Donequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:13 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
ja, die van mij is ook echt heel behulpzaam geweest sinds het uit is met mijn ex
oh en over je Berlijnse werk, wat is de naam van het bedrijf? ben ik nieuwsgierig naar (mag je me ook pm'en natuurlijk)
jep... heel naar zijn die dromen, ik heb ze regelmatig. Maar in mijn dromen wil ze het niet goedmaken of weer proberen. In mijn dromen is de steenhard en ijskoud.... just like in real lifequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:23 schreef Snowcold het volgende:
Pas weer een droom gehad over mijn ex. Echt een hele realistische, waarin hij toegaf nog steeds van mij te houden en me leuk te vinden. Daarin wilde hij het rustig aan nog eens proberen.Ik haat dromen.
Thuis zitten is inderdaad niet bevorderlijk...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:30 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Pfff ik verveel me, tis echt zo'n typische dinsdag avond waarop niemand zin heeft wat te doen... en waardoor je gedwongen maar thuis achter je computertje zit![]()
Zulke heb ik ook weleens gehad.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:23 schreef Snowcold het volgende:
Pas weer een droom gehad over mijn ex. Echt een hele realistische, waarin hij toegaf nog steeds van mij te houden en me leuk te vinden. Daarin wilde hij het rustig aan nog eens proberen.Ik haat dromen.
Normaal contact houden met je ex is het moeilijkste wat er is. Het is mij ook niet gelukt. Als we elkaar zagen konden we gewoon praten maar zodra we gingen bellen/sms/msn ging het fout. Hoop dat het jouw wel lukt om normaal contact te houden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:30 schreef Metalfreak het volgende:
Pff, ben nu met haar in gesprek op MSN, gaat érg moeizaam allemaal... Doet me eigenlijk geen goed ondanks dat ik haar toch wilde spreken, ze vindt dat ik me erg laat kennen omdat ik haar nu zo negeer.
Wat bedoel je met dat het 'fout' ging?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:51 schreef Swatfire het volgende:
[..]
Normaal contact houden met je ex is het moeilijkste wat er is. Het is mij ook niet gelukt. Als we elkaar zagen konden we gewoon praten maar zodra we gingen bellen/sms/msn ging het fout. Hoop dat het jouw wel lukt om normaal contact te houden.
We hebben elkaar nog aantal keer gezien nadat het uit was. Dat ging prima en konden rustig kletsen. Maar er ontstonden irritaties over de telefoon/via sms over compleet nutteloze dingen. Die namen zo de overhand dat het contact nu geheel verbroken is.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:57 schreef DeuceFour het volgende:
[..]
Wat bedoel je met dat het 'fout' ging?
Hmm, zoals ik het straks zo merkte denk ik niet dat dat gaat lukken... Ze zei dat ze niet eens meer wist wat verliefdheid was en dat ze geprobeerd had dat bij mij te vinden, maar nu ze die nieuwe eikel heeft leren kennen, weet ze het wel weer zegt ze. Het ergste is: ze woont er volgens mij al praktisch mee samen! Ze kennen elkaar net twee wekenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:51 schreef Swatfire het volgende:
[..]
Normaal contact houden met je ex is het moeilijkste wat er is. Het is mij ook niet gelukt. Als we elkaar zagen konden we gewoon praten maar zodra we gingen bellen/sms/msn ging het fout. Hoop dat het jouw wel lukt om normaal contact te houden.
Pff niks ergens dan je ex te zien met een ander als het net uit is. Ik heb af en toe ruzie gehad met me ex om een vriend die ze wel erg vaak zag. Zij altijd beweren ja hij is als een broer voor mij. Nu slaapt hij 3x per week bij haar. Ze zegt dat ze niks doen, maar das kwestie van tijd. Wilde het ook niet meemaken dus geen contact is dan ook makkelijker.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:13 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hmm, zoals ik het straks zo merkte denk ik niet dat dat gaat lukken... Ze zei dat ze niet eens meer wist wat verliefdheid was en dat ze geprobeerd had dat bij mij te vinden, maar nu ze die nieuwe eikel heeft leren kennen, weet ze het wel weer zegt ze. Het ergste is: ze woont er volgens mij al praktisch mee samen! Ze kennen elkaar net twee weken![]()
![]()
En nee, ik kan daar niet echt mee omgaan
Toen ze offline ging vond ze het ook nog nodig om er even bij te vermelden dat hij zo weer langs zou komen. Heb haar ook gezegd dat IK wel weer wist wat het was om verliefd te zijn en dat ik het super vond met haar en ook dat hoe beter ik haar heb leren kennen, des te leuker ik haar was gaan vinden. Ze zei dat ik me wel echt liet kennen omdat ik haar nu zo genegeerd had, maar dat haar leven ook wel compleet veranderd was sinds ze die eikel (sorry, heb er geen betere bewoording voor, moet die kerel al jaren echt niet) heeft leren kennen en dat ik er toch mee moest leren leven. Het probleem is dus dat ik haar toch wel regelmatig zal zien omdat haar beste vriendin de vriendin is van een van mijn beste vrienden. Zij vond het geen probleem om gewoon contact te houden, maar ik heb haar ook gevraagd of ik nu net moest doen alsof er niets gebeurd was, want sorry, dat kan ik niet... Gelukkig zei ze welf wel al dat het niet verstandig zou zijn om nu dingen met zijn tweeën te gaan doen, goh, dat ze dat toch nog doorhad...
Pfff, mijn boosheid is weer een beetje terug, maar die heb ik tegen haar weten te bedwingen gelukkig...
Vrouwen kunnen nu eenmaal niet alleen zijn. Moeten alles delen. Sinds ik uit het leven van me ex ben zit haar beste "vriend" er 4x per weekquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:39 schreef J0ttem het volgende:
Zucht, mijn ex zit door de weeks gewoon tot 24:00 op MSN ondanks dat ze vroeg op moet ivm stage. Ze zal het vast wel heel gezellig hebben met iemand die haar 'helemaal begrijpt'
Of misschien kan ze ook wel niet slapen omdat er van alles in haar hoofd spookt?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:39 schreef J0ttem het volgende:
Zucht, mijn ex zit door de weeks gewoon tot 24:00 op MSN ondanks dat ze vroeg op moet ivm stage. Ze zal het vast wel heel gezellig hebben met iemand die haar 'helemaal begrijpt'
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:39 schreef J0ttem het volgende:
Inderdaad...en besides..waarom zo denken? Jullie hebben toch niks meer? Wat let je om hetzelfde te doen..quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:42 schreef Paikea het volgende:
[..]
Of misschien kan ze ook wel niet slapen omdat er van alles in haar hoofd spookt?
Met speculeren schiet je weinig op (ja, ik weet het, moet ik zeggen)...
Met speculaasjes trouwens wel
Ik ken haar goed genoeg, als ze zich druk maakt probeert ze gewoon te slapen. Toen wij in het begin naar elkaar toe groeiden zaten we ook de hele avond te kletsen tot 0:30, doet ze echt niet zonder redenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:42 schreef Paikea het volgende:
[..]
Of misschien kan ze ook wel niet slapen omdat er van alles in haar hoofd spookt?
Met speculeren schiet je weinig op (ja, ik weet het, moet ik zeggen)...
Met speculaasjes trouwens wel
Daar gaat het mij niet echt om, ik kan er gewoon niet tegen dat ze al meteen op een ander afduiktquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:46 schreef DeuceFour het volgende:
[..]
Inderdaad...en besides..waarom zo denken? Jullie hebben toch niks meer? Wat let je om hetzelfde te doen..
Nou prima, nog een reden waarom zij jou niet waard isquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:47 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Ik ken haar goed genoeg, als ze zich druk maakt probeert ze gewoon te slapen. Toen wij in het begin naar elkaar toe groeiden zaten we ook de hele avond te kletsen tot 0:30, doet ze echt niet zonder reden
[..]
Daar gaat het mij niet echt om, ik kan er gewoon niet tegen dat ze al meteen op een ander afduikt
Maar je weet helemaal niet of dat daadwerkelijk aan de hand is! Je maakt jezelf nu een beetje gek denk ik.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:47 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Ik ken haar goed genoeg, als ze zich druk maakt probeert ze gewoon te slapen. Toen wij in het begin naar elkaar toe groeiden zaten we ook de hele avond te kletsen tot 0:30, doet ze echt niet zonder reden
[..]
Daar gaat het mij niet echt om, ik kan er gewoon niet tegen dat ze al meteen op een ander afduikt
Besides dat je zult het toch nooit weten(en das misschien maar goed ook). Je zult toch eens los moeten laten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:51 schreef Paikea het volgende:
[..]
Maar je weet helemaal niet of dat daadwerkelijk aan de hand is! Je maakt jezelf nu een beetje gek denk ik.
ZIj is tot 24.00 online, maar jij ook dan! Misschien moet ze het wel van zich af praten....
Waarschijnlijk is er niks aan de hand
Dat ook natuurlijk...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:53 schreef Swatfire het volgende:
[..]
Besides dat je zult het toch nooit weten(en das misschien maar goed ook). Je zult toch eens los moeten laten.
Bij mij is het juist andersom, toen ze nog leuk met mij omging, zat ze dagelijks met mij tot 0:00 nog uren te chatten, hele avonden lang. Nu is ze om half 9 steeds offline omdat haar nieuwe vriendje er dan vast al is.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:39 schreef J0ttem het volgende:
Tja, het hoeft niet altijd iets te betekenen. Bij m'n beste vriendin bleef ik vroeger ook regelmatig slapen, ook in 1 bed zonder dat er iets gebeurde... Maar dat deed ze dan toch ook weer niet als ze een vriend had, wat ik wel begrijpelijk vind, ik zou daar ook niet vrolijk van worden als vriend zijnde...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:41 schreef Swatfire het volgende:
[..]
Pff niks ergens dan je ex te zien met een ander als het net uit is. Ik heb af en toe ruzie gehad met me ex om een vriend die ze wel erg vaak zag. Zij altijd beweren ja hij is als een broer voor mij. Nu slaapt hij 3x per week bij haar. Ze zegt dat ze niks doen, maar das kwestie van tijd. Wilde het ook niet meemaken dus geen contact is dan ook makkelijker.
Tja, het is meer mijn vriendengroep waarin zij zich genesteld had en iedereen mocht haar ook wel, maar na ze het verhaal hebben gehoord kiezen mijn vrienden gelukkig toch allemaal mijn kant (maar ik dwing ze nooit om een keuze te maken)quote:Wat helemaal kut is je nog vriendengroep deelt of dergelijke. Dat is gewoon kut. Zag het bij me beste vriend daar is die hele vrienden groep uit elkaar gespat toen echt jammer.
Ja was lekker zware training. Lange tijd 3x3 gedaan dus ben nu echt kapot. Wat zal ik heerlijk slapen vannachtquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:55 schreef Paikea het volgende:
[..]
Dat ook natuurlijk...
Heb je lekker gevoetbald?
Yea I hope so, t is misschien een beetje paranoiaquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:51 schreef Paikea het volgende:
[..]
Maar je weet helemaal niet of dat daadwerkelijk aan de hand is! Je maakt jezelf nu een beetje gek denk ik.
ZIj is tot 24.00 online, maar jij ook dan! Misschien moet ze het wel van zich af praten....
Waarschijnlijk is er niks aan de hand
Yep, working on itquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:53 schreef Swatfire het volgende:
[..]
Besides dat je zult het toch nooit weten(en das misschien maar goed ook). Je zult toch eens los moeten laten.
*sarcasme modus aan*quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:08 schreef dick_laurent het volgende:
Hahahahaha ik zie mijn ex helemaal niet, ik weet eigenlijk niet eens of ze nog leeft![]()
*sarcasme modus*
mjah... ik zou bijna zeggen dat ze dat ook had verdiend jahquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:14 schreef Swatfire het volgende:
[..]
*sarcasme modus aan*
Als je haar nou onder die trein had geduwd dan had je het teminste WEL geweten![]()
*sarcasme modus uit*
Tja ik snap het zelf ook niet hoor hoe mensen het in 1x zo kunnen afkappen. Echt onbegrijpelijk. Maar aan de andere kant geloof ik er wel in dat je toch wel weer iemand vind. En waarschijnlijk zul je vanaf dat moment denken van ach fuck haar ik heb het nu veel beter.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:18 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
mjah... ik zou bijna zeggen dat ze dat ook had verdiend jah![]()
...bijna dan
Zoiets?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:18 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
mjah... ik zou bijna zeggen dat ze dat ook had verdiend jah![]()
...bijna dan
Well saidquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:24 schreef Barbusse het volgende:
Damn...wat lopen jullie elkaar depri de put in te lullen met veronderstellingen zeg.Ja, natuurlijk doet het pijn als je ex direct een ander heeft. Ja, natuurlijk doet het pijn als hij/zij kil, kortaf en hard reageert op je. Ja, natuurlijk doet het pijn dat je ex verder gaat met het leven terwijl je dat zelf nog niet doet. Djeeez, allemaal logisch hoor. Maar je maakt het erger dan het is.
Kijk, een kleine mening van mij in dezen: de reden dat jullie er zoveel moeite mee hebben is niet dat jullie nog zoveel voelen voor je ex. Ook niet dat je ex het heeft uitgemaakt terwijl je zelf zo graag oud met diegene had willen worden.
De reden is dat jullie, doordat het gemis van diegene zo groot is, geen afscheid kunnen nemen. Maar je moet heel goed door hebben dat de relatie voorbij is. Dat is naadje, kutje, zwaar klootjes. Maar alsjeblieft, doe jezelf een plezier, en acceptéér het. Hoe asociaal je ex ook is na de breuk, hoe lief je ex ook is na de breuk, het is voorbij. Richt je op jezelf. Is een véél dankbaarder onderwerp van je aandacht.
Het hartzeer kennende, met alle respect, zorg voor jezelf.
Agree, maar ik voelde me niet aangesproken in dit geheel. Met mij gaat het juist lekker en ben stuk verder. Af en toe alleen last van moeilijk momentje, maar dat is tot nu toe enkel op zondag avond geweest.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:24 schreef Barbusse het volgende:
Damn...wat lopen jullie elkaar depri de put in te lullen met veronderstellingen zeg.Ja, natuurlijk doet het pijn als je ex direct een ander heeft. Ja, natuurlijk doet het pijn als hij/zij kil, kortaf en hard reageert op je. Ja, natuurlijk doet het pijn dat je ex verder gaat met het leven terwijl je dat zelf nog niet doet. Djeeez, allemaal logisch hoor. Maar je maakt het erger dan het is.
Kijk, een kleine mening van mij in dezen: de reden dat jullie er zoveel moeite mee hebben is niet dat jullie nog zoveel voelen voor je ex. Ook niet dat je ex het heeft uitgemaakt terwijl je zelf zo graag oud met diegene had willen worden.
De reden is dat jullie, doordat het gemis van diegene zo groot is, geen afscheid kunnen nemen. Maar je moet heel goed door hebben dat de relatie voorbij is. Dat is naadje, kutje, zwaar klootjes. Maar alsjeblieft, doe jezelf een plezier, en acceptéér het. Hoe asociaal je ex ook is na de breuk, hoe lief je ex ook is na de breuk, het is voorbij. Richt je op jezelf. Is een véél dankbaarder onderwerp van je aandacht.
Kwestie van een harde leerschool.quote:
Nee, ik stap niet over dingen heen. Je suis le roi des dramas par excellence.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:29 schreef Swatfire het volgende:
[..]
Agree, maar ik voelde me niet aangesproken in dit geheel. Met mij gaat het juist lekker en ben stuk verder. Af en toe alleen last van moeilijk momentje, maar dat is tot nu toe enkel op zondag avond geweest.
Maaruh Barbusse jij stapt graag over dingen heen merk ik. Iedereen "verwerkt" het in hun eigen tempo en op zijn eigen manier. Dus als dit onderdeel daarvan is let them go. Natuurlijk moet jezelf niet in de put praten, maar uiten wat je denkt kan geen kwaad ookal zijn dat soms irrationele gedachtes.
Ik probeer hier ook niet iedereen over een kam te scheren hoor. Zoals al gezegd was, iedereen gaat er op z'n eigen manier mee om. Laat je niet leiden door één of andere maatschappelijk geaccepteerde "kom-over-je-ex-heen"-periode. Doe je ding. Maar zorg als eerste voor jezelf.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:36 schreef dick_laurent het volgende:
Indeed....
Bovendien vind ik niet dat ik mezelf de put in aan het praten ben. Integendeel, ik ben hier de laatste tijd juist vrij positief vind ik....(op een sarcastische opmerking na af en toe).
...en ja natuurlijk mis ik haar nog steeds. Ik ben bijna 7 jaar dag in dag uit met haar samen geweest en dat is letterlijk van het een op het andere moment over. Niet dat ik haar soms nog zie of spreek, zoals velen hier... nee niks, letterlijk 0,0
Best hard is zoiets hoor! Maar ja ik ben ook druk bezig om mezelf te richten op positieve dingen. Ik ben ook een stuk minder met haar bezig als bijvoorbeeld twee weken geleden.
Ben stukken socialer en ondernemender nu dan dat ik ooit was tijdens mijn relatie.
Jonkvrouw?quote:En ik hoop inderdaad op een gegeven moment een leuke andere jonkvrouw te ontmoeten...zal me zeker goed doen
Hahaha Nerdquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik probeer hier ook niet iedereen over een kam te scheren hoor. Zoals al gezegd was, iedereen gaat er op z'n eigen manier mee om. Laat je niet leiden door één of andere maatschappelijk geaccepteerde "kom-over-je-ex-heen"-periode. Doe je ding. Maar zorg als eerste voor jezelf.
[..]
Jonkvrouw?Dit is een inkoppertje...
"Ach, schoone vrouwe, aandaechtig deel van mijnen geest. Neem dezen dreack, door mijnen gedoodt, als teeken van onzen onversaagde verlangens, door den Heere bekeeken ende vermoogt."
Ja kan je me nu ff oprapen aub?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jonkvrouw?Dit is een inkoppertje...
"Ach, schoone vrouwe, aandaechtig deel van mijnen geest. Neem dezen dreack, door mijnen gedoodt, als teeken van onzen onversaagde verlangens, door den Heere bekeeken ende vermoogt."
Ik heb altijd geleerd van me mammie alles wat op de grond ligt is vies en moet je laten liggen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja kan je me nu ff oprapen aub?
Ik raap je wel op hoor. Waar moet ik je weer neerleggen?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja kan je me nu ff oprapen aub?
Op de bank is goed hoor.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik raap je wel op hoor. Waar moet ik je weer neerleggen?![]()
Jammer genoeg ben ik totaal niet muzikaal! Ik zing het soms wel voor mezelf, maar op een simpel deuntje, alleen om te controleren of het een beetje lekker loopt. Maar toch heel erg bedankt! Ik doe dit nu al 5 jaar ofzo en heb intussen een aardige verzameling opgebouwd!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik raap je wel op hoor. Waar moet ik je weer neerleggen?![]()
@Snowcold: Mooi geschreven, maar er mist iets: Muziek.
Als ik jou was zou ik hier strak mee doorgaan, hier komen mooie dingen uit!
Alstu!quote:
Danku!quote:
Ho ho, ik corrigeer niemand. Dat is mijn plaats niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 01:01 schreef DeuceFour het volgende:
Na van attitude gecorrigeerd te zijn door Barbusse..
hebben jullie hier verder nog nieuwe doelen? Of nieuwe dingen die jullie gaan doen?Ben zelf in ieder geval flink aan de bak gegaan op het gebied van life improvement, omdat ik geleerd dat je alleen zelf verantwoordelijk bent voor je geluk.
is een waarheid als een spreekwoordelijke koe.quote:omdat ik geleerd dat je alleen zelf verantwoordelijk bent voor je geluk.
Excuus, ik negeer je vragen gewoon...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 01:01 schreef DeuceFour het volgende:
hebben jullie hier verder nog nieuwe doelen? Of nieuwe dingen die jullie gaan doen?Ben zelf in ieder geval flink aan de bak gegaan op het gebied van life improvement, omdat ik geleerd dat je alleen zelf verantwoordelijk bent voor je geluk.
Gaaf, wanhopig op zoek gaan werkt niet inderdaad, als je stopt met zoeken zal je vindenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 01:10 schreef dick_laurent het volgende:
Doelen voor mij? Hmm... op korte termijn, school goed volhouden...tentamens halen etc
Ander doel: Ogen open houden voor eventuele dames (want ja... na dat ik fucking 7 jaar braaf bij hetzelfde meisje ben gebleven ben ik nu wel nieuwsgierig naar iets anders. Betekent trouwens niet dat ik wanhopig op zoek ga ofzo, maar meer dat ik me er wel voor open stel)
Leuk doel: In november weekend naar "huis" (Berlin)
Nog een doel: Mn appartement opnieuw inrichten.... ex-free maken zeg maar. Weg met al haar zooi.
en als laatste doel, en dat ga ik nu realiseren lekker slapen![]()
(oh en ik heb als doel om niet over mijn ex te dromen... maar aangezien ik daar nul controle over heb moet ik er maar niet teveel van verwachten)
Ook lekker, ik las het ja, congrats met werk in Duitslandquote:Op woensdag 7 oktober 2009 01:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Excuus, ik negeer je vragen gewoon...![]()
Nieuwe doelen en dingen; weg van hier en een compleet nieuw leven opbouwen. De schepen liggen aan de ketting, ik moet ze alleen nog in brand steken. En ik kijk niet om als ik wegloop van de uitslaande brand.
Weet je, het avontuur, de nieuwe ervaringen die ik ongetwijfeld ga opdoen, die zijn allemaal leuk. Maar de eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik zoiets ook echt gewoon nodig heb. De relatie die we hadden, de grap zoals zij het beschouwde, heeft me zoveel energie gekost, zo lui en leeg gemaakt. Ik MOET iets totaal anders gaan doen. Anders blijf ik hangen met haar in m'n hoofd. En ik wil verder, wil graag wat maken van m'n leven op mijn voorwaarden. Ik weet zeker dat m'n ex en m'n zogenaamde vrienden het als een vlucht zien. En in zekere zin hebben ze gelijk. Maar het is wel een vlucht uit een leven dat ik nooit echt heb willen leiden.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 01:21 schreef DeuceFour het volgende:
[..]
Ook lekker, ik las het ja, congrats met werk in DuitslandLijkt me een heel avontuur zo starten in het buitenland. Maar ook erg leuk daardoor.
Je hebt gelijk, maar het zat me weer ff heel erg dwars nadat ik haar weer eens gesproken heb en elke keer lijkt ze er weer een schepje bovenop te doen, alsof ze totaal geen begrip heeft voor mijn gevoel. Had misschien inderdaad gehoopt dat ze dat nu wel een beetje zou hebben nu het alweer even geleden was. Maar aan de andere kant, het maakt het ook wel weer makkelijker om achter me te laten als ze zó reageert. Maar volgens een hele goeie vriendin van me was ik al beter bezig dan breakups in het verleden, ik zou me al meer op mezelf richten. Heb met haar gelukkig wel nog ff goed kunnen praten en dat lucht mij soms gewoon ff heel goed op als ik gewoon mijn verhaal kwijt kan (soms inclusief alle frustraties)quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:24 schreef Barbusse het volgende:
Ik probeer het ook over een andere boeg te gooien. Was ook nodig omdat ik behoorlijk met mezelf in de knoop zat.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 01:01 schreef DeuceFour het volgende:
Een bandje opbouwenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 01:01 schreef DeuceFour het volgende:
Dat moet ik ook weer gaan doen, maar is ook iets wat ik vrij lastig vind. Voor mij zou een baan een goed begin zijn (eind juni ben ik afgestudeerd). Tot nog toe zag ik voornamelijk vrienden van m'n ex, mijn familie en soms enkele eigen vrienden. Vrienden van m'n ex zal ik niet meer gaan zien denk ik (dat is gewoon raar, en echt binding heb ik niet met ze gekregen, hoewel het leuke mensen zijn), dus qua sociaal leven mis ik wel wat.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:57 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
... en ik kijk hoe ik een sociaal leven op kan bouwen buiten m'n familie om.
Deel je je ervaringen? PM is ook welkom, omdat ik de komende weken zonder internet zal zitten...quote:Heb me inmiddels ingeschreven bij www.nieuwemensenlerenkennen.nl en wie weet levert me dat wat op.
Vanavond 1e activiteit en moet wel toegeven dat ik het doodeng vind.
en commercieel, tja het platform (de website) is commercieel, maar de activiteiten worden grotendeels door de leden zelf opgezet voor zover ik kan zien, dus het commerciële zit me niet in de weg.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:46 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Deel je je ervaringen? PM is ook welkom, omdat ik de komende weken zonder internet zal zitten...
Wel jammer dat het een commercieel initiatief is, maar wellicht toch de moeite waard om eens te proberen.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:32 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Also Barbusse, wie gehts? Gut geschlafen? Kein alptraum gehabt hoffe ich?
Ik ben ook wel iemand die zichzelf doelen stelt. Dat zorgt ervoor dat je gemotiveerd blijft en doorgaat.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 01:01 schreef DeuceFour het volgende:
Een gat wel, maar sociaal gat? Nee juist niet. Doordat je relatie wegvalt ben ik wel vaker alleen, maar ik spreek mijn vrienden/vriendinnen juist vaker dan tijdens mijn relatie. Dus in dat opzicht gaat mijn sociale leven beter dan ooit. Valt natuurlijk nog genoeg aan te doen sinds ik ze tijdens mijn relatie ook gedeeltelijk heb verwaarloost. Maar merk zoiezo dat iedereen klaar staat en wel zin heeft om wat te doen dus ben eigenlijk alleen maar positief over.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:50 schreef Barbusse het volgende:
Dat sociale leven (weer) opbouwen, zoals RemcoDelft en JoeBravo aangeven moet ik ook doen. Aangezien m'n beste vrienden me als een baksteen hebben laten vallen omdat iemand met liefdesverdriet niet aan hun verwachtingen voldeed zit ik hier ook redelijk alleen te zijn.
Er zijn nog wel andere vrienden, maar die zijn erg druk met werk of wonen hier een eind vandaan. En als ik in Berlijn zit zal ik in het begin ook Remi-like allenig zijn denk ik. Maar ik ga er wel vanuit dat ik daar snel mensen zal leren kennen. Ik ben niet zo sociaal onhandig denk ik.
Maar zijn er niet meer hier die het gevoel hebben na de relatie in een sociaal gat te zijn gevallen?
Das wel goed om te horen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:22 schreef Swatfire het volgende:
[..]
Een gat wel, maar sociaal gat? Nee juist niet. Doordat je relatie wegvalt ben ik wel vaker alleen, maar ik spreek mijn vrienden/vriendinnen juist vaker dan tijdens mijn relatie. Dus in dat opzicht gaat mijn sociale leven beter dan ooit. Valt natuurlijk nog genoeg aan te doen sinds ik ze tijdens mijn relatie ook gedeeltelijk heb verwaarloost. Maar merk zoiezo dat iedereen klaar staat en wel zin heeft om wat te doen dus ben eigenlijk alleen maar positief over.
Ja, daarin heb je dan wel gelijk. Ik ben het linkje kwijt....quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:52 schreef dick_laurent het volgende:
Sociaal gat...nee.
Ik heb niet veel vrienden...maar de vrienden die ik heb, heb ik wel al lang en zodoende heb ik nog wel een leuke sociale kringook al is ie niet heel uitgebreid, ik kan altijd wel met iemand bier drinken in 't weekend.
@ barbusse: gouden tip = hou die toytowngermany website in de gaten! Ze hebben zelfs een subforum met events/meetings. Het barst in Berlijn van de expats die nauwelijks iemand kennen en zodoende maar al te graag meetings overal organiseren.
All you gotta do is GO there, smile and make some friends
Mja ik wel. Zijn vrienden waren een beetje mijn vrienden geworden, en feestjes e.d. gingen vooral via m'n ex. Ben mijn sociale leven nu ook een beetje aan het opbouwen. Ik ben ook niet per se sociaal onhandig, ik vind mensen alleen niet zo snel leukquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:50 schreef Barbusse het volgende:
Dat sociale leven (weer) opbouwen, zoals RemcoDelft en JoeBravo aangeven moet ik ook doen. Aangezien m'n beste vrienden me als een baksteen hebben laten vallen omdat iemand met liefdesverdriet niet aan hun verwachtingen voldeed zit ik hier ook redelijk alleen te zijn.
Er zijn nog wel andere vrienden, maar die zijn erg druk met werk of wonen hier een eind vandaan. En als ik in Berlijn zit zal ik in het begin ook Remi-like allenig zijn denk ik. Maar ik ga er wel vanuit dat ik daar snel mensen zal leren kennen. Ik ben niet zo sociaal onhandig denk ik.
Maar zijn er niet meer hier die het gevoel hebben na de relatie in een sociaal gat te zijn gevallen?
Maar wij zijn wel hee leuk, daarom moet je vrijdag een biertje met ons komen doenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:27 schreef Kieswiel het volgende:
[..]
Mja ik wel. Zijn vrienden waren een beetje mijn vrienden geworden, en feestjes e.d. gingen vooral via m'n ex. Ben mijn sociale leven nu ook een beetje aan het opbouwen. Ik ben ook niet per se sociaal onhandig, ik vind mensen alleen niet zo snel leuk
Hmm een beetje, ik zie mijn vrienden niet zo veel de laatste tijd, bovendien is de keet waar we altijd heen gaan is nog een maand dicht ivm verbouwing. Achja, dat komt allemaal nog wel goedquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:50 schreef Barbusse het volgende:
Haha bedoel je dat ten opzichte van de dames? Het bekende "Ik vind je aardig, maar dan meer als een soort broertje" friends-zone gedoe?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:12 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Hmm een beetje, ik zie mijn vrienden niet zo veel de laatste tijd, bovendien is de keet waar we altijd heen gaan is nog een maand dicht ivm verbouwing. Achja, dat komt allemaal nog wel goed
In november ga ik naar een meeting voor Progressive Rock-liefhebbende bassisten, gewoon om nieuwe mensen te ontmoeten met de zelfde interesses
Ik ben eenmaal iemand die niet zo snel vrienden maakt, ik sta wel bekend als een aardige gast enzo, maar daar blijft het meestal ook bij
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:27 schreef Kieswiel het volgende:
[..]
Mja ik wel. Zijn vrienden waren een beetje mijn vrienden geworden, en feestjes e.d. gingen vooral via m'n ex. Ben mijn sociale leven nu ook een beetje aan het opbouwen. Ik ben ook niet per se sociaal onhandig, ik vind mensen alleen niet zo snel leuk
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:49 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Maar wij zijn wel hee leuk, daarom moet je vrijdag een biertje met ons komen doen
Ja, een klein beetje wel, maar dat kwam niet alleen door haar, komt ook omdat de zomer is afgelopen, dus er is gewoon minder te doen de laatste tijd. Ik heb wel goeie vrienden en die steunen me ook wel, maar ja, die hebben ook hun eigen leven en ook wel eens andere dingen te doen. Zo heb ik al twee zaterdagavonden op rij thuis gezeten en daar werd ik niet bepaald vrolijk van, maar het ergste mis ik het nog doordeweeks, dan zie ik mijn vrienden sowieso bijna nooit.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:50 schreef Barbusse het volgende:
Goh, wat klinkt dat herkenbaar, eentje heeft die letterlijke woorden zelfs eens tegen me gezegdquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:22 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Haha bedoel je dat ten opzichte van de dames? Het bekende "Ik vind je aardig, maar dan meer als een soort broertje" friends-zone gedoe?
Goede conclusie kerel! Verder gaan met je eigen leven is de oplossing. En interesseert het je echt niks meer wat ze doet? Niet dat ik je niet geloof hoor, maar ikzelf ben zover nog niet. Maar dat komt ook doordat de scheiding door haar gedrag zo moeizaam verloopt...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:35 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, een klein beetje wel, maar dat kwam niet alleen door haar, komt ook omdat de zomer is afgelopen, dus er is gewoon minder te doen de laatste tijd. Ik heb wel goeie vrienden en die steunen me ook wel, maar ja, die hebben ook hun eigen leven en ook wel eens andere dingen te doen. Zo heb ik al twee zaterdagavonden op rij thuis gezeten en daar werd ik niet bepaald vrolijk van, maar het ergste mis ik het nog doordeweeks, dan zie ik mijn vrienden sowieso bijna nooit.
Ik zie trouwens wel vooruitgang in mijn situatie, voornamelijk door dat zeer moeizame MSN-gesprek met haar gisteren. Toen realiseerde ik me eigenlijk pas echt dat het over was en dat ik echt niets meer van haar moet verwachten. Maar ook dat ik dat eigenlijk niet meer wil, heb gewoon nu écht even geen behoefte meer om haar te zien, het interesseert me ook ineens gewoon niet meer wat ze doet. Tot gisteren vroeg ik het me toch wel af, misschien had ik nog wel de hoop dat ze toch begrip voor me had nu het een beetje afgekoeld was tussen ons, maar daar was gisteren niets van te merken, dus tja, dan verdient ze me gewoon niet
Tot gisteren miste ik haar gigantisch, maar toen ik haar weer even sprak, besefte ik me dat ik haar miste zoals ik dacht dat ze was... En zo blijkt ze dus niet te zijn, dus eigenlijk mis ik haar niet meer. Nu maar hopen dat dat gevoel stand houdtquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goede conclusie kerel! Verder gaan met je eigen leven is de oplossing. En interesseert het je echt niks meer wat ze doet? Niet dat ik je niet geloof hoor, maar ikzelf ben zover nog niet. Maar dat komt ook doordat de scheiding door haar gedrag zo moeizaam verloopt...
Haha, oh die specifieke opmerking heb ik gelukkig nooit gehad haha.... de eerste chick die dat tegen me zegt ZWAFFEL ik ter plekkequote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:37 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Goh, wat klinkt dat herkenbaar, eentje heeft die letterlijke woorden zelfs eens tegen me gezegd![]()
Ik ben altijd "de aardige jongen" waar ze graag mee omgaan, maar meer zit er nooit eens in...
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:47 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Haha, oh die specifieke opmerking heb ik gelukkig nooit gehad haha.... de eerste chick die dat tegen me zegt ZWAFFEL ik ter plekke
Nee nee, beetje ten opzichte van iedereenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:22 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Haha bedoel je dat ten opzichte van de dames? Het bekende "Ik vind je aardig, maar dan meer als een soort broertje" friends-zone gedoe?
Das ook een manier om daar uit te blijven jaquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:47 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Haha, oh die specifieke opmerking heb ik gelukkig nooit gehad haha.... de eerste chick die dat tegen me zegt ZWAFFEL ik ter plekke
Meh, ik geloof er ook niet zo in, de relatie tussen mijn ex en ik begon ook als een vriendschap, we groeiden alleen steeds meer naar elkaar toe.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:53 schreef Swatfire het volgende:
[..]
Das ook een manier om daar uit te blijven ja. Heb zelf ook nog nooit gehad dat een meisje dat tegen mij zei(gelukkig). Heb wel een vriendin die ik af en toe zie, maar zou ook nooit iets met haar doen. Kan wel lachen en goed lullen met haar.
Ik geloof trouwens niet in dat "friends" zone. Als een gast daaruit wil komen dan kan dat altijd. Dus het smoesje van hij is slechts een vriend geloof ik niet in. Als een meisje zoiets zegt tegen mij wordt het hoog tijd om haar eens goed aan te pakken.
Niet geschoten geswaffeld is altijd misquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:55 schreef Barbusse het volgende:
Wat zijn jullie allemaal hard voor die vrouwen zeg. Ik denk eerlijk gezegd niet dat swaffelen jou dichterbij een relatie met dat meisje zal brengen. Je bent wel definitief uit die beruchte friends-zone, dat dan weer wel.
Naja punt is, als een meisje jou in de 'friends-zone' heeft geplaatst kan je daar wel uit proberen te komen door een move op haar te maken oid... maar punt is, dat ze je probably daarin heeft geplaatst omdat ze fysiek geen interesse in je had.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:53 schreef Swatfire het volgende:
[..]
Das ook een manier om daar uit te blijven ja. Heb zelf ook nog nooit gehad dat een meisje dat tegen mij zei(gelukkig). Heb wel een vriendin die ik af en toe zie, maar zou ook nooit iets met haar doen. Kan wel lachen en goed lullen met haar.
Ik geloof trouwens niet in dat "friends" zone. Als een gast daaruit wil komen dan kan dat altijd. Dus het smoesje van hij is slechts een vriend geloof ik niet in. Als een meisje zoiets zegt tegen mij wordt het hoog tijd om haar eens goed aan te pakken.
95%? Dan zou ik inderdaad voor zekerheid gaan en haar swaffelen. 100% zekerheid op rejection. Hup! Geen halve maatregelen!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:00 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Naja punt is, als een meisje jou in de 'friends-zone' heeft geplaatst kan je daar wel uit proberen te komen door een move op haar te maken oid... maar punt is, dat ze je probably daarin heeft geplaatst omdat ze fysiek geen interesse in je had.
Een move maken in zo'n geval is in mijn ogen 95% kans op keiharde rejection
Ik geloof er wel in, al veel te vaak meegemaakt om er niet meer in te geloven.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:53 schreef Swatfire het volgende:
[..]
Wie heeft dat trouwens wel eens gedaan bij zn ex?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
95%? Dan zou ik inderdaad voor zekerheid gaan en haar swaffelen. 100% zekerheid op rejection. Hup! Geen halve maatregelen!
Mijn eten is zo klaar, kunnen jullie de ranzige details achterwege laten totdat ik klaar ben met eten?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:04 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wie heeft dat trouwens wel eens gedaan bij zn ex?
![]()
muhahahaha
Zal voorbeeld geven. Mijn ex was vroeger(lees 6 jaar geleden) verliefd op een gozer. Hij vond haar niet leuk. Mijn ex heeft ondertussen andere vriendjes gehad waarvan ik de laatste ben geweest. Ondertussen zijn hun 2 wel beste vrienden geworden en beschouwen ze zich als broer en zus(zogenaamd vriendzone). Maar nu het uit is slapen ze 3x per week bij elkaar. Geloof jij dat er dan niks gebeurd? Ik in elk geval niet. Een gozer blijft een gozer en zal altijd moment komen waarop hij zich niet kan inhouden.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:00 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Naja punt is, als een meisje jou in de 'friends-zone' heeft geplaatst kan je daar wel uit proberen te komen door een move op haar te maken oid... maar punt is, dat ze je probably daarin heeft geplaatst omdat ze fysiek geen interesse in je had.
Een move maken in zo'n geval is in mijn ogen 95% kans op keiharde rejection
+1 herkenbaar! Als kat-uit-de-boom-kijker heb ik ook altijd even nodig om me "aan te passen" zodat ik mensen leuk kan vinden.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:27 schreef Kieswiel het volgende:
[..]
Ik ben ook niet per se sociaal onhandig, ik vind mensen alleen niet zo snel leuk
Mja dat geloof ik ook wel hoor.....quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:19 schreef Swatfire het volgende:
[..]
Zal voorbeeld geven. Mijn ex was vroeger(lees 6 jaar geleden) verliefd op een gozer. Hij vond haar niet leuk. Mijn ex heeft ondertussen andere vriendjes gehad waarvan ik de laatste ben geweest. Ondertussen zijn hun 2 wel beste vrienden geworden en beschouwen ze zich als broer en zus(zogenaamd vriendzone). Maar nu het uit is slapen ze 3x per week bij elkaar. Geloof jij dat er dan niks gebeurd? Ik in elk geval niet. Een gozer blijft een gozer en zal altijd moment komen waarop hij zich niet kan inhouden.
Ander voorbeeld: 2 klasgenoten van mij kwamen beide net uti relatie. Zijn beste vrienden geworden en waren constand bij elkaar. Totaal niet tot elkaar aan getrokken, maar na 4 maanden constand met elkaar op te hebben getrokken en beide nog geen nieuwe relatie te hebben gevonden zijn ze toch aantal keer met elkaar naar bed geweest. Dit heeft hun vriendschap compleet verpest waardoor het contact nu verbroken is.
Zo heb ik nog wel paar voorbeelden uit me omgeving waar mensen die "vrienden" waren toch een relatie kregen/iets met elkaar deden.
Hier nog zo eentje, ik laat nooit meteen alles van me zien. Dat zei m'n ex ook nog, in het begin wist ze niet helemaal wat ze van me moest denken en dacht ze dat ik te meegaand was, maar toen ze me beter leerde kennen bleek ik toch wel mee te vallenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:26 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
+1 herkenbaar! Als kat-uit-de-boom-kijker heb ik ook altijd even nodig om me "aan te passen" zodat ik mensen leuk kan vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |