abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74265669
Misschien herkenbaar voor iemand. Ervaringen. Stel, je gaat ergens heen. Naar een museum in je eentje. Of je gaat zwemmen. Of iets dergelijks. .

Been there, done that. Maar was het leuk? Mwoah. Ik was daar in mijn eentje.

Toch als iemand anders erbij is, kijk je ineens heel anders tegen die musea aan. Waarom wordt het pas/leuk mooi als je het deelt met iemand? En niet in je eentje. .
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 23:30:57 #2
245489 IceBeach
Ice... on the beach
pi_74265738
Iets in je eentje doen is niet per se saai, maar samen ergens heen gaan is leuker omdat je er dan later nog eens over kan praten o.i.d.
Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.
pi_74265762
Vreugde is pas leuk als iemand waar je om geeft die vreugde aan je kan zien en met je kan delen.
Je TT zegt het eigenlijk al...
pi_74265771
Ego.
pi_74267084
Poepen, dat is het enige moment dat je NIET moet delen. Voor de rest is het geen probleem.
  zondag 1 november 2009 @ 00:48:18 #6
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_74267340
Omdat je dan je gedachten kunt delen en het er naderhand ook nog eens over kunt hebben. Opgelost.
pi_74267591
Ik merk dat ik kan genieten van het feit dat ik die ander zie genieten...dat vind ik soms belangrijker dan de locatie/activiteit zelf.
pi_74268668
ik denk dat de activiteit zelf even leuk is, of je nu alleen of met zijn tweeën bent.. alleen de gezelligheid eromheen maakt dat de activiteit in leuker lijkt als je met zijn tweeën bent..
pi_74269163
Als ik mijn totale leven bekijk en zie wanneer ik de memorabele momenten meemaak, dan ben ik op zulke momenten vaak alleen. Er zijn dan geen belemmeringen waardoor ik in elke situatie precies kan handelen zoals ik zelf wil en dan ben ik op mijn best.

Ik onderneem de laatste tijd veel meer alleen en moet zeggen dat de gedachte herkenbaar is. Ik los het op door me socialer op te stellen en met voor mij vreemde mensen te praten. Ik was deze week in een museum. Als ik ergens naar kijk, iets ervaar waarover ik iets kwijt wil en naast me staan mensen, dan spreek ik ze aan. Je merkt snel genoeg of ze het leuk vinden (vrijwel altijd wel) en anders loop je weer vrolijk door.
  zondag 1 november 2009 @ 03:21:01 #10
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_74269176
Ja leuk, met haar naar de bios gaan en om het half uur moeten uitleggen waar de film nou over gaat.

Samen inparkeren, zij begint, stresst en ik moet het afmaken. .
pi_74273171
quote:
Op zondag 1 november 2009 03:21 schreef Xebrozius het volgende:
Ja leuk, met haar naar de bios gaan en om het half uur moeten uitleggen waar de film nou over gaat.

Samen inparkeren, zij begint, stresst en ik moet het afmaken. .
Toch maar een ander vriendinnetje zoeken?
Ja, die met de ballen in de bek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')