http://www.ikwilnaarnederland.nl/quote:Op zondag 20 december 2009 13:42 schreef noplayer het volgende:
Het kan ook een cultuur ding zijn hoor..
Waar komt ze vandaan dan?quote:Op zondag 20 december 2009 13:42 schreef noplayer het volgende:
Bedankt voor de reacties mensen, het kan ook een cultuur ding zijn hoor.. in haar cultuur is het vanzelfsprekend dat de man betaald.. maar we wonen hier, en niet daarze is verder wel ontzettend lief en goed voor me.. alleen dit sloeg gewoon nergens op, daarom ben ik ook zo verbaasd, dat ik aan mezelf begon te twijfelen. Maar dat is nergens voor nodig weet ik nu
THX!
Het is de Nederlandse cultuur, zo min mogelijk uitgeven en als het even kan iemand anders alles voor je laten betalen. Tenminste dat is wsl haar intepretatie van zuinig en spaarzaam leven.quote:Op zondag 20 december 2009 13:49 schreef Leandra het volgende:
Waarom zou het een cultuurding zjin??
Ze heeft stufi, dus ze volgt een opleiding, dat doet ze toch ook niet zodat ze straks kan trouwen om gelijk fulltime thuis te zitten? Of is haar inkomen straks voor haar en moet ze volledig onderhouden worden.
In dat geval ben je er mooi op tijd vanaf.
Grappig dat je een man zoekt die de islam trouw is, maar het verwachtingspatroon van een hoer hebt.quote:Op zondag 20 december 2009 13:46 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
hij moet gewoon die euros laten rollen.
Anders lees je het hele topic eens.quote:Op zondag 20 december 2009 14:57 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Grappig dat je een man zoekt die de islam trouw is, maar het verwachtingspatroon van een hoer hebt.
Ik dacht dat echte moslimmannen niet op hoeren vielen.
Ik bedoel niks verkeerds met hoer in deze context hoor, dat is gewoon een vrouw die liefde geeft in ruil voor financiele compensatie. Heel normaal in sommige culturen, schijnt.
Heb ik gedaan hoor. Lees jij het verzamelde oeuvre van Nadia dan ook eens?quote:Op zondag 20 december 2009 15:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Anders lees je het hele topic eens.
wat is dit nu weer voor onzin??? Ooit gehoord van hoe meer zielen hoe meer vreugd??quote:Op zondag 20 december 2009 13:40 schreef longinus het volgende:
als zij mensen meeneemt is het toch minder gezellig, dus laat haar barsten.
Als ze van je hield zou ze echt niet 2 anderen meenemen hoor.
quote:Op zondag 20 december 2009 13:40 schreef longinus het volgende:
als zij mensen meeneemt is het toch minder gezellig, dus laat haar barsten.
Als ze van je hield zou ze echt niet 2 anderen meenemen hoor.
en vanuit Leeuwarden zou ik echt niet naar oberhausen gaan voor de kerstmarkt, probeer munster, is veeeeeeel leuker
En dat zegt een vrouwquote:Op zondag 20 december 2009 15:59 schreef slacker_nl het volgende:
Wat een geniaal wijf zeg. Ken er ook zo een, die best wel verwacht dat je maar constant betaald omdat jij degene bent die het geld verdient.. Vrouwen..
Ow, een vrouw mag niks over vrouwen zeggen?quote:
Had dan ook even de taalfout uit de TT gehaaldquote:Op zondag 20 december 2009 15:45 schreef Re het volgende:
topic opgeruimd... blijf lekker ontopic en reageer gewoon en normaal naar elkaar toe
User moet je niet serieus nemen. Die heeft al in meer topics zitten baggeren.quote:Op zondag 20 december 2009 16:41 schreef cikolata het volgende:
[..]
Die vriendin inderdaadhet gaat om 10 euro
Kost nog meer aan benzinequote:Op zondag 20 december 2009 18:24 schreef ReWout het volgende:
Please rij door naar Dusseldorf of Keulen ofzo... de kerstmarkt in Oberhausen is echt kut.
Redelijk is normaal gesproken splitten door 2. In dit geval door 4. Simpel.quote:Op zondag 20 december 2009 13:35 schreef noplayer het volgende:
OK.. het volgende, m'n vriendin en ik wilde morgen naar Oberhausen gaan, kerstmarktYEAAHH. Nu neemt ze 2 mensen mee, geen probleem maar ik vroeg nu of het mogelijk een probleem was als we dan met z'n allen paar euro benzine bijleggen. Zwaardere auto, van Utrecht naar Oberhausen en dan naar Leeuwarden (+/-80 euro).. hun 10 pp en ik 50 euro leek me redelijk
Stomme muts..... echt. Tot de orde roepen en als dat niet helpt afkappen die relatie. Meteen.quote:Achtergrond: Voor mij is dit een dure maand, heb een mooi kado voor haar gekocht, ga met haar en m'n ouders uiteten wat ik betaal, de huur en andere vaste lasten, kado voor haar ouders etc. Ze woont zelf gratis thuis, werkt momenteel niet. (maar van stufi wel 130 euro laarzen kopen vorige week..)
Oh... dat dusquote:Nu vroeg ik dat, of hun wat konden bijleggen.. Flipt ze hem helemaal.. ik kan oprotten, sterker nog kan nu kerst alleen vieren.
Nou... lekker machtsspelletje is ze aan het spelen.quote:What the fuck, ik betaal altijd alles eh.. dus misschien is ze het niet gewend.. maar in een normale relatie kun je dat toch wel van elkaar vragen? Of bepaald je banksaldo of je een goed persoon bent.. gtfo
Wat vinden jullie?
A) Het was een hele normale vraag
B) Ik ben een skere eikel om zoiets te vragen
A) ligt er een beetje aan wat je gedaan hebt. Als je eerst al de hele trip plant en vriendin vraagt of ze 2 mensen mag meenemen en je zegt ja, dan ben je daarna natuurlijk wel een beetje een zeikerd om vervolgens eens over geld te beginnen.quote:Op zondag 20 december 2009 13:35 schreef noplayer het volgende:
OK.. het volgende, m'n vriendin en ik wilde morgen naar Oberhausen gaan, kerstmarktYEAAHH. Nu neemt ze 2 mensen mee, geen probleem maar ik vroeg nu of het mogelijk een probleem was als we dan met z'n allen paar euro benzine bijleggen. Zwaardere auto, van Utrecht naar Oberhausen en dan naar Leeuwarden (+/-80 euro).. hun 10 pp en ik 50 euro leek me redelijk
Nu vroeg ik dat, of hun wat konden bijleggen.. Flipt ze hem helemaal.. ik kan oprotten, sterker nog kan nu kerst alleen vieren. What the fuck, ik betaal altijd alles eh.. dus misschien is ze het niet gewend.. maar in een normale relatie kun je dat toch wel van elkaar vragen? Of bepaald je banksaldo of je een goed persoon bent.. gtfo
Wat vinden jullie?
A) Het was een hele normale vraag
B) Ik ben een skere eikel om zoiets te vragen
Dan moet je ook met een ketting om de nek in de schuur gaan zitten.quote:Op maandag 21 december 2009 12:00 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Drijfhout, in ons cultuur, en in ons geloof zijn de mannen verantwoordelijk voor de financieelen van een vrouw. Sterker nog binnen de islam mag een man geen cent van zijn vrouw opeisen, en dat zullen onze moslimmannen nooit doen omdat ze eer en mannelijkheid hebben. Welke man die ballen heeft vraagt zijn vriendin nou om 10 euro neer te leggen? Als je een vrouw niet aankan, moet je je er ook niet aanwagen.
Jullie Hollanders draaien elk dubbeltje om, en gaan er 10 jaren later nog achterna als je nog een kwartje krijgt van je eigen moeder die tevens de hoerr is die je in context beschrijft
Niemand verplicht je hier te blijven.... Als je zoveel commentaar hebt ga dan wegquote:Op maandag 21 december 2009 12:00 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Drijfhout, in ons cultuur, en in ons geloof zijn de mannen verantwoordelijk voor de financieelen van een vrouw. Sterker nog binnen de islam mag een man geen cent van zijn vrouw opeisen, en dat zullen onze moslimmannen nooit doen omdat ze eer en mannelijkheid hebben. Welke man die ballen heeft vraagt zijn vriendin nou om 10 euro neer te leggen? Als je een vrouw niet aankan, moet je je er ook niet aanwagen.
Jullie Hollanders draaien elk dubbeltje om, en gaan er 10 jaren later nog achterna als je nog een kwartje krijgt van je eigen moeder die tevens de hoerr is die je in context beschrijft
*High 5!quote:Op maandag 21 december 2009 12:13 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Niemand verplicht je hier te blijven.... Als je zoveel commentaar hebt ga dan weg![]()
Het is niet minder dan normaal dat vrouwen ook dingen betalen. Gelijkwaardigheid enzo? Wel de goede dingen van de emancipatie verwachten, maar niet de slechte dingen... kom nouPrutser
Dat. En rigide gedachtes over rollenpatronen afschuiven op je culturele achtergrond. Gemakzucht ten top.quote:
Heerlijk dat ongenuanceerde zwart-wit , wij vs zij denken... en dat voor een allochtoon.quote:Op maandag 21 december 2009 12:00 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Jij bent hier de hoer.quote:Op maandag 21 december 2009 12:00 schreef nadiaschoonheid het volgende:
*High5 terug!quote:
De vrouwelijke versie van Bansheeboy. Hopen we dan maar!quote:Op maandag 21 december 2009 14:00 schreef Copycat het volgende:
Obvious troll is being way too obvious.
Precies, waarschijnlijk is ze dat niet gewend! Misschien heb jij met je gedrag tot nu toe (onbewust) haar geleerd dat ze met onredelijke bullshit alles wel van jou gedaan krijgt.quote:Op zondag 20 december 2009 13:35 schreef noplayer het volgende:
Nu vroeg ik dat, of hun wat konden bijleggen.. Flipt ze hem helemaal.. ik kan oprotten, sterker nog kan nu kerst alleen vieren. What the fuck, ik betaal altijd alles eh.. dus misschien is ze het niet gewend..
Wat heb ik nu ineens zin om zoveel euro's door je strot te douwen dat @#$&*^@#.quote:Op maandag 21 december 2009 13:58 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Nummer_Zoveel.
Ik kan op jou niveau gaan dicussieren, maar laten we dat maar niet doen. Ik moet wel zeggen dat ik het jammer vind dat je die gote bek die je over mijn moeder hebt niet hier persoonlijk tegen mij komt opzetten. Als je dat uberhaupt zou durven.
Maar als je het graag wil weten, mijn moeder was inderdaad analfabeet, maar dat maakt niet uit schat, mijn moeder kwam niks te kort, mijn vader heeft jaren gewerkt om haar alles te geven. Een echte vrouw heeft altijd een echte man naast haar.
Jou moeder moet om 6 uur haar nest uit omdat je vader het niet kan hebben dat hij als enige kostwinner is, dat is nou het verschil tussen de ongelovige en de gelovige mannen. Jullie mannen hebben geen eer, ze zetten hun eigen vrouw nog eerder achter de ramen dan dat ze voor haar gaan werken.
Bovendien snap ik niet wat je stoer doet, want nog niet zo lang geleden bleven ook in jullie cultuur de vrouwen thuis, voor de huishouden en kinderen zorgen terwijl de mannen gingen werken.
En dit vind ik helemaal erg. Je mag je wel ontplooien en studeren, maar de kerel moet nog steeds voor je zorgen? Als jij dan nog steeds die bekrompen visie hebt van vroeger (heeft NIKS met geloof te maken) dan betekend het ook dat je niet mag studeren en dus lekker de slaaf van je vent bent. Dit is typisch een voorbeeld van wel de lusten maar niet de lasten van emancipatiequote:En over mij hoef je je geen drukte te maken, ik heb de vrijheid gekregen, de vrijheid, om te studeren om te leren om te werken om mij zelf te ontplooien en de vrijheid om niet te werken als ik dat niet wil, wij hebben de moslim mannen die voor ons werken als we geen zin hebben om te werken dit is hun plicht, islamitisch plicht. zij zorgen voor hun vrouw zoals het hoort.
Vandaar dat al die vrouwen op hun 30e al allemaal van die dikke varkens zijn, ze zijn gewoon kklui.quote:Op maandag 21 december 2009 13:58 schreef nadiaschoonheid het volgende:
En over mij hoef je je geen drukte te maken, ik heb de vrijheid gekregen, de vrijheid, om te studeren om te leren om te werken om mij zelf te ontplooien en de vrijheid om niet te werken als ik dat niet wil, wij hebben de moslim mannen die voor ons werken als we geen zin hebben om te werken dit is hun plicht, islamitisch plicht. zij zorgen voor hun vrouw zoals het hoort.
Hahaha ik moest hardop lachenquote:Op maandag 21 december 2009 13:58 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Nummer_Zoveel.
Ik kan op jou niveau gaan dicussieren, maar laten we dat maar niet doen. Ik moet wel zeggen dat ik het jammer vind dat je die gote bek die je over mijn moeder hebt niet hier persoonlijk tegen mij komt opzetten. Als je dat uberhaupt zou durven.
Maar als je het graag wil weten, mijn moeder was inderdaad analfabeet, maar dat maakt niet uit schat, mijn moeder kwam niks te kort, mijn vader heeft jaren gewerkt om haar alles te geven. Een echte vrouw heeft altijd een echte man naast haar.
Jou moeder moet om 6 uur haar nest uit omdat je vader het niet kan hebben dat hij als enige kostwinner is, dat is nou het verschil tussen de ongelovige en de gelovige mannen. Jullie mannen hebben geen eer, ze zetten hun eigen vrouw nog eerder achter de ramen dan dat ze voor haar gaan werken.
Bovendien snap ik niet wat je stoer doet, want nog niet zo lang geleden bleven ook in jullie cultuur de vrouwen thuis, voor de huishouden en kinderen zorgen terwijl de mannen gingen werken.
En over mij hoef je je geen drukte te maken, ik heb de vrijheid gekregen, de vrijheid, om te studeren om te leren om te werken om mij zelf te ontplooien en de vrijheid om niet te werken als ik dat niet wil, wij hebben de moslim mannen die voor ons werken als we geen zin hebben om te werken dit is hun plicht, islamitisch plicht. zij zorgen voor hun vrouw zoals het hoort.
Ik vond het meer triestquote:
Ja preciesquote:
Vind je dat geen achterlijke gewoonte dan?quote:Op maandag 21 december 2009 12:00 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Drijfhout, in ons cultuur, en in ons geloof zijn de mannen verantwoordelijk voor de financieelen van een vrouw. Sterker nog binnen de islam mag een man geen cent van zijn vrouw opeisen,
Welke vrouw die ook geslachtsdelen heeft verlangt nou van haar vriend dat hij alles dokt terwijl ze zelf ook geld heeft?quote:Welke man die ballen heeft vraagt zijn vriendin nou om 10 euro neer te leggen?
Dat ook ja... Maar wijven zoals haar met zo'n bekrompen visie meoten ze echt het land uitschoppen... sorry hoor maar daar walg ik van, zulk soort uitbuitersquote:Op maandag 21 december 2009 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja preciesWel huilen van het lachen truowens.
Overigens is het denk ik toch wel grotendeels ook de keus van de hollandsche vrouw zelf om te gaan werken. En niet alleen om haar kroost het beste te gunnen
quote:Op maandag 21 december 2009 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja preciesWel huilen van het lachen truowens.
Overigens is het denk ik toch wel grotendeels ook de keus van de hollandsche vrouw zelf om te gaan werken. En niet alleen om haar kroost het beste te gunnen
Ach dan moet je wel op de koop toe nemen dat je helemaal niets te vertellen hebt.quote:Op maandag 21 december 2009 13:58 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Nummer_Zoveel.
Trek de stoute schoenen (dikke laarzen) aan!quote:Op maandag 21 december 2009 14:14 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Dat ook ja... Maar wijven zoals haar met zo'n bekrompen visie meoten ze echt het land uitschoppen... sorry hoor maar daar walg ik van, zulk soort uitbuiters
Ondanks dat ik niks van cultuur of geloof wil bashen, zie je dit toch wel vaak terug bij mensen die een geloof aanhangen. Tenminste dat valt mij op. En ik bedoel ook alle geloven waar ik bekend mee ben.quote:Op maandag 21 december 2009 14:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
De keuze te gaan werken of niet is heel persoonlijk. De vrouw die werkt is niet beter als de vrouw die bewust thuisblijft, of andersom.
Maar die Nadia doet het een beetje voorkomen alsof zij en haar cultuurtje perfect zijn en iedere andersdenkende een loser. Ik hoop echt dat ze een troll is, vreselijk als iemand zo vol is van zichzelf.
dat is juist wel de eer hebben.quote:Op maandag 21 december 2009 13:58 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Nummer_Zoveel.
Jullie mannen hebben geen eer,
Juistquote:Op maandag 21 december 2009 14:16 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ach dan moet je wel op de koop toe nemen dat je helemaal niets te vertellen hebt.
Want dit is gewoon het alom bekende "wie betaald, die bepaald"-principe.
Maar dat is toch ook het punt bij moslimvrouwen? Die zien zichzelf als goeie vrouw als ze exact doen wat de man wilt.quote:Op maandag 21 december 2009 14:45 schreef RAVW het volgende:
[..]
Juist
Stel als voorbeeld:
Als ik 1000Euro uit geeft aan een dame wil ik ook graag mijn pleziertjes hebben wanneer ik het wil.
En niet wanneer zij het wil ..
Kort gezegd: ik betaal voor de diensten die ik wil krijgen ... hebben
Klaar
Hmm, je moet je een beetje verdiepen in je eigen Islam Nadia. Het zit iets genuanceerder.quote:Op maandag 21 december 2009 12:00 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Je bent een pittige dame hoor Schoonheid. Keertje uit eten? (Op mijn kosten uiteraardquote:Op maandag 21 december 2009 13:58 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Nummer_Zoveel.
Moet je wel een hoofddoek op en dan moet je het niet erg vinden regelmatig geslagen te worden door je kerel.quote:Op maandag 21 december 2009 15:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik word moslima, dan hoef ik niet te werken
En nooit iets te betalen!quote:Op maandag 21 december 2009 15:24 schreef CherryLips het volgende:
En geen zorgen meer over wat je aan moet of een bad hair dayquote:Op maandag 21 december 2009 15:24 schreef CherryLips het volgende:
Maar dan ga ik meteen naar zo'n blijf van mijn lijf huis voor Moslima's en dan heb ik ook binnen 2 maanden een huurwoning waar je als normale Hollandse 8 jaar voor ingeschreven moet staan..quote:Op maandag 21 december 2009 15:28 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Moet je wel een hoofddoek op en dan moet je het niet erg vinden regelmatig geslagen te worden door je kerel.
Kut PvdA-beleidquote:Op maandag 21 december 2009 15:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar dan ga ik meteen naar zo'n blijf van mijn lijf huis voor Moslima's en dan heb ik ook binnen 2 maanden een huurwoning waar je als normale Hollandse 8 jaar voor ingeschreven moet staan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |