Hallo, ook maar eens posten,
Ik heb een relatie ,een kind maar voel mij niet echt gelukkig meer in deze relatie.Nu heb ik een paar maanden geleden contact gekregen met een oude jeugdliefde van 25 jaar geleden toen hebben we nooit iets gehad was ik alleen maar hevig verliefd. Ik heb hem al die jaren wel gezien hij is de broer van mijn beste vriend en zwager van mijn vriendin maar wij gingen nooit samen met elkaar om maar sind 2 maanden dus wel dit is begonnen met smsjes en msn en als snel ging dit over sex.Het was voor beide een spelletje een beetje lekker geil met elkaar bezig zijn puur me sms en msn maar sinds een maand spreken we dus ook af.ook als geintje begonnen hij sms te een keer dat hij onder de douche vandaan kwam en naakt rondliep waarop ik zei dat wil ik zien en hij zei kom maar kijken dan. Zo is het een beetje begonnen ik dacht ik ga langs hij kleed zich toch niet uit maar dat deed hij wel en zo zijn we elke keer een beetje verder gegaan,tot gisteravond we eigelijk van alles hebben gedaan samen behalve dan met elkaar naar bed gaan.
Dus ondanks dat we niet met elkaar naar bed gaan ga ik dus vreemd. Ik was gisteren ook erg in de war daarna er is van liefde geen sprake hij wil geen relatie meer omdat hij vorig jaar bij zn vriendin is weggegaan en nu zijn kind bijna niet zie hij is zo gekwetst dat hij niemand dichtbij laat komen.Hij vind het gewoon leuk om soms even samen te zijn en dat wil ik dus ook oke heel eerlijk ben ik misscien wel een beetje verliefd, weet ik niet ik mag hem gewoon graag en vind het leuk met hem.
Maar wat ik doe is niet goed dat weet ik ik ben heel erg fout bezig dat hoef ook niemand mij te vertellen het hoort niet .Maar toch denk ik er niet aan te stoppen , ik wil en kan dit niet missen en hoe gek het ook klink mijn relatie word er beter van ik ben vrolijker enzovoort.
ik weet dat het nooit een relatie word met mijn minnaar en dat het ooit over zal gaan maar zolang het duur wil en zal ik er van genieten hoe fout hoe verkeerd ook.
ik weet niet wat ik verwacht door het plaatsen van mijn verhaal maar wou het gewoon kwijt
groetjes
ANNA