abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73344896
Ik hou van mensen, en met ze om te gaan.
Ik hou van plezier.
Ik hou van nieuwe mensen ontmoeten.
Ik ben jong (22) en student.

Goeie ingrediënten om in het uitgaansleven te passen, zou je zeggen.

Echter, ik hou ik helemaal niet van zulke uitgaanstenten. En al helemaal niet van dansen op brute muziek. Kortom: ik voel daarin niet op m'n gemak. Drukte, en niet 'natuurlijk'.

Herkent iemand dit? Hoe kun je dit 'vervangen'? Want thuiszitten is ook niks..
pi_73344918
Gewoon een keer proberen
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 21:48:00 #3
3185 Adelante
To let it go now
pi_73344948
Je kunt ook naar een bruine kroeg gaan, niet overal hebben ze debiel harde muziek en "dansende" breezers.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_73344985
Uitgaansleven is een groot woord he... Zijn niet allemaal tenten met brute muziek waar je alle paupertjes ziet dansen.

Ga een bowlen met een groep vrienden, is serieus leuk. En nee ik ben geen saaie doos
Noot noot.
pi_73344995
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 21:47 schreef FiletAmerican het volgende:
Gewoon een keer proberen
Wat? Wat bedoel je?
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 21:50:16 #6
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_73345021
Zeer herkenbaar (21). 't is zaterdagavond en ik zit huiswerk te maken
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_73345047
Toepasselijke username
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 21:52:57 #8
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_73345105
Zeer herkenbaar! Ik hou er nu niet van en heb er nooit van gehouden. Ik vind het heerlijk om met vrienden in een rustige kroeg lekker te ouwehoeren, maar als het superdruk is en de muziek nauwelijks te overschreeuwen is, haak ik ook af.

Er zijn, in Amsterdam waar ik woon, wel kroegjes waar je lekker rustig kan drinken en ouwehoeren.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_73345141
Dan ga je niet uit, maak je een wandeling op zaterdag avond of je gaat langs de hoeren. Of je pleegt zelfmoord met je verschrikkelijke problemen keuze zat. Je kan ook na de bios of het theater.
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 21:55:53 #10
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_73345172
Is wel redelijk herkenbaar ja... Ik drink zelf niet veel, en tussen allemaal dronken mensen staan terwijl je zelf nuchter bent is niet leuk.
censuur :O
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 21:58:25 #11
271538 Brainfish
Vis met borsthaar
pi_73345239
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 21:50 schreef Maraca het volgende:
Is dat alleen omdat je uitgaan niets vind of omdat er geen vrienden zijn om bij op bezoek te gaan? Niet denigrerend bedoelt hoor maar gewoon uit interesse.
It's fun to lose.
And to pretend.
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 22:04:01 #12
254558 tomtomkortom
ik maak plaatjes
pi_73345391
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 21:52 schreef tonja het volgende:
Zeer herkenbaar! Ik hou er nu niet van en heb er nooit van gehouden. Ik vind het heerlijk om met vrienden in een rustige kroeg lekker te ouwehoeren, maar als het superdruk is en de muziek nauwelijks te overschreeuwen is, haak ik ook af.

Er zijn, in Amsterdam waar ik woon, wel kroegjes waar je lekker rustig kan drinken en ouwehoeren.
Nou ja, eigenlijk precies hetzelfde hier. Al mijn hele leven. Ik heb vrienden die uitgaan en vrienden die niet uitgaan. Ze hebben het maar te accepteren dat ik niet ga. Om 2 redenen:

- ik vind er niks aan
- kan slecht tegen drukte / chaos

Niet stappen hoeft niet te beteken dat je per slot van rekening saai bent. Je vind andere dingen leuk. Dat mag.

---
Sorry voor de dubbelpost!
pi_73345439
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 21:52 schreef tonja het volgende:

*eensch is. uitgaan is overrated.
just give a second thought
what if we don't get caught...
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 22:08:02 #14
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_73345486
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 21:50 schreef Maraca het volgende:
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 21:46 schreef JimmyWooh het volgende:
Ik hou van plezier.
Ik ben jong (22) en student.

Goeie ingrediënten om in het uitgaansleven te passen, zou je zeggen.

Echter, ik hou ik helemaal niet van zulke uitgaanstenten. En al helemaal niet van dansen op brute muziek. Kortom: ik voel daarin niet op m'n gemak. Drukte, en niet 'natuurlijk'.

Herkent iemand dit? Hoe kun je dit 'vervangen'? Want thuiszitten is ook niks..
is dit een match?
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_73345506
Aw
Noot noot.
pi_73345564
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 21:46 schreef JimmyWooh het volgende:
Ik hou van plezier.
Ik ben jong (22) en student
Check, same here...

Waar zou je het zelf door willen vervangen? Ik doe zelf genoeg leuke dingen en verveel me absoluut niet theater, bioscoop enzzz maar ik hou er niet van om om 4 uur 's nachts thuis te komen waardoor mn volgende dag ook verpest is want heb ook een hekel aan uitslapen

Vandaag bijv gewerkt van 09.00 tot 20.00 en ben gewoon moe en heb geen zin meer om nog ergens heen te gaan. Ik wil gewoon nog even lekker een filmpje kijken en dan m'n bed in

Heb trouwens wel vaak het idee me te moeten 'verantwoorden' dat ik het niet leuk vind....het hoort er toch een beetje bij om het leuk te vinden
pi_73345589
Ik vind het ook stom.
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 22:12:52 #18
254558 tomtomkortom
ik maak plaatjes
pi_73345624
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 22:10 schreef Trusten het volgende:

[..]

Check, same here...

Waar zou je het zelf door willen vervangen? Ik doe zelf genoeg leuke dingen en verveel me absoluut niet theater, bioscoop enzzz maar ik hou er niet van om om 4 uur 's nachts thuis te komen waardoor mn volgende dag ook verpest is want heb ook een hekel aan uitslapen

Heb trouwens wel vaak het idee me te moeten 'verantwoorden' dat ik het niet leuk vind....het hoort er toch een beetje bij om het leuk te vinden
Herkenbaar. Vrienden die stappen, snappen me ook niet. En andersom: ik hen niet ;-)
pi_73345678
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 22:12 schreef tomtomkortom het volgende:
Herkenbaar. Vrienden die stappen, snappen me ook niet. En andersom: ik hen niet ;-)
Je bent dan ook meteen 'saai'. Tja...dan maar de stempel saai (heeft wel even geduurd voordat ik dat ook echt meende ). Ik vind mezelf niet saai, ik ben niet wereldvreemd en zit ook geen 24 uur per dag thuis ofzo

Tis een beetje hetzelfde als dat je tegen mensen die heel erg van vis houden zegt dat je geen vis lust. Dan zeggen ze van 'moet je eens tonijnbiefstuk proberen, dat is net vlees!'. Mensen die heel erg van stappen houden beginnen altijd alle soorten van uitgaan op te noemen ("maar er bestaan ook rustige cafés" etc )
pi_73345745
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 22:14 schreef Trusten het volgende:

Je bent dan ook meteen 'saai'. Tja...dan maar de stempel saai (heeft wel even geduurd voordat ik dat ook echt meende ). Ik vind mezelf niet saai, ik ben niet wereldvreemd en zit ook geen 24 uur per dag thuis ofzo
Oh wat lief, je bent onzeker.
Niet nodig.
pi_73345787
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 22:16 schreef Gordijn het volgende:
Oh wat lief, je bent onzeker.
Bedankt voor deze analyse
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 22:21:07 #22
271538 Brainfish
Vis met borsthaar
pi_73345905
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 22:12 schreef tomtomkortom het volgende:

[..]

Het is dan ook een soort ongeschreven norm voor de doorsnee-jeugd. Zelfs als iemand geen bijbaan heeft schijnt hij zich al te moeten verdedigen. Mja, wie daar ooit begonnen mee is..
It's fun to lose.
And to pretend.
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 22:22:11 #23
80089 kres
Komt goed...
pi_73345936
28 en ik moet er ook niet veel van hebben...

Heel soms komt het me aanwaaien en dan ga ik een avondje uit maar voor de rest hou ik het lekker rustig...

Dus zo raar ben je niet hoor.....

@ Apotheose....
Oh my god... you fell out of the ugly tree and hit every branch on the way down
pi_73345939
ik vind uitgaan leuk
ik weet ben nu thuis en hoor nu uit te gaan
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 22:24:40 #25
254558 tomtomkortom
ik maak plaatjes
pi_73346017
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 22:21 schreef Brainfish het volgende:

[..]

Het is dan ook een soort ongeschreven norm voor de doorsnee-jeugd. Zelfs als iemand geen bijbaan heeft schijnt hij zich al te moeten verdedigen. Mja, wie daar ooit begonnen mee is..
Eens. Het is inderdaad bijna vanzelfsprekend dat je stappen leuk moet vinden. En meedoen met de massa hoeft niet. Het is en blijft een keuze.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')