Inderdaad, godver de godquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:15 schreef Conflict het volgende:
[..]
Terwijl jij juist wél lelijk bent.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:15 schreef Conflict het volgende:
[..]
ja, ze zouden het erg leuk vinden zelfs.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:17 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Zouden je ouders het dan goed vinden als je met een blanke jongen thuiskwam?
Inderdoadquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:15 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik denk dat er heel wat (wel islamitische) ouders er niet zo over zullen denken.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:21 schreef quatara het volgende:
[..]
ja, ze zouden het erg leuk vinden zelfs.
Al zou men die link leggen, dan heb je ook nog eens aangenomen dat dat de reden is dat er niet naar je gekeken wordt.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:22 schreef quatara het volgende:
[..]
Ja hehe, ik kon niks anders bedenken...
quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:23 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik denk dat er heel wat (wel islamitische) ouders er niet zo over zullen denken.
Dat dus. Dit wordt ook moeilijk zo om hier passend antwoord op te gevenquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:25 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Staat er niet bij , en ook geen foto , maar heb je een Turks/Marrokaans uiterlijk dan? Misschien schrikken daar jongere mensen van af? Omdat het anders is , of ze bang zijn voor een cultuurkloof ?En oudere zijn er misschien nieuwsgierig in? Hoe oud ben je zelf? Een lichte omschrijving kan geen kwaad.
IK heb zwart haar en zwarte ogen, ik wordt meestal voor een Iraans,Arabisch,Turks,zigeuner,etc gezien maar ik krijg altijd complimenten dat ik zo'n typerend oosters uiterlijk heb, en ik ben al 19 jaar. Dat is genoeg?quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:25 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Staat er niet bij , en ook geen foto , maar heb je een Turks/Marrokaans uiterlijk dan? Misschien schrikken daar jongere mensen van af? Omdat het anders is , of ze bang zijn voor een cultuurkloof ?En oudere zijn er misschien nieuwsgierig in? Hoe oud ben je zelf? Een lichte omschrijving kan geen kwaad.
misschien dat ik dan maar eens de manager van de fabriek waar ik werk eens moet langs sturen. Die organiseert een etentje voor het personeel overdag tijdens de ramadan waardoor er sowieso al een aantal niet meegaanquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:25 schreef quatara het volgende:
[..]
Dat is erg jammer, want in Islam zegt dat je je zoveel mogelijk met andere volkeren en stammen moet mengen want dan zal Islam meer verspreid worden en beter begrepen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |