Nee dat vertel ik ook helemaal niet.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:57 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
En nu vertellen dat je in 1986 geboren ben
Popje, we kunnen allemaal zien dat jij het gepost hebt. Dus je hoeft niet elke keer ANNA er onder te zetten.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:59 schreef Anna1986 het volgende:
[..]
Nee dat vertel ik ook helemaal niet.
ANNA
Oke, het is je vergevenquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:58 schreef Anna1986 het volgende:
De helft van de mensen gaat vreemd dus niet alleen vrouwen. Ik ben de enige niet, goed is het niet.
ANNA
quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:00 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Popje, we kunnen allemaal zien dat jij het gepost hebt. Dus je hoeft niet elke keer ANNA er onder te zetten.
Groetjes,
Ripley
Ja, nu eventjes. Maar Jantje lacht, Jantje huilt. Vroeg of laat klapt de boel en dan ben je verre van vrolijk. Hou jezelf niet voor gek met dit soort onzin als hierboven. Wees gewoon eerlijk naar jezelf en anderen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:53 schreef Anna1986 het volgende:
Maar wat ik doe is niet goed dat weet ik ik ben heel erg fout bezig dat hoef ook niemand mij te vertellen het hoort niet .Maar toch denk ik er niet aan te stoppen , ik wil en kan dit niet missen en hoe gek het ook klink mijn relatie word er beter van ik ben vrolijker enzovoort.
Op basis van leugens en bedrog, dus of dat nu echt beter is of schijn ...quote:.Maar toch denk ik er niet aan te stoppen , ik wil en kan dit niet missen en hoe gek het ook klink mijn relatie word er beter van ik ben vrolijker enzovoort.
Dat zeggen we toch ook niet? Het is gewoon opvallend dat het vooral vrouwen zijn met dit soort topics de laatste tijd.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:58 schreef Anna1986 het volgende:
De helft van de mensen gaat vreemd dus niet alleen vrouwen. Ik ben de enige niet, goed is het niet.
ANNA
Misschien zit je in een sleur met je ene relatie, en doe je dit om het spannend te maken. ga iig je eerste relatie eerst oppimpen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:59 schreef Anna1986 het volgende:
[..]
Nee dat vertel ik ook helemaal niet.
ANNA
Ik zit nu beter in mijn vel dan ooit te voren dat bedoel ik ermeequote:Op dinsdag 8 december 2009 13:01 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ja, nu eventjes. Maar Jantje lacht, Jantje huilt. Vroeg of laat klapt de boel en dan ben je verre van vrolijk. Hou jezelf niet voor gek met dit soort onzin als hierboven. Wees gewoon eerlijk naar jezelf en anderen.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:00 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Popje, we kunnen allemaal zien dat jij het gepost hebt. Dus je hoeft niet elke keer ANNA er onder te zetten.
Groetjes,
Ripley
Klopt dat de sleur wel is toegeslagen maar wie heeft daar geen last van. Als ik bij mijn minnaar ben voel ik me weer 18.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:02 schreef Schuttingbeer het volgende:
[..]
Misschien zit je in een sleur met je ene relatie, en doe je dit om het spannend te maken. ga iig je eerste relatie eerst oppimpen.
ANNA
Ben je nou geboren in 1986?quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:03 schreef Anna1986 het volgende:
[..]
Klopt dat de sleur wel is toegeslagen maar wie heeft daar geen last van. Als ik bij mijn minnaar ben voel ik me weer 18.
Als je man nou ook nog even iemand on the side neukt, voelt hij zich ook weer vrolijk en jong en leven jullie samen nog lang en gelukkig!quote:
Ja, omdat je ego wordt gestreeld en je jezelf op dit moment weer mooi en aantrekkelijk vindt door de aandacht die je krijgt. Maar het is een doodlopende weg, dat weet jij ook wel. Alhoewel je probeert jezelf voor de gek te houden, zoals in je OP te lezen valt.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:02 schreef Anna1986 het volgende:
[..]
Ik zit nu beter in mijn vel dan ooit te voren dat bedoel ik ermee
waarom zet je dan 1986 achter je nickname?quote:
De waarheid gewoon keihard.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:05 schreef Re het volgende:
zo, wat opgeschoond, wordt een beetje moe van al die ongenuanceerde one-liners
Ze kan ook eens denken aan haar vent thuis die van niets weet. Als ze een beetje eer en geweten in dr donder had gehad was ze allang met die relatie gekapt. Beetje kansloze opmerking dit: zij mag lekker genieten en dr vent mag thuis op de bank gaan wachten tot ze uitgewoond thuis komt?quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:09 schreef capricia het volgende:
Anna, het is inderdaad niet zo netjes, maar als je het toch doet, zorg er dan voor dat je er goed van geniet! Je leeft tenslotte maar 1 keer
Hij hoeft er toch niet achter te komen?quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:10 schreef Barbusse het volgende:
Maar oké, serieus dan. Is het tegenwoordig nou echt een onmogelijke opgave om de sleur in een relatie te verdrijven mèt je partner, in plaats van iemand anders? Laten we vooral als er kinderen in het spel zijn niks meer investeren in de relatie zeg, stel je eens voor.![]()
En dat TS beter in d'r vel zit nu ze een minnaar heeft en tegelijkertijd vrijwel niks zegt over hoe haar vent er eventueel onder zal zijn als hij erachter komt zegt veel over haar.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Hij hoeft er toch niet achter te komen?
Hear hear.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
waarom zet je dan 1986 achter je nickname?
Maargoed... vreemdgaan heeft nooit een enkel excuusookal voel jij je goed.. hoe denk je dat de andere partij zich voelt? En hoe kun je je dan nog goed voelen als je je dat beseft?
Ik denk dat dat een vraag is die TS zichzelf moet stellen. Ik kan me voorstellen dat ze zich aangetrokken voelt tot een andere vent hoor. Maar ze heeft een relatie en ze hebben samen kinderen. Het is aan haar om erachter te komen wat ze op het spel zet. En of het 't allemaal waard is.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar vind je het dan ook best als jouw vent vreemdgaat, zolang jij het maar niet weet?quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Stel nou dat hij er niet achter komt, en TS voelt zich er beter door, en zoals ze zelf schrijft: Ze voelt zich hierdoor ook beter in haar eigen relatie...wat is er dan precies mis?quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]Dat is zo mogelijk nog achterbakser. Waar gaat het heen met die vrouwen van tegenwoordig
![]()
Je kan je ook afvragen waar je partner het aan verdiend heeft om zo behandeld te worden. Maar nee, egoistisch zijn is blijkbaar leuker
Waarom zou het niet goed zijn om het geheim te houden??quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:07 schreef OmniRocket het volgende:
Zulke geheimen bewaren naar je man toe is nooit goed. Als hij er achter komt zit je sowieso met de gebakken peren. Je kan er het best mee stoppen als je je relatie met je man wil blijven houden.
Wat een rare vraag...dan weet ik het toch nietquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:15 schreef error_404 het volgende:
[..]
Maar vind je het dan ook best als jouw vent vreemdgaat, zolang jij het maar niet weet?
Dat denk ik dus ook.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:15 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
Waarom zou het niet goed zijn om het geheim te houden??
Nu heeft niemand er last van, alleen Anna zelf misschien (schuldgevoel?)
denk dat als je alles opbiecht dat je dan pas schade aanricht
euh, het feit dat ze een ongelofelijke trut is die geen relatie waardig is?quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Stel nou dat hij er niet achter komt, en TS voelt zich er beter door, en zoals ze zelf schrijft: Ze voelt zich hierdoor ook beter in haar eigen relatie...wat is er dan precies mis?
Dan zou je onderhand toch wel beter moeten weten. Vreemdgaan is mischien leuk en spannend als je 18 bent maar bijna 40 (ohnee eind 30quote:
Laat ik het anders formuleren; ik neem aan dat je het niet leuk vind als je man vreemd zou gaan, toch?quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat een rare vraag...dan weet ik het toch niet
Nogmaals: En als hij er nou niet achter komt?quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
euh, het feit dat ze een ongelofelijke trut is die geen relatie waardig is?kommop zeg
als jij haar partner was en je denkt eerst "goh, onze relatie loopt weer lekker
" en na een paar maanden/jaar kom je er achter dat dat alleen maar was omdat ze een ander lag te krikken
Het feit dat je de belangrijkste huwelijksgelofte breekt? Dit is puur goedlullen voor eigen gewin, om dat kleine stemmetje in het achterhoofd te proberen te verdringen. Dat kleine stemmetje heet je Geweten, en dat is niet voor niets daar.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Stel nou dat hij er niet achter komt, en TS voelt zich er beter door, en zoals ze zelf schrijft: Ze voelt zich hierdoor ook beter in haar eigen relatie...wat is er dan precies mis?
Niet opbiechten kan soms inderdaad beter zijn, vaak doen mensend at alleen uit schuldgevoel.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:15 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
Waarom zou het niet goed zijn om het geheim te houden??
Nu heeft niemand er last van, alleen Anna zelf misschien (schuldgevoel?)
denk dat als je alles opbiecht dat je dan pas schade aanricht
Kom op, je kan het je heus wel indenken: opeens is je partner weer helemaal vrolijk, opgeleeft en zit er opeens pit in je relatie, en dan kom je er na 2 jaar achter dat het niet door jou komt maar door een ander. Dan voel je je toch gepiepeld of niet?quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat een rare vraag...dan weet ik het toch niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |