http://www.ikwilnaarnederland.nl/quote:Op zondag 20 december 2009 13:42 schreef noplayer het volgende:
Het kan ook een cultuur ding zijn hoor..
Waar komt ze vandaan dan?quote:Op zondag 20 december 2009 13:42 schreef noplayer het volgende:
Bedankt voor de reacties mensen, het kan ook een cultuur ding zijn hoor.. in haar cultuur is het vanzelfsprekend dat de man betaald.. maar we wonen hier, en niet daarze is verder wel ontzettend lief en goed voor me.. alleen dit sloeg gewoon nergens op, daarom ben ik ook zo verbaasd, dat ik aan mezelf begon te twijfelen. Maar dat is nergens voor nodig weet ik nu
THX!
Het is de Nederlandse cultuur, zo min mogelijk uitgeven en als het even kan iemand anders alles voor je laten betalen. Tenminste dat is wsl haar intepretatie van zuinig en spaarzaam leven.quote:Op zondag 20 december 2009 13:49 schreef Leandra het volgende:
Waarom zou het een cultuurding zjin??
Ze heeft stufi, dus ze volgt een opleiding, dat doet ze toch ook niet zodat ze straks kan trouwen om gelijk fulltime thuis te zitten? Of is haar inkomen straks voor haar en moet ze volledig onderhouden worden.
In dat geval ben je er mooi op tijd vanaf.
Grappig dat je een man zoekt die de islam trouw is, maar het verwachtingspatroon van een hoer hebt.quote:Op zondag 20 december 2009 13:46 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
hij moet gewoon die euros laten rollen.
Anders lees je het hele topic eens.quote:Op zondag 20 december 2009 14:57 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Grappig dat je een man zoekt die de islam trouw is, maar het verwachtingspatroon van een hoer hebt.
Ik dacht dat echte moslimmannen niet op hoeren vielen.
Ik bedoel niks verkeerds met hoer in deze context hoor, dat is gewoon een vrouw die liefde geeft in ruil voor financiele compensatie. Heel normaal in sommige culturen, schijnt.
Heb ik gedaan hoor. Lees jij het verzamelde oeuvre van Nadia dan ook eens?quote:Op zondag 20 december 2009 15:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Anders lees je het hele topic eens.
wat is dit nu weer voor onzin??? Ooit gehoord van hoe meer zielen hoe meer vreugd??quote:Op zondag 20 december 2009 13:40 schreef longinus het volgende:
als zij mensen meeneemt is het toch minder gezellig, dus laat haar barsten.
Als ze van je hield zou ze echt niet 2 anderen meenemen hoor.
quote:Op zondag 20 december 2009 13:40 schreef longinus het volgende:
als zij mensen meeneemt is het toch minder gezellig, dus laat haar barsten.
Als ze van je hield zou ze echt niet 2 anderen meenemen hoor.
en vanuit Leeuwarden zou ik echt niet naar oberhausen gaan voor de kerstmarkt, probeer munster, is veeeeeeel leuker
En dat zegt een vrouwquote:Op zondag 20 december 2009 15:59 schreef slacker_nl het volgende:
Wat een geniaal wijf zeg. Ken er ook zo een, die best wel verwacht dat je maar constant betaald omdat jij degene bent die het geld verdient.. Vrouwen..
Ow, een vrouw mag niks over vrouwen zeggen?quote:
Had dan ook even de taalfout uit de TT gehaaldquote:Op zondag 20 december 2009 15:45 schreef Re het volgende:
topic opgeruimd... blijf lekker ontopic en reageer gewoon en normaal naar elkaar toe
User moet je niet serieus nemen. Die heeft al in meer topics zitten baggeren.quote:Op zondag 20 december 2009 16:41 schreef cikolata het volgende:
[..]
Die vriendin inderdaadhet gaat om 10 euro
Kost nog meer aan benzinequote:Op zondag 20 december 2009 18:24 schreef ReWout het volgende:
Please rij door naar Dusseldorf of Keulen ofzo... de kerstmarkt in Oberhausen is echt kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |