Dat ook natuurlijk...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:53 schreef Swatfire het volgende:
[..]
Besides dat je zult het toch nooit weten(en das misschien maar goed ook). Je zult toch eens los moeten laten.
Bij mij is het juist andersom, toen ze nog leuk met mij omging, zat ze dagelijks met mij tot 0:00 nog uren te chatten, hele avonden lang. Nu is ze om half 9 steeds offline omdat haar nieuwe vriendje er dan vast al is.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:39 schreef J0ttem het volgende:
Zucht, mijn ex zit door de weeks gewoon tot 24:00 op MSN ondanks dat ze vroeg op moet ivm stage. Ze zal het vast wel heel gezellig hebben met iemand die haar 'helemaal begrijpt'
Tja, het hoeft niet altijd iets te betekenen. Bij m'n beste vriendin bleef ik vroeger ook regelmatig slapen, ook in 1 bed zonder dat er iets gebeurde... Maar dat deed ze dan toch ook weer niet als ze een vriend had, wat ik wel begrijpelijk vind, ik zou daar ook niet vrolijk van worden als vriend zijnde...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:41 schreef Swatfire het volgende:
[..]
Pff niks ergens dan je ex te zien met een ander als het net uit is. Ik heb af en toe ruzie gehad met me ex om een vriend die ze wel erg vaak zag. Zij altijd beweren ja hij is als een broer voor mij. Nu slaapt hij 3x per week bij haar. Ze zegt dat ze niks doen, maar das kwestie van tijd. Wilde het ook niet meemaken dus geen contact is dan ook makkelijker.
Tja, het is meer mijn vriendengroep waarin zij zich genesteld had en iedereen mocht haar ook wel, maar na ze het verhaal hebben gehoord kiezen mijn vrienden gelukkig toch allemaal mijn kant (maar ik dwing ze nooit om een keuze te maken)quote:Wat helemaal kut is je nog vriendengroep deelt of dergelijke. Dat is gewoon kut. Zag het bij me beste vriend daar is die hele vrienden groep uit elkaar gespat toen echt jammer.
Ja was lekker zware training. Lange tijd 3x3 gedaan dus ben nu echt kapot. Wat zal ik heerlijk slapen vannachtquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:55 schreef Paikea het volgende:
[..]
Dat ook natuurlijk...
Heb je lekker gevoetbald?
Yea I hope so, t is misschien een beetje paranoiaquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:51 schreef Paikea het volgende:
[..]
Maar je weet helemaal niet of dat daadwerkelijk aan de hand is! Je maakt jezelf nu een beetje gek denk ik.
ZIj is tot 24.00 online, maar jij ook dan! Misschien moet ze het wel van zich af praten....
Waarschijnlijk is er niks aan de hand
Yep, working on itquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:53 schreef Swatfire het volgende:
[..]
Besides dat je zult het toch nooit weten(en das misschien maar goed ook). Je zult toch eens los moeten laten.
*sarcasme modus aan*quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:08 schreef dick_laurent het volgende:
Hahahahaha ik zie mijn ex helemaal niet, ik weet eigenlijk niet eens of ze nog leeft![]()
*sarcasme modus*
mjah... ik zou bijna zeggen dat ze dat ook had verdiend jahquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:14 schreef Swatfire het volgende:
[..]
*sarcasme modus aan*
Als je haar nou onder die trein had geduwd dan had je het teminste WEL geweten![]()
*sarcasme modus uit*
Tja ik snap het zelf ook niet hoor hoe mensen het in 1x zo kunnen afkappen. Echt onbegrijpelijk. Maar aan de andere kant geloof ik er wel in dat je toch wel weer iemand vind. En waarschijnlijk zul je vanaf dat moment denken van ach fuck haar ik heb het nu veel beter.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:18 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
mjah... ik zou bijna zeggen dat ze dat ook had verdiend jah![]()
...bijna dan
Zoiets?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:18 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
mjah... ik zou bijna zeggen dat ze dat ook had verdiend jah![]()
...bijna dan
Well saidquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:24 schreef Barbusse het volgende:
Damn...wat lopen jullie elkaar depri de put in te lullen met veronderstellingen zeg.Ja, natuurlijk doet het pijn als je ex direct een ander heeft. Ja, natuurlijk doet het pijn als hij/zij kil, kortaf en hard reageert op je. Ja, natuurlijk doet het pijn dat je ex verder gaat met het leven terwijl je dat zelf nog niet doet. Djeeez, allemaal logisch hoor. Maar je maakt het erger dan het is.
Kijk, een kleine mening van mij in dezen: de reden dat jullie er zoveel moeite mee hebben is niet dat jullie nog zoveel voelen voor je ex. Ook niet dat je ex het heeft uitgemaakt terwijl je zelf zo graag oud met diegene had willen worden.
De reden is dat jullie, doordat het gemis van diegene zo groot is, geen afscheid kunnen nemen. Maar je moet heel goed door hebben dat de relatie voorbij is. Dat is naadje, kutje, zwaar klootjes. Maar alsjeblieft, doe jezelf een plezier, en acceptéér het. Hoe asociaal je ex ook is na de breuk, hoe lief je ex ook is na de breuk, het is voorbij. Richt je op jezelf. Is een véél dankbaarder onderwerp van je aandacht.
Het hartzeer kennende, met alle respect, zorg voor jezelf.
Agree, maar ik voelde me niet aangesproken in dit geheel. Met mij gaat het juist lekker en ben stuk verder. Af en toe alleen last van moeilijk momentje, maar dat is tot nu toe enkel op zondag avond geweest.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:24 schreef Barbusse het volgende:
Damn...wat lopen jullie elkaar depri de put in te lullen met veronderstellingen zeg.Ja, natuurlijk doet het pijn als je ex direct een ander heeft. Ja, natuurlijk doet het pijn als hij/zij kil, kortaf en hard reageert op je. Ja, natuurlijk doet het pijn dat je ex verder gaat met het leven terwijl je dat zelf nog niet doet. Djeeez, allemaal logisch hoor. Maar je maakt het erger dan het is.
Kijk, een kleine mening van mij in dezen: de reden dat jullie er zoveel moeite mee hebben is niet dat jullie nog zoveel voelen voor je ex. Ook niet dat je ex het heeft uitgemaakt terwijl je zelf zo graag oud met diegene had willen worden.
De reden is dat jullie, doordat het gemis van diegene zo groot is, geen afscheid kunnen nemen. Maar je moet heel goed door hebben dat de relatie voorbij is. Dat is naadje, kutje, zwaar klootjes. Maar alsjeblieft, doe jezelf een plezier, en acceptéér het. Hoe asociaal je ex ook is na de breuk, hoe lief je ex ook is na de breuk, het is voorbij. Richt je op jezelf. Is een véél dankbaarder onderwerp van je aandacht.
Het hartzeer kennende, met alle respect, zorg voor jezelf.
Kwestie van een harde leerschool.quote:
Nee, ik stap niet over dingen heen. Je suis le roi des dramas par excellence.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:29 schreef Swatfire het volgende:
[..]
Agree, maar ik voelde me niet aangesproken in dit geheel. Met mij gaat het juist lekker en ben stuk verder. Af en toe alleen last van moeilijk momentje, maar dat is tot nu toe enkel op zondag avond geweest.
Maaruh Barbusse jij stapt graag over dingen heen merk ik. Iedereen "verwerkt" het in hun eigen tempo en op zijn eigen manier. Dus als dit onderdeel daarvan is let them go. Natuurlijk moet jezelf niet in de put praten, maar uiten wat je denkt kan geen kwaad ookal zijn dat soms irrationele gedachtes.
Ik probeer hier ook niet iedereen over een kam te scheren hoor. Zoals al gezegd was, iedereen gaat er op z'n eigen manier mee om. Laat je niet leiden door één of andere maatschappelijk geaccepteerde "kom-over-je-ex-heen"-periode. Doe je ding. Maar zorg als eerste voor jezelf.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:36 schreef dick_laurent het volgende:
Indeed....
Bovendien vind ik niet dat ik mezelf de put in aan het praten ben. Integendeel, ik ben hier de laatste tijd juist vrij positief vind ik....(op een sarcastische opmerking na af en toe).
...en ja natuurlijk mis ik haar nog steeds. Ik ben bijna 7 jaar dag in dag uit met haar samen geweest en dat is letterlijk van het een op het andere moment over. Niet dat ik haar soms nog zie of spreek, zoals velen hier... nee niks, letterlijk 0,0
Best hard is zoiets hoor! Maar ja ik ben ook druk bezig om mezelf te richten op positieve dingen. Ik ben ook een stuk minder met haar bezig als bijvoorbeeld twee weken geleden.
Ben stukken socialer en ondernemender nu dan dat ik ooit was tijdens mijn relatie.
Jonkvrouw?quote:En ik hoop inderdaad op een gegeven moment een leuke andere jonkvrouw te ontmoeten...zal me zeker goed doen
Hahaha Nerdquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik probeer hier ook niet iedereen over een kam te scheren hoor. Zoals al gezegd was, iedereen gaat er op z'n eigen manier mee om. Laat je niet leiden door één of andere maatschappelijk geaccepteerde "kom-over-je-ex-heen"-periode. Doe je ding. Maar zorg als eerste voor jezelf.
[..]
Jonkvrouw?Dit is een inkoppertje...
"Ach, schoone vrouwe, aandaechtig deel van mijnen geest. Neem dezen dreack, door mijnen gedoodt, als teeken van onzen onversaagde verlangens, door den Heere bekeeken ende vermoogt."
Ja kan je me nu ff oprapen aub?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jonkvrouw?Dit is een inkoppertje...
"Ach, schoone vrouwe, aandaechtig deel van mijnen geest. Neem dezen dreack, door mijnen gedoodt, als teeken van onzen onversaagde verlangens, door den Heere bekeeken ende vermoogt."
Ik heb altijd geleerd van me mammie alles wat op de grond ligt is vies en moet je laten liggen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja kan je me nu ff oprapen aub?
Ik raap je wel op hoor. Waar moet ik je weer neerleggen?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja kan je me nu ff oprapen aub?
Op de bank is goed hoor.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik raap je wel op hoor. Waar moet ik je weer neerleggen?![]()
Jammer genoeg ben ik totaal niet muzikaal! Ik zing het soms wel voor mezelf, maar op een simpel deuntje, alleen om te controleren of het een beetje lekker loopt. Maar toch heel erg bedankt! Ik doe dit nu al 5 jaar ofzo en heb intussen een aardige verzameling opgebouwd!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik raap je wel op hoor. Waar moet ik je weer neerleggen?![]()
@Snowcold: Mooi geschreven, maar er mist iets: Muziek.
Als ik jou was zou ik hier strak mee doorgaan, hier komen mooie dingen uit!
Alstu!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |