abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75834464
OK.. het volgende, m'n vriendin en ik wilde morgen naar Oberhausen gaan, kerstmarkt YEAAHH. Nu neemt ze 2 mensen mee, geen probleem maar ik vroeg nu of het mogelijk een probleem was als we dan met z'n allen paar euro benzine bijleggen. Zwaardere auto, van Utrecht naar Oberhausen en dan naar Leeuwarden (+/-80 euro).. hun 10 pp en ik 50 euro leek me redelijk

Achtergrond: Voor mij is dit een dure maand, heb een mooi kado voor haar gekocht, ga met haar en m'n ouders uiteten wat ik betaal, de huur en andere vaste lasten, kado voor haar ouders etc. Ze woont zelf gratis thuis, werkt momenteel niet. (maar van stufi wel 130 euro laarzen kopen vorige week..)

Nu vroeg ik dat, of hun wat konden bijleggen.. Flipt ze hem helemaal.. ik kan oprotten, sterker nog kan nu kerst alleen vieren. What the fuck, ik betaal altijd alles eh.. dus misschien is ze het niet gewend.. maar in een normale relatie kun je dat toch wel van elkaar vragen? Of bepaald je banksaldo of je een goed persoon bent.. gtfo

Wat vinden jullie?

A) Het was een hele normale vraag
B) Ik ben een skere eikel om zoiets te vragen

† In Memoriam † zondag 20 december 2009 @ 13:37:43 #2
230491 Zith
pls tip
pi_75834551
Erg onredelijk gedrag van haar en ik zou dan ook niet ingeven, en op z'n minst een excuus verwachten.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zondag 20 december 2009 @ 13:39:13 #3
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_75834614
A) Het was een hele normale vraag
Punt.
Laat je niet gek maken.
pi_75834626
Wat gierig van haar.
Je mag best meer vragen, ik zou gewoon alle bezinekosten delen, kom op, jij rijdt, da's ook inspannend...
pi_75834651
als zij mensen meeneemt is het toch minder gezellig, dus laat haar barsten.
Als ze van je hield zou ze echt niet 2 anderen meenemen hoor.

en vanuit Leeuwarden zou ik echt niet naar oberhausen gaan voor de kerstmarkt, probeer munster, is veeeeeeel leuker
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_75834744
Bedankt voor de reacties mensen, het kan ook een cultuur ding zijn hoor.. in haar cultuur is het vanzelfsprekend dat de man betaald.. maar we wonen hier, en niet daar ze is verder wel ontzettend lief en goed voor me.. alleen dit sloeg gewoon nergens op, daarom ben ik ook zo verbaasd, dat ik aan mezelf begon te twijfelen. Maar dat is nergens voor nodig weet ik nu THX!
pi_75834752
Ga gewoon naar de kerstmarkt en betaal. Daarna dwing je haar te werken (prostituee, heeft ze het geld al na een paar uurtjes bij elkaar, aan te raden voor z'on lui varken dus) en in het geld.
  zondag 20 december 2009 @ 13:42:43 #8
273257 nadiaschoonheid
the dream..help me to remember
pi_75834756
gier
  zondag 20 december 2009 @ 13:43:40 #9
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_75834814
Zulk gedrag moet je meteen afstraffen. Laat haar zelf maar alles betalen vanaf nu.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  zondag 20 december 2009 @ 13:45:15 #10
261059 moody_h
Rehab is for quitters!
pi_75834890
Dump dat verwende nest
pi_75834937
A, je kan de kosten toch gewoon eerlijk delen?

Raar wijf!
  zondag 20 december 2009 @ 13:46:30 #12
273257 nadiaschoonheid
the dream..help me to remember
pi_75834952
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:45 schreef moody_h het volgende:
Dump dat verwende nest
hij moet gewoon die euros laten rollen.
  zondag 20 december 2009 @ 13:47:04 #13
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_75834975
My God. Dat er serieus zulkse wijven bestaan

TS als ik jou was, poot stijf houden. Vertel haar maar eens rustig dat jij altijd dingen betaalt en nooit moeilijk doet, maar het echt niet zo'n gekke vraag is om mee te betalen aan iets. Financiėle verantwoordelijkheid nemen e.d. Als ze serieus niet bijdraait en verstandig wordt zou ik echt overwegen haar te dumpen. Dat de man hoffelijk moet zijn is tot daar aan toe, maar serieus flippen om een E. 10 p.p. voor een reisje? Terwijl zij NOOIT iets hoeft te betalen? En ze nog thuis woont? En geen vaste lasten heeft? Je verdient beter. Seriously.
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
  zondag 20 december 2009 @ 13:49:30 #14
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_75835098
Waarom zou het een cultuurding zjin??

Ze heeft stufi, dus ze volgt een opleiding, dat doet ze toch ook niet zodat ze straks kan trouwen om gelijk fulltime thuis te zitten? Of is haar inkomen straks voor haar en moet ze volledig onderhouden worden.

In dat geval ben je er mooi op tijd vanaf.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 20 december 2009 @ 13:49:43 #15
23428 _Michiel_
Ik ben Tuinstoel fan .o/
pi_75835109
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:42 schreef noplayer het volgende:
Het kan ook een cultuur ding zijn hoor..
http://www.ikwilnaarnederland.nl/
Mijn IP-adres is 78.249.196.213. Bij misbruik van dit forum kun je mijn provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verleen ik volledige medewerking aan justitie.
pi_75835125
o dat vind ik ook normaal hoor

waarom de man altijd betalen ?
Ik vind niet dat je als vrouw zijnde daarvan altijd te profiteren, ik kan er zelf niet tegen als een man alles betaald, dan heb ik zo iets van hier tientje, dan drink ik daar wel van, bijv.

noway, ik wil ook gewoon betalen op zijn tijd.

Dus, is gewoon normaal om het te vragen hoor, ze kan ook wel eens geld uitgeven aan iets van jullie
-
pi_75835188
Oh, zodra je te kennen geeft dat je niet blij bent met de gang van zaken ben je haar kwijt.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  zondag 20 december 2009 @ 13:51:50 #18
274401 Lauwra
Save the horse ride a cowboy
pi_75835221
10 euro is toch niks! Hele normale vraag hoor, zeker na wat jij zo te lezen allemaal voor haar regelt!
pi_75835229
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:42 schreef noplayer het volgende:
Bedankt voor de reacties mensen, het kan ook een cultuur ding zijn hoor.. in haar cultuur is het vanzelfsprekend dat de man betaald.. maar we wonen hier, en niet daar ze is verder wel ontzettend lief en goed voor me.. alleen dit sloeg gewoon nergens op, daarom ben ik ook zo verbaasd, dat ik aan mezelf begon te twijfelen. Maar dat is nergens voor nodig weet ik nu THX!
Waar komt ze vandaan dan?

Het lijkt me wel zo logisch dat ze af en toe zelf eens iets betaalt, gezien de hoeveelheid die jij al aan haar hebt besteed .
Cool story, Hansel.
pi_75835270
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:49 schreef Leandra het volgende:
Waarom zou het een cultuurding zjin??

Ze heeft stufi, dus ze volgt een opleiding, dat doet ze toch ook niet zodat ze straks kan trouwen om gelijk fulltime thuis te zitten? Of is haar inkomen straks voor haar en moet ze volledig onderhouden worden.

In dat geval ben je er mooi op tijd vanaf.
Het is de Nederlandse cultuur, zo min mogelijk uitgeven en als het even kan iemand anders alles voor je laten betalen. Tenminste dat is wsl haar intepretatie van zuinig en spaarzaam leven.
  zondag 20 december 2009 @ 13:54:55 #21
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75835366
TS, ze is onredelijk.

Verder kunnen mannen hier soms ook erg kinderachtig in zijn. Ik wilde laatst uit eten met een jongen die bij mij thuis was want ik had iets te vieren. Hij wilde eerst niet gaan omdat hij geen geld op zak had. Toen ik zei dat ik wel zou betalen was het weer zo van . Maar toen het piemeltrap-argument aangehaald en toen zijn we alsnog tapas gaan halen op mijn kosten. Maar dat lijkt in de verste verte niet op de situatie van TS natuurlijk.
Resistance is futile.
pi_75836811
Ze is erg onredelijk. Het is hartstikke normaal om een bijdrage te vragen. Zeker na alles wat jij al betaalt. Als zij dan zo flipt.. weet niet wat ik daarvan moet denken, maar het slaat iig nergens op. Ik zou er niet tegen kunnen als mijn vriend alles betaalt.
pi_75837088
Tis niet meer als normaal dat als er twee andere mensen meegaan de benzine in ieder geval gedeelt wordt door 2 en of jij dan jouw helft weer door twee deelt om dat gedeelte door je vriendin te laten betalen is aan jou.
  zondag 20 december 2009 @ 14:57:26 #24
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_75838021
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:46 schreef nadiaschoonheid het volgende:

[..]

hij moet gewoon die euros laten rollen.
Grappig dat je een man zoekt die de islam trouw is, maar het verwachtingspatroon van een hoer hebt.
Ik dacht dat echte moslimmannen niet op hoeren vielen.

Ik bedoel niks verkeerds met hoer in deze context hoor, dat is gewoon een vrouw die liefde geeft in ruil voor financiele compensatie. Heel normaal in sommige culturen, schijnt.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_75838323
quote:
Op zondag 20 december 2009 14:57 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Grappig dat je een man zoekt die de islam trouw is, maar het verwachtingspatroon van een hoer hebt.
Ik dacht dat echte moslimmannen niet op hoeren vielen.

Ik bedoel niks verkeerds met hoer in deze context hoor, dat is gewoon een vrouw die liefde geeft in ruil voor financiele compensatie. Heel normaal in sommige culturen, schijnt.
Anders lees je het hele topic eens.
Cool story, Hansel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')