Hoi,
Hier zijn al de nodige topics over te vinden, maar ik wil toch graag m'n eigen topic openen..
Vanwege diverse oorzaken is m'n vriendkring de afgelopen jaren aardig geslonken. Ik heb nog wel een paar vrienden over, maar die hebben het vaak erg druk, zitten in een andere vriendengoep waar ze vaak mee optrekken of zijn gewoon niet bepaald ondernemend ingesteld. Al een tijdje probeer ik nieuwe vriendschappen op te bouwen (of op z'n minst nieuwe mensen te leren kennen), maar dit valt nog niet mee.
Net zoals iedereen ben ik ook druk. Eigen bedrijf, veel werken, verplichtingen, enz. De contacten die ik de afgelopen tijd heb opgedaan blijven meestal erg oppervlakkig en deze mensen ondernemen toch eerst dingen binnen hun eigen vriendenkring voordat ik in beeld kom. De weekenden zijn hierdoor soms nogal eenzaam te noemen.
Ik ben 27, zit dus niet meer op school. Heb niet veel tijd me (voldoende) in te zetten bij 1 of andere vereniging. en ben ZZP'er (dus geen collega's). Door al deze facetten is het toch een stuk lastiger nieuwe relaties aan te gaan dan toen ik b.v. nog op school zat.
Vanwege m'n verleden ben ik ietwat wantrouwend naar mensen toe, wat zeker een handicap is bij nieuwe contacten. Afgezien van wat overige psychische baggage is er verder weinig mis met me.. Ben sociaal vaardig, zaakjes goed op orde en al met al best leuk gezelschap.
Mijn vraag; wie herkent zich hierin en/of wie heeft er tips voor me?