Inderdaad, godver de godquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:15 schreef Conflict het volgende:
[..]
Terwijl jij juist wél lelijk bent.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:15 schreef Conflict het volgende:
[..]
ja, ze zouden het erg leuk vinden zelfs.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:17 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Zouden je ouders het dan goed vinden als je met een blanke jongen thuiskwam?
Inderdoadquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:15 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik denk dat er heel wat (wel islamitische) ouders er niet zo over zullen denken.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:21 schreef quatara het volgende:
[..]
ja, ze zouden het erg leuk vinden zelfs.
Al zou men die link leggen, dan heb je ook nog eens aangenomen dat dat de reden is dat er niet naar je gekeken wordt.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:22 schreef quatara het volgende:
[..]
Ja hehe, ik kon niks anders bedenken...
quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:23 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik denk dat er heel wat (wel islamitische) ouders er niet zo over zullen denken.
Dat dus. Dit wordt ook moeilijk zo om hier passend antwoord op te gevenquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:25 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Staat er niet bij , en ook geen foto , maar heb je een Turks/Marrokaans uiterlijk dan? Misschien schrikken daar jongere mensen van af? Omdat het anders is , of ze bang zijn voor een cultuurkloof ?En oudere zijn er misschien nieuwsgierig in? Hoe oud ben je zelf? Een lichte omschrijving kan geen kwaad.
IK heb zwart haar en zwarte ogen, ik wordt meestal voor een Iraans,Arabisch,Turks,zigeuner,etc gezien maar ik krijg altijd complimenten dat ik zo'n typerend oosters uiterlijk heb, en ik ben al 19 jaar. Dat is genoeg?quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:25 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Staat er niet bij , en ook geen foto , maar heb je een Turks/Marrokaans uiterlijk dan? Misschien schrikken daar jongere mensen van af? Omdat het anders is , of ze bang zijn voor een cultuurkloof ?En oudere zijn er misschien nieuwsgierig in? Hoe oud ben je zelf? Een lichte omschrijving kan geen kwaad.
misschien dat ik dan maar eens de manager van de fabriek waar ik werk eens moet langs sturen. Die organiseert een etentje voor het personeel overdag tijdens de ramadan waardoor er sowieso al een aantal niet meegaanquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:25 schreef quatara het volgende:
[..]
Dat is erg jammer, want in Islam zegt dat je je zoveel mogelijk met andere volkeren en stammen moet mengen want dan zal Islam meer verspreid worden en beter begrepen.
Waar woon je?quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:29 schreef quatara het volgende:
[..]
IK heb zwart haar en zwarte ogen, ik wordt meestal voor een Iraans,Arabisch,Turks,zigeuner,etc gezien maar ik krijg altijd complimenten dat ik zo'n typerend oosters uiterlijk heb, en ik ben al 19 jaar. Dat is genoeg?
quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:27 schreef Tja..1986 het volgende:
Misschien komt het omdat je arrogantie te ruiken is? Wat denk je nou, dat iedere man je interessant vindt? En dan gelijk je afkomst erbij halen als er niet naar je gekeken wordt. Blijkbaar ben je toch niet zo interessant als je zelf denkt.
Blijkbaar wordt je toch niet als zo'n mooi meisje gezien. Anders werd er wel naar je gekeken.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:32 schreef quatara het volgende:
[..]
Nee echt totaaal niet, ik ben echt aardig. Ik zeg ook niet dat ik aandacht moet krijgen en als ik niet krijg dan voel ik me minder ofzo maar het is gewoon een verschijnsel dat ik wil bespreken niks anders.
Ben niet arrogant, totaaal niet. En ja ik vind mezelf een mooi aantrekkelijk meisje, mag het? Ik kan toch moeilijk zeggen dat ik lelijk ben anders had ik deze topic niet geopend.
En ik lijk gewoon op een 19 jarige.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:29 schreef MikeyMo het volgende:
als je een wat foto's plaatst hebben we wellicht eenw at beter beeldwant nu is het blind gissen waarom mannen je niet nastaren
ja. Als je in de buurt woont kan ik je wel eens een keer gaan bekijken maar ik ga geen tyfus end rijden om je te zien en dan moet je het mij ook niet kwalijk nemen dat ik je niet nakijk ofzoquote:
Het komt anders nogal arrogant over. ''Ik ben knap, maar niemand kijkt naar mij, boehoequote:Op dinsdag 8 september 2009 23:36 schreef Futureone het volgende:
[..]
Praat normaal kk stumperd, zij praat toch netjes tegen ieder hier en jij komt aanvallend doen.![]()
Rot toch lekker op met je pruts verhaaltje.
brunette?quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:19 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
NOU, dat denk ik dus ook, dat anderen dat van mij denken. Ik heb trouwens bruin haar.
Goed dat je over begint, als ik in andere landen ben (Moskou, Turkije,etc.) dan krijg ik wel volle aandacht, ik denk ook dat het deels aan Hollandse jongens ligt.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:36 schreef stewieej het volgende:
Ik weet niet wat je gewend bent maar niet nederlandse jongens/mannen nemen over het algemeen meer initiatief om een vrouw aan te spreken. Als je dat heel erg gewend bent en je merkt dat Nederlanse jongens niets van je moeten moet je zelf proberen de eerste stap te zetten. Zoek oogcontact, lach lief en wie weet komen ze dan wel op je af. Want over het algemeen zullen ze alleen op je afstappen als ze veel gedronken hebben of als je je toevallig moeten spreken (zelfde klas, collega's etc).
Als ze het tegen jou zeggen, geloof je het dan ook gelijk?quote:
19 jaar dat is te jongquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:29 schreef quatara het volgende:
[..]
IK heb zwart haar en zwarte ogen, ik wordt meestal voor een Iraans,Arabisch,Turks,zigeuner,etc gezien maar ik krijg altijd complimenten dat ik zo'n typerend oosters uiterlijk heb, en ik ben al 19 jaar. Dat is genoeg?
Haha, nee dus. Ik ga nooit uit als je daarmee bedoelt disco's,bars,kroegen,etc. dat heb ik gewoon nooit gedaan. Maar ik heb meer over school,werk en straatleven maar blijkbaar moet ik ze eerst dronken voeren....quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:45 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
19 jaar dat is te jong![]()
![]()
Ik denk dat het de angst is voor een cultuurverschil , ga je wel eens uit? Een dancing ofzo? Komen daar ook geen mannen om je heen dansen dan?
Klinkt misschien hard..... maar zou best eens een kern van waarheid in kunnen zitten, wat verwacht je nou helemaal?quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:27 schreef Tja..1986 het volgende:
Misschien komt het omdat je arrogantie te ruiken is? Wat denk je nou, dat iedere man je interessant vindt? En dan gelijk je afkomst erbij halen als er niet naar je gekeken wordt. Blijkbaar ben je toch niet zo interessant als je zelf denkt.
Kijk dat zou ik best geloven, maar ik heb nooit van mijn omgeving gehoord dat ik arrogant of lelijk bent (integendeel).quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:49 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Klinkt misschien hard..... maar zou best eens een kern van waarheid in kunnen zitten, wat verwacht je nou helemaal?
Naar mooie vrouwen wordt echt wel gekeken. Dus er zijn twee opties. 1. je hebt het gewoon niet door. 2. je bent toch niet zo mooi. Simpel.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:49 schreef quatara het volgende:
[..]
Haha, nee dus. Ik ga nooit uit als je daarmee bedoelt disco's,bars,kroegen,etc. dat heb ik gewoon nooit gedaan. Maar ik heb meer over school,werk en straatleven maar blijkbaar moet ik ze eerst dronken voeren....
-Pakt agenda-quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:49 schreef quatara het volgende:
[..]
Haha, nee dus. Ik ga nooit uit als je daarmee bedoelt disco's,bars,kroegen,etc. dat heb ik gewoon nooit gedaan. Maar ik heb meer over school,werk en straatleven maar blijkbaar moet ik ze eerst dronken voeren....
Vraag 2, woon je in een voornamelijk allochtone wijk?quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:51 schreef quatara het volgende:
[..]
Kijk dat zou ik best geloven, maar ik heb nooit van mijn omgeving gehoord dat ik arrogant of lelijk bent (integendeel).
Ik weet niet of ik dat nog een keer kan zeggen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:44 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
[..]
Als ze het tegen jou zeggen, geloof je het dan ook gelijk?
Dit soort toevoegingen laat zien dat je vooral een hoog zelfvertrouwen hebt, waarschijnlijk ben je helemaal niet zo knap of wil jij niet zien dat je door jongere mannen aantrekkelijk gevonden wordt.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:51 schreef quatara het volgende:
...(integendeel)
Haha, twee zielen één gedachtequote:Op dinsdag 8 september 2009 23:52 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Naar mooie vrouwen wordt echt wel gekeken. Dus er zijn twee opties. 1. je hebt het gewoon niet door. 2. je bent toch niet zo mooi. Simpel.
Ik wou het al bijna tegen je zeggen maar ik heb me in kunnen houdenquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:55 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat nog een keer kan zeggen.
Nopess...witte school en witte wijk. najah niet heeeeel wit maar vrijwel wit. Maar als je denkt dat ik me allochtoons kleed of gedrag dan heb je het fout.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:55 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Vraag 2, woon je in een voornamelijk allochtone wijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |