abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 6 oktober 2009 @ 19:48:53 #1
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_73434187
En hier weer verder dan maar

lapo:
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 19:13 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

ja, die van mij is ook echt heel behulpzaam geweest sinds het uit is met mijn ex

oh en over je Berlijnse werk, wat is de naam van het bedrijf? ben ik nieuwsgierig naar (mag je me ook pm'en natuurlijk)
Done

[ Bericht 11% gewijzigd door Mordreth op 06-10-2009 20:35:38 ]
  Moderator dinsdag 6 oktober 2009 @ 19:50:29 #2
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_73434260
oh scheisse, vergeten er "deel 89" van te maken

gaarheid
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 19:56:38 #3
214544 J0ttem
speciale jongen
pi_73434570
tvp :p
Swiggity swooty, I'm coming for that booty.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 19:58:03 #4
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73434627
tvp
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 20:05:37 #5
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_73434951
Gaat hard met die topics... Heb er nog steeds moeite mee.

edit: niet met het hard gaan van die topics dan he
Don't let my username fool you...
pi_73435621
Pas weer een droom gehad over mijn ex. Echt een hele realistische, waarin hij toegaf nog steeds van mij te houden en me leuk te vinden. Daarin wilde hij het rustig aan nog eens proberen. Ik haat dromen.
  Moderator dinsdag 6 oktober 2009 @ 20:30:27 #7
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_73435937
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 20:23 schreef Snowcold het volgende:
Pas weer een droom gehad over mijn ex. Echt een hele realistische, waarin hij toegaf nog steeds van mij te houden en me leuk te vinden. Daarin wilde hij het rustig aan nog eens proberen. Ik haat dromen.
jep... heel naar zijn die dromen, ik heb ze regelmatig. Maar in mijn dromen wil ze het niet goedmaken of weer proberen. In mijn dromen is de steenhard en ijskoud.... just like in real life

Pfff ik verveel me, tis echt zo'n typische dinsdag avond waarop niemand zin heeft wat te doen... en waardoor je gedwongen maar thuis achter je computertje zit

  dinsdag 6 oktober 2009 @ 20:41:35 #8
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_73436405
Ook een tvp
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 20:30 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Pfff ik verveel me, tis echt zo'n typische dinsdag avond waarop niemand zin heeft wat te doen... en waardoor je gedwongen maar thuis achter je computertje zit
Thuis zitten is inderdaad niet bevorderlijk...

* RemcoDelft kijkt uit naar het vinden van werk...
censuur :O
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 21:30:44 #9
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_73438268
Pff, ben nu met haar in gesprek op MSN, gaat érg moeizaam allemaal... Doet me eigenlijk geen goed ondanks dat ik haar toch wilde spreken, ze vindt dat ik me erg laat kennen omdat ik haar nu zo negeer.
Don't let my username fool you...
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 21:32:15 #10
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73438338
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 20:23 schreef Snowcold het volgende:
Pas weer een droom gehad over mijn ex. Echt een hele realistische, waarin hij toegaf nog steeds van mij te houden en me leuk te vinden. Daarin wilde hij het rustig aan nog eens proberen. Ik haat dromen.
Zulke heb ik ook weleens gehad.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_73441193
niks te melden, tvp'tje dus
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_73441437
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 21:30 schreef Metalfreak het volgende:
Pff, ben nu met haar in gesprek op MSN, gaat érg moeizaam allemaal... Doet me eigenlijk geen goed ondanks dat ik haar toch wilde spreken, ze vindt dat ik me erg laat kennen omdat ik haar nu zo negeer.
Normaal contact houden met je ex is het moeilijkste wat er is. Het is mij ook niet gelukt. Als we elkaar zagen konden we gewoon praten maar zodra we gingen bellen/sms/msn ging het fout. Hoop dat het jouw wel lukt om normaal contact te houden.
pi_73441756
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 22:51 schreef Swatfire het volgende:

[..]

Normaal contact houden met je ex is het moeilijkste wat er is. Het is mij ook niet gelukt. Als we elkaar zagen konden we gewoon praten maar zodra we gingen bellen/sms/msn ging het fout. Hoop dat het jouw wel lukt om normaal contact te houden.
Wat bedoel je met dat het 'fout' ging?
pi_73441910
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 22:57 schreef DeuceFour het volgende:

[..]

Wat bedoel je met dat het 'fout' ging?
We hebben elkaar nog aantal keer gezien nadat het uit was. Dat ging prima en konden rustig kletsen. Maar er ontstonden irritaties over de telefoon/via sms over compleet nutteloze dingen. Die namen zo de overhand dat het contact nu geheel verbroken is.

Ik had persoonlijk ook geen behoefte aan sms/bellen zij wel. Ik zag haar liever 1x in de week om te kletsen dan dat ik haar elke dag aan de telefoon had(want nadat het uit was belde ze zogoed als elke dag nog).
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 23:13:14 #15
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_73442408
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 22:51 schreef Swatfire het volgende:

[..]

Normaal contact houden met je ex is het moeilijkste wat er is. Het is mij ook niet gelukt. Als we elkaar zagen konden we gewoon praten maar zodra we gingen bellen/sms/msn ging het fout. Hoop dat het jouw wel lukt om normaal contact te houden.
Hmm, zoals ik het straks zo merkte denk ik niet dat dat gaat lukken... Ze zei dat ze niet eens meer wist wat verliefdheid was en dat ze geprobeerd had dat bij mij te vinden, maar nu ze die nieuwe eikel heeft leren kennen, weet ze het wel weer zegt ze. Het ergste is: ze woont er volgens mij al praktisch mee samen! Ze kennen elkaar net twee weken En nee, ik kan daar niet echt mee omgaan Toen ze offline ging vond ze het ook nog nodig om er even bij te vermelden dat hij zo weer langs zou komen. Heb haar ook gezegd dat IK wel weer wist wat het was om verliefd te zijn en dat ik het super vond met haar en ook dat hoe beter ik haar heb leren kennen, des te leuker ik haar was gaan vinden. Ze zei dat ik me wel echt liet kennen omdat ik haar nu zo genegeerd had, maar dat haar leven ook wel compleet veranderd was sinds ze die eikel (sorry, heb er geen betere bewoording voor, moet die kerel al jaren echt niet) heeft leren kennen en dat ik er toch mee moest leren leven. Het probleem is dus dat ik haar toch wel regelmatig zal zien omdat haar beste vriendin de vriendin is van een van mijn beste vrienden. Zij vond het geen probleem om gewoon contact te houden, maar ik heb haar ook gevraagd of ik nu net moest doen alsof er niets gebeurd was, want sorry, dat kan ik niet... Gelukkig zei ze welf wel al dat het niet verstandig zou zijn om nu dingen met zijn tweeën te gaan doen, goh, dat ze dat toch nog doorhad...

Pfff, mijn boosheid is weer een beetje terug, maar die heb ik tegen haar weten te bedwingen gelukkig...
Don't let my username fool you...
pi_73443163
zo ik word me toch ineens een partij depri
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 23:39:26 #17
214544 J0ttem
speciale jongen
pi_73443442
Zucht, mijn ex zit door de weeks gewoon tot 24:00 op MSN ondanks dat ze vroeg op moet ivm stage. Ze zal het vast wel heel gezellig hebben met iemand die haar 'helemaal begrijpt'
Swiggity swooty, I'm coming for that booty.
pi_73443494
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 23:13 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Hmm, zoals ik het straks zo merkte denk ik niet dat dat gaat lukken... Ze zei dat ze niet eens meer wist wat verliefdheid was en dat ze geprobeerd had dat bij mij te vinden, maar nu ze die nieuwe eikel heeft leren kennen, weet ze het wel weer zegt ze. Het ergste is: ze woont er volgens mij al praktisch mee samen! Ze kennen elkaar net twee weken En nee, ik kan daar niet echt mee omgaan Toen ze offline ging vond ze het ook nog nodig om er even bij te vermelden dat hij zo weer langs zou komen. Heb haar ook gezegd dat IK wel weer wist wat het was om verliefd te zijn en dat ik het super vond met haar en ook dat hoe beter ik haar heb leren kennen, des te leuker ik haar was gaan vinden. Ze zei dat ik me wel echt liet kennen omdat ik haar nu zo genegeerd had, maar dat haar leven ook wel compleet veranderd was sinds ze die eikel (sorry, heb er geen betere bewoording voor, moet die kerel al jaren echt niet) heeft leren kennen en dat ik er toch mee moest leren leven. Het probleem is dus dat ik haar toch wel regelmatig zal zien omdat haar beste vriendin de vriendin is van een van mijn beste vrienden. Zij vond het geen probleem om gewoon contact te houden, maar ik heb haar ook gevraagd of ik nu net moest doen alsof er niets gebeurd was, want sorry, dat kan ik niet... Gelukkig zei ze welf wel al dat het niet verstandig zou zijn om nu dingen met zijn tweeën te gaan doen, goh, dat ze dat toch nog doorhad...

Pfff, mijn boosheid is weer een beetje terug, maar die heb ik tegen haar weten te bedwingen gelukkig...
Pff niks ergens dan je ex te zien met een ander als het net uit is. Ik heb af en toe ruzie gehad met me ex om een vriend die ze wel erg vaak zag. Zij altijd beweren ja hij is als een broer voor mij. Nu slaapt hij 3x per week bij haar. Ze zegt dat ze niks doen, maar das kwestie van tijd. Wilde het ook niet meemaken dus geen contact is dan ook makkelijker.
Wat helemaal kut is je nog vriendengroep deelt of dergelijke. Dat is gewoon kut. Zag het bij me beste vriend daar is die hele vrienden groep uit elkaar gespat toen echt jammer.
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 23:39 schreef J0ttem het volgende:
Zucht, mijn ex zit door de weeks gewoon tot 24:00 op MSN ondanks dat ze vroeg op moet ivm stage. Ze zal het vast wel heel gezellig hebben met iemand die haar 'helemaal begrijpt'
Vrouwen kunnen nu eenmaal niet alleen zijn. Moeten alles delen. Sinds ik uit het leven van me ex ben zit haar beste "vriend" er 4x per week . Rare wezens
pi_73443535
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 23:39 schreef J0ttem het volgende:
Zucht, mijn ex zit door de weeks gewoon tot 24:00 op MSN ondanks dat ze vroeg op moet ivm stage. Ze zal het vast wel heel gezellig hebben met iemand die haar 'helemaal begrijpt'
Of misschien kan ze ook wel niet slapen omdat er van alles in haar hoofd spookt?
Met speculeren schiet je weinig op (ja, ik weet het, moet ik zeggen )...


Met speculaasjes trouwens wel
pi_73443653
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 23:39 schreef J0ttem het volgende:
Zucht, mijn ex zit door de weeks gewoon tot 24:00 op MSN ondanks dat ze vroeg op moet ivm stage. Ze zal het vast wel heel gezellig hebben met iemand die haar 'helemaal begrijpt'
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 23:42 schreef Paikea het volgende:

[..]

Of misschien kan ze ook wel niet slapen omdat er van alles in haar hoofd spookt?
Met speculeren schiet je weinig op (ja, ik weet het, moet ik zeggen )...


Met speculaasjes trouwens wel
Inderdaad...en besides..waarom zo denken? Jullie hebben toch niks meer? Wat let je om hetzelfde te doen..
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 23:47:07 #21
214544 J0ttem
speciale jongen
pi_73443663
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 23:42 schreef Paikea het volgende:

[..]

Of misschien kan ze ook wel niet slapen omdat er van alles in haar hoofd spookt?
Met speculeren schiet je weinig op (ja, ik weet het, moet ik zeggen )...


Met speculaasjes trouwens wel
Ik ken haar goed genoeg, als ze zich druk maakt probeert ze gewoon te slapen. Toen wij in het begin naar elkaar toe groeiden zaten we ook de hele avond te kletsen tot 0:30, doet ze echt niet zonder reden
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 23:46 schreef DeuceFour het volgende:

[..]

Inderdaad...en besides..waarom zo denken? Jullie hebben toch niks meer? Wat let je om hetzelfde te doen..
Daar gaat het mij niet echt om, ik kan er gewoon niet tegen dat ze al meteen op een ander afduikt
Swiggity swooty, I'm coming for that booty.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 23:48:53 #22
214544 J0ttem
speciale jongen
pi_73443714
EDIT: oops
Swiggity swooty, I'm coming for that booty.
pi_73443751
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 23:47 schreef J0ttem het volgende:

[..]

Ik ken haar goed genoeg, als ze zich druk maakt probeert ze gewoon te slapen. Toen wij in het begin naar elkaar toe groeiden zaten we ook de hele avond te kletsen tot 0:30, doet ze echt niet zonder reden
[..]

Daar gaat het mij niet echt om, ik kan er gewoon niet tegen dat ze al meteen op een ander afduikt
Nou prima, nog een reden waarom zij jou niet waard is
pi_73443793
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 23:47 schreef J0ttem het volgende:

[..]

Ik ken haar goed genoeg, als ze zich druk maakt probeert ze gewoon te slapen. Toen wij in het begin naar elkaar toe groeiden zaten we ook de hele avond te kletsen tot 0:30, doet ze echt niet zonder reden
[..]

Daar gaat het mij niet echt om, ik kan er gewoon niet tegen dat ze al meteen op een ander afduikt
Maar je weet helemaal niet of dat daadwerkelijk aan de hand is! Je maakt jezelf nu een beetje gek denk ik.
ZIj is tot 24.00 online, maar jij ook dan! Misschien moet ze het wel van zich af praten....

Waarschijnlijk is er niks aan de hand
pi_73443860
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 23:51 schreef Paikea het volgende:

[..]

Maar je weet helemaal niet of dat daadwerkelijk aan de hand is! Je maakt jezelf nu een beetje gek denk ik.
ZIj is tot 24.00 online, maar jij ook dan! Misschien moet ze het wel van zich af praten....

Waarschijnlijk is er niks aan de hand
Besides dat je zult het toch nooit weten(en das misschien maar goed ook). Je zult toch eens los moeten laten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')