abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59755307
Hoi,

Hier zijn al de nodige topics over te vinden, maar ik wil toch graag m'n eigen topic openen..

Vanwege diverse oorzaken is m'n vriendkring de afgelopen jaren aardig geslonken. Ik heb nog wel een paar vrienden over, maar die hebben het vaak erg druk, zitten in een andere vriendengoep waar ze vaak mee optrekken of zijn gewoon niet bepaald ondernemend ingesteld. Al een tijdje probeer ik nieuwe vriendschappen op te bouwen (of op z'n minst nieuwe mensen te leren kennen), maar dit valt nog niet mee.

Net zoals iedereen ben ik ook druk. Eigen bedrijf, veel werken, verplichtingen, enz. De contacten die ik de afgelopen tijd heb opgedaan blijven meestal erg oppervlakkig en deze mensen ondernemen toch eerst dingen binnen hun eigen vriendenkring voordat ik in beeld kom. De weekenden zijn hierdoor soms nogal eenzaam te noemen.

Ik ben 27, zit dus niet meer op school. Heb niet veel tijd me (voldoende) in te zetten bij 1 of andere vereniging. en ben ZZP'er (dus geen collega's). Door al deze facetten is het toch een stuk lastiger nieuwe relaties aan te gaan dan toen ik b.v. nog op school zat.

Vanwege m'n verleden ben ik ietwat wantrouwend naar mensen toe, wat zeker een handicap is bij nieuwe contacten. Afgezien van wat overige psychische baggage is er verder weinig mis met me.. Ben sociaal vaardig, zaakjes goed op orde en al met al best leuk gezelschap.

Mijn vraag; wie herkent zich hierin en/of wie heeft er tips voor me?
  zaterdag 28 juni 2008 @ 16:30:33 #2
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
  zaterdag 28 juni 2008 @ 16:35:34 #3
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_59755440
quote:
Interessant.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_59755530
Ik herken me erin Bij mij heeft geholpen dat ik een paar carnavals geleden gewoon een vriendengroep in ben gerold. Daar zit ik nu nog in, al groeien we wel uit elkaar(op een paar na). En dat zuigt.

Mijn advies: Uitgaan, ga naar de kroeg ofzo.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  zaterdag 28 juni 2008 @ 16:53:50 #5
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_59755784
Vrienden zijn overrated, je hebt fok toch,
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_59767480
..

[ Bericht 98% gewijzigd door faithlesz op 29-06-2008 08:34:10 ]
pi_59768920
Ga sporten, of doe iets met je hobby's.. Meestal is het een domino effect, je moet alleen ff één iemand hebben die je introduceert..

succes
pi_59769173
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 16:40 schreef Triptamine het volgende:
Ik herken me erin Bij mij heeft geholpen dat ik een paar carnavals geleden gewoon een vriendengroep in ben gerold. Daar zit ik nu nog in, al groeien we wel uit elkaar(op een paar na). En dat zuigt.

Mijn advies: Uitgaan, ga naar de kroeg ofzo.
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_59769296
quote:
Op zondag 29 juni 2008 11:32 schreef afterhourpower het volgende:
Ga sporten, of doe iets met je hobby's.. Meestal is het een domino effect, je moet alleen ff één iemand hebben die je introduceert..

succes
Juist ja. Ik kon het tijdens de Carnaval toevallig goed vinden met zo'n gast. Twee maanden later had ik een vriendengroep van 15 man die toen nog erg close was.

En dan ben ik nog een autist, dan moet jij het zeker kunnen
pi_59769308
quote:
Op zondag 29 juni 2008 11:56 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Juist ja. Ik kon het tijdens de Carnaval toevallig goed vinden met zo'n gast. Twee maanden later had ik een vriendengroep van 15 man die toen nog erg close was.

En dan ben ik nog een autist, dan moet jij het zeker kunnen
Haha kutautist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')