quote:Op donderdag 3 september 2009 20:43 schreef Rosbief het volgende:
Je hebt de juiste keuze gemaakt.
Alle onderstaande reacties zullen dit alleen maar bevestigen!
En waarop heb jij die mening gebaseerd? 'niet goed behandeld' vind ik vrij vaag...quote:Op donderdag 3 september 2009 20:34 schreef ddee het volgende:
Een familielid van mij werkt bij een baas die zijn dieren niet goed behandeld .
Mensen die gelijk bij een of andere istantie gaan klagen zonder eerst naar de veroorzaker van het probleem te stappen hebben zelden de juiste keuze gemaakt.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:43 schreef Rosbief het volgende:
Je hebt de juiste keuze gemaakt.
Alle onderstaande reacties zullen dit alleen maar bevestigen!
Als er echt sprake is van dierenmishandeling en dat familielid niet zelf ingegrepen heeft of tenminste opgestapt is, verdient 'ie niet beter.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:11 schreef reetveter het volgende:
Zo TS, wat ben jij een dikke teringlijer zeg. Over een paar dagen staat je familielid op straat en heb je het helemaal gemaakt
Mijn zegen heb jequote:Op donderdag 3 september 2009 21:20 schreef ddee het volgende:
ja ik had het niet mogen doen. als hij ontslagen wordt zit ik in de shit, maar iemand moest toch voor die dieren opkomen (zo dacht ik toen ik klacht indiende)
Maar, heb je die vent er persoonlijk op aangesproken? Vind ik toch wel een relevant iets om te weten.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:20 schreef ddee het volgende:
ja ik had het niet mogen doen. als hij ontslagen wordt zit ik in de shit, maar iemand moest toch voor die dieren opkomen (zo dacht ik toen ik klacht indiende)
Had hij zelf maar het lef moeten hebben om in te grijpen . . .quote:Op donderdag 3 september 2009 21:20 schreef ddee het volgende:
Inderdaad, dat je gewoon dieren kapot laat gaan omdat je te beroerd bent om een poot uit te steken. Wat een walgelijke mensen bestaan op deze wereld zeg.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:14 schreef Meddo het volgende:
Verdomme zegVieze NSB'er
![]()
Dit is nu de toekomst van Nederland
quote:Op donderdag 3 september 2009 21:44 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Inderdaad, dat je gewoon dieren kapot laat gaan omdat je te beroerd bent om een poot uit te steken. Wat een walgelijke mensen bestaan op deze wereld zeg.
Inderdaad,juist gehandeld dierenbescherming komt niet snel in actie ,dus het was goed mis .quote:Op donderdag 3 september 2009 21:20 schreef ddee het volgende:
eensch!quote:Op donderdag 3 september 2009 21:43 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Had hij zelf maar het lef moeten hebben om in te grijpen . . .
Je bent mijn Held(-in) van de Maand, eerlijk waar.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:34 schreef ddee het volgende:
Een familielid van mij werkt bij een baas die zijn dieren niet goed behandeld . Omdat ik hier moeilijk mee kon leven heb ik de dierenbescherming gestuurd. Die hebben vaststellingen gedaan. En er komt een rechtzaak.
Dit familielid (en de rest van de familie) is nu boos omdat ik zijn baan in gevaar heb gebracht. Ik had moeten zwijgen. Iemand een opinie hierover? Het ging om huisdieren en ik heb het anoniem gedaan om dit familmielid niet in gevaar te bregen. Ik heb het hem wel opgebiecht dat ik de klacht heb ingediend (misschien stom, maar hij vroeg het en ik wou nu ook niet staan liegen).
Als jij ernstig mishandeld wordt en je kunt je niet verstaanbaar maken, dan spreken we mekaar weerquote:Op donderdag 3 september 2009 21:59 schreef DirkZz het volgende:
Overdreven dieren hippies hier
Mens > Dieren.
Ik ben een mensquote:Op donderdag 3 september 2009 22:01 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Als jij ernstig mishandeld wordt en je kunt je niet verstaanbaar maken, dan spreken we mekaar weer
Dieren mishandelen met opzet ben ik tegen, maar dat is ieder mens. ( helemaal dat zieke gedoe rond bont enzo).quote:Op donderdag 3 september 2009 22:06 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou... je gevoel voor dieren lijkt mij wat minder ontwikkeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |