abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73445445
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 01:01 schreef DeuceFour het volgende:
Na van attitude gecorrigeerd te zijn door Barbusse..
hebben jullie hier verder nog nieuwe doelen? Of nieuwe dingen die jullie gaan doen? Ben zelf in ieder geval flink aan de bak gegaan op het gebied van life improvement, omdat ik geleerd dat je alleen zelf verantwoordelijk bent voor je geluk.
Ho ho, ik corrigeer niemand. Dat is mijn plaats niet. En dit:
quote:
omdat ik geleerd dat je alleen zelf verantwoordelijk bent voor je geluk.
is een waarheid als een spreekwoordelijke koe.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator woensdag 7 oktober 2009 @ 01:10:53 #52
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_73445536
Doelen voor mij? Hmm... op korte termijn, school goed volhouden...tentamens halen etc

Ander doel: Ogen open houden voor eventuele dames (want ja... na dat ik fucking 7 jaar braaf bij hetzelfde meisje ben gebleven ben ik nu wel nieuwsgierig naar iets anders. Betekent trouwens niet dat ik wanhopig op zoek ga ofzo, maar meer dat ik me er wel voor open stel)

Leuk doel: In november weekend naar "huis" (Berlin )

Nog een doel: Mn appartement opnieuw inrichten.... ex-free maken zeg maar. Weg met al haar zooi.

en als laatste doel, en dat ga ik nu realiseren lekker slapen
(oh en ik heb als doel om niet over mijn ex te dromen... maar aangezien ik daar nul controle over heb moet ik er maar niet teveel van verwachten)
pi_73445592
quote:
hebben jullie hier verder nog nieuwe doelen? Of nieuwe dingen die jullie gaan doen? Ben zelf in ieder geval flink aan de bak gegaan op het gebied van life improvement, omdat ik geleerd dat je alleen zelf verantwoordelijk bent voor je geluk.
Excuus, ik negeer je vragen gewoon...
Nieuwe doelen en dingen; weg van hier en een compleet nieuw leven opbouwen. De schepen liggen aan de ketting, ik moet ze alleen nog in brand steken. En ik kijk niet om als ik wegloop van de uitslaande brand.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_73445604
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 01:10 schreef dick_laurent het volgende:
Doelen voor mij? Hmm... op korte termijn, school goed volhouden...tentamens halen etc

Ander doel: Ogen open houden voor eventuele dames (want ja... na dat ik fucking 7 jaar braaf bij hetzelfde meisje ben gebleven ben ik nu wel nieuwsgierig naar iets anders. Betekent trouwens niet dat ik wanhopig op zoek ga ofzo, maar meer dat ik me er wel voor open stel)

Leuk doel: In november weekend naar "huis" (Berlin )

Nog een doel: Mn appartement opnieuw inrichten.... ex-free maken zeg maar. Weg met al haar zooi.

en als laatste doel, en dat ga ik nu realiseren lekker slapen
(oh en ik heb als doel om niet over mijn ex te dromen... maar aangezien ik daar nul controle over heb moet ik er maar niet teveel van verwachten)
Gaaf, wanhopig op zoek gaan werkt niet inderdaad, als je stopt met zoeken zal je vinden
Goed idee, welterusten allemaal!
pi_73445655
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 01:14 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Excuus, ik negeer je vragen gewoon...
Nieuwe doelen en dingen; weg van hier en een compleet nieuw leven opbouwen. De schepen liggen aan de ketting, ik moet ze alleen nog in brand steken. En ik kijk niet om als ik wegloop van de uitslaande brand.
Ook lekker, ik las het ja, congrats met werk in Duitsland Lijkt me een heel avontuur zo starten in het buitenland. Maar ook erg leuk daardoor.
pi_73445724
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 01:21 schreef DeuceFour het volgende:

[..]

Ook lekker, ik las het ja, congrats met werk in Duitsland Lijkt me een heel avontuur zo starten in het buitenland. Maar ook erg leuk daardoor.
Weet je, het avontuur, de nieuwe ervaringen die ik ongetwijfeld ga opdoen, die zijn allemaal leuk. Maar de eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik zoiets ook echt gewoon nodig heb. De relatie die we hadden, de grap zoals zij het beschouwde, heeft me zoveel energie gekost, zo lui en leeg gemaakt. Ik MOET iets totaal anders gaan doen. Anders blijf ik hangen met haar in m'n hoofd. En ik wil verder, wil graag wat maken van m'n leven op mijn voorwaarden. Ik weet zeker dat m'n ex en m'n zogenaamde vrienden het als een vlucht zien. En in zekere zin hebben ze gelijk. Maar het is wel een vlucht uit een leven dat ik nooit echt heb willen leiden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Barbusse op 07-10-2009 01:35:55 ]
  woensdag 7 oktober 2009 @ 07:58:43 #57
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_73446750
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 00:24 schreef Barbusse het volgende:
Damn...wat lopen jullie elkaar depri de put in te lullen met veronderstellingen zeg. Ja, natuurlijk doet het pijn als je ex direct een ander heeft. Ja, natuurlijk doet het pijn als hij/zij kil, kortaf en hard reageert op je. Ja, natuurlijk doet het pijn dat je ex verder gaat met het leven terwijl je dat zelf nog niet doet. Djeeez, allemaal logisch hoor. Maar je maakt het erger dan het is.

Kijk, een kleine mening van mij in dezen: de reden dat jullie er zoveel moeite mee hebben is niet dat jullie nog zoveel voelen voor je ex. Ook niet dat je ex het heeft uitgemaakt terwijl je zelf zo graag oud met diegene had willen worden.
De reden is dat jullie, doordat het gemis van diegene zo groot is, geen afscheid kunnen nemen. Maar je moet heel goed door hebben dat de relatie voorbij is. Dat is naadje, kutje, zwaar klootjes. Maar alsjeblieft, doe jezelf een plezier, en acceptéér het. Hoe asociaal je ex ook is na de breuk, hoe lief je ex ook is na de breuk, het is voorbij. Richt je op jezelf. Is een véél dankbaarder onderwerp van je aandacht.

Het hartzeer kennende, met alle respect, zorg voor jezelf.
Je hebt gelijk, maar het zat me weer ff heel erg dwars nadat ik haar weer eens gesproken heb en elke keer lijkt ze er weer een schepje bovenop te doen, alsof ze totaal geen begrip heeft voor mijn gevoel. Had misschien inderdaad gehoopt dat ze dat nu wel een beetje zou hebben nu het alweer even geleden was. Maar aan de andere kant, het maakt het ook wel weer makkelijker om achter me te laten als ze zó reageert. Maar volgens een hele goeie vriendin van me was ik al beter bezig dan breakups in het verleden, ik zou me al meer op mezelf richten. Heb met haar gelukkig wel nog ff goed kunnen praten en dat lucht mij soms gewoon ff heel goed op als ik gewoon mijn verhaal kwijt kan (soms inclusief alle frustraties)
Don't let my username fool you...
pi_73447532
quote:
Ik probeer het ook over een andere boeg te gooien. Was ook nodig omdat ik behoorlijk met mezelf in de knoop zat.
Dus ik probeer wat aan m'n onvrede qua werk te doen en ik kijk hoe ik een sociaal leven op kan bouwen buiten m'n familie om. (gieb moar meets! )
Heb me inmiddels ingeschreven bij www.nieuwemensenlerenkennen.nl en wie weet levert me dat wat op.
Vanavond 1e activiteit en moet wel toegeven dat ik het doodeng vind.
Maarja, dat was Barbusse ontmoeten ook, en dat heb ik ook overleefd!
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  woensdag 7 oktober 2009 @ 10:29:42 #59
214544 J0ttem
speciale jongen
pi_73449660
quote:
Een bandje opbouwen
Ik heb al een gitarist gevonden (nouja, eigenlijk had hij mij gevonden). We hadden eerst een drummer maar die is afgehaakt omdat hij geen rock wou spelen
Maarja, binnenkort eens advertenties @ de school rondhangen.
Kan niet wachten tot het eenmaal rond is, wekelijks (of vaker) oefenen en regelmatig een weekendje optreden, met mijn grootste hobby bezig zijn en nieuwe mensen ontmoeten... Lijkt me geweldig
Weer een positief punt: had dit nooit kunnen doen als ik nog wat met mijn ex had, omdat we elkaar alleen in de weekenden zagen (ivm de afstand).
Swiggity swooty, I'm coming for that booty.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 10:46:18 #60
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_73450051
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 08:57 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

... en ik kijk hoe ik een sociaal leven op kan bouwen buiten m'n familie om.
Dat moet ik ook weer gaan doen, maar is ook iets wat ik vrij lastig vind. Voor mij zou een baan een goed begin zijn (eind juni ben ik afgestudeerd). Tot nog toe zag ik voornamelijk vrienden van m'n ex, mijn familie en soms enkele eigen vrienden. Vrienden van m'n ex zal ik niet meer gaan zien denk ik (dat is gewoon raar, en echt binding heb ik niet met ze gekregen, hoewel het leuke mensen zijn), dus qua sociaal leven mis ik wel wat.
quote:
Heb me inmiddels ingeschreven bij www.nieuwemensenlerenkennen.nl en wie weet levert me dat wat op.
Vanavond 1e activiteit en moet wel toegeven dat ik het doodeng vind.
Deel je je ervaringen? PM is ook welkom, omdat ik de komende weken zonder internet zal zitten...
Wel jammer dat het een commercieel initiatief is, maar wellicht toch de moeite waard om eens te proberen.
censuur :O
pi_73450849
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 10:46 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Deel je je ervaringen? PM is ook welkom, omdat ik de komende weken zonder internet zal zitten...
Wel jammer dat het een commercieel initiatief is, maar wellicht toch de moeite waard om eens te proberen.
en commercieel, tja het platform (de website) is commercieel, maar de activiteiten worden grotendeels door de leden zelf opgezet voor zover ik kan zien, dus het commerciële zit me niet in de weg.

Maar ik zal morgen wel laten weten hoe ik vanavond ervaren heb
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_73450973
tvp
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
  Moderator woensdag 7 oktober 2009 @ 11:42:33 #63
Dick Laurent Is Dead
pi_73451696
Zo damn, ik heb hard uitgeslapen haha. Heb pas om 15:00 een college...

Ik heb geloof ik niet over mijn ex gedroomd vannacht.... weet ook niet waar ik wel over gedroomd heb haha... maar ik werd iig redelijk relaxed wakker

Oh en het is nog steeds kutweer
pi_73452856
Gutentag allen.
  Moderator woensdag 7 oktober 2009 @ 12:32:10 #65
Dick Laurent Is Dead
pi_73453192
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 12:18 schreef Barbusse het volgende:
Gutentag allen.
Also Barbusse, wie gehts? Gut geschlafen? Kein alptraum gehabt hoffe ich?
pi_73453533
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 12:32 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Also Barbusse, wie gehts? Gut geschlafen? Kein alptraum gehabt hoffe ich?

Viel zu lange ins bed gelegen. Aber es geht guht, danke.
pi_73454545
Ik ben ook net wakker...Kon het vanmorgen echt niet opbrengen om te gaan werken...
Zo....Moe!

Dus heb ik me ziekgemeld, onder het mom ïk heb zoooo'n hoofdpijn Wat niet eens zo heel erg gelogen was en terug mijn bed in gegaan.
Even rust vandaag! En vanavond weer keihard repeteren op toneel

Het leven is af en toe zo simpel
pi_73456067
quote:
Ik ben ook wel iemand die zichzelf doelen stelt. Dat zorgt ervoor dat je gemotiveerd blijft en doorgaat.

1. Meer sporten(ben weer begonnen met voetbal, daarnaast fitnisde ik al) - VOLDAAN
2. Me studie afronden - BIJNA VOLDAAN
3. Fullt-time baan vinden, nu bezig met solliciteren - IN PROGRESS
4. 3 weken Costa Rica - Ergens in NOV/DEC/JAN
pi_73459378
Dat sociale leven (weer) opbouwen, zoals RemcoDelft en JoeBravo aangeven moet ik ook doen. Aangezien m'n beste vrienden me als een baksteen hebben laten vallen omdat iemand met liefdesverdriet niet aan hun verwachtingen voldeed zit ik hier ook redelijk alleen te zijn.
Er zijn nog wel andere vrienden, maar die zijn erg druk met werk of wonen hier een eind vandaan. En als ik in Berlijn zit zal ik in het begin ook Remi-like allenig zijn denk ik. Maar ik ga er wel vanuit dat ik daar snel mensen zal leren kennen. Ik ben niet zo sociaal onhandig denk ik.

Maar zijn er niet meer hier die het gevoel hebben na de relatie in een sociaal gat te zijn gevallen?

[ Bericht 7% gewijzigd door Barbusse op 07-10-2009 16:01:24 ]
pi_73460376
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 15:50 schreef Barbusse het volgende:
Dat sociale leven (weer) opbouwen, zoals RemcoDelft en JoeBravo aangeven moet ik ook doen. Aangezien m'n beste vrienden me als een baksteen hebben laten vallen omdat iemand met liefdesverdriet niet aan hun verwachtingen voldeed zit ik hier ook redelijk alleen te zijn.
Er zijn nog wel andere vrienden, maar die zijn erg druk met werk of wonen hier een eind vandaan. En als ik in Berlijn zit zal ik in het begin ook Remi-like allenig zijn denk ik. Maar ik ga er wel vanuit dat ik daar snel mensen zal leren kennen. Ik ben niet zo sociaal onhandig denk ik.

Maar zijn er niet meer hier die het gevoel hebben na de relatie in een sociaal gat te zijn gevallen?
Een gat wel, maar sociaal gat? Nee juist niet. Doordat je relatie wegvalt ben ik wel vaker alleen, maar ik spreek mijn vrienden/vriendinnen juist vaker dan tijdens mijn relatie. Dus in dat opzicht gaat mijn sociale leven beter dan ooit. Valt natuurlijk nog genoeg aan te doen sinds ik ze tijdens mijn relatie ook gedeeltelijk heb verwaarloost. Maar merk zoiezo dat iedereen klaar staat en wel zin heeft om wat te doen dus ben eigenlijk alleen maar positief over.
pi_73460736
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 16:22 schreef Swatfire het volgende:

[..]

Een gat wel, maar sociaal gat? Nee juist niet. Doordat je relatie wegvalt ben ik wel vaker alleen, maar ik spreek mijn vrienden/vriendinnen juist vaker dan tijdens mijn relatie. Dus in dat opzicht gaat mijn sociale leven beter dan ooit. Valt natuurlijk nog genoeg aan te doen sinds ik ze tijdens mijn relatie ook gedeeltelijk heb verwaarloost. Maar merk zoiezo dat iedereen klaar staat en wel zin heeft om wat te doen dus ben eigenlijk alleen maar positief over.
Das wel goed om te horen. In mijn geval gaat dat alleen helaas wat moeilijker dus...
pi_73461233
Ik heb gelukkig ook geen sociaal gat. Ik woon nu een jaar in H'sum, heb daar alles opnieuw moeten opbouwen en dat heb ik kunnen doen dankzij mijn ex (ik ben hem dankbaar, is dat de volgende stap in het rouwproces?).
Mijn leven is hetzelfde, alleen maakt hij er geen deel meer van uit.
En eerlijk gzegd heb ik nu het leven waar ik altijd al van heb gedroomd. Een druk sociaal leven met mensen die, het heeft afgelopen dagen gebleken, echte vrienden zijn!

Dus als je de luduvudu even wegdenkt ben ik een gelukkig mens!
  Moderator woensdag 7 oktober 2009 @ 16:52:12 #73
Dick Laurent Is Dead
pi_73461339
Sociaal gat...nee.
Ik heb niet veel vrienden...maar de vrienden die ik heb, heb ik wel al lang en zodoende heb ik nog wel een leuke sociale kring ook al is ie niet heel uitgebreid, ik kan altijd wel met iemand bier drinken in 't weekend.

@ barbusse: gouden tip = hou die toytowngermany website in de gaten! Ze hebben zelfs een subforum met events/meetings. Het barst in Berlijn van de expats die nauwelijks iemand kennen en zodoende maar al te graag meetings overal organiseren.

All you gotta do is GO there, smile and make some friends
pi_73461429
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 16:52 schreef dick_laurent het volgende:
Sociaal gat...nee.
Ik heb niet veel vrienden...maar de vrienden die ik heb, heb ik wel al lang en zodoende heb ik nog wel een leuke sociale kring ook al is ie niet heel uitgebreid, ik kan altijd wel met iemand bier drinken in 't weekend.

@ barbusse: gouden tip = hou die toytowngermany website in de gaten! Ze hebben zelfs een subforum met events/meetings. Het barst in Berlijn van de expats die nauwelijks iemand kennen en zodoende maar al te graag meetings overal organiseren.

All you gotta do is GO there, smile and make some friends
Ja, daarin heb je dan wel gelijk. Ik ben het linkje kwijt.... Kun je die nogmaals doorgeven? Ik was niet van plan om in Berlijn te vereenzamen natuurlijk, leuke dingen doen en genieten zal ik!
pi_73461544
Laat maar, was te lui om te googlen...ik heb hem al gevonden...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')