De laatste post van het vorige topicquote:Op woensdag 11 november 2009 16:05 schreef tijnbrein het volgende:
@ Cassandra
Dat dacht ik al.![]()
Ik maak ook snel van een mug een olifant. En bijna altijd blijkt het mee te vallen.Dat is best vervelend vooral omdat ik die gedachtengang niet kan doorbreken.
Maar erover praten helpt.
@ NJN
Je hebt nog een maand om ons te leren kennen.Je hoeft niet naar die meet te komen het mag.
Mijn traject heb ik zelf in de hand. Ik loop bij een behandelaar en heb daar gesprekken mee. Verder wil ik nog wat trainingen gaan volgen om beter met mijn problemen om te gaan.
@ Thracken
Gefeliciteerd met je huis![]()
Oh ik zal wel weer het nieuwe topic openen
WTF.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:01 schreef robuust89 het volgende:
op een gegeven moment werd het emotioneel voor haar, en we zaten allebei op een stoel met een tafeltje ertussen in.
ik vond dat ik moeilijk kon opstaan en een arm om dr schouder kon leggen ofzo, want dat was dan geforceerd, dacht ik bij mezelf![]()
ze was weer een beetje bijgekomen, zegt ze zo: ik vond het ZO lief dat je zo bleef zitten en kalm bleef, ik heb er namelijk een hekel aan als mensen een arm om me schouder leggen om me te troosten![]()
ik dacht bij mezelf voor een fractie: are you shitting me?oh nee, she wasn't
![]()
ik zei tegen haar dat ik gewoon niet wist wat ik moest doen, en dat was blijkbaar een goed idee
Ik vraag het wel even aan een modquote:Op woensdag 11 november 2009 16:15 schreef lyolyrc het volgende:
@tijn
Je moet even de url-tags vervangen door img-tags en ook de twee vierkante sluithaken uit de url's weghalen, dan doen de plaatjes het. Verder tvp.
Voor ons zou het gewoon makkelijk zijn als iemand dat duidelijk aangeeft van te voren. Gewoon een handleiding geven van zichzelfquote:Op woensdag 11 november 2009 16:15 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
WTF.Dat is nog erger. Je kan zo moeilijk weten wie nu wel of niet getroost wil worden.
Wil jij nu een persoonlijkheid terug vinden in een stoornisquote:
Mijn eigen, maar die heb ik al teruggevonden in een persoonlijkheidsstoornisquote:Op woensdag 11 november 2009 16:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wil jij nu een persoonlijkheid terug vinden in een stoornisZo ja welke dan?
Gelukkigquote:Op woensdag 11 november 2009 16:41 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Mijn eigen, maar die heb ik al teruggevonden in een persoonlijkheidsstoornis
Nu ik het erover heb ben ik weer benieuwd wanneer ik behandeling ga krijgen. Leuk, wachtrijen
Ik zag dat je geprobeerd had het aan te passen.quote:
1 2 3 | [img]http://www.holah.karoo.net/sallyanne.gif[/img] |
Dankjequote:Op woensdag 11 november 2009 17:41 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Ik zag dat je geprobeerd had het aan te passen.
Gebruik deze code en de plaatjes doen het.![]()
[ code verwijderd ]
Tot avondquote:Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef Cassandra87 het volgende:
Over duidelijkheidIk snap t probleem niet, dat warrige, A zeggen maar B bedoelen.
Serieus.. Maar heb al eens gehoord dat ik een verborgen autistje ben![]()
Ben ff sporten, tot vanavond!![]()
Gaat over dit en voorgaande opmerking.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor ons zou het gewoon makkelijk zijn als iemand dat duidelijk aangeeft van te voren. Gewoon een handleiding geven van zichzelf
Sporten schijnt inderdaad goed voor je te kunnen zijnquote:Op woensdag 11 november 2009 20:02 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Gaat over dit en voorgaande opmerking.
Chaos is goed het is alleen maar chaos bij mij
Pffff ik voel mn armen niet meer.. Chest press and such, zwaar!!
hihi
Maar ik krijg er wel een kick van
Dat hele Gala gedoe is niet aan mij besteed.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:59 schreef Cassandra87 het volgende:
*helemaal hyper*
Echt heul stom. Ik loop elke dag naar mn werk, langs een winkel met galajurken.
Ik heb nooit een echt gala gehad, stommer nog, niet eens t figuur voor een jurk. En ik ben nu stikjaloers op alle jongeren die naar school gaan en een gala hebben. Wil ik ook zo graag.. Lijkt me heerlijk, om op een avond letterlijk álles uit de kast te halen.
En wat ziet ik tot mijn verbazing.. Boris houdt een kerstgala in Paradiso (waar mijn muzikantenmaatje dus ook bij speelt) Dus nu nog een date scoren.. I'll be there!!
dit is Boris uit Japan. Stonerdoom/metalquote:Op woensdag 11 november 2009 21:11 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik had bijna gemaild naar mn muzikantenmaatje, kaartje scoren en date bestellen
Ik ben niet zo weg van boris, maar ik 'tour' al zo lang rond met de band, is helemaal te gek. Wie is de japanse versie?
Ehm lastiger dan je denkt. Maar temeer omdat ik niet een adv wil plaatsen wie er maar mee wiltEn ik eigenlijk maar een ontzettend mooie man in mijn leven heb die ik maar wat graag in smoking wil zien
Nee even serieus, er zijn er een paar die ongetwijfeld met me mee willen. Maar ik heb een nr 1 keuze en als die afvalt zie ik wel verder.
Sorry Tweetyquote:Op woensdag 11 november 2009 21:20 schreef Cassandra87 het volgende:
wahaha ik zet dat filmpje aan en de vogel knalt hier van zn stok af. Toevallig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |