en copy pasten mag wel?quote:Op zondag 20 september 2009 14:23 schreef Re het volgende:
zolang men niet actief in de topics loopt te refereren naar eigen sites, maakt het mij niet zoveel uit hoor
Dit dusquote:Op zondag 20 september 2009 14:30 schreef vosss het volgende:
In het verleden is dat bij mij nog nooit goed gegaan
Wat een flauwe reactie.quote:Op zondag 20 september 2009 14:41 schreef drijfhout het volgende:
Origineel topic, daar bestaan nog heus geen 30.000 dezelfde topics over.
Als je lifestylemagazine net zo origineel is....![]()
Ooh wacht, neeee, nu ga ik offtopic, sorrie.![]()
Hebben ze dat op je website niet? Dat je het hier moet plaatsen...quote:Op zondag 20 september 2009 14:57 schreef 20something het volgende:
[..]
Wat een flauwe reactie.
In plaats van dat je wat zinnigs te melden hebt hierover??
Nou dat dus.. Heb 4 serieuze relaties achter de rug waarvan ik met 3 nog steeds om ga. Totaal geen problemen meequote:Op zondag 20 september 2009 14:36 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik snap mensen niet dat een ex moeten haten om het feit dat diegene een ex is. Als het met ruzie uit gaat ala, maar dat is hetzelfde als dat je ruzie hebt met iemand waarmee je geen relatie hebt gehad.
Voor mij is het zo: Je vindt die persoon een leuk persoon daarom heb je er een relatie mee, als het uit gaat veranderd dat toch niet? Enige dat veranderd is de status van relatie vriend(in) naar gewone vriend(in).
Hetzelfde als dat mensen een ex niet met een ander kunnen zien. Ik vind het leuk als een persoon blij is met iemand en al helemaal als het iemand is die ik graag mag. Of diegene nu een ex van me is of niet heeft daar niks mee te maken.
Maar blijkbaar zien een hele hoop mensen dit anders.
Jij bent geen user. Je bent een reclamefuik voor je eigen website. Ik ga echt niet serieus reageren ten behoeve van 'research' jouw volgende artikel. Ik heb niet het idee dat jouw vraag oprechte persoonlijke interesse is. Ik beschouw het als een persoonlijke uitnodiging om te komen trollen.quote:Op zondag 20 september 2009 14:57 schreef 20something het volgende:
[..]
Wat een flauwe reactie.
In plaats van dat je wat zinnigs te melden hebt hierover??
Ik niet hoor, volkomen met je eens. Vind het altijd erg jammer om te zien hoe kinderachtig sommige 'volwassenen' omgaan met elkaar na een relatie waarbij er niet duidelijk één schuldige is of iets dergelijks.quote:Op zondag 20 september 2009 14:36 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik snap mensen niet dat een ex moeten haten om het feit dat diegene een ex is. Als het met ruzie uit gaat ala, maar dat is hetzelfde als dat je ruzie hebt met iemand waarmee je geen relatie hebt gehad.
Voor mij is het zo: Je vindt die persoon een leuk persoon daarom heb je er een relatie mee, als het uit gaat veranderd dat toch niet? Enige dat veranderd is de status van relatie vriend(in) naar gewone vriend(in).
Hetzelfde als dat mensen een ex niet met een ander kunnen zien. Ik vind het leuk als een persoon blij is met iemand en al helemaal als het iemand is die ik graag mag. Of diegene nu een ex van me is of niet heeft daar niks mee te maken.
Maar blijkbaar zien een hele hoop mensen dit anders.
Heb er ook geen problemen mee, ben nog steeds meer dan goed bevriend met mijn ex.quote:Op zondag 20 september 2009 14:34 schreef 20something het volgende:
Stom is dat eigenlijk he. Je hebt zoveel met elkaar gedeeld en toch is het daarna vrijwel onmogelijk om elkaar normaal te benaderen. Waar slaat dat eigenlijk op!?!
quote:
Het heeft vrij weinig te maken met een wervelkolom!? Het heeft te maken met een sfeertje dat hier hangt wat me niet zint.quote:Op zondag 20 september 2009 19:11 schreef LasTeR het volgende:
Ga je nu serieus weg? Heb je dan echt geen wervelkolom? Wat ben ik blij om dat te horen.
Niemand verplicht je hier te posten. Ik heb gewoon een hekel aan mensen die klakkeloos dingen kopiëren en geen moeite stoppen in een topic. Waarom wil je hier verder discussiëren over bepaalde onderwerpen terwijl je daar een hele website voor hebt opgezet?quote:Op zondag 20 september 2009 19:13 schreef 20something het volgende:
[..]
Het heeft vrij weinig te maken met een wervelkolom!? Het heeft te maken met een sfeertje dat hier hangt wat me niet zint.
Ik heb drie dingen gepost die op mijn website heel veel hebben losgemaakt. Dit forum staat bekend als geen blad voor de mond, iets wat mij intrigeert en waardoor ik op mijn deadass boring zondagmiddag dacht: leuk, weer eens even oplaaien die zooi. Daarnaast heb ik hier ook genoeg andere dingen gepost in korte tijd, waaruit je dus kunt opmaken dat het hier helemaal niet gaat om spammen.quote:Op zondag 20 september 2009 19:14 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Niemand verplicht je hier te posten. Ik heb gewoon een hekel aan mensen die klakkeloos dingen kopiëren en geen moeite stoppen in een topic. Waarom wil je hier verder discussiëren over bepaalde onderwerpen terwijl je daar een hele website voor hebt opgezet?
Ik heb mijn berichtje en foto al weer weggehaald. Blijkbaar ben je serieus.quote:Op zondag 20 september 2009 19:17 schreef 20something het volgende:
[..]
Ik heb drie dingen gepost die op mijn website heel veel hebben losgemaakt. Dit forum staat bekend als geen blad voor de mond, iets wat mij intrigeert en waardoor ik op mijn deadass boring zondagmiddag dacht: leuk, weer eens even oplaaien die zooi. Daarnaast heb ik hier ook genoeg andere dingen gepost in korte tijd, waaruit je dus kunt opmaken dat het hier helemaal niet gaat om spammen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |