Is dat alleen omdat je uitgaan niets vind of omdat er geen vrienden zijn om bij op bezoek te gaan? Niet denigrerend bedoelt hoor maar gewoon uit interesse.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:50 schreef Maraca het volgende:
Zeer herkenbaar (21). 't is zaterdagavond en ik zit huiswerk te maken
Nou ja, eigenlijk precies hetzelfde hier. Al mijn hele leven. Ik heb vrienden die uitgaan en vrienden die niet uitgaan. Ze hebben het maar te accepteren dat ik niet ga. Om 2 redenen:quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:52 schreef tonja het volgende:
Zeer herkenbaar! Ik hou er nu niet van en heb er nooit van gehouden. Ik vind het heerlijk om met vrienden in een rustige kroeg lekker te ouwehoeren, maar als het superdruk is en de muziek nauwelijks te overschreeuwen is, haak ik ook af.
Er zijn, in Amsterdam waar ik woon, wel kroegjes waar je lekker rustig kan drinken en ouwehoeren.
*eensch is. uitgaan is overrated.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:52 schreef tonja het volgende:
Zeer herkenbaar! Ik hou er nu niet van en heb er nooit van gehouden. Ik vind het heerlijk om met vrienden in een rustige kroeg lekker te ouwehoeren, maar als het superdruk is en de muziek nauwelijks te overschreeuwen is, haak ik ook af.
Er zijn, in Amsterdam waar ik woon, wel kroegjes waar je lekker rustig kan drinken en ouwehoeren.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:50 schreef Maraca het volgende:
Zeer herkenbaar (21). 't is zaterdagavond en ik zit huiswerk te maken
is dit een match?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:46 schreef JimmyWooh het volgende:
Ik hou van mensen, en met ze om te gaan.
Ik hou van plezier.
Ik hou van nieuwe mensen ontmoeten.
Ik ben jong (22) en student.
Goeie ingrediënten om in het uitgaansleven te passen, zou je zeggen.
Echter, ik hou ik helemaal niet van zulke uitgaanstenten. En al helemaal niet van dansen op brute muziek. Kortom: ik voel daarin niet op m'n gemak. Drukte, en niet 'natuurlijk'.
Herkent iemand dit? Hoe kun je dit 'vervangen'? Want thuiszitten is ook niks..
Check, same here...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:46 schreef JimmyWooh het volgende:
Ik hou van mensen, en met ze om te gaan.
Ik hou van plezier.
Ik hou van nieuwe mensen ontmoeten.
Ik ben jong (22) en student
Herkenbaar. Vrienden die stappen, snappen me ook niet. En andersom: ik hen niet ;-)quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:10 schreef Trusten het volgende:
[..]
Check, same here...
Waar zou je het zelf door willen vervangen? Ik doe zelf genoeg leuke dingen en verveel me absoluut niet theater, bioscoop enzzz maar ik hou er niet van om om 4 uur 's nachts thuis te komen waardoor mn volgende dag ook verpest is want heb ook een hekel aan uitslapen![]()
Heb trouwens wel vaak het idee me te moeten 'verantwoorden' dat ik het niet leuk vind....het hoort er toch een beetje bij om het leuk te vinden
Je bent dan ook meteen 'saai'. Tja...dan maar de stempel saai (heeft wel even geduurd voordat ik dat ook echt meendequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:12 schreef tomtomkortom het volgende:
Herkenbaar. Vrienden die stappen, snappen me ook niet. En andersom: ik hen niet ;-)
Oh wat lief, je bent onzeker.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:14 schreef Trusten het volgende:
Je bent dan ook meteen 'saai'. Tja...dan maar de stempel saai (heeft wel even geduurd voordat ik dat ook echt meende). Ik vind mezelf niet saai, ik ben niet wereldvreemd en zit ook geen 24 uur per dag thuis ofzo
Bedankt voor deze analysequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:16 schreef Gordijn het volgende:
Oh wat lief, je bent onzeker.
Het is dan ook een soort ongeschreven norm voor de doorsnee-jeugd. Zelfs als iemand geen bijbaan heeft schijnt hij zich al te moeten verdedigen. Mja, wie daar ooit begonnen mee is..quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:12 schreef tomtomkortom het volgende:
[..]
Herkenbaar. Vrienden die stappen, snappen me ook niet. En andersom: ik hen niet ;-)
Eens. Het is inderdaad bijna vanzelfsprekend dat je stappen leuk moet vinden. En meedoen met de massa hoeft niet. Het is en blijft een keuze.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:21 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Het is dan ook een soort ongeschreven norm voor de doorsnee-jeugd. Zelfs als iemand geen bijbaan heeft schijnt hij zich al te moeten verdedigen. Mja, wie daar ooit begonnen mee is..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |