Een paarden horoscoopquote:
Lach er nog maar even om, heb al een verbetering aangevraagdquote:Op woensdag 2 september 2009 07:25 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Een paarden horoscoop
Ach ja zal wel door je blessure komenquote:Op woensdag 2 september 2009 07:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lach er nog maar even om, heb al een verbetering aangevraagd
Ja! Dat is het!quote:Op woensdag 2 september 2009 07:29 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ach ja zal wel door je blessure komen
Dat is nog is creatief lezenquote:Op woensdag 2 september 2009 07:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik las: Geniet maar slaap met renate
Kwestie van nog niet helemaal wakker zijn ..quote:Op woensdag 2 september 2009 07:56 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dat is nog is creatief lezen
Bij de eerste keer dacht ik dat je gewoon pech had. Bij de 2e keer in 2 dagen ga ik me toch ernstig afvragen wat je in die auto aan het doen bent.quote:Op woensdag 2 september 2009 07:54 schreef KudFokker het volgende:
Echt serieus: shoot me
Na eergisteren de hond dood gereden te hebben, heb ik serieus gisteravond hun kat aangereden...
De kat leeft gelukkig nog wel en heeft niksnjah, hij heeft nu nog 8 levens over
Hij schoot achter een auto vandaan op de parkeer plaats...quote:Op woensdag 2 september 2009 08:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij de eerste keer dacht ik dat je gewoon pech had. Bij de 2e keer in 2 dagen ga ik me toch ernstig afvragen wat je in die auto aan het doen bent.
Misschien heb je kut buren die hun dieren mishandelen. Gevolg is Suicide animals.quote:Op woensdag 2 september 2009 09:08 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hij schoot achter een auto vandaan op de parkeer plaats...
Ik reed echt maar 10 km/u gelukkig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |