abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 22:28:03 #26
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_73346108
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 22:08 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

[..]

is dit een match?
Eeeh
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_73347425
Ik (19) hou zelf ook niet van uitgaan, maar wel zeker van een lekker biertje drinken met vrienden. Ik ben dan ook praktisch elk weekend te vinden of in t shoppingcentrum of snookercentrum. Aangezien poolen ook nog een van mn hobby's is maakt t alleen maar beter. Ook zitten we vaak gewoon bij vrienden thuis een biertje te drinken. In mn studentenhuis gaan er per week ook zeg maar een krat per persoon door, en ook onze waterpijp wordt geregeld gebruikt.

Waar ik mij zeg maar zelf het meest aan kan ergeren over dit onderwerp is dan anderen zich niet in je kunnen verplaatsen en het niet snel accepteren dat je gewoon niet graag uitgaat. Uitgaan zorgt namelijk voor hen voor de meeste contacten die ze hebben, en als je volgens hen niet uitgaat heb je ook maar heel weinig contacten, dus proberen ze je altijd over te halen om ook uit te gaan. Ze horen gewoon te accepteren dat ik dat gewoon niet zo vaak doe als zij zelf. T is namelijk ook niet zo dat ik helemaal niet uit ga, ik ga voor mijn doen vaak zat naar een concert toe enzo.
Omnia vincit amor, nos et cedamus amori
pi_73348923
Niet dat ik een enorme feestbeest, maar ik vind het wel opvallend dat velen bij uitgaan gelijk denken aan harde muziek en veel zuipen. Natuurlijk zijn er tenten waar dat gebeurt, maar bij de feesten die ik zelf bezoek hangt altijd een relaxte sfeer.
ROBODEMONS..................|:(
  zondag 4 oktober 2009 @ 00:35:29 #30
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_73348972
Meld !
21 en ik heb het wel eens een halfjaar lang non stop gedaan tijdens de zomervakantiebaan op Terschelling.
Dat was geweldig maar gewoon het uitgaan in je eigen woonplaats. Nee totaal niet boeiend.
Zit ik daar met mijn roomate. Allemaal mensen om ons heen. Die druk zijn en schreeuwen.

Nee dan zit ik liever thuis filmpje kijken.. Bij vrienden op visite.
Jointje roken dat soort dingen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_73348979
Ik zal niet zeggen typisch, maar ik vind het wel grappig dat de meerderheid hier niet zo van uitgaan is
Waar ik mij overigens deels bij aansluit
Beneath the gold, bitter steel
  zondag 4 oktober 2009 @ 00:36:52 #32
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_73348994
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 00:35 schreef Fingon het volgende:
Ik zal niet zeggen typisch, maar ik vind het wel grappig dat de meerderheid hier niet zo van uitgaan is
We hebben allemaal asperger hier he
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_73349020
Ik hou overigens ook niet van tenten met harde muziek, geef mij maar lekkere lounge muziek, of de rokersruimte is vaak ook wel te doen, ondanks de rook
Verder houd ik wel van concerten waar je gewoon lekker los kan gaan, dat is ook meer mijn muziek
Beneath the gold, bitter steel
pi_73349101
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 00:32 schreef Morrigan het volgende:
Niet dat ik een enorme feestbeest, maar ik vind het wel opvallend dat velen bij uitgaan gelijk denken aan harde muziek en veel zuipen. Natuurlijk zijn er tenten waar dat gebeurt, maar bij de feesten die ik zelf bezoek hangt altijd een relaxte sfeer.
Waar ga je heen dan?
pi_73349149
Ik heb er ook niks mee en ben ook student.

Ik heb zoiets van ja, ik vind het leuk om met je om te gaan, maar ik vind dat uitgaan gewoon niks. Dus als mensen dan graag willen uitgaan moeten ze ook nog andere vrienden zoeken naast mij.

Gewoon niet doen als je het niet leuk vindt?

concerten af en toe kan ik wel waarderen.
  zondag 4 oktober 2009 @ 01:02:39 #36
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_73349391
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 00:46 schreef IHVK het volgende:

concerten af en toe kan ik wel waarderen.
Een concert vind ik weer een heel ander verhaal, daar ga je heen voor de muziek en niet om te ouwehoeren.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_73350407
Hoe kom ik in contact met mensen, en daarmee plezier maken?

Sporten geen optie.

En karten/activiteit is ook weer wat 'te gemaakt'.
pi_73350734
Edit; niet nodig.

[ Bericht 96% gewijzigd door rene90 op 04-10-2009 06:25:17 ]
  zondag 4 oktober 2009 @ 05:38:57 #39
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_73350789
Edit; niet nodig.

[ Bericht 95% gewijzigd door rene90 op 04-10-2009 06:25:36 ]
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_73351418
uitgaan wat betreft feesten is puur om wasted te raken en makkelijk chicks te scoren. Het heeft wel iets, maar op een gegeven moment is het wel erg oppervlakkig allemaal. Dat dan in combinatie met de brakheid van de volgende dag, mogelijke opstootjes met engelse schijthooligans op leidseplein, en het gevoel van: "waar ben ik eigenlijk echt mee bezig", hebben ervoor gezorgd dat ik ook weinig uitga (21 jaar oud)
  zondag 4 oktober 2009 @ 09:29:37 #41
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_73351494
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 00:35 schreef Fingon het volgende:
k denk dat het vooral komt omdat mensen dieniet van uitgaan houden dit topic lezen
  zondag 4 oktober 2009 @ 10:43:53 #42
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_73352098
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 09:29 schreef makkie88 het volgende:

[..]

k denk dat het vooral komt omdat mensen dieniet van uitgaan houden dit topic lezen
Ik denk eerder dat het komt omdat de mensen die wel van uitgaan houden, dat gisterenavond ook deden en nu nog slapen
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_73352253
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 00:43 schreef Thomass het volgende:

[..]

Waar ga je heen dan?
Ik ga niet naar vaste plekken, maar kijk of er toevallig binnenkort een leuk feestje is. Vaak toch wel de onbekende 'gothic" feestjes. Het is trouwens niet zo dat iedereen daar in zwarte gewaden komt en een groot deel draagt gewoon casueel kleding. Wel vind ik het aantrekkelijker dan populaire feesten omdat de muziek nooit zo idioot hard staat en de bezoekers niet komen om zich helemaal vol te gieten. Vandaar dat er ook een relaxte sfeer hangt.
ROBODEMONS..................|:(
pi_73352326
je bent niet de enige hoor

ben nu 24 en heb er nooit echt van gehouden. Ga liever naar een café lekker avondje biertjes drinken en ouwehoeren over vanalles en nog wat. Eens in de paar maanden heb ik de kolder in mijn kop en ga ik naar een studentenfeest in Doornroosje, en dan heb ik het daarna wel weer even gehad met drukte, dansende mensen en harde muziek

Gewoon lekker gaan kroegen, idd bowlen ( te triest, maar erg leuk!) of gewoon bij iemand thuis leuke films kijken onder het genot van een biertje
Ja doei.
pi_73352488
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 11:01 schreef motorbloempje het volgende:
je bent niet de enige hoor

ben nu 24 en heb er nooit echt van gehouden. Ga liever naar een café lekker avondje biertjes drinken en ouwehoeren over vanalles en nog wat. Eens in de paar maanden heb ik de kolder in mijn kop en ga ik naar een studentenfeest in Doornroosje, en dan heb ik het daarna wel weer even gehad met drukte, dansende mensen en harde muziek

Gewoon lekker gaan kroegen, idd bowlen ( te triest, maar erg leuk!) of gewoon bij iemand thuis leuke films kijken onder het genot van een biertje
Ja precies! Dit dus
Ik vind de sfeer ook niet prettig in zo een typisch café. In mijn ogen heerst er altijd wel een bepaald agressief sfeertje tussen bepaalde groepen en kan het zomaar ineens gaan donderen. Verder natuurlijk de irritante mensen die niet tegen drank kunnen Ook gaan veel mensen, heb ik het idee, naar zo een café puur om een lekker wijf / kerel tegen het lijf te lopen zodat ze iets te batsen hebben die avond. Alhoewel ik niets tegen batsen heb vind ik de combinatie van bovengenoemde feiten nogal primitief en inderdaad ook geforceerd.
pi_73352514
Edit; niet nodig.

[ Bericht 72% gewijzigd door rene90 op 04-10-2009 16:36:39 ]
Whaaaat???? No money?
pi_73352546
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 11:01 schreef motorbloempje het volgende:
Wat kunt jij goed zingen trouwens!
pi_73352577
Ik houd daar ook niet van. Ik ga gezellig ieder weekend een paar biertjes drinken in de kroeg en bijkletsen met vrienden. Filmpje af en toe, spelletjesavond.

Doe gewoon wat zelf goed voelt. Je bent volwassen, en niemand zal je meer raar aankijken op iets wat je doet, en ookal doen ze dat, their loss. Doe je eigen ding, en ga vooral niet met de massa mee, omdat iedereen dat doet.
pi_73352584
Probeer eens een lounge club. Rustig, relax uitgaan.
Death solves all problems: no man, no problem.
pi_73352912
Je houdt niet van uitgaan, dat kan, punt. Vervangen met hetgeen wat je wel graag doet. Klaar!
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')