nooit huisdieren gehad ofzo?quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:23 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ze heeft gelijk, ziek melden omdat je hond dood is gegaan? Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Jawel, ook al een kat in laten slapen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:23 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
nooit huisdieren gehad ofzo?
Na 14,5.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:23 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ze heeft gelijk, ziek melden omdat je hond dood is gegaan? Hoe oud ben je als ik vragen mag?
quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:24 schreef vosss het volgende:
een hond vermoorden geeft je nog niet het recht om je ziek te melden.
d'r poesquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:29 schreef vosss het volgende:
Kun je niet gewoon om haar terug te pakken haar hond ook vermoorden?
Ja ok, maar om nou meteen helemaal door te slaan in "boehoe en je komt helemaal niet even mijn traantjens drogenquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:24 schreef vosss het volgende:
Desalniettemin is het niet aardig van je vriendin om niet even te checken of alles wel een beetje gaat met je.
He vos, hoe staat het met de Rothschilds haha pauperquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:26 schreef vosss het volgende:
14,5 jaar jongens, zo moeilijk is het niet hoor
Nee ik nam niet op, omdat ik net een zwaar gesprek had gehad en erg verdrietig was...quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:33 schreef Re het volgende:
dus ze belde 30 minuten van tevoren en je nam niet op...?
Heb jij weleens een hond verloren? Mensen verschillen, sommige hebben er een mindere band mee dan anderen. Ik trok me er erg veel van aan, en ik was echt diep treurig...quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:37 schreef heiden6 het volgende:
Ik vind je een beetje een zeikwijf, sowieso dat je je ziekmeld omdat je hond is overleden () en al helemaal omdat je tegen je vriendin zo loopt te miepen en haar ermee lastigvalt. Maar ja, dat zul je wel niet willen horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |