Mja ik wel. Zijn vrienden waren een beetje mijn vrienden geworden, en feestjes e.d. gingen vooral via m'n ex. Ben mijn sociale leven nu ook een beetje aan het opbouwen. Ik ben ook niet per se sociaal onhandig, ik vind mensen alleen niet zo snel leukquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:50 schreef Barbusse het volgende:
Dat sociale leven (weer) opbouwen, zoals RemcoDelft en JoeBravo aangeven moet ik ook doen. Aangezien m'n beste vrienden me als een baksteen hebben laten vallen omdat iemand met liefdesverdriet niet aan hun verwachtingen voldeed zit ik hier ook redelijk alleen te zijn.
Er zijn nog wel andere vrienden, maar die zijn erg druk met werk of wonen hier een eind vandaan. En als ik in Berlijn zit zal ik in het begin ook Remi-like allenig zijn denk ik. Maar ik ga er wel vanuit dat ik daar snel mensen zal leren kennen. Ik ben niet zo sociaal onhandig denk ik.
Maar zijn er niet meer hier die het gevoel hebben na de relatie in een sociaal gat te zijn gevallen?
Maar wij zijn wel hee leuk, daarom moet je vrijdag een biertje met ons komen doenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:27 schreef Kieswiel het volgende:
[..]
Mja ik wel. Zijn vrienden waren een beetje mijn vrienden geworden, en feestjes e.d. gingen vooral via m'n ex. Ben mijn sociale leven nu ook een beetje aan het opbouwen. Ik ben ook niet per se sociaal onhandig, ik vind mensen alleen niet zo snel leuk
Hmm een beetje, ik zie mijn vrienden niet zo veel de laatste tijd, bovendien is de keet waar we altijd heen gaan is nog een maand dicht ivm verbouwing. Achja, dat komt allemaal nog wel goedquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:50 schreef Barbusse het volgende:
Dat sociale leven (weer) opbouwen, zoals RemcoDelft en JoeBravo aangeven moet ik ook doen. Aangezien m'n beste vrienden me als een baksteen hebben laten vallen omdat iemand met liefdesverdriet niet aan hun verwachtingen voldeed zit ik hier ook redelijk alleen te zijn.
Er zijn nog wel andere vrienden, maar die zijn erg druk met werk of wonen hier een eind vandaan. En als ik in Berlijn zit zal ik in het begin ook Remi-like allenig zijn denk ik. Maar ik ga er wel vanuit dat ik daar snel mensen zal leren kennen. Ik ben niet zo sociaal onhandig denk ik.
Maar zijn er niet meer hier die het gevoel hebben na de relatie in een sociaal gat te zijn gevallen?
Haha bedoel je dat ten opzichte van de dames? Het bekende "Ik vind je aardig, maar dan meer als een soort broertje" friends-zone gedoe?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:12 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Hmm een beetje, ik zie mijn vrienden niet zo veel de laatste tijd, bovendien is de keet waar we altijd heen gaan is nog een maand dicht ivm verbouwing. Achja, dat komt allemaal nog wel goed
In november ga ik naar een meeting voor Progressive Rock-liefhebbende bassisten, gewoon om nieuwe mensen te ontmoeten met de zelfde interesses
Ik ben eenmaal iemand die niet zo snel vrienden maakt, ik sta wel bekend als een aardige gast enzo, maar daar blijft het meestal ook bij
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:27 schreef Kieswiel het volgende:
[..]
Mja ik wel. Zijn vrienden waren een beetje mijn vrienden geworden, en feestjes e.d. gingen vooral via m'n ex. Ben mijn sociale leven nu ook een beetje aan het opbouwen. Ik ben ook niet per se sociaal onhandig, ik vind mensen alleen niet zo snel leuk
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:49 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Maar wij zijn wel hee leuk, daarom moet je vrijdag een biertje met ons komen doen
Ja, een klein beetje wel, maar dat kwam niet alleen door haar, komt ook omdat de zomer is afgelopen, dus er is gewoon minder te doen de laatste tijd. Ik heb wel goeie vrienden en die steunen me ook wel, maar ja, die hebben ook hun eigen leven en ook wel eens andere dingen te doen. Zo heb ik al twee zaterdagavonden op rij thuis gezeten en daar werd ik niet bepaald vrolijk van, maar het ergste mis ik het nog doordeweeks, dan zie ik mijn vrienden sowieso bijna nooit.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:50 schreef Barbusse het volgende:
Goh, wat klinkt dat herkenbaar, eentje heeft die letterlijke woorden zelfs eens tegen me gezegdquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:22 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Haha bedoel je dat ten opzichte van de dames? Het bekende "Ik vind je aardig, maar dan meer als een soort broertje" friends-zone gedoe?
Goede conclusie kerel! Verder gaan met je eigen leven is de oplossing. En interesseert het je echt niks meer wat ze doet? Niet dat ik je niet geloof hoor, maar ikzelf ben zover nog niet. Maar dat komt ook doordat de scheiding door haar gedrag zo moeizaam verloopt...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:35 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, een klein beetje wel, maar dat kwam niet alleen door haar, komt ook omdat de zomer is afgelopen, dus er is gewoon minder te doen de laatste tijd. Ik heb wel goeie vrienden en die steunen me ook wel, maar ja, die hebben ook hun eigen leven en ook wel eens andere dingen te doen. Zo heb ik al twee zaterdagavonden op rij thuis gezeten en daar werd ik niet bepaald vrolijk van, maar het ergste mis ik het nog doordeweeks, dan zie ik mijn vrienden sowieso bijna nooit.
Ik zie trouwens wel vooruitgang in mijn situatie, voornamelijk door dat zeer moeizame MSN-gesprek met haar gisteren. Toen realiseerde ik me eigenlijk pas echt dat het over was en dat ik echt niets meer van haar moet verwachten. Maar ook dat ik dat eigenlijk niet meer wil, heb gewoon nu écht even geen behoefte meer om haar te zien, het interesseert me ook ineens gewoon niet meer wat ze doet. Tot gisteren vroeg ik het me toch wel af, misschien had ik nog wel de hoop dat ze toch begrip voor me had nu het een beetje afgekoeld was tussen ons, maar daar was gisteren niets van te merken, dus tja, dan verdient ze me gewoon niet
Tot gisteren miste ik haar gigantisch, maar toen ik haar weer even sprak, besefte ik me dat ik haar miste zoals ik dacht dat ze was... En zo blijkt ze dus niet te zijn, dus eigenlijk mis ik haar niet meer. Nu maar hopen dat dat gevoel stand houdtquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goede conclusie kerel! Verder gaan met je eigen leven is de oplossing. En interesseert het je echt niks meer wat ze doet? Niet dat ik je niet geloof hoor, maar ikzelf ben zover nog niet. Maar dat komt ook doordat de scheiding door haar gedrag zo moeizaam verloopt...
Haha, oh die specifieke opmerking heb ik gelukkig nooit gehad haha.... de eerste chick die dat tegen me zegt ZWAFFEL ik ter plekkequote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:37 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Goh, wat klinkt dat herkenbaar, eentje heeft die letterlijke woorden zelfs eens tegen me gezegd![]()
Ik ben altijd "de aardige jongen" waar ze graag mee omgaan, maar meer zit er nooit eens in...
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:47 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Haha, oh die specifieke opmerking heb ik gelukkig nooit gehad haha.... de eerste chick die dat tegen me zegt ZWAFFEL ik ter plekke
Nee nee, beetje ten opzichte van iedereenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:22 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Haha bedoel je dat ten opzichte van de dames? Het bekende "Ik vind je aardig, maar dan meer als een soort broertje" friends-zone gedoe?
Das ook een manier om daar uit te blijven jaquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:47 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Haha, oh die specifieke opmerking heb ik gelukkig nooit gehad haha.... de eerste chick die dat tegen me zegt ZWAFFEL ik ter plekke
Meh, ik geloof er ook niet zo in, de relatie tussen mijn ex en ik begon ook als een vriendschap, we groeiden alleen steeds meer naar elkaar toe.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:53 schreef Swatfire het volgende:
[..]
Das ook een manier om daar uit te blijven ja. Heb zelf ook nog nooit gehad dat een meisje dat tegen mij zei(gelukkig). Heb wel een vriendin die ik af en toe zie, maar zou ook nooit iets met haar doen. Kan wel lachen en goed lullen met haar.
Ik geloof trouwens niet in dat "friends" zone. Als een gast daaruit wil komen dan kan dat altijd. Dus het smoesje van hij is slechts een vriend geloof ik niet in. Als een meisje zoiets zegt tegen mij wordt het hoog tijd om haar eens goed aan te pakken.
Niet geschoten geswaffeld is altijd misquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:55 schreef Barbusse het volgende:
Wat zijn jullie allemaal hard voor die vrouwen zeg. Ik denk eerlijk gezegd niet dat swaffelen jou dichterbij een relatie met dat meisje zal brengen. Je bent wel definitief uit die beruchte friends-zone, dat dan weer wel.
Naja punt is, als een meisje jou in de 'friends-zone' heeft geplaatst kan je daar wel uit proberen te komen door een move op haar te maken oid... maar punt is, dat ze je probably daarin heeft geplaatst omdat ze fysiek geen interesse in je had.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:53 schreef Swatfire het volgende:
[..]
Das ook een manier om daar uit te blijven ja. Heb zelf ook nog nooit gehad dat een meisje dat tegen mij zei(gelukkig). Heb wel een vriendin die ik af en toe zie, maar zou ook nooit iets met haar doen. Kan wel lachen en goed lullen met haar.
Ik geloof trouwens niet in dat "friends" zone. Als een gast daaruit wil komen dan kan dat altijd. Dus het smoesje van hij is slechts een vriend geloof ik niet in. Als een meisje zoiets zegt tegen mij wordt het hoog tijd om haar eens goed aan te pakken.
95%? Dan zou ik inderdaad voor zekerheid gaan en haar swaffelen. 100% zekerheid op rejection. Hup! Geen halve maatregelen!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:00 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Naja punt is, als een meisje jou in de 'friends-zone' heeft geplaatst kan je daar wel uit proberen te komen door een move op haar te maken oid... maar punt is, dat ze je probably daarin heeft geplaatst omdat ze fysiek geen interesse in je had.
Een move maken in zo'n geval is in mijn ogen 95% kans op keiharde rejection
Ik geloof er wel in, al veel te vaak meegemaakt om er niet meer in te geloven.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:53 schreef Swatfire het volgende:
[..]
Wie heeft dat trouwens wel eens gedaan bij zn ex?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
95%? Dan zou ik inderdaad voor zekerheid gaan en haar swaffelen. 100% zekerheid op rejection. Hup! Geen halve maatregelen!
Mijn eten is zo klaar, kunnen jullie de ranzige details achterwege laten totdat ik klaar ben met eten?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:04 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wie heeft dat trouwens wel eens gedaan bij zn ex?
![]()
muhahahaha
Zal voorbeeld geven. Mijn ex was vroeger(lees 6 jaar geleden) verliefd op een gozer. Hij vond haar niet leuk. Mijn ex heeft ondertussen andere vriendjes gehad waarvan ik de laatste ben geweest. Ondertussen zijn hun 2 wel beste vrienden geworden en beschouwen ze zich als broer en zus(zogenaamd vriendzone). Maar nu het uit is slapen ze 3x per week bij elkaar. Geloof jij dat er dan niks gebeurd? Ik in elk geval niet. Een gozer blijft een gozer en zal altijd moment komen waarop hij zich niet kan inhouden.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:00 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Naja punt is, als een meisje jou in de 'friends-zone' heeft geplaatst kan je daar wel uit proberen te komen door een move op haar te maken oid... maar punt is, dat ze je probably daarin heeft geplaatst omdat ze fysiek geen interesse in je had.
Een move maken in zo'n geval is in mijn ogen 95% kans op keiharde rejection
+1 herkenbaar! Als kat-uit-de-boom-kijker heb ik ook altijd even nodig om me "aan te passen" zodat ik mensen leuk kan vinden.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:27 schreef Kieswiel het volgende:
[..]
Ik ben ook niet per se sociaal onhandig, ik vind mensen alleen niet zo snel leuk
Mja dat geloof ik ook wel hoor.....quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:19 schreef Swatfire het volgende:
[..]
Zal voorbeeld geven. Mijn ex was vroeger(lees 6 jaar geleden) verliefd op een gozer. Hij vond haar niet leuk. Mijn ex heeft ondertussen andere vriendjes gehad waarvan ik de laatste ben geweest. Ondertussen zijn hun 2 wel beste vrienden geworden en beschouwen ze zich als broer en zus(zogenaamd vriendzone). Maar nu het uit is slapen ze 3x per week bij elkaar. Geloof jij dat er dan niks gebeurd? Ik in elk geval niet. Een gozer blijft een gozer en zal altijd moment komen waarop hij zich niet kan inhouden.
Ander voorbeeld: 2 klasgenoten van mij kwamen beide net uti relatie. Zijn beste vrienden geworden en waren constand bij elkaar. Totaal niet tot elkaar aan getrokken, maar na 4 maanden constand met elkaar op te hebben getrokken en beide nog geen nieuwe relatie te hebben gevonden zijn ze toch aantal keer met elkaar naar bed geweest. Dit heeft hun vriendschap compleet verpest waardoor het contact nu verbroken is.
Zo heb ik nog wel paar voorbeelden uit me omgeving waar mensen die "vrienden" waren toch een relatie kregen/iets met elkaar deden.
Hier nog zo eentje, ik laat nooit meteen alles van me zien. Dat zei m'n ex ook nog, in het begin wist ze niet helemaal wat ze van me moest denken en dacht ze dat ik te meegaand was, maar toen ze me beter leerde kennen bleek ik toch wel mee te vallenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:26 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
+1 herkenbaar! Als kat-uit-de-boom-kijker heb ik ook altijd even nodig om me "aan te passen" zodat ik mensen leuk kan vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |