAAT GEEN IN RUIL VOOR, MISSCHIEN IN JULLIE ONGELOVIGE HUWELIJKEN, JULLIE DOEN ZELS AAN PARTNER RUIL HAHAHA.
NEE BIJ ONS ZIJN ONZE HUWELIJKEN GEBASEERD OP LIEFDE EN RESPECT AND ISLAM
Het zijn dus niet onze godsdiensten die botsen, maar onze culturen. Jij noemt een hollandse moeder een hoer om een reden die mij eerlijk gezegd niet duidelijk is, maar jij schijnbaar uit de context haalt. Ik vind jou een hoer, omdat je het als verplichting van de man ziet om te betalen voor jouw liefde.
En over je moeder zou ik niks durven zeggen, in mijn cultuur hebben alle moeders die ik niet ken ongezien mijn respect.
HET ZIJN DEGELIJK WEL ONZE GODSDIENSTEN DIE BOTSEN. ALLEEN BEN JIJ NIET ZO SNUGGER OM DAT IN TE ZIEN, EN DAT MAAKT HELEMAAL NIET UIT. DISCUSSIEREN OVER ISLAM MET EEN ONGELOVIGE IS ALSOF JE TEGEN EEN MUUR PRAAT.
PS.MIJN LIEFDE IS ONBETAALBAAR EN JOU MOEDER IS NOG STEEDS EEN HOER
Als jouw man een ongeluk krijgt sta je met lege handen en een enorm gat in je CV, dus dan moet je weer z'on afdankbaantje aan nemen. Wij zijn zelfstandig en ontwikkeld.quote:Op maandag 21 december 2009 18:59 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Capricia;
Ik pas mij aan het niveau hier.
Jullie lelijke hollandse sletjes kunnen het niet hebben dat wij en opgeleid zijn, en de vrije keus hebben om te werken of toch maar lekker thuis blijven om voor onze kinderen te zorgen.
Deze keus zal jij nooit hebben, aangezien jou hollandse mannetje er niet mee zal kunnen leven dat je op zijn centjes teert.
Dus dit is het taalgebruik wat een Moslima siert?quote:Op maandag 21 december 2009 18:59 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Capricia;
Jullie lelijke hollandse sletjes kunnen het niet hebben dat wij en opgeleid zijn, en de vrije keus hebben om te werken of toch maar lekker thuis blijven om voor onze kinderen te zorgen.
Deze keus zal jij nooit hebben, aangezien jou hollandse mannetje er niet mee zal kunnen leven dat je op zijn centjes teert.
je hebt niet eens een relatie, wat is er, moeite om een vent te vinden die met jouw belachelijke eisen accoord gaat?quote:Op maandag 21 december 2009 18:59 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Capricia;
Ja en dat gat in je CV dan, dan lijk je aartslui. Bovendien zijn Nederlanders over het algemeen HOGER opgeleid dan jullie en hun Nederlands een stuk beter.quote:Op maandag 21 december 2009 19:04 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Chai; ik zeg toch nog heel duidelijk; OPGELEID.!! HOOG OPGELEID nog wel. Met mijn studies die ik en mijn zusters genoten hebben komen we altijd wel aan de bak!! We zijn niet zo onderdrukt als dat jullie denken hoor, beetje verder kijken dan je neus lang is. Hedendaagse moslima's, de generatie van nu zijn allemaal hoog opgeleid.
Kun jij even in dit topic bevestigen dat types zoals Nadia een hoge uitzondering zijn?quote:Op maandag 21 december 2009 19:07 schreef Triggershot het volgende:
Nadia, gedraag je een beetje wil je
In Islamitische landen, was ze allang bont en blauw geslagen, srsly.quote:Op maandag 21 december 2009 19:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Kun jij even in dit topic bevestigen dat types zoals Nadia een hoge uitzondering zijn?
OMG hoe kun je zo generaliserend zijn.quote:Op maandag 21 december 2009 19:08 schreef nadiaschoonheid het volgende:
CHAIII; dat mocht je willen. Al mijn marokkaanse vrienden en vriendinnen bekleden functies waar je U tegen zegt, en daarnaast vinden wij het niet eens altijd zo fijn om voor een baas te werken daarom hebben de meeste marokkanen ook allemaal een eigen onderneming, ga maar lekker dood.
Goed om te horen.quote:Op maandag 21 december 2009 19:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In Islamitische landen, was ze allang bont en blauw geslagen, srsly.
Je scheldt moeders uit voor hoer en weet ik veel nog wat en hebt het over discrimineren?quote:Op maandag 21 december 2009 19:09 schreef nadiaschoonheid het volgende:
die andere gedragen zich ook niet helemaal zoals het hoort. we gaan niet discrimeren he Triggerrr
Wat een woede! Je kan het niet opbrengen 1 enkele positieve noot te verkondigen. Jij moet een zwaar bestaan leiden.quote:Op maandag 21 december 2009 18:59 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Capricia;
Net als de bekrompen visie als deze kerel zekerquote:Op maandag 21 december 2009 19:08 schreef nadiaschoonheid het volgende:
CHAIII; dat mocht je willen. Al mijn marokkaanse vrienden en vriendinnen bekleden functies waar je U tegen zegt, en daarnaast vinden wij het niet eens altijd zo fijn om voor een baas te werken daarom hebben de meeste marokkanen ook allemaal een eigen onderneming, ga maar lekker dood.
waarom zou ik gaan huilen? omdat jij geen antwoord geeft op mijn vraag? ga jij maar lekker uitkering trekken, van mijn belastingcenten ja, wat mij betreft mag je je kont oplichten en oprotten naar marokko of waar je vandaan komt en daar een onderneming beginnen met je hoge opleidingenquote:Op maandag 21 december 2009 19:11 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Scrub Nurse, ga jij ook maar een potje huilen. Desnoods ga ik wel uitkering trekken ook lekker toch, dan mag jij me uitkering betalen hahahhaha!! als het je zo erg dwars zit.
ik ga...bye bye
Waarschijnlijk omdat ze geen fatsoenlijke man kunnen vindenquote:Op maandag 21 december 2009 19:10 schreef Chai het volgende:
[..]
OMG hoe kun je zo generaliserend zijn.Zelfstandig ondernemen is meer persoonsgebonden dan cultuurgebonden. Maar hoe kan het eigenlijk dat je vriendinnen die functies bekleden? Waarom moeten die werken?
doodsverwensingen, mooi.quote:Op maandag 21 december 2009 19:08 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Ik vind het erg jammer dat je niet inhoudelijk reageert en alleen maar mensen uitscheldt.quote:Op maandag 21 december 2009 19:06 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Capricia;
ga jij nou maar lekker je stekelvarkenskop borstelen, als je wat nuttigs te melden hebt mag je weer terug komen. ciao
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |